Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


26-05-2013, 01:42    BMW 125i Cabrio, BMW 135i Coupe - Різні одинички авто - в разделе "Тюнинг"

Одиничка, як її ласкаво називають, була і залишається однією з найцікавіших машин в переповненому сегменті С. Особливі позиції їй забезпечує задній привід. Та й по ходовим якостям, екстерєру і іміджу цієї баварської малятку важко знайти рівних. З появою купе і кабріолета варіації на тему 1-ї серії вичерпані. І хоча новинки доїхали до Росії з явним запізненням, ця обставина не зіпсувало враження від знайомства, яке відбулося влітку, коли і потужне купе 135i, і кабріолет 125i були як не можна до речі. Міська штучка На мій погляд, одиничка ідеально підходить мегаполісу. І справа навіть не в тому, що на переповнених вулицях вона займає мало місця, і не тільки в маневреності. У самому її зовнішності є щось урбаністичне, вона вдало вписується практично в будь-який куточок старого чи нового міста, однаково добре виглядає і на тлі древніх стін, і на підїздах до ультрасучасних будівель з тонованим склом. При цьому можна не сумніватися, що привертає до себе увагу. Природно, і хетчбек, і купе з кабріолетом виконані в єдиному стилі, хоча істотні відмінності, продиктовані типом кузова, все ж у наявності. Кришка багажного відсіку і оригінальна світлотехніка, які у купе і кабріолета майже ідентичні, нагадують про седанах. Елегантність і спортивність підкреслюються багатьма елементами, в тому числі імплантованим в кришку багажника спойлером. До речі, купе і кабріолет, незважаючи на ту ж, що і у звичайній одинички колісну базу, на 14 см довше. Вся справа - в більшому задньому звисі, за рахунок якого конструкторам вдалося зробити багажний відсік досить містким. Так, кабріолет пропонує під поклажу 305 літрів при встановленій даху, і 280 літрів - якщо її скласти. Обєм багажника купе ще більше - 370 літрів. Причому задні сидіння можна складати як цілком, так і по частинах в пропорції 60/40, що забезпечує моделі функціональність. Кабріолет, на відміну від побратима 3-ої серії, має не металеву, а брезентовий дашок, яка може автоматично розкладатися (і складатися) при швидкості до 40 км / год за 22 секунд. Причому, забігаючи вперед, скажу, що варто її скласти, як кліматична установка перейде в спеціальний режим роботи. Задні пасажири отримують при цьому порції теплого повітря на рівні плечей - таким чином система дбати, щоб шиї не продуло. При їзді удвох з піднятими бічними стеклами і встановленої задньої сіткою в салон потрапляє рівно стільки прохолодного повітря, скільки потрібно для відчуття свободи і свіжості. Але швидко їздити краще все ж з дахом. C відкритим верхом незатишно стає вже при 120 км / год, а після 140 км / год - зовсім некомфортно через сильного шуму вітру. Зате із закритим верхом навіть на швидкості 160 км / год в салоні досить тихо. Але, перш ніж перейти до ходових якостей автомобілів, придивимося до інтерєру, який що в купе, що в кабріолеті - практично один і той же. Комфорт для чотирьох Перш за все: ззаду два роздільні сидіння. Місця для ніг не надто багато, але люди середнього зросту влаштуватися зможуть цілком комфортно. До того ж є два підстаканники і невеликий відсік для дрібної поклажі. Плюс до того передні сидіння можуть відїжджати далеко вперед, утворюючи широкий отвір для посадки. Втім, головне місце в цьому автомобілі, як і в будь-якому іншому BMW, звичайно ж, за кермом. Стилістично оздоблення інтерєру практично таке ж, як у хетчбеках, з однією поправкою - тут спортивний дух відчувається ще сильніше. Виражається це в сидіннях з розвиненою бічною підтримкою і рульове колесо трьохспиці, яке регулюється як по висоті, так і по вильоту. Природно, з правильною посадкою за кермом ніяких проблем не виникає, оскільки і сидіння наділене усіма необхідними регулюваннями. Особливо приємно, що і в купе, і в кабріолеті цілком достатньо місця над головою. До речі, у кабріолета сидіння обшиті шкірою зі спеціальним