Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


6-08-2013, 20:33    Ford Focus Sedan. Порівняльний тест: Ford Focus RS, Renault Megane, Mitsubishi Evo X авто - в разделе "Тюнинг"

тест-драйв ford focus rs, renault megane, mitsubishi evo x Новий Ford Focus RS вбиває наповал міццю, але чи вистачить її, щоб здолати безкомпромісний Renault Megane R26R і повнопривідний Mitsubishi Evo X? Часом еволюція породжує справжніх монстрів, і, схоже, у класі гарячих хетчбеків відбувається саме це. Новітній Focus RS підняв планку потужності передньопривідних спортверсій на захмарну висоту, і для нього і його сьогоднішніх конкурентів впору придумувати окремий жанр, адже це вже не запальнички в обличчі сімейних малолітражок, а набагато серйозніша техніка. І нехай вас не бентежить присутність Mitsubishi Lancer Evolution X в цьому тесті. Пройшли ті часи, коли в ієрархії спортивних автомобілів Evo разом зі своїм заклятим суперником Subaru Impreza STI стояв на щабель вище гарячих хетчбеків завдяки кузову седан і ралійної родоводу. Сьогодні міжкласові кордони стираються, і покупці спорткарів найчастіше розглядають Evo як альтернативу гарячим хетчбекам, і навпаки. З Renault Megane R26R теж все не так просто. Цей виходець з класу гарячих хетчбеків всіма силами намагається порвати зі своїм минулим і, треба сказати, вельми в цьому досяг успіху. Самий екстремальний Megane позбувся задніх сидінь і шумоізоляції, а натомість отримав пластикові вікна, каркас безпеки, титанову випускну систему і екстремальні шини Toyo Proxes R888. На інтернет-сайті Toyo ці покришки числяться в розділі Автоспорт, а в описі моделі є попередження про підвищеної обережності при русі по мокрій дорозі у звязку з обмеженою опірністю акваплануванню. Як кажуть, коментарі зайві. У чому фокус? На щастя, мої колеги не потрапили під дощ по дорозі на південь Франції, де я чекав їх на Focus RS, але і без цього їх шлях був нелегким. Ненажерливий Evo вимагав дозаправки мало не кожні півгодини, а позбавлений стереосистеми Renault пестив слух водія шумом шин і двигуна. тест-драйв ford focus rs, renault megane, mitsubishi evo x У Ford стверджують, що власникові Focus RS подібні страждання не загрожують. Це RS, - каже шеф спортивного підрозділу компанії Йост Капіто, - але він залишається Focus. RS побудований на базі Focus ST - одного з кращих гарячих хетчбеків на ринку. Новинка практично повністю запозичила у молодшої моделі салон (за винятком деталей оформлення і нових сидінь, які відмінно фіксують тулуб), і навіть кермо залишився колишнім, а от важіль КП став коротший (трохи змінилися і нутрощі коробки передач). Передній привід, всупереч очікуванням, не поступився місцем повного, а під капотом у RS влаштувалася форсована до 305 л. с. версія 2,5-літровою турбопятерка від ST. Робота над мотором не обмежиться перепрограмуванням мізків - він отримав нові поршні, распредвали і шатуни, а також більш потужну турбіну і інше навісне обладнання. Зміни торкнулися і кузов. Крила з розширеними колісними арками приховують увеличившуюся на 40 мм колію, прорізи в кузовних панелях допомагають більш ефективно охолоджувати двигун, а виконані в чорному кольорі елементи аеродинамічного оперення (передній спойлер, задній дифузор і антикрило) створюють додаткову притискну силу. Правда, наскільки вона велика, в Ford не уточнюють, так що чудес від аеродинаміки Focus RS чекати не варто. Снобу притиснувшийся до землі RS (він на 20 мм нижче ST) здасться карикатурою на спортивний Ford, чого не скажеш про Renault. Пофарбований у грізний темно-сірий колір R26R з карбоновим капотом і червоними колісними дисками виглядає більш серйозно і скидається на справжній гоночний апарат. І навіть такий важливий атрибут спорткара, як вихлопні труби, у Megane позбавлений епатажу - на відміну від демонстративно широких розтрубів вихлопу на RS. А що ж Mitsubishi Evo X? На тлі злих Ford і Renault він здається мало не звичайним автомобілем, хоча технічна начинка тут теж вельми серйозна. Дволітровий турбомотор Evo розвиває 295 л. с., поступаючись Focus лише 10 коней. Megane на перший погляд набагато слабкіше - всього 230 л. с., але це оманливе враження. При масі 1230 кг тест-драйв ford focus rs, renault megane, mitsubishi evo x Цей автомобіль на 125 кг легше стандартного R26, а