Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


11-02-2015, 11:33    Nissan GT-R. - Огляд Nissan GT-R. Загальна оцінка 4 бали авто - в раздеде "Тюнинг"

Як відомо, нову модель Nissan GT-R, дебют якої відбувся вже півроку тому, прийнято іменувати не інакше, як multiperformance supercar, що можна перекласти як машина - супер у всіх відносинах. Але що криється за цією красивою і помітною формулюванням, який цей суперкар в справі? Щоб відповісти на це питання, наш експерт сів за кермо і зробив на цьому автомобілі невелику поїздку, маршрут якої проходив і по гірській трасі, і по місту, і по високошвидкісному шосе. Причому робити це йому довелося під проливним дощем, що, може бути, навіть і до кращого. Але про все по порядку. Доброчесна дама з крутим норовом Ні, ну ти подивися, а! Минуло вже півроку з того моменту, коли було офіційно, з великою помпою оголошено про запуск у виробництво нового GT-R, а мені все ніяк не вдавалося зробити на ньому пробний заїзд. І ось, нарешті, відбулося, підвернувся зручний випадок, і треба ж було такому статися, що саме в призначений день із самого ранку зарядив злива. Причому, не просто злива, а справжній потоп та ще з вітром! А нам же потрібно зробити фотографії. Вже не доведеться в силу складних погодних умов відкласти нашу імпровізовану фотосесію на інший день?. Такі або приблизно такі думки роїлися в моїй голові, поки я слідував в те місце, де мені належало пересісти за кермо GT-R, а далі - як вийде! Ні, взагалі дощу я не боюся, як мовиться, не цукровий, не розтану. Труднощі в іншому. Ну, справді, що ж це за випробувальна поїздка, якщо весь час доводиться себе обмежувати, наприклад, у швидкості руху (я так думаю, що середня швидкість становила приблизно 60-70 відсотків від тієї, яку я би тримав, будь умови трохи більш сприятливою). Ну так, ти сидиш за кермом і знаєш, що у тебе під капотом цілих 480 коней, які тільки того й чекають, щоб показати себе у всій красі, а між шинами і поверхнею дороги водяна подушка, яка не дає шинам чіплятися за дорогу як слід . Зрозуміло, що в таких умовах будь-який, виявися він за кермом, в тій чи іншій мірі занервує. Не хочу, проте, щоб ви подумали, ніби я й справді всю поїздку перебував у самому похмурому настрої, і що управління автомобілем виявилося для мене тяжкою, рутинною роботою. Ні, і ще раз ні! Адже потрібно розуміти, що та міць, яка закладена в GT-R, адже вона нікуди не поділася, її присутність відчувалася постійно. І, стало бути, мені постійно доводилося звертатися з нею так, щоб, не дай бог, не дати їй вирватися назовні в самий невідповідний момент. Як це в мене виходило, це інше питання, проте факт залишається фактом: при всьому своєму крутому вдачу, моя машина вела себе, як цнотлива дама: не виходила з себе, рухалася плавно, ну, і т. д. І все - завдяки моєму постійній увазі до цієї персони. Так що сказати, що все протікало понуро й монотонно, я не можу. І ще: не дивлячись на всю свою керуючу і захисну електроніку, якої, звичайно ж, можна довіряти, моя машина жодного разу не змусила мене запідозрити, що все в наших з нею стосунках заздалегідь визначено, і що моя роль як водія зводиться до мінімуму. Навпаки, я постійно відчував, що саме я, що сидить за кермом, і є головна керуюча сила, і що як я вирішу, так автомобіль себе і поведе. Звичайно, якщо б я захотів отримати задоволення від різкого набору швидкості, не сумніваюся, що встановлений на машині 6-циліндровий V-подібний двигун з подвійною турбіною справив би на мене приголомшливе враження. Але я, в силу зазначених вище причин, вирішив не ризикувати, вибрав помірну манеру водіння, і автомобіль, незважаючи на свій крутий норов, дуже швидко дав мені зрозуміти, що боятися за великим рахунком нічого. Він як би давав мені зрозуміти, що, мовляв, він з успіхом може бути і таким, але може стати і отаким, так що зараз я точно знаю, що саме мали на увазі розробники, коли стверджували, що в концептуальному плані їх дітище - не що інше , як multiperformance supercar. Правда тут слід мати на увазі один важливий й не дуже радісний момент: правила і умови дорожнього руху в Японії такі, що продемонструвати всі свої феноменальні можливості цей суперкар все одно не зможе. Хіба що власник почне ганяти свій GT-R по спеціально обладнаному кільцевому треку. Загальні відомості про машину (Серійність) Історія GT-R почалася з того, що в далекому 1969-му році компанія Nissan випустила Skyline, в назві якого зявилася абревіатура GT-R. По суті справи, наявність у назві