Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


14-07-2014, 17:27    Mazda BT-50, Mitsubishi L200. - ТАБОР авто - в разделе "Тюнинг"

Всякого городянина періодично відвідує здогад, що справжнє життя протікає не тут, в міській суєті, а за межами кільця Мегамолл, автосалонів і будівельних базарів. Ось тільки радіус фантазії обмежений або відстанню до дачі, або до Геліопарк. Хочете вирватися із зони впливу мегаполісу? Купіть пікап. Не встигнете влаштуватися за кермом щойно придбаного тс, як відчуєте панічне бажання втекти з міста. Відкладіть справи, прихопіть друзів або близьких, закупіть причандали для рекреації, покидали їх за бортик кузова. Залиште собі лише одну турботу - де зупинитися ... Незалежно від виконання, все BT-50 мають тканинний салон, сидіння з підголовниками і підлокітниками, оснащені передніми подушками, ручною КПП, диференціалом і підігрівом паливної системи. Доступну версію Direct відрізниш по чорному бамперу і решітці радіатора. Оснащення спартанське - електросклопідємників, АБС, бічних подушок і магнітоли не положено. Все це є в Touring, причому остання версія існує як з кондиціонером, так і без. Стильна BT-50 Active хизується хромом (решітка радіатора, дверні ручки і бічні дзеркала), підніжками і 6-дисковим CD/MP3-чейнджером. Дуги безпеки, поліровані задній бампер і накладки на пороги з нержавійки, протитуманні фари і декоративна панель захисту днища пропонуються за доплату. 550 доларів доведеться викласти і за металік. Вважається, що вони несумісні з містом. Принцип автомобіль - не розкіш, втілений з селянської прямотою в пікапах, в мегаполісі з його іншими цінностями нікому не потрібен. Але це спірне питання. Саме пікапи, а не кросовери або позашляховики, які так популярні у городян, ідеально відповідають ідеї SUV - спортивно-утилітарного автомобіля. Простора кабіна для чотирьох пасажирів, відмінна прохідність, на борт - тонна вантажу, на гак - ще три. Будь пікап відвезе більше і проїде далі, спаливши менше палива. Кожен сам може взяти і підрахувати, що вигідніше: утримувати потужний паркетник на всі випадки життя або стайню з міського седана і спартанського пікапа? Вже й самі автовиробники прийшли до парадоксального висновку: покупця пікапів слід шукати не в селі, а в місті. Ось вам речові докази: новенькі Mazda BT-50 і Mitsubishi L200. Якщо дивитися на прописку в паспорті - типові трудяги-фермери. Але якщо поглянути в обличчя - два стильних, комфортабельних грузовичка. Один гламурніше іншого. Mazda BT-50 піднятий над дорогою і виглядає грізно, але не позбавлений чарівності. Масивна сходова рама, длинноходная передня підвіска, міст на еліптичних ресорах - одним словом, класика. Щоб у цьому переконатися, навіть не треба заглядати під машину - сталевий хребет і кінцівки BT-50 проглядаються і спереду, і збоку, у величезних колісних нішах. Усі сумніви щодо того, чи впорається пікап з важким бездоріжжям, відпадають відразу і назавжди. Сама нижня точка кузова - ребристий кожух захисту карданного зєднання у КПП - знаходиться більш ніж в 20 см від землі. У вашому розпорядженні повний привід (з відключати передніми колесами), роздавальна коробка з знижує поряд, блокування міжосьового диференціала. Салон по-хорошому простий, не банальний, продуманий, має всякі зручні штучки, оброблений якісними матеріалами. Однак, видершись в крісло, злегка засмучує легковий посадці - крісло не піднесено над підлогою, як зазвичай. І влаштуватися з комфортом в сидіннях відразу не виходить, хоча ніби й профіль непоганий, і бічна підтримка є - аж надто дискретні основні регулювання. А ще в пікапах з подвійною кабіною часто буває тісно заднім пасажирам. На щастя, в BT-50 місця там достатньо. Ну, може бути, майже вертикальна спинка дивана може доставити незручності сідокам при тривалій подорожі. Конструкцію L200 описувати немає сенсу. Основа у