у Focus і Evo він виграє і того більше - 237 і 330 кг відповідно. Поки мої колеги мчали через всю Францію на Mitsubishi і Renault, я встиг познайомитися з Focus RS. З перших же хвилин автомобіль вразив мене своєю несподівано благородної ходою. Підвіска у RS помітно жорсткіше, ніж у ST (ззаду - на 40%!), Але це не заважає машині відмінно згладжувати вади дорожнього покриття. Моє здивування змінилося захопленням, коли зясувалося, що жорсткість стабілізаторів поперечної стійкості у RS така ж, як у ралійного Focus WRC 2006 р. до асфальтової викладки. У потужних передньопривідних автомобілів неминуче виникає так зване паразитне підрулення передніх коліс під тягою, і Focus RS, незважаючи на всі хитрощі інженерів Ford, не позбавлений цього недоліку. Розроблена спеціально для RS передня підвіска RevoKnuckle дозволила зменшити відстань між віссю повороту колеса і його геометричним центром. Чим менше ця відстань, тим менше так зване плече обкатки, тобто важіль, на який діє та сама сила, через яку кермо передньопривідного автомобіля норовить вирватися з рук при натисканні на педаль газу. Система RevoKnuckle дозволяє зменшити цю відстань приблизно на дві третини. Ось і весь фокус. До речі, схожа конструкція використовується і на Megane R26R. Двигун і трансмісія RS відрізняються тієї ж делікатністю, що і підвіска. Незважаючи на високий ступінь форсування мотора, він залишається мяким і поступливим, хоча за шипінню турбіни та бавовни вихлопу можна подумати, що під капотом ховається неприборканий монстр. Принаймні, коли я припаркував Focus RS поруч з Megane R26R і Evo X, звуковий супровід привело в захват моїх колег, що чекали мене на гірському перевалі Коль-де-Венс. На висоті Тут, в Альпах, будь-яка дорога змусить прискорено битися серце досвідченого водія, але навіть серед цієї пишності ми відшукали щось особливе - спецділянку ралі Монте-Карло. Протягом 5 км шосе в диявольській танці петляє по гірських схилах, вимагаючи від водія і його автомобіля максимальної самовіддачі. Після серії заїздів туди й назад я приходжу до висновку, що Evo X, незважаючи на його повнопривідну трансмісію, викликає найбільше претензій в даних конкретних умовах. Його творці явно переборщили зі спортивностью. Задоволення від відмінного зчеплення з покриттям, вражаючої динаміки і чудових реакцій на кермо псує жорстка підвіска. У прагненні розповісти водієві про всі особливості асфальту під колесами Evo неприємно здригається на вибоях і підстрибує на нерівностях. Та й тест-драйв ford focus rs, renault megane, mitsubishi evo x Кермо при всій його гостроті, точності і грамотно підібраному зусиллі не радує зворотним звязком. Що вважається еталонним Evo шостого покоління в цьому відношенні перевершує нинішню модель. Щоб сповна використовувати неабиякі здібності Mitsubishi, потрібен гоночний трек. Тільки там можна дозволити собі входити в поворот на гальмуванні, провокувати замет задньої осі і давати повний газ, розпрямляючи траєкторію. Але на звичайній дорозі подібні трюки занадто складні і небезпечні, а без них чарівність Evo X стрімко меркне. Невибагливий інтерєр (хоча сидіння дуже зручні), нудний звук мотора (але дуже чіткий механізм КП) і ватяна педаль гальма доповнюють картину. Megane R26R не такий швидкий, як Evo X, на прямій, але по керованості йому не поступається, а в дечому й перевершує. Підвіску Renault мякої не назвеш, проте з нерівностями вона справляється більш ефективно, ніж Evo: там, де на Mitsubishi шини відриваються від асфальту, R26R зберігає контакт з покриттям. Свій внесок у справу, безсумнівно, вносить гоночна гума, а також низькі безпружинні маси. Завдяки цьому колеса R26R швидше реагують на профіль дороги і передають менше коливань на кузов. Сучасні Renault не відрізняються карколомної інформативністю рульового управління, і R26 не виняток. Незважаючи на дуже слухняне шасі, кермо тут занадто легкий, хоча в порівнянні з іншими моделями марки він дозволяє більш точно направляти машину на потрібну траєкторію. Двовісна конструкція передньої підвіски знижує паразитні підрулення під тягою, але навіть додаткова допомога диференціала підвищеного тертя, який жонглює крутним моментом між передніми колесами, не дозволяє повністю усунути легкі сіпання керма. Шини, в які взутий R26R, забезпечують