такого набору букв вказувало (і вказує понині) на те, що машина є свого роду демонстрацією технічних можливостей компанії-виробника. Іншими словами - це був автомобіль з розряду high performance, тобто, машина з високими експлуатаційними характеристиками. Після 20 років з початку виробництва Nissan Skyline GT-R першого покоління, а саме в 1989 році сталося те, що іноді називають другим пришестям GT-R. Повязано це було з появою у продажу автомобілів Skyline в кузові R32. На зміну цій серії прийшла серія R33, а потім і R34. На цьому випуск машин GT-R був тимчасово призупинений, і трапилося це в серпні 2002 року. І ось - нове переродження, модель Nissan GT-R, про яку йдеться в цьому матеріалі. По суті справи вона є 4 поколінням цього сімейства (якщо дивитися серію, то це буде R35), а її четвертий за рахунком дебют датує 24 жовтня 2007 року. Оскільки вперше за всю свою багаторічну історію машині вирішили надати, фігурально висловлюючись, міжнародний статус, слово Skyline в її назві вирішено було опустити і надалі іменувати не інакше, як Nissan GT-R. Ну, а щоб це перейменування не сприймалося як проста гра слів, новий автомобіль вирішили грунтовно переозброїти, для чого був створений новий надпотужний 6-циліндровий V-подібний двигун з робочим обємом в 3,8 літра, який до того ж дообладнуваний подвійною турбіною. Характеристика двигуна дійсно вражає: максимальна потужність - 480 л. с., яка досягає свого піку при частоті обертання колінчастого валу в 6 400 об / хв., найбільший момент - 60,0 кг-м (розкид по оборотах від 3200 до 5200 в хвилину). Природно, що динаміка первинного розгону у машини теж відповідна: щоб набрати швидкість від нуля до 100 км / год, їй потрібно всього 3,6 секунди. Це, погодьтеся, дійсно щось! Як і колись, машини йдуть з повним приводом 4WD, що ж стосується трансмісії, то вона одна - напівавтоматична (2-педальна) 6-ступеначатая коробка, розроблена за зразком і подобою трансмісії DSG, використовуваної в автомобілях Volkswagen. На думку розробників, саме така коробка дозволяє (я цитую) будь і кожному, завжди і скрізь в повній мірі відчути всю красу керування автомобілем з розряду high performance. А це в свою чергу є необхідною умовою, щоб машину дійсно визнали як multiperformance supercar, тобто, супер у всіх відносинах. І, додам від себе, в будь-якій точці земної кулі. Компонування автомобіля така, що двигун розташовується спереду, а коробка швидкостей - ззаду. Завдяки цьому вага машини розподіляється між передньою і задньою віссю більш рівномірно. І таких технологічних прийомів в новому Nissan GT-R можна нарахувати чимало. (Категорії) Машину, на якій робилася випробувальна поїздка, можна позначити, як базовий GT-R. Іншими словами, це була модель в найпростішій комплектації вартістю в 7770000 ієн (73 200). Передбачені ще дві категорії - GT-R Black edition, знана спеціально підібраним кольором сидінь (ціна машини - 7927500 ієн або 74 700) і категорія Nissan GT-R Premium edition (8347500 ієн або 78 650), салон якої стандартно обладнується аудіосистемою Bose, сидіннями з електропідігрівом, а також протиугінною системою. Салон і багажне відділення (оцінка зсередини) Внутрішнє обладнання і передня панель (4 бали) Фоновий колір інтерєру - чорний, як це прийнято в салонах спортивних машин. Органи управління розташовані підкреслено компактно, ця зібраність відразу ж настроює тебе на діловий лад. Кришка приладової панелі, окантовка повітряних дефлекторів, частина панелі перед переднім пасажиром і дверна облицювання оброблені рельєфною штучною шкірою, проте вона такої високої якості, що її практично не відрізниш від натуральної. А це, в свою чергу, істотно підвищує якість салону в цілому. Вважаю, однак, що якщо б цим матеріалом була оброблена вся верхня частина передньої панелі, було б ще краще. Розташування приладів на панелі таке: посередині красується великий тахометр, ліворуч від нього кидається в очі спідометр теж більше звичайного. Нульова відмітка циферблату спідометра мало не в самому низу, тому якщо рухатися із загальноприйнятою на японських дорогах швидкістю, стрілка спідометра весь час займає принижене становище, так, що її не надто добре видно. Ймовірно, саме тому трохи нижче тахометра передбачено світлове дублююче табло, на якому постійно висвічується значення швидкості. Центральна консоль звернена в бік водія, на ній розташовується багатоцільовий дисплей-навігатор, трохи нижче - перемикачі, призначені для переналаштування систем автомобіля. У плані функціональності (зручності в обігу) все зроблено бездоганно, що ж стосується дизайну, то, як мені здалося, він не позбавлений деякої елегантно, а вона в салоні спортивного автомобіля зовсім ні до чого. Втім, те ж саме можна сказати і про дизайн приладової панелі, так що, я думаю, оформлювачам ще є над чим попрацювати. Передні сидіння (4 бали) Зовнішні ручки дверей - важільного типу, достатньо складної конструкції. Щоб відкрити двері, потрібно спочатку натиснути великим пальцем руки на передній край ручки, він піде всередину, а задня частина ручки вийде назовні. Захоплюєш її іншими пальцями і тягнеш на себе. Все, двері розкрита. Слід зауважити, що в перший раз я не відразу-то і зрозумів, як бути і що робити. Але потім, коли освоївся, мені навіть сподобалося, що двері відкриваються не відразу, а так, в два прийоми. Розкривши двері, я побачив перед собою глибоке ковшоподібні крісла з підголовником, виконаним заодно зі спинкою. Поглиблення в спинці цього спортивного крісла мені здалося дещо завузькі, але зате поперек відразу ж опинилася в зручному положенні. Добре також, що середня частина сидіння покрита шорстким матеріалом, схожим на замшу, - не так слизько. Крісло регулюється автоматично, його можна рухати взад-вперед, відкинути спинку назад, а також змінити висоту сидіння. Причому все це робиться за допомогою однієї-єдиної круглої ручки, що, погодьтеся, досить зручно. Положення рульового колеса регулюється шляхом зміни нахилу рульової колонки і її довжини за принципом телескопа. Причому, що цікаво: коли змінюється нахил рульової колонки, одночасно змінюється нахил приладової панелі. Завдяки такій синхронізації водій може з більшою легкістю знайти оптимальну для себе позу за кермом. Якщо подивитися на розташування ніг, то легко помітити: посадка водія в даному автомобілі ближче не до супер-спортивному салону, де, як правило, ноги виявляються витягнутими, А, як це не дивно, до седану. Ну і, нарешті, під ногами у водія тільки 2 педалі, ноги теж дві, тому ступні можна ставити і так, і сяк, словом, дати їм відносну свободу, а не тримати їх постійно в строго певному положенні. Заднє сидіння (2 бали) Як вже було сказано, даний автомобіль оснащений системою повного приводу типу, при якій задній диференціал виконаний у згоді з коробкою передач. Заради цього довелося піти на те, щоб розсікти заднє сидіння на дві частини в тому місці, де проходить досить сильно випирає всередину центральний тунель. Словом, на задньому сидінні можуть розміститися тільки двоє пасажирів. Сидіння покрито штучною шкірою, підголівників там теж немає, а плюс до цього воно розташоване таким чином, що навіть я, зріст якого не надто великий (168 см), і то в буквальному сенсі уперся головою в заднє скло. Справедливості заради варто помітити, що відстань між колінами і спинкою переднього крісла виявилося не настільки маленьким, проте самі ноги поставити було просто нікуди. Коли машина рушила (я при цьому продовжував сидіти ззаду), мене стало не тільки підкидати, але і розгойдувати з одного боку в бік. А ще цей занудливий дорожній шум у вухах! Одним словом, я чітко для себе зясував: у даному автомобілі задні сидіння - це не повноцінні сидячі місця, а лише так, що називається, на всякий пожежний випадок. Багажне відділення (2 бали) Задній багажник новому GT-R розташований досить високо. Я не полінувався і зміряв відстань від поверхні дороги до кромки багажного отвору при розхристаній кришці. І знаєте, що вийшло? Більше 90 см, ось що. А сама кришка багажника зроблена плоскою, і просто як би лягає на багажник зверху. Багажний просвіт виявився досить маленьким, проте коли я заглянув через нього всередину, щоб порівняти його внутрішні габарити з габаритами кузова, мені здалося, що він відносно високий, хоча, звичайно, якщо міряти в глибину, то це просто сміх. Добре ще, що кришка кріпиться на складаються петлях, це дозволяє виграти трохи вільного місця. В цілому ж багажник цілком придатний для того, щоб покласти туди щось подібне ручної поклажі, але тільки в розрахунку на двох. Заднім ж пасажирам, якщо такі знайдуться, доведеться слідувати, що називається, без нічого. А яка машина на ходу? Двигун і трансмісія (4 бали) Трансмісія нового автомобіля GT-R управляється за допомогою важеля перемикання, у якого 2 позиції - А (автоматичне перемикання) і M (ручне перемикання). Плюс до цього є перемикач, яким можна вибрати режим роботи коробки: Normal, R і Snow. Особисто я почав знайомство з машиною з того, що поставив важіль перемикання