Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


17-02-2015, 00:20    Nissan 370Z. - Огляд нового спортивного купе Nissan 370Z. Z-кар для справжніх цінителів авто - в раздеде "Тюнинг"

тест-драйв nissan 370z Лос-Анджелес. Паркувальна зона. У світлі прожекторів красується Nissan 370Z: у нього сьогодні перша офіційна фотосесія. Справжні шанувальники моделі прийшли сьогодні сюди, щоб взяти участь у першому релізі 370Z. Серед них і Ренді Родрігез. Родрігез пройшов довгий шлях, перш ніж опинитися тут. Він народився і виріс в одній з провінцій Канади, де у його сімї була невелика заправна станція і майстерня з ремонту машин. З часом вони стали спеціалізуватися на ремонті автомобілів Nissan. Першим автомобілем Родрігеза був Nissan 240Z, який він власноручно повністю відновив. Через його руки пройшов десяток старих Zок, хоча йому на даний момент всього 31 рік. Як і всі прихильники цієї моделі, Родрігез сильно відрізняється від більшості автолюбителів, він виділяється із загального перебігу, не боїться сміливих рішень і дуже серйозно відноситься до автомобілів. Таке ставлення зустрічається лише у тих, хто своїми руками оживляв старі напіврозвалені б / у автомобілі. Родрігез є яскравим представником тієї цільової аудиторії, для якої створювався 370Z. У тому, що Ренді Родрігез працює в Nissan Design America, можливо, присутній деякий чарівництво, тим більше що саме під його пера вийшли перші начерки того, що в результаті стало новим Nissan 370Z. Підгін по фігурі Відмінність нової Z від попередньої відчувається, коли зїжджаєш на ній з ідеально рівного покриття шосе на звичайну вулицю. Зникла колишня жорсткість і деколи зайва пружинистість, властива 350Z. Підвіска нової Z податлива, як у люксових європейських купе, і в той же час зібрана і інформативна, яка і повинна бути у спортивного автомобіля з великими колесами. тест-драйв nissan 370z При створенні цієї моделі в Nissan вирішили максимально знизити вагу автомобіля. Досягнуто це було дуже простим і дієвим способом: у нової Z укорочена колісна база (на 10 см) між осями. Тепер її довжина становить 2 550 мм, що дуже близько до золотої середини геометрії спортивних автомобілів, перевіреної роками, - 2 510 мм. Колісна задніх коліс стала на 55 мм ширше. Цього разу інженери Nissan приділили більш ретельне увагу структурної жорсткості. Автомобіль отримав новий підрамник, V-подібну розпірку днища і конструкційні доопрацювання задньої підвіски. В результаті жорсткість на скручування спереду збільшилася на 30%, ззаду - на 22%, а жорсткість на вигин виросла на 30%. Загалом команді інженерів Nissan вдалося полегшити автомобіль на 102 кг, хоча майже всі вони повернулися назад після впровадження систем безпеки і облаштування салону. Підсумком їх напруженої роботи стало зниження ваги Nissan 370Z на 43 кг порівняно з попередньою моделлю. Ці зміни допомогли автомобілю в цілому піднятися на новий рівень. Будь-який інженер підтвердить, що структурно допрацьований автомобіль зможе продемонструвати простішу керованість при колишній динаміці. Ми лише скажемо, що відчувається він зовсім по-іншому, став солідніше. Для вулиці Нова передня алюмінієва підвіска двохважеля настільки добре поглинає дорожні нерівності і стики на бетонному покритті, що ви легко можете впасти в оману, ніби тепер це просто купе, орієнтоване на власників BMW. Інтерєр також наводить на аналогічні думки, оскільки порівняно із стильним, але строгим рішенням салону в 350Z, внутрішнє оздоблення 370Z знайшло риси розкоші. тест-драйв nissan 370z Загальна структура салону не зазнала значних змін: ми знайшли настроюються вручну по 8 параметрами передні сидіння і регульовану по висоті рульову колонку, яка рухається разом з панеллю приладів, як і у 350Z. Сидіння водія опустилося на 1,27 см. За правим плечем водія зявилася значна сліпа пляма, яку не компенсують навіть збільшилися за розміром бічні