машини така ж класична, та й трансмісія повнопривідна, з блокуваннями і знижує поряд. Але зовнішність! Передок - це не передок. Це самовдоволена нахабнуватий пика. Кабіна відсічена від кузова зігнутою лінією. Через це L200 в профіль злегка нагадує карету - на задні двері так і напрошується небудь кучерявий золотий вензель. На щастя, дизайнерські вишукування не погіршили функціональність. Кузов має високий і міцний борт, причому задня частина у відкритому положенні здатна витримувати дуже великі навантаження (тими ж перевагами, втім, володіє і кузов BT-50). На L200 ставлять по дві акумуляторні батареї, передні склопідйомники, підігрів паливної системи і підігрів сидінь. У штат початкових модифікацій Invite і Invite не входять кондиціонер, АБС, литі диски, розширені колісні арки, підігрів і електрорегулювання бічних дзеркал, хромовані ручки та інші декорації. Крім того, тут використовується трансмісія Easy Select 4WD (з жорстко підключається переднім мостом), тоді як на старших за званням L-200 ставиться Super Select 4WD. Версія Intense (середня) пропонується як з ручкою, так і з автоматом, як на топової Instyle. Остання модифікація відрізняється шкіряним салоном, 17-дюймовими литими дисками, просунутою системою курсової динамічної стабілізації. На жаль, таблиця оснащення складена так, що не зовсім зрозуміло, за що доведеться доплачувати до базової вартості, а за що ні. Салон у L200 виглядає ще більш легковим, якщо судити тільки по інтерєру - за формою торпедо і досить сміливою обробці. Зате посадка вийшла джіперской. Розвалитися напівлежачи не вийде - колінами упрешся в передню консоль. Але якщо налаштувати крісло так, як вчили в автошколах (спинка майже вертикально, витягнута рука запястям стосується верхньої частини обода керма), то до ергономіки претензії знімаються. І на другому ряду сидінь в L200 відчуваєш себе добре. Диван в міру мякий, досить великий, зручний, а заднє скло забезпечене електроприводом - його можна опустити. До мінусів BT-50 віднесу жорстку (навіть для пікапа) підвіску. Зате Mazda виграє у конкурента динамікою розгону. Його турбодизель - це не мотор, а міцна залізна рука, яка незалежно від обраної передачі (лише б стрілка тахометра перебувала десь між зарубками 1,5 і 3 тис. оборотів) завжди готова з силою штовхнути автомобіль вперед. Від мотора в салон передається досить сильна тряска, але тільки на холостому ходу. У робочому режимі вібрації взагалі не відчувається, а сам BT-50 котить вражаюче тихо - чесне слово, акустичний комфорт викличе заздрість навіть у володарів седанів бізнес-класу. Mitsubishi L200 має інший баланс плюсів і мінусів. Плавність ходу вище, вібрації менше, але по шумності поступається - в салоні чітко різняться і шум кочення коліс, і трескучесть дизеля. Двигун слабкіше, однак млявий розгін цілком лежить на совісті автомата, який при рваному міському режимі пересування тупить непростимо. Зате по легкому та середньому бездоріжжю L200 вести набагато простіше. Автоматична КПП на малій швидкості постачає всі чотири колеса машини завжди більш ніж достатньою тягою. На крутому вибоїстій підйомі, де BT-50 зажадає зупинки і переходу на знижений ряд, щоб уберегти і мотор, і зчеплення, L200 спокійно пройде далі, та ще й з вантажем на буксирі. MAZDA BT-50 2,5 Двигун дизельний, 4 У РЯД РОБОЧИЙ обєм (куб. см) 2499 ПОТУЖНІСТЬ (Л. С. ПРИ ОБ / ХВ) 143 ПРИ 3500 МОМЕНТ (НМ при об / хв) 330 при 1800 Привід задній АБО ПОВНИЙ КОРОБКА ПЕРЕДАЧ 5-ступінчаста, МЕХАНІЧНА ДОВЖИНА / ШИРИНА / ВИСОТА (ММ) 5075/1805/1760 Маса споряджена (КГ) 1800 МАКСИМАЛЬНА ШВИДКІСТЬ (КМ / Ч) 158 Розгін до 100 км / Ч (С) 12,5 ВИТРАТА ПАЛИВА ( ШОСЕ / місті, л/100 км) 7,8 / 10,9 ЦІНА В МОСКВІ (ЦІНА протестувати автомобіль) ВІД 23 490 (28 190)

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:


Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.