в положення А, а перемикач - на Normal, після чого рушив з місця. Коли я відпустив педаль гальма, автомобіль поповз вперед, як зазвичай трапляється з машинами з гідротрансформатора. Що ж, - подумав я в цей момент, - така повзучість дуже навіть підходить для їзди по місту, коли доводиться то зупинятися, то знову починати рух. Те, що двигун почав розвивати пристойний крутний момент, я відчув практично відразу, варто було мені тільки злегка натиснути на педаль газу і довести обороти двигуна трохи вище 1 000 в хвилину. Ну, а коли стрілка тахометра перевалила за позначку 1500, тут я відразу відчув, що значить мати у своєму розпорядженні двигун з великим робочим обємом. Ще я помітив, що поки машина прямувала по міських вулицях, і швидкість її теж була відповідна, перехід на підвищену передачу здійснювався при частоті обертання двигуна трохи менше 2 000 оборотів в хвилину. Причому, перемикання відбувалося плавно, без ривків. І ось тут я вперше подумав, що таке розмірене поведінку автомобіля ніяк не відповідає його зовнішності: на вигляд він різкий, а веде себе, я повторюю, як благопристойна панночка. Втім, а що ще потрібно, щоб нормально рухатися по міських вулицях і провулках? Гаразд, потихеньку вибираюся на швидкісне шосе, даю газ, щоб спробувати, як машина розганяється. Коли двигун долає позначку в 3000 об / хв., Ось тут він, нарешті, починає показувати свій істинний, крутий норов. А вже коли стрілка тахометра вийшла в зону 5 000-7 000 об / хв., Тут я взагалі відчув, як мене просто вдавлює в спинку мого крісла. У полженіі М передачі також автоматично змінюють одна одну в слід за зростанням оборотів мотора. У режимі R коробка автоматично нічого робити не буде, і тиснути педаль без видимого ефекту можна до відсічення, на цю особливість варто звернути увагу. Так що, будьте в таких випадках обережні! Ну, а в іншому коробка швидкостей демонструє і плавність, і швидкість перемикання, так що їй можна довіряти. Що мене не зовсім влаштувало, так це шум, який доносився з боку коробки у тому числі і тоді, коли вона переходила з передачі на передачу. Особливо помітним він ставав в моменти, що передують повній зупинці автомобіля. Причому характер шумів міг бути різним, проте завжди він і різав слух, і діяв мені на нерви. Потужний двигун теж шумить не те що б сильно, проте на середній швидкості, тобто на середніх оборотах, йому бракує чистоти звучання. По крайней мере, він не зовсім гармоніює з характером руху (плавність, неквапливість і т. д.), що, звичайно ж, прикро. Комфорт і керованість (4 бали) Амортизатори підвіски, які управляються електронікою, мають три режими роботи - Normal, Comfort і R, і вибираються залежно від якості дорожнього покриття і від того, якого саме комфорту водій чекає від своєї машини. У режимі Normal підвіска діє досить жорстко, і варто тільки колесам наткнутися на якусь нерівність, в салоні відразу ж відчувається поштовх. Рятує тільки те, що кузов машини володіє пристойною жорсткістю, тому ніяких особливих неприємностей за цим поштовхом не слід.

P.S. Якщо стаття була Вам корисна, поділіться будь ласка їй в соціальних мережах, понатискайте на кнопочки нижче.


КОММЕНТАРИИ - 0
ПРОСМОТРОВ -
Похожие статьи:
  • Chevrolet Niva, УАЗ Patriot, Great Wall Deer. - МАЙСТРА БРУДНИХ СПРАВ авто
    спецтести: прохідність Навіщо потрібні автомобілі-всюдиходи? Чи не модні нині паркетники, а серйозні машини, які не бояться справжнього бездоріжжя. Тим, для кого їзда поза асфальтом - повсякденність, такі необхідні для роботи. Наприклад, нафтовикам,
  • Land Rover Range Rover. Range Rover. Range всемогутній авто
    Range Rover. Ціна: Від 3670000 крб. У продажу: з липня 2009 року Еталон стилю, символ достатку, розкоші, смаку, втілення вишуканості і благородства Якими тільки епітетами не нагороджували Range Rover за 39 років існування моделі, яких тільки
  • Імя власне Renault Fluence авто
    Новий Renault отримав власне імя. Ми розповімо про те, що значить Fluence, наскільки нове це слово, і про те, чому машині подстать така честь. Renault Megane II седан таки був штучним. Багажник приробили до хетчбеку - раз вже
  • Renault Fluence vs Chevrolet Cruze. Сангвінік і флегматик авто
    Renault Fluence. Ціна: 621 500 руб. У продажу: з 2010 року Chevrolet Cruze. Ціна: 616 500 руб. У продажу: з 2010 року Chevrolet Cruze і Renault Fluence в базовій комплектації коштують приблизно однакові гроші. А значить, є привід познайомитися з

Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.