Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


15-07-2013, 20:23    Kia ceed. - Kia ceed: Обери мене?! авто - в разделе "Тюнинг"

Вибрати Чи ceed? Тут кожен, як звичайно, буде вирішувати сам - після ходіння по салонах, примірки, тест-драйвів ... Але те, що підходити до цієї машини треба з такими ж мірками, що й до японо-європейським конкурентам, - факт. Ceed цілком того заслуговує. Корейські автомобілі вже давно зарекомендували себе і завоювали власну нішу на ринку. Пройшли ті часи, коли азіатська автопром вселяв недовіру. Але досі корейці вважаються самими власниками більш дешевими і скромними аналогами європейських популярних моделей, та й самі вони не претендували на конкуренцію на рівних. Тихо трималися в тіні, примовляючи Зате я дешевше. Ще не зявився Kia ceed. Вперше корейці замахнулися на європейський ринок - на російському, азіатському і американському їм стало тісно. Передсерійна концептуальна версія була представлена ??навесні 2006 року в Женеві, а серійна модель - на автошоу в Парижі восени 2006 року. Пора робити перші висновки. Вибирають чи покупці ceed замість Volkswagen Golf? Адже ціна перестала бути козирем, корейському Фокусу доводиться переманювати клієнтів за рахунок чогось іншого. Чого ж? Дизайн Сіда створювався європейцями для європейців - модель розроблялася в німецькій дизайн-студії. Про це говорить і назва: з - вказівка ??на клас, е і d означають європейський дизайн. Тим не менш, рідні азіатські риси добре вгадуються. Розкосі фари, трапецієвидні грати радіатора з двома перекладинами, стильно оформлені протитуманні фари, спойлер - автомобіль виглядає самовпевнено й підтягнуто, але за великим рахунком машину не так легко відразу ідентифікувати. Автомобіль одночасно схожий на багато популярні моделі того класу, який збирається завоювати. А наявністю родзинки екстерєр похвалитися не може. Симпатично, навіть стильно, але - зазвичай. Оригінальністю відрізняються лише шильдик назви моделі і задні ліхтарі, усередині яких при гальмуванні закручуються яскраві вихори стоп-сигналів. Є ще трьохдверна модифікація під назвою pro_ceed - вона виглядає більш молодіжно і спортивно, а також практичний універсал. Просторий салон на перший погляд справляє приємне враження. Він не відрізняється зайвою химерністю, верхня частина торпедо оброблена якісним пластиком, панелі старанно підігнані, опукла центральна консоль відразу акцентує увагу на бортовому компютері, клімат-контролі і магнітолі, підсвічених європейським помаранчевим світлом, стильний витончений кермо з акуратними клавішами управління. Два підстаканники доповнюються нішею під центральною консоллю, в яку зручно покласти телефон, також для речей передбачені значні кишені на дверях, в який, щоправда, маленьку пляшку мінеральної води не впіхнешь. Ящик рукавички також не розрахований на великогабаритні речі - тільки кілька дисків і серветки. Просторий салон справляє приємне враження Через хвилину в очі кидається жахливий пластик а-ля вазівська девятка центрального тунелю і зовсім кошмарна, зухвало дешева пластмаса, з якої виконані дверні ручки. Ці деталі сильно псують враження від якісного, загалом-то, салону. Ще більше здивувало, що в ніші, захованої під підлокітником (все ж у любителів оточувати себе великою кількістю речей передбачливість конструкторів Kia викличе захват), немає повноцінного дна - просто картонка! Економія? Пластик місцями нагадує вазівську девятку Логічне і зручне управління клімат-контролем Водійське крісло можна відрегулювати в трьох діапазонах, кермо - по висоті і вильоту. Цього достатньо, щоб підібрати в жорсткому, але комфортному сидінні з розвиненою бічною підтримкою зручну посадку. Датчики непристебнуті ременів безпеки запалюють на панелі ціле сімейство Ремневі, супроводжуване неприємним зумером, Цифри на приладах читаються непогано, хоча оформлення шкал нуднувато. Козирок, що нависає над розташованим в центрі спідометром, нагадує зворушливу косинку. Незрозуміло чому, бортовий компютер повідомляє про витрату палива в милях на галон. Порадувало управління клімат-контролем. Ящик рукавички не розрахований на великогабаритні речі Кермо радує на парковці, але на швидкості порожненький Витрата палива бортовий компютер повідомляє в милях за галон Кермо, як і очікувалося, виявився дуже зручним - неймовірно легкий, чутливий - він дозволяє вільно маневрувати на парковці , крутячи електричну баранку одним пальцем, та оперативно лавірувати в потоці. Але з набором швидкості здається, що кермо починає жити власним легковажною і порожнім життям - реактивного зусилля бракує. Підвіска (передня типу McPherson і задня) і жорсткий кузов (високоміцні сталі становлять 67%) дозволяють ceed стерпно, тобто навпроти - не стерпно, вести себе в поворотах, крен не докучають. У той же час не можна сказати, що ceed погано справляється з нерівностями - вони, природно, злегка відгукуються в хребті, але дискомфорту не приносять абсолютно. Непогана керованість без шкоди комфорту - значний плюс корейського Фокуса. Автомобіль, що побував у нас на тесті, був