Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


26-01-2013, 06:01    Peugeot 4007. - Чеширський лев: тест-драйв Peugeot 4007 авто - в раздеде "Тюнинг"

6:32. Зубна щітка. Ранковий кефір з глазурованими сирками. Черевики. 16 поверхів ліфтом. Кроки підїзного луни. Ранкова свіжість крилечних ступенів - Ой, який симпатичненький! - Мало не зойкнула дружина. - Так, що ти! Бійся бога, - парирувала позіхаючи теща. - А вам що, не подобається, Людмила Захарівна?! - Я. - Та ні Начебто нічого (пауза, роздивляється). Уж тільки паща її над то Так починався наш новий день з новим піддослідним членом сімї - Peugeot 4007. Скільки людей, як кажуть Да-а-а-а Паща у нього дійсно, що треба! Трохи задивився і, оп! Ти вже їжа. Тут вже дзьобом не клацають, цар автомобільних звірів з сокирою вийшов на полювання. На кого? Не має значення. Головне, він завжди готовий до атаки. Он, погляньте, які в нього зуби. Хлоп! Клац! Шам-шам. І знову безтурботна ЧЕШИРСЬКА посмішка Не підходь, слопаю! Історія цієї посмішки вельми проста. Є японці. Є французи. Вони домовилися спільно створити універсальну платформу. І створили. Ще вони умовилися спроектувати на цій платформі автомобіль Загалом, вони зробили, як сказали, і на світ зявився кросовер. Правда осіб у нього три і назв, до речі, теж. У Японії цього красеня величають Mitsubishi Outlander XL (на ринок з трійці вийшов першим - у 2006-му). У Франції він має подвійне імя: Citroen C-Crosser і, власне, Peugeot 4007. Ось і вся премудрість. Видобутку 2,4-літрова 170-сильна четвірка MIVEC з регульованими фазами газорозподілу 4007-му здатна принести не так-то багато. Особливо якщо вона трудиться в парі з варіатором. Разгончік завжди хочеться порезвее, особливо коли потрібно різко прискоритися в потоці. Топ по педалі. Відлік пішов: раз, раз з половиною Ну що ж ти так повільно, рідненький?! Два Через мить електроніка очухівается, монотонно починає піднімати обороти двигуна і переводить кліноременний варіатор на зниження. Довгоочікуваний потік прискорення. Ех, сюди б движок помоментнее (максимум тяги - 232 ньютон-метра - припадає на 4100 об / хв), і мізки швидше. Хоча, в принципі, 10,4 секунди до сотні для 1700 кілограмовою тушки - не так-то погано. Тим більше при середній витраті 17,5 літра на сто кілометрів (за паспортом 12,6) і відповідно стандартам Євро 4. Чого ще хотіти? Більшої динаміки? Будь ласка! Є ручний режим управління силовим агрегатом. Перейти в нього можна двома способами - грюкнути селектор вліво, або почати орудувати підрульовими пелюстками. По цифрах результат ви не поліпшите, але їзду динамічніше зробите. Оскільки завжди зможете завчасно підтикати знижені і тримати двигун в тонусі. Знову мало? На цей випадок припасена версія з механічною пятиступінчастою коробкою (є й шестиступка). Спринт до сотки вона робить за 9,2 секунди. Що? Чи не котить? Та що ж таке! Автома-а-ат подавай Ясно! У цьому випадку рецепт тільки один - трилітровий 220-сильний Аутлендер з гідротрансформаторной коробкою. На ньому 100 км / год з місця ви будете розмінювати за 9,7 секунди. А якщо хочете економити, французи можуть запропонувати дизельну 2,2-літрову варіацію про 156 кінських силах. Взагалі, у 4007 вихованця в запасі є ще багато козирів. Наприклад, керованість і стійкість - ось за це японське шасі хочеться хвалити і хвалити. За своїми звичками кросівок багатьом нагадує добре налаштовану середньорозмірних легковик. Звичайно, еталонного поведінки від нього чекати не доводиться, але те, чого досягли японці, заслуговує великої поваги. Кузов над дорогою завдяки незалежним підвіскам йде вельми щільно, розгойдування і креном особливо не солить. Від загрозливих повітряних ям і горбів здригається дуже помірно, а на вибоїни і вибоїни йому і зовсім наплювати. Подвесочникі молодці, вони ідеально поєднали непоєднуване. На асфальті 4007 стоїть і рулится просто чудово. Траєкторні нишпорення? Зовсім небагато. Який крос цим не грішить Пол штрафного бала нараховуємо за невелику нетравлення колійності. Кермо на штурвальний обід інформації доставляє рівно стільки, скільки потрібно для розуміння, що коїться під колесами. Нуль чіткий. Реактивне зусилля в поворотах теж адекватно. За цей гідропідсилювачу низький уклін. Але в критичних ситуаціях при інтенсивному перекладанні вектора напряму продуктивності гидрача відверто не вистачає. Шкода, звичайно Гальма працюють на відмінно. Правда з незвички багатьом здасться, що педаль надто чутлива. Причіпка? Так, може. Але в щільному міському трафіку це є благо, втім, у будь-яких інших умовах теж. А взагалі-то, вистачить жувати гуму на асфальті, давайте-но на путівець звалимося! Що тут? За геометричну прохідність ставимо чотири, звіси завеликі. Внизу під багажником підвішена запаска, а над нею - дамоклів меч: докласти пяте колесо об грунт, стрибаючи з чергового валуна, раз плюнути (благо на ньому диск сталевий, було б лиття - взагалі труба, можна і розколоти). Чим ще похвастає кросовер? Многорежимной трансмісією On demand 4WD (повний привід на вимогу). Трансмісія ця на передні колеса крутний момент доставляє завжди, а на задню вісь - час від часу за допомогою блокувальною сухий електромагнітної муфти ... Всього в трансмісії передбачено три режими: передньопривідний - 2WD, підключається повний - 4WD і повний постійний - Lock (можна перемикати під час руху). Перший режим чесним можна назвати тільки частково, оскільки в ньому задній міст при прослизанні передніх коліс все одно підрубується. Правда робить це він набагато пізніше і менш охоче, ніж в режимі 4WD. Що це - перестраховка? Так. У деяких випадках на легкій бездоріжжю недбайливим драйверам, які забули підключити задній міст примусово, що не застрягти ця перестраховка допоможе. Але на слизькому покритті в екстремальних умовах з 2WD можуть бути казуси. До пори до часу автомобіль під газом в повороті демонструє недостатню обертальність. І чим більше на дузі газ, тим більш явно виражений знос передньої осі. Трохи більше тяги, і до біди рукою подати Як тільки підрубуючи задня вісь, недостатня обертальність, зміниться нейтральної Ну а якщо муфта включиться різко (залежить від швидкості руху та інтенсивності роботи газом) знесення і зовсім може змінитися занесенням. Недосвідченим водіям, що не відчуває нюансів зміни характеру поворачиваемости, зловити машину буде складніше. Так що з псевдо-передньопривідним режимом потрібно бути обережніше. Поспішу заспокоїти, все вищесказане справедливо на невеликих швидкостях і тільки в тому випадку, коли антібукс з системою динамічної стабілізації відключені. Якщо електронні стукалочки активовані, неприємності подібного роду пройдуть стороною. До речі, робота протизанесення дуже сподобалася. Поперечні ковзання вона допускає, але припиняє їх дуже мяко. І навіть якщо ви систему дезактивували, на високій швидкості вона все одно автоматично включиться. Безпека понад усе! На слабонесущих грунтах, щоб підвищити поріг застреваемості, підключає задній міст муфту краще блокувати заздалегідь. Діагональне вивішування для паркетника виявилося завданням з розряду здійсненних. І хоча тут немає блокувань диференціалів, подолати перешкоду з вивішеній діагоналлю можна. Обертові вхолосту колеса блокуються гальмівною системою під чуйним керівництвом керуючої електроніки. Так що катки, мають зчеплення з грунтом, крутним моментом НЕ будуть обділені в будь-якому випадку (в цьому випадку краще активувати Lock).