непробивну хватку на сухому асфальті. Мабуть, навіть Evo не тримає дорогу так добре, як Renault. Лише при грубої роботі педаллю газу на виході з віражу можна зірвати передні колеса в ковзання, спровокувавши недостатню обертальність. Під злобний рик титанової випускної системи R26R блискавично прискорюється і штурмує повороти. Це, безсумнівно, один з кращих передньопривідних автомобілів в історії. Якби мене на все життя засудили до переднього приводу, то я б поміняв цей Megane хіба що на стару Honda Integra Type R. Або на новий Focus RS? Швидко і добре Після Renault Ford спочатку здається автомобілем зовсім іншої породи. Він явно важче і солідніше, але наймогутніший двигун швидко зводить нанівець всі підозри в неповороткості RS. Пари прискорень достатньо, щоб прийти до висновку, що саме Focus - найшвидший автомобіль у цьому тріо. А передні колеса на подив легко справляються з натиском 305 коней. Лише на I передачі є невелика пробуксовка, а паразитні підрулення під тягою чомусь сильніше проявляються не при повороті рульового колеса, а в околонулевой зоні. На RS першого покоління стояв диференціал підвищеного тертя, завдяки якому машину можна було буквально затягувати в поворот за допомогою педалі газу. Новий RS на таке не здатний, а диференціал тут приглушує одне рух керма, так що баранку доводиться із зусиллям повертати в нульове положення при виході з повороту. Кермо у Focus важче, ніж у Megane, і це сприятливо позначається на його інформативності. До того ж допомога підсилювача керма тут можна регулювати: у режимі Comfort бублик стає максимально легкою, а при переході в Normal і далі в Sport зусилля на кермі і, як наслідок, зворотній звязок зростають. тест-драйв ford focus rs, renault megane, mitsubishi evo x Якщо в керованості Megane солируют передні колеса і поведінку машини залежить тільки від них, то Focus в поворотах немов обертається навколо вертикальної осі, що проходить через центр автомобіля. Тому на R26R спровокувати ковзання передніх коліс набагато легше, ніж занос задніх, а у RS керованість більш нейтральна. Представники Ford поки не оприлюднили час RS на Нюрбургринзі, але стверджують, що новинка проходить коло швидше Renault, результат якого - 8 хв 17 с. Це схоже на правду, так як потужність двигуна на Північній петлі дуже важлива, і, незважаючи на винятково цепкое шасі Megane, на прямий Focus відчутно швидше. З поганим асфальтом RS теж справляється більш ніж гідно. І хоча за кермом Ford, на відміну від Renault, не здається, що автомобіль буквально приклеюється до дороги, Focus не штурмує нерівності, як Megane, а вміло розчиняє їх в надрах підвіски завдяки відмінно підібраній жорсткості амортизаторів. У цілому шасі RS, звичайно, не таке інформативне, як у R26R, але для швидкісної їзди це нітрохи не перешкода. Однак, як показує практика, швидкість і задоволення - поняття далеко не тотожні. Focus може з гордістю носити звання найшвидшого передньопривідного автомобіля в світі, і серед 4-місцевих гарячих хетчбеків він на сьогоднішній момент, мабуть, кращий. Але якщо вам потрібен кращий автомобіль для задоволення, то доведеться змиритися з тим, що він буде 2-місцевим - таким, як Megane R26R. тест-драйв ford focus rs, renault megane, mitsubishi evo x Технічні характеристики Ford Focus RS Габарити, мм 4402х1842х1497 Споряджена маса, кг 1467 Тип двигуна бензиновий L5 з турбонаддувом Робочий обєм, куб. см 2522 Макс. потужність, л. с. / об / хв 305/6500 Макс. момент, Нм / об / хв 440/2500-4500 Трансмісія механічна 6-ступінчаста Привід передній Макс. швидкість, км / год 263 Час розгону 0-100 км / год, з 5,9 Витрата палива (середній), л/100 км 9,4 тест-драйв ford focus rs, renault megane, mitsubishi evo x Технічні характеристики Renault Megane R26R Габарити, мм 4505x1810x2650 Споряджена маса, кг 1635 Тип двигуна бензиновий L4 з турбонаддувом Робочий обєм, куб. см 1998 Макс. потужність, л. с. / об / хв 295/6500 Макс. момент, Нм / об / хв 366/3500 Трансмісія механічна 5-ступінчаста Привід повний Макс. швидкість, км / год 240 Час розгону 0-100 км / год, з 5,4 Витрата палива (середній), л/100 км 10,4 тест-драйв ford focus rs, renault megane, mitsubishi evo x

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:


Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.