оснащений 1,6-літровим мотором. Симпатичний табунчик з 122 коней таки стримує чотириступінчастий автомат. Він вальяжно і практично непомітно перебирає передачі при спокійній їзді, але у випадку різкого прискорення демонструє своє небажання поспішати. Звичайно, якщо заздалегідь намовити автомобіль до розгону і втопити педаль акселератора, можна ризикнути обігнати пару фур на Підмосковної бетонці. Маневрений - так, комфортний - цілком, шустрий - не про ceed. Втім, з механічною трансмісією 1,6-літровий движок ніщо не відволікатиме від роботи, і динамічні характеристики Сіда явно виграють. Зовсім не викликала нарікань гальмівна система - зусилля дозувати легко, і в той же час дискові гальма на всіх колесах дозволяє ефективно сповільнюватися. Дуже вдалими виявилися бічні дзеркала - їх розміри дозволили б оцінювати обстановку навколо мінівена, не те що хетчбека. Дзеркала дозволили б оцінювати обстановку навколо мінівена, не те що хетчбека Пластмаса, з якої виконані дверні ручки, виробляє відчуття дешевизни Свою лепту у відчуття комфортності Сіда вносить також гарна шумоізоляція моторного відсіку. Докучає тільки шурхіт коліс, але для даного цінового сегмента це норма. Заглушити сторонні шуми дозволяє магнітола. Не можна сказати, що музику хочеться врубать на повну, зате аудіосистема з шістьма динаміками здатна відтворювати формат MP3, а через спеціальні порти можна підключити плеєр або флешку. Ось і не доведеться забивати скромний ящик рукавички зайвими дисками. Приємно проведуть у дорозі час і задні пасажири. Утрьох там немає всістися, а ось двоє зможуть покласти ногу на ногу і навіть їй похитувати. Колісна база Сіда - найбільша в класі. Є й у пасажирів заднього диванчика і свої окремі підстаканники. Обєм багажного відділення не самий вражаючий - 340 літрів. При тому пригнічує тьмяна підсвічування. Зате під підлогою ховається докатка і безліч ніш для речей, наприклад, ліхтарика - знадобиться. Склавши спинку заднього ряду сидінь, можна збільшити обсяг до 1 300 літрів, отримавши майже рівну підлогу. Багажник не надто просторий, і підсвічування тьмяна Під підлогою ховається докатка і зручні ніші для речей У задніх пасажирів - свої підстаканники Пятірку варто поставити Kia за високий рівень безпеки - вже в базі модель оснащується шістьма аербегамі, ременями безпеки з регулюванням по висоті, ABS і системою розподілу гальмівних зусиль, дисковими гальмами на всіх колесах. За обсягом продажів за першу половину 2008 року ceed вийшов на третє місце серед моделей корейської марки з результатом 91857. І на вулицях Сіди і просидівши починають траплятися все частіше. Автомобіль, як ми зясували, гідний своїх конкурентів. Особливо якщо закрити очі на девяточние пластик і на що склалося до корейських машин упередження. У безперечні переваги можна записати хороший вибір моторів - три двигуни обємом 1,4, 1,6 і 2,0 літра потужністю 109, 122 і 140 л. с., а також два дизелі обємом 1,6 і 2,0 літра потужністю 115 і 140 л. с. Що стосується трансмісій, то на вибір пропонується пяти - і шестиступінчаста механіка і четирехскоротной автомат (залежно від двигуна). У лінійці моделей ceed немає седана, зате є універсал. На руку грає непоганий рівень оснащення в базі - в автомобілі вартістю 457550 рублів з 1,4-літровим двигуном вже є бортовий компютер, магнітола з MP3, передні склопідйомники, управління магнітолою на кермі, електропідсилювач керма, регулювання рульового колеса в двох площинах і перераховані вище системи безпеки. Втім, немає кондиціонера, та й покупець, швидше за все, волів би відмовитися від пари подушок або EDB заради меншої ціни, а такого вибору у нього немає. Як бачимо, ніяких цінових переваг - більше того, вартість базового Focus в схожому оснащенні навіть менше (від 420 000 рублів), комплектація бідніші, але нехай клієнт вирішує сам, що йому доустановити за свої кровні, чи не так? Mazda3 дорожче ceed, але тут в базі за 491 000 рублів пропонується вже 1,6-літровий мотор. Принадною пропозицією в цій компанії виглядає Opel Astra з базовою ціною 457 000 рублів - 1,4-літровий мотор, чотири подушки безпеки, немає аудіосистеми, зате є кондиціонер і можливість доукомплектовуватися додатковими пакетами опцій. Kia ceed з 2,0-літровим мотором і автоматом може перевищити поріг 630000 рублів. Вартість тестового автомобіля з 1,6-літровим мотором, автоматичною КПП, клімат-контролем, повним електропакетом, протівотуманкамі і т. д. склала 560000 рублів. Між іншим, Kia у своєму ceed впевнена і дає в Росії на цю впевненість гарантію 6 років (5 років) або 120 000 км (150 000 км) пробігу, деякі дилери - без обмеження пробігу. Вибрати Чи ceed? Тут кожен, як звичайно, буде вирішувати сам - після ходіння по салонах, примірки, тест-драйвів ... Але те, що підходити до цієї машини треба з такими ж мірками, що й до японо-європейським конкурентам, - факт. Вона цілком того заслуговує. Світлана Алеева Ціна тестованих автомобіля - 560 000 рублей

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:


Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.