покриттям: при її обробці в фарбу додається компонент, що захищає натуральний матеріал від сильного нагріву під прямими сонячними променями. Баварці обіцяють, що навіть після декількох годин перебування під сонцем сидіння не стануть гарячими. Але все ж одна річ мене в інтерєрі відверто засмучує. А саме - якість оздоблювальних матеріалів, судячи з яких, ти знаходишся, немов у якомусь бюджетному авто. Я розумію, що логіка полягає в тому, щоб ніщо не відволікало від керування автомобілем. Але, вибачте, за такі гроші хочеться чогось більшого. Точніше сказати - хочеться якраз менше простоти, а більше розкоші і відчуття дорожнечі. Хоча, зрозуміло, що коником баварських машин завжди були відточені ходові якості. Ось до них і перейду, почавши з кабріолета. Поверніть дах! Нехай читача не вводять в оману цифри 125 на кришці багажника. Насправді під капотом встановлена ??3,0-літрова рядна шістка, яка була дефорсованим до 218 л. с. Але мотор зробили тяговітим і еластичним. Так, пік крутного моменту в 270 Нм розтягнутий в діапазоні від 2500 до 4250 об / хв, що, укупі з вельми спритнішою АКП, гарантує хороший підхоплення практично в будь-якій ситуації. Нехай від динаміки дух не захоплює, але розгін з місця дуже впевнений і жвавий, автомат здатний адаптуватися під стиль водіння, до того ж має спортивний алгоритм роботи, а також пропонує можливість самостійно перемикати передачі. Природно, відповідним чином налаштовані і гальма, які вселяють впевненість вже після першого уповільнення. З дозуванням зусилля проблем не виникає, а система розподілу гальмівних сил і АБС не дозволять машині вийти з-під контролю навіть на слизькому покритті. До того ж є система стабілізації DSC, яка швидко і чітко вступає в справу, хоча і дозволяє певні вільності. За традицією, її можна відключити, що дозволить - при наявності певних навичок, звичайно - насолодитися досить гострою керованістю і відмінною збалансованістю машини. За рахунок ідеальної развесовки по осях і чудово налагодженим підвіскам, одиничка демонструє практичним нейтральну обертальність, незважаючи на задній привід. До того ж крен кузова в віражах зовсім не великі, а рульове управління цілком прозоро, що дозволяє чітко контролювати, що відбувається з автомобілем. По суті, кабріолет 1-ї серії має один, але досить істотний недолік - недостатньо жорсткий, на мою думку, кузов. Це відчувається практично відразу, варто пару раз гарненько пройняти по звивистій дорозі. Перше, що помічаєш - битке в судомах внутрішньосалонне дзеркало заднього виду. Та й рамка лобового скла, навіть на прямиках, варто покласти на неї руку, явно вібрує. У поворотах же, особливо якщо проходити їх швидко, виникає відчуття, що автомобіль не встигає за кермом. Ледь помітна пауза між поворотом бублика і реакцією машини не критична, але все ж свідчить, що кручення кузова має місце. У підсумку від агресивного водіння не відчуваєш того задоволення, яке звик отримувати від автомобіля баварської марки. Зовсім не сподобалося мені і те, що після двох годин їзди під дощем я помітив невеликі краплі між ущільненням даху і склом двері - це вже нікуди не годиться. Звіря Причому злий звіря: під капотом автомобіля масою 1560 кг риють копитами 306 конячок. Індекс 135 на кормі означає наявність 3-х літрового бензинового мотора з двома турбінами. Причому цей мотор агрегатований з 6-ступінчастою механікою. Але ще до того моменту, коли ви натиснете на педаль акселератора, приходить розуміння, що в даному випадку ви маєте справу не з простої машиною. Тому що купе укомплектоване так званим М-пакетом. А це - нестандартні, більш агресивні бампера, спойлер на кришці багажника, накладки на пороги, 18-дюймові литі диски з гумою різної розмірності (215/40 спереду і 245/35 ззаду), товстий кермо з літерою М, спортивна підвіска і спортивні ж сидіння з яскраво вираженою бічною підтримкою.

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:


Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.