дзеркала заднього виду. Як і колись, 6-циліндровий V-подібний мотор серії VQ вражає діапазоном своєї потужності. Шестиступінчаста механічна коробка передач стала більш делікатного, зберігши при цьому колишню чіткість ходу важеля і перемикань. Педаль нової системи гальм з розподілом зусилля забезпечує плавність зупинок без втрати ефективності гальмування. Діаметр гальмівних дисків Nissan 370Z складає 320 мм спереду і 307 мм ззаду. Варто лише втопити в підлогу педаль газу, і 3,7-літровий VQ37VHR (Very High Revving - високообертовий) оживає. Ну що, привіт. Для треку Отже, спереду у вас V6 серії VQ обємом 3,7 л з системою зміни фаз газорозподілу, системою зміни висоти підйому клапанів і червоною зоною на позначці 7500 обертів на хвилину, який видає 336 л. с. на 7 000 об / хв. і 366 Нм крутного моменту на 5200 оборотах. Праворуч - важіль шестиступінчастою механічною коробки передач. Nissan 370Z, що дістався нам для тесту, оснащений опцією Sport Package, що включає ковані алюмінієві диски з покришками Bridgestone RE050A (245/40 R19 спереду і 275/35 R19 ззаду), чотирьохпоршневі передні супорта в тандемі з 355-мм гальмівними дисками спереду і 350,5-мм ззаду, а також задній диференціал підвищеного тертя з віско-муфтою. тест-драйв nissan 370z У цієї машини стільки зчеплення, що двигун готовий вистрибнути прямо на старті; 60 миль на годину (96,56 км / год) автомобіль набирає за 5,1 с. Новий Nissan 370Z не назвеш легким, і наш тестовий автомобіль масою 1524 кг тому яскравий доказ, але наміри у нього найсерйозніші: відстань у чверть милі він долає за 13,4 секунди, розвиваючи на фініші 168 км / год. На повну зупинку з 96,56 км / год цьому автомобілю потрібно всього 30,78 м. Зчеплення у Z більш ніж достатньо, в тесті на бічне прискорення вона демонструє результат у 0,97 g в керованому заносі, який легко контролювати газом. Укорочена колісна база означає, що автомобілю простіше проходити слалом, що підтверджується швидкістю проходження цього випробування - 111 км / год. В цілому Nissan 370Z їде так само, як представлена ??торік комплектація Nissan 350Z Nismo, тільки без норовистості, властивої машинам від Nismo. Для вас Щоб відчути всі, на що здатна 370Z, не обовязково бути чарівником. Частково тому, що двигун у цієї машини знаходиться спереду, а значить найбільш важка її частина задає напрям так, що відчуваєш себе дуже впевнено. Що ще важливіше, машина не втрачає своєї зібраності навіть на вибоїнах, навіть коли, здавалося б, вона за жорсткості підвіски повинна високо підлітати на нерівностях, адже ви тепер знаходитеся ближче до задньої осі, ніж раніше. Якщо за кермом 350Z ви відчували себе ніяково, занадто пізно гальмували перед поворотом і проходили його як на WRX, машина могла йти в знос, і відчували ви себе при цьому по-дурному, то 370Z ніколи так робити не стане, і в ній почуваєшся вмілим водієм. тест-драйв nissan 370z Ще більш вмілим можна відчути себе, якщо використовувати режим SynchroRev Match (частина опції Sport Package) механічної коробки, який є, по суті, електронною системою, яка автоматично прикриває дросельну заслінку, коли потрібно перемикатися вниз. Зі своїм завданням ця система справляється настільки добре, що забезпечує безболісне пересування в щільному міському потоці на невеликих швидкостях, а також баланс шасі і швидший вхід в поворот на високих швидкостях. На жаль, ту розслабленість, яку демонструє підвіска на високих швидкостях, двигуну вдається показати не завжди. Дуже часто виникає відчуття, що 3,7-літрова версія V6 серії VQ працює на межі своїх можливостей, тому що в міру наближення оборотів до червоної зони (7500 оборотів в хвилину) сильно зростає рівень вібрації, стаючи на певній стадії дуже дратівливим. Плюс до цього, 19-дюймові покришки Bridgestone на деяких типах покриття настільки голосно шумлять, що пара годин по бетонованому шосе може перетворитися на справжнє катування. