Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


7-08-2014, 16:56    Skoda Octavia. - З новими силами авто - в разделе "Тюнинг"

На четвертому році життя Октавія другого покоління подешевшала. Нарешті! Тепер покупці зможуть по достоїнству оцінити чимале число плюсів цієї машини. Майже десятиліття нас переконували, що Шкода - означає недорого. Машина не по класу доросла зовні, добротна всередині - словом, майже Фольксваген, тільки за чеською ціною. Однак у 2004-му автомобіль нового покоління, з внутризаводским індексом A5, виявився на 4-4,5 тисячі дорожче А4, який терміново перейменували в Октавію-Тур. Враховуючи по фольксвагеновски дорогі опції, в оптимальному оснащенні колись одна з найдоступніших моделей гольф-класса стала однією з найдорожчих. Знадобився запуск заводу під Калугою, щоб ціни нарешті понизили. Причому Октавія подешевшала більше, ніж Тур. Скільки коштує? На скільки ж саме? Базовий 1,4-Класик скинув 44 000 руб. - Тепер його цінник трохи нижче психологічної позначки в півмільйона. Інша справа, кого зможе задовольнити його малопотужний 80-сильний двигун. Інші версії A5 подешевшали від 26 до 54 тисяч. А ось модель А4 - на 19-34 тисячі. І оснащення машин як і раніше сильно різниться - Тур гранично аскетична і позбавлена ??АКП. Октавія, навпаки, підкуповує як ніколи широким списком модифікацій і непоганим набором благ вже в початковій версії: ABS, електрифіковані дзеркала і передні стекла, кондиціонер, захист картера, всілякі обігріву. Шкода, продовжують чехи, не інакше як по старій памяті, економити на сірниках. Центральний підголовник, полиця багажника, підлокітники, ДУ центральним замком, бічні подушки і надувні завіски безпеки вимагають доплати. Ось чому брати треба не Класик, а Амбиент. Додати доведеться на перший погляд чимало - 40 000 руб., Але по суті ви отримаєте зовсім іншу Октавію. З MP3-магнітолою, борткомпьютером, дисками з легкого сплаву, бічними подушками, охолоджуваним боксом-підлокітником, зручним ключем з ДУ і складним жалом, розрізної спинкою дивана вона нарядней зовні і помітно зручніше всередині. До того ж у кондиціонера буде автоматичний режим: по досягненню заданої температури він припинить безконтрольно віяти холодом. Навіть шляхетний двухтоновий звуковий сигнал замінить штатний високочастотне бекання. ДЗЕРКАЛА В козирком покладені всім машинам без винятку ЗРУЧНІ підстаканниками є в будь Октавії, бокс-підлокітник - починаючи з версії Амбиент Двозонний клімат-контроль за 14079 руб. замовляти зовсім не обовязково. Штатний АВТОМАТИЧНИЙ кондиціонер версії Амбиент майже настільки ж зручний Так, більшість опцій дорогущі. І все ж сітки в багажник (450-1709 руб.), Зручні протитуманні фари з системою освітлення повороту (3643 руб.), Сигналізація (5937 руб.) Стоять прийнятних грошей і будуть всім корисні. Оптимальний же, на наш погляд, Амбиент-1, 6 обійдеться в 620-625 тис. руб. А ось платити ще 60 тисяч рублів за пару подушок, активні підголовники, ESP, ксенон і парктроник в комплектації «Елеганс» навряд чи доцільно. Інші модифікації - є ще сім моторів, три типи трансмісії, два типи кузова - і зовсім невиправдано дорогі. Скажімо, сучасний мотор 1,6 FSi в 115 л. с. замість 1,6-літрового 8-клапанника потужністю 102 л. с. варто доплати в 24 000 рублів. Дизелі, 2-літрові версії з турбонаддувом і без, що підкуповує прекрасною шкіряною обробкою машини модифікації Лаурін і Клемент і без пяти хвилин ралійні запальнички RS - всі вони потрапили в розряд дуже дорогих (32-42 тисячі) малолітражок на любителів. Повнопривідний універсал зі збільшеним кліренсом Октавія-Скаут взагалі міг би бути втіленням мрії про ідеальний автомобілі в Росії. Але ціна, як вирок, - від 945 000 руб. Єдине, мабуть, виняток - 160-сильна Октавія-1, 8T за 703 000 руб. Враховуючи визначну динаміку (8,1 с, 223 км / год), її ціна однозначно вигідна. Перелік стандартного устаткування Виконання Класик:. Кондиціонер. ABS з електронним розподілом зусилля і підсилювачем екстреного гальмування. Протибуксовочна система. Регулювання по висоті і обігрів передніх сидінь. Макіяжні дзеркала в козирках. Фронтальні подушки безпеки. Центральний замок. Передні електросклопідйомники. Обігрів форсунок склоомивачів. Електропривод обігріваються дзеркал. Регульований по довжині і куту нахилу кермо з підсилювачем. Тканинний салон. Сталеві колісні диски R15, шини 195/65 R15. Аудіопідготовка (антена і 4 динаміка). Датчик зовнішньої температури. Задні бризковики. Сталева захист картера. Повнорозмірне запасне колесо Для Амбиент додатково:. Чорні захисні бокові молдинги. Бічні дзеркала в колір кузова. Лампи для читання в салоні. 2-тональний звуковий сигнал. Задні електросклопідйомники. Охолоджуваний бокс-підлокітник спереду. Бортовий компютер. Висувний лоток під правим переднім сидінням. MP3-магнітола Стрім. Складаний ключ запалювання. ДУ центральним замком. Бічні подушки безпеки. Розрізна 40/60 спинка дивана. Автоматичний кондиціонер. Протитуманні фари. 15-дюймові диски з легкого сплаву Для Елеганс додатково:. Ксенонові фари з омивачем. Шкіряне оздоблення керма та важеля КП. Клімат-контроль. Задній центральний підлокітник. Сітки в багажнику. Окулярник. Задній парктронік. Дисплей Максі-Дот. Активні підголівники спереду. Надувні фіранки безпеки. Система динамічної стабілізації Для Лаурін і Клемент (L K) додатково до Елеганс:. Шкіряний салон. Хром-пакет. Система допомоги при старті в підйом. Текстильні килимки. Полиця багажника з сіткою. Комплект сіток в багажник. Задня сонцезахисна шторка. Стереосистема Аудіенс з 6-дисковим чейнджером. 17-дюймові диски з легкого сплаву. Шини 215/45 R17 Для RS додатково до Елеганс:. Триспицеве ??спортивне кермо. Хром-пакет. Спортивні крісла з шкіряною обробкою. 17-дюймові диски з легкого сплаву. Датчик тиску в шинах. Логотип RS на тканинних килимках Зовні й усередині Зовнішність більш дорослою і дорогий Октавії, на жаль, мало чим відрізняється від Туру. З корми вони і зовсім близнюки. У машин немає жодної загальної деталі, проте оці помітні лише відсутність декоративної планки над номерним знаком да кришка лючка бен зобака прямокутної, а не круглої форми. Але якщо забути про попередницю і порівняти A5 з іншими європейськими однокласниками, то переваг у Шкоди немало. Головне з них - кузов солідних габаритів, який виглядає як такий бажаний в Росії седан, а на ділі виявляється практичним 5-дверним хетчбеком. Такого поєднання немає більше ні в кого, крім дешевого китайського Амулета. Інший прояв практичності - чорні молдінги по периметру кузова. Гаражна Воротін, стукнувшись по куту бампера, неакуратний сусід по парковці, хвацько распахнувшейся дверцята, - всі ці неприємності не пошкодять лаку кузова вашої машини. А в салоні і зовсім перестаєш жалкувати про витрачені кошти. Тому як по шляхетності обробки, підбору матеріалів, їх підгонці Октавія ровня машинам середнього класу. Благородне поєднання мякого пластику і вставок під алюміній виглядає і стильно, і дорого. У салоні маса