Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


31-05-2013, 02:19    Audi RS3 Sportback. Audi RS 3 Sportback. На хорошій ноті авто - в разделе "Тюнинг"

Весна на Лазурному березі - що може бути прекрасніше після московської сльоти й бруду? Особливо, коли тест-драйв новинки влаштовують в околицях Монако. І ось ми неспішно котимося по знаменитій Англійській набережній в Ніцці, пробираючись вздовж узбережжя з аеропорту до фешенебельного князівству. Солцне в кінці березня вже припікає, над морем літають жирні чайки, приємний вітерець шелестить листям пальм. Мабуть, у випадку з кабріолетом Rolls-Royce ми б цілком задовольнилися подібним маршрутом, не забувши заскочити в Grand Casino. Але на цей раз нас цікавило зовсім інше. тест-драйв audi rs 3 sportback Audi RS 3 Sportback здатна набрати сотню за 4,6 секунди і досягти 250 км / год (швидкість обмежена електронікою). Але назвати її найшвидшим хетчбеком планети заважають споріднена Audi TT RS (4,3 с до 100 км / год, 280 км / год), яка, хоч і схожа на купе, але на ділі має троє дверей і ... Porsche Panamera Turbo (4,2 с до 100 км / год, 303 км / год) Ні, це не траса Формули-1, заради якої ще зовсім не поспішають перекривати міські вулички Монако, - Гран-Прі пройде тут тільки через два місяці. Вся справа в найстарішому ралі в історії - Ралі Монте-Карло, яке цього року відзначило столітній ювілей. Однією з яскравих сторінок легендарної гонки стала памятна перемога в далекому 1984-му, коли тріо Audi Sport на чолі з Вальтером Рерль буквально розгромило всіх суперників. Причому тут Audi? Все просто - у нашому розпорядженні опинився новітній заряджений хетчбек RS 3 Sportback! тест-драйв audi rs 3 sportback Audi RS 3 Sportback пропонується виключно в пятидверному виконанні. Представники компанії говорять, що такий кузов краще відображає універсальний характер RS-ок. Але, швидше за все, вони просто побоюються внутрішньої конкуренції з купе TT RS, бо RS 3 Sportback істотно дешевше Як тут не провести паралелі? Рядний пятициліндровий турбомотор, повний привід і сама скромність зовні - все, як і у знаменитої родички. Крім 19-дюймових коліс і величезних повітрязабірників в передньому бампері, оці і зачепитися нема за що. Особливо в непомітному кольорі Suzuka Gray, який при певному освітленні дуже схожий на білий. Не дивно, що в Монако нашу машину швидше приймали за продукцію тюнінгового ательє. І лише небагато, майже пройшовши повз, озиралися і уважно вдивлялися в шильдик на задніх дверях. тест-драйв audi rs 3 sportback Audi RS 3 Sportback проводиться пліч-о-пліч з купе TT RS - на заводі в угорському Дьор. Причому там же роблять і двигуни, і коробки передач! Німці довіряють угорцям вже і RS-моделі? До речі, передні крила виконані з армованого вуглецевими волокнами пластику (CFRP). Запрограмовані в навігації маршрути тесту включали в себе не тільки прибережну зону, а й автобани і навіть якісь місцеві гірські доріжки. Але, переглянувши варіанти, ми засмутилися - потрібної нам дороги не було. Що ж, самі впораємося, без підказок, просто по електронній карті. Геть від моря - їдемо в Альпи! А саме - на 32-кілометровий відрізок від містечка Соспель до містечка Ла-Болен Везюбі. Це найвідоміша секція Ралі Монте-Карло, що проходить через перевал Кількість де Турині на висоті 1607 метрів. тест-драйв audi rs 3 sportback Крім закручених серпантинів, Ралі Монте-Карло може запропонувати пілотам дуже примхливу погоду. Внизу сонце і сухий асфальт, а варто піднятися на кілометр вгору - вуаля, сніг! Мало того, ніколи не знаєш, вискакуючи з сліпого повороту - встигло чи сонце просушити калюжу з растящая снігу або там досі сиро. Не дивно, що штурмани, читаючи стенограму