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:

Похожие статьи:
  • Chrysler Grand Voyager. Коли я був великим авто
    Теоретично я знав, що Вояджер машина знаменита, заслужена, що американці, які придумали чверть століття тому перший в світі мінівен, дуже пишаються ним. Але я й уявити собі не міг, що вже через годину знайомства запалився непідробною пристрастю
  • Mitsubishi ASX, Nissan Qashqai авто
    Вже до середини прес-конференції японці, знамениті своєю ввічливістю і коректністю, здається, були настільки роздратовані, що готові були на вбивство. Я хлопців з Mitsubishi розумію: вони презентували новий кросовер ASX, а журналісти тільки й
  • Ford Ranger: мій Форд моя фортеця! авто
    Про те, що пікап - машина практично не вбивається, ми знаємо давно. У такому дусі свою продукцію рекламує кожен виробник, що має подібну модель у фірмовій лінійці. Компанія Ford пішла ще далі і стверджує, що представленому в Сіднеї
  • Skoda Octavia. - З новими силами авто
    На четвертому році життя Октавія другого покоління подешевшала. Нарешті! Тепер покупці зможуть по достоїнству оцінити чимале число плюсів цієї машини. Майже десятиліття нас переконували, що Шкода - означає недорого. Машина не по класу доросла

Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.