тайничков. Один з них навіть захований під подушкою переднього крісла Та й по місткості Октавія одна із самих просторих у гольф-класі. Ширина дивана така, що тут без проблем поїдуть двоє дорослих і дитина. Місця для ніг і над головою вистачить і тим, хто вимахнув під метр девяносто. Завдяки широким заднім дверям на диван зручно сідати навіть повним і високорослим. Саме сидіння - правильна по довжині і формі подушка, з якою не сповзаєш в далекій дорозі, злегка позначений двомісний профіль і оптимальний кут нахилу спинки. А крім того тут є гачки для одягу на центральних стійках, дефлектори воздуховодов, кишені в дверях і на спинках крісел, дуже зручні підлокітники. Врахуйте, правда, що через розташованого майже горизонтально заднього скла пасажирам може докучати сонце. Так що не зайвим буде за 2339 руб. замовити фірмову шторку. І про підстаканниках для подорожуючих на гальорці чомусь забули. Їх немає навіть в опціях - неувязочка. Ящик рукавички невеликий по глибині, але досить широкий, та ще й охолоджують ОКРЕМІ ПОВІТРОПРОВОДИ для задніх пасажирів є, а от з підстаканниками вийшла промашка Всебічно РЕГУЛЬОВАНИЙ ПІДЛОКІТНИК особливо стане в нагоді в далекій дорозі Зручні гачки для одягу на стійках - для гольф -класу рідкість За кермом Зате ергономіка водійського місця не викликає жодних питань. Форма і діапазони регулювання крісла такі, що за кермом буде зручно і мініатюрній дамі, і богатирю під два метри зростом. Підстаканників і подбутильник тут з надлишком. Якщо послідували нашій раді і купили Амбиент, до ваших послуг удобнейший Джамбо-бокс. Кришка такого підлокітника регулюється по довжині і куту нахилу, а всередині можуть їздити пара банок з водою, тут же є AUX-вхід для мобільних цифрових носіїв. Марно шукати огріхи в роботі кнопок і рукояток магнітоли і клімат-контролю, в розташуванні і зусиллях на педалях. По цій частині Шкода цілком може служити еталоном. Пластиковий кермо на вигляд не дуже вишуканий, зате оптимальний по перетину і діаметру, нітрохи не прослизає в руках. І все ж назвати ергономіку зразковою не дозволяють декілька мінусів. Перший, загалом, дрібниця - розташований на горизонтальній осі джойстик регулювання дзеркал. Від лівої кисті потрібно неприродна Гутаперчеві, щоб їм управляти. Інший огріх серйозніша. Для мене, субтильного, посадка за кермом ідеальна - не втомлювався навіть після багатогодинних пробігів. А ось помітно більш угодований колега упирався правою ногою в широку центральну консоль. Не все гаразд у машини і з оглядовістю назад. Кордонів кришки похилого багажника водієві не видно, а не дуже великі бічні дзеркала ситуацію не рятують. Значить, в ідеалі треба замовляти парктроник. Фірмовий недешевий - 11 245 руб. Бажаючі можуть кілька тисяч заощадити, поставивши у ділера неоригінал. Органи управління 1. Блок електросклопідємників. 2. Пульт електрорегулювання дзеркал. 3. Блок управління габаритними вогнями і ближнім світлом. 4. Кришка схованки передній панелі. 5. Вимикач аварійної сигналізації. 6. Блок радіо і MP3-магнітоли. 7. Блок клімат-контролю. 8. Кнопка блокування центрального замка. 9. Прикурювач. Приладова панель 1. Тахометр. 2. Покажчик температури охолоджуючої рідини. 3. Екран бортового компютера. 4. Блоки сигнальних ламп. 5. Покажчик рівня палива. 