пілотам, часто повторюють: Можлива волога Місце не просто знамените - доріжка по праву належить до числа найцікавіших в світі. Перед очима - петляюча сіра стрічка щербатого асфальту, на якій ледь вміщаються дві машини. Прямиков майже немає. Сліпий лівий, сліпий правий, вихід на круту шпильку, короткий розгін - і знову робота кермом. І так - кілометр за кілометром. Пейзажі - дух захоплює! Від прірви вузьке полотно відділяє лише скромний і вже неабияк погризанние камяний відбійник. тест-драйв audi rs 3 sportback Пятициліндровий двигун вже встиг заслужити визнання експертів, вигравши престижну нагороду International Engine of the Year 2010 у категорії від 2,0 до 2,5 літрів. Він розвиває 340 л. с., а крутний момент 450 Нм доступний в широкому діапазоні 1600-5300 об / хв. Капот утримується газовим упором А який звук! Кожен раз, коли пришпорюєш 2,5-літрову пятірку, всі 340 коней вириваються на волю через здвоєний патрубок і, відбиваючись від стрімкої скелі, падають у прірву, заповнюючи собою всі ущелині. Але максимальна концентрація громоподібного гуркоту - у вузьких тунелях. Краще зупинитися, відкрити вікна і, не забувши натиснути кнопку S на центральній консолі (вона відкриває заслінку у вихлопі і загострює реакції на дії акселератором), втопити праву педаль до упору. О, боги! Як же здорово, що в Audi вирішили згадати про рядних пятициліндрових моторах - їх гортанний рокіт не сплутаєш ні з чим. тест-драйв audi rs 3 sportback Перевал Кількість де Турині - культове місце для шанувальників ралі. Саме тут збирається максимальне число вболівальників, а гонки однаково цікаві і вдень, і вночі (тоді її називають Ніч довгих ножів через розсікають темряву фар), і в одну сторону, і в інший, і в сніг, і в сонячну погоду Каємось, ми остаточно втратили голову. Мінімум трафіку, обмеження 90 (вони збожеволіли!), Фантастичний звук і неймовірна динаміка штовхали нас все ближче до граничної межі. При цьому - ніякого адреналінового спяніння, просто на обличчі широченна посмішка від того, що машина з максимальною готовністю відгукується на будь-які дії. Держак, стійкість RS 3 Sportback і її здатність швидко змінювати напрямок у знакозмінних звязках приводять у захват. І це при масі 1650 кг і развесовке 60:40 на користь передньої осі. тест-драйв audi rs 3 sportback Кожен, хто хоч якось цікавиться світовим ралі, бачив ці пейзажі неодноразово в телевізійних трансляціях або відеороликах на онлайн-ресурсах. Але одна справа - дивитися картинки або онборд і зовсім інша - доторкнутися колесами до асфальту, який памятає перемоги Вальтера Рерля, Томмі Мякинена, Карлоса Сайнца, Себастьена Леба, Арі Ватанена, Юхі Канккунена, Коліна Макрея, Річарда Бернса, Маркуса Гронхольма та інших чемпіонів світу . Будете в тих краях - обовязково пройняти по 32-кілометровому ділянці! Звичайно, за це потрібно дякувати не тільки настройку шасі, а й шини: RS 3 взувають в одні з кращих дорожніх покришок на справжній момент - Continental ContiSportContact 5P (такі ж, як у суперкара Mercedes SLS-AMG або зарядженого хетчбека Renault Megane RS). Причому інженери пішли на хитрість. Щоб зменшити ступінь недостатньої маневреності, властивої майже всім RS-кам від Audi, вони поставили шини різної ширини! Спереду - 255-е (опція, в базі - 235/35 R19), ззаду - 225-е. З тією ж метою в порівнянні з TT RS була розширена передня колія ( 9 мм), а задня стала вже на 18 мм. І це спрацювало - навіть у шпильках RS 3 мінімально ковзала передком назовні. тест-драйв audi rs 3 sportback Феліпе Альбукерке до минулої осені був мало кому відомим 25-річним хлопчиною. Але удача посміхнулася португальцю на Гонці Чемпіонів, де він залишив не при справах Міхаеля Шумахера, Себастьяна