6. Спідометр. Вантажимо валізи Втім, за трюм, що ховається за великий пятими дверима, багато хто готовий не звертати уваги на такі дрібниці. Багажник у Октавії прямотакі величезний, обємом більше полукубометра - зауважте, до полиці. За формою це майже правильний паралелепіпед розміром в підставі 1060 на 1025 мм. Тут запросто уляглися три наших мірних валізи і залишилося місце для сумок подрібніше. Відразу за колісними арками глибокі кишені, причому правий з сіткою. За гачок з лівого боку зручно кріпити ручки пакетів з продуктами - так їх вміст не розлетиться в швидких поворотах. Розблокувати замок багажника можна як з брелока, так і торкнувшись ручки над номерним знаком. Ось тільки за полицю багажника треба доплачувати. Відлити зручну ручку в оббивці дверей теж не спромоглися. Замість неї - гумовий трос з потовщенням на кінці. Кармани за арками ГЛИБОКІ: поміститься середніх розмірів рюкзак Зате якщо скласти спинку, вантажна довжина збільшиться до 1, 72 м. Відсунувши до кінця вперед і нахиливши спинки передніх крісел, викроїте ще сантиметрів тридцять. До всього іншого виходить пара спальних місць для любителів нічлігу в машині. З такими даними відпадає навіть необхідність переплачувати за Октавію-Комбі. Оглядовість назад, правда, у універсала значно краще. І на дивані на 2 см більше місця по висоті. За мірками гольф-класса такий кузов один з самих містких - 1620 л. Але найзручнішим його не назвеш через високого порогу і сходинки на підлозі від складеної спинки. Габарити автомобіля, мм Розміри салону, мм Безпека За відмінником тестів ЕвроNCAP Гольфом побудованої на тій же базі Октавії догнати не вдалося - лише 4 зірки. Завадила відсутність в початковій комплектації надувних завісок і декілька більший ризик травми колін. А ось арсенал засобів, що дозволяють аварії уникнути, як і належить сучасній європейській машині, дуже щедрий. ABS з підсилювачем екстреного гальмування працює на тверду пятірку: зусилля на педалі, ефективність уповільнення такі, як і очікуєш. Штатна противобуксовочная система - таку мало у який малолітражки зустрінеш - допомагає ефективному розгону, коли одне колесо на асфальті, а інше, наприклад, на льоду. За доплату можна купити систему динамічної стабілізації - як окремо, так і з механізмом, автоматично утримує машину при старті в підйом. Що стосується засобів захисту від крадіжки, то і тут є вибір: сигналізація з датчиком крену або без нього. У будь-якому випадку, як показує досвід, замовляти її краще з заводу, ніж ставити у ділера. Нарешті, кріплення изофикс для дитячих крісел є вже в базі, а любителям возити дитину спереду в кріслі спинкою вперед потрібно доплатити 1709 руб. за відключається фронтальну подушку. По дорогах На відміну від Туру - машини безпечною, спокійною, без іскри драйверского запалу - відмінна керованість, безумовно, безперечний коник Октавії II. Причому на завидних дорожніх здібностях Шкоди не позначилося навіть збільшення на 2 см кліренсу при адаптації її підвіски для російських умов. Я поїздив на машинах обох версій і чекав, признатися, що автомобіль з адаптованою підвіскою, як це часто буває, буде помсти хвостом в поворотах, різко провалюватися в знос. Нічого подібного - академічно правильні реакції в найпідступніших, із змінною кривизною віражах Октавія демонструє в будь-якому випадку. Навіть на щербатому асфальті в повороті на 120-130 км / год машина не вимагає підрулень. Щільна, жестковатая на дрібних нерівностях незалежна підвіска дозволяє колесам безболісно минути дорожні сюрпризи, а точний кермо і високі зчіпні властивості шин Данлоп-SP-Cпорт утримують машину на траєкторії. Сюди б мотор понапорістей ... Восьмиклапанний фольксвагенівський ветеран в 102 