Феттеля і Себастьена Леба! Альбукерке тут же злапали в спортивне відділення Audi - в сезоні-2011 він буде одним з пілотів у чемпіонаті DTM. На презентації ходили жарти і про 24 години Ле-Мана. Так що, якщо Феліпе проявить себе з кращого боку, те, чим чорт не жартує, може потрапити в один з екіпажів Audi в легендарному марафоні. Мова, зрозуміло, йде про Ле-Мані 2012 року в затичних місцях були інші проблеми. Скільки можна ставити цей жахливий спиляних кермо? Так, на презентації Audi засвітила свого нового пілота DTM, португальця Феліпе Альбукерке - у них там схожі рулі. Але ми-то не на кільці, а на ралійному допі! Рульовий механізм залишився від моделі S3, тому крутити бубликом доводиться багато, і при перехопленні то й справа натикаєшся на кут. тест-драйв audi rs 3 sportback Інтерєр в цілому аналогічний салону Audi A3. Але, незважаючи на свій восьмирічний вік, він досі не втрачає актуальності. Матеріали - добротні, увага до деталей присутня. Незвично хіба що управління температурою клімату - ручкою не повертаються, а гойдаються вліво-вправо. А у великих і рослих людей коліна постійно бються об жорсткі ребра знизу центральній консолі Другий момент - система стабілізації. Будучи включеною, вона частенько бере кермо влади в свої руки, здорово заважаючи на виході з затичних поворотів. Але варто натиснути кнопку, і вона переходить в режим ESP Sport - тоді електроніка перестає душити двигун, втручаючись при необхідності тільки гальмами, причому відсувається і поріг спрацьовування. Це міняє справу, а якщо захочеться зняти взагалі будь-які рамки, то її можна повністю відключити. тест-драйв audi rs 3 sportback Традиційно для моделей серії RS, інтерєр зарядженої версії відрізняється лише деталями. Це кермо, сидіння і ручка КПП, яку, до речі, здалеку можна цілком прийняти за набалдашник механічної коробки Є нюанс і в коробці передач. Семиступінчастий S tronic працює відмінно, моментально переходячи вгору на розгоні, і соковито гаркає перегазовками, швидко реагуючи на дії підрульовими пелюстками при перемиканні вниз. Виняток тільки одне - при підльоті до шпильці КПП довго не дає включити першу щабель і явно береже непарне зчеплення. У принципі, до цього швидко звикаєш і з часом розумієш, коли робот готовий до діалогу. Хоча в режимі Launch Control S tronic намагається не шкодуючи сил. Натискаємо кнопку ESP, переводимо важіль в S, і одночасно тиснемо на обидві педалі. Обороти коленвала зависають на 3200 і залишається тільки відпустити гальмо. RS 3 кулею зривається з місця і через 4,6 секунди червона стрілка спідометра пролітає сотню. Дуже просто і фантастично швидко! тест-драйв audi rs 3 sportback У числі опцій замшева оздоблення керма та рукоятки КПП, підрульові пелюстки перемикання передач (вони дуже зручні!), Навігаційна система, музика фірми Bose з 10 динаміками і обробка шліфованими алюмінієвими вставками. На дисплей приладового щитка можна вивести температуру масла, тиск наддуву або секундомір. Зліва від аварійки - кнопки спортивного режиму вихлопної системи і відключення ESP Повний привід неприємних сюрпризів не підніс. Так, в RS 3 Sportback зараз полетять яйця і помідори - мовляв, неправильна трансмісія, геть Haldex (на машинах Audi з поперечним розташуванням мотора використовується муфта з електронним керуванням). Швидше за все, на слизьких покриттях або при русі в заносі жорсткі диференціали будуть працювати краще. Однак на сухому асфальті в поєднанні з хорошими шинами у нас не було ні найменших нарікань до роботи системи. Ні пробуксовки на виході з шпильок, ні якогось неоднозначного поводження у швидких звязках - все гранично зрозуміло. тест-драйв audi rs 3 sportback Навіть базові