л. с. не дозволяє повністю розкрити чудові налаштування шасі. Він спокійно, упевнено везе з неодружених, додає тяги на середніх обертах. Але незважаючи на те, що чітка, як затвор автомата, коробка теж підбиває їздити темпераментно, крутити двигун вище 3500-4000 оборотів особливого сенсу немає. Шуму буде більше, ніж динаміки. Навіть парадні цифри розгону в 12,3 з до сотні не вражають. Звичайно, 115-сильний 1,6 FSi краще в усіх відношеннях. Він не тільки розганяється на секунду швидше, дозволяє упевнено обганяти зі 120-130 км / год, але і бензину випиває на літр менше на кожну сотню. Ех, якби різниця між цими моторами була не 24 тисячі, а, до прикладу, як у Опеля, коли паралельно продавалися 105 - і 115-сильні Астри-1, 6, - всього 5000 рублів. А ось переплачувати за 115-сильний мотор тим, кому необхідний автомат, сенсу особливого немає. З АКП рідко ганяють мотор у червоної зони тахометра. І тут спокійний характер 102-сильної версії, навпаки, в тему. І про сам автоматі варто розповісти особливо. Цей сучасний 6-ступінчастий агрегат зробив би честь машині бізнес-класу. У режимі драйв він, як і належить, перебирає сходинки дуже плавно і непомітно. Якщо трохи стосуватися педалі газу, перемикання відбуваються вже на 2300-2500 об / хв. У такому режимі вам гарантований напористий розгін без зайвого шумового супроводу від мотора. Чим сильніше будете тиснути на газ, тим пізніше будуть перемикання. УНІВЕРСАЛ Скаут дуже добре пристосований до російських дорогах. Зверніть увагу на високий кліренс і пластиковий обвіс ШАР антигравій на порогах - благо. З часом під Калугою його напевно навчаться наносити акуратніше Якщо час запізнювання при старті здалося завеликим, включайте спортивний режим S. Гідротрансформатор в цьому випадку блокується майже миттєво. Та й за вміння осаджувати машину, отщелківая передачі вниз, - автомату пять з плюсом. Ось тільки за бюджет трійка - 54 тисячі це дуже багато. На щастя, за чудову шумоізоляцію доплачувати не треба. Обтічний кузов (коефіцієнт аеродинамічного опору всього 0,3), надійно укутати днище і дверні отвори, шар мастики і пластика в чреві колісних арок роблять Октавію однією з найбільш тихих в гольф-класі. Правда, порівнявши Шкоду, взуті в літній Данлоп і у всесезонний Континенталь, відразу помітив, наскільки тихіше котять по дорозі останні. Тим, кому особливо важливий рівень шуму, сьогоднішній ринок надає широке поле для експериментів. Двигун 1. Пробка бачка склоомивача. 2. Розширювальний бачок системи охолоджування. 3. Маслозаливної пробка двигуна. 4. Щуп рівня масла в двигуні. 5. Захисний кожух акумуляторної батареї. і без них До короткочасним подорожам по грунтових дорогах Октавія II пристосована багато краще більшості своїх суперниць. Зверніть увагу, як не по-європейськи підноситься вона над землею. До сталевий (штатної, зауважте!) Захисту моторного відсіку знизу 16 см - дуже хороший показник. Пороги вже на заводі обробили антигравій - мало хто проявляє таку турботу про довговічність. По нижній частині бамперів проходить шар нефарбованого пластика. Так що якщо злегка притреться про купину, подряпини не будуть помітні. 15-дюймові шини досить високого 60-процентного профілю теж в тему на наших вибоїнах. Противобуксовочная система ASR допоможе піднятися по слизькому схилу. Якщо потрібно буде визволити засів автомобіль враскачку, не забудьте її відключити.

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:


Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.