крісла (вгорі в центрі) досить непогані. Але вони не йдуть ні в яке порівняння з прекрасними опциональнимі ковшами. Їх вартість поки не оголошується, але, якщо судити за прикладом Audi RS 5, за них попросять більше 2 тисяч євро. Божевільні спинки сидінь в колір кузова - робота відділення Audi Exclusive Наші пригоди на ралійному серпантині в результаті не залишилися непоміченими. Так, правил ми не порушували - ніяких заборонених обгонів або дикого перевищення швидкості (на цій доріжці тримати в середньому 90 км / год можливо тільки на бойовій машині зі штурманом і перекриттям траси). І населених пунктів там фактично немає. Однак місцеві жителі, що повзуть на своїх Пежо і Фіатах, як не дивно, зовсім не в захваті від реву моторів і вереску шин. У підсумку під час однієї із зупинок до нас підкотили з мигалками відразу дві машини з жандармами. Ну, думаємо, все - докаталися. Але після розпитувань про те, хто ми такі і що тут робимо, розмова швидко перейшов в потрібне русло: Яка потужність, скільки коштує?. Поцокав мовами і посміявшись, що, мовляв, на такий вже і дівчат з Французькою рівєри катати не соромно, правоохоронці побажали нам удачі, попросивши їхати спокійніше і не бентежити місцеве населення. тест-драйв audi rs 3 sportback 19-дюймові колеса і збільшений задній спойлер - ось ті небагато деталі, за якими можна впізнати RS 3 Sportback. Пошарпана шина на фото - результат діяльності когось із зарубіжних колег. Мабуть, дріфтовать для ефектного кадру. Колісні диски можна забарвити або під титан, або вибрати вигадливе поєднання червоного і чорного. Є можливість вибрати один з двох варіантів оформлення дифузора, заднього спойлера і дзеркал (в колір кузова або з фірмовим сріблом), грати радіатора і патрубків вихлопної системи Зрозуміло, чому організатори не стали вносити цю дорогу до числа маршрутів. Якщо вже наші дві RS-ки потрапили під підозру, те що було б, якби там весь наданий парк? І, щоб не гнівити жителів, після обіду ми вирушили на запропоновану дорогу. Ніякого порівняння з Кількість де Турині! Траса ширше, швидкість більше. Там зясувався неприємний нюанс - після перевалу на спуску починали перегріватися гальма, хоча на затичном серпантині такої проблеми у нас не було. Справедливості заради, їхали ми вже на іншій RS 3 і можливо вся справа в конкретному екземплярі. Повернувшись на автобан, ми знову влилися в потік звичайних машин. І зловили себе на думці, що RS 3 Sportback нічим не напружує. Всередині - дуже тихо, шумоізоляція чудова! Не чути ні шин, ні вітру. Коробка передач швиденько перескакує на сьому сходинку, дозволяючи економити паливо. А незадоволене басовите бурчання випускної системи на низьких оборотах легко перервати, натиснувши кнопку S і повернувши заслінку в закритий стан. тест-драйв audi rs 3 sportback У місті RS 3 Sportback цілком зручна. Характер мотора дуже рівний, а тяга така, що можна сміливо пересуватися на вищих передачах і економити паливо. До речі, про витрату. Заявлені 9,1 л/100 км в змішаному циклі - це, звичайно, недосяжний показник. Цілком реально укладатися в 13-14 літрів при більш-менш інтенсивної їзди. Але на серпантині Кількість де Турині, само собою, витрата зашкалював за 20 л/100 км І в міській штовханині все прекрасно. Хіба що здорові колеса з 35-м профілем шин докладно передають всі нюанси жорстких нерівностей. Але при цьому - ніяких незручностей, повязаних з потужним двигуном - тяги на низах достатньо, а S tronic знімає всі питання в пробках. Комфортно! Хоча для наших доріг краще поміняти диски на 18-дюймові. тест-драйв audi rs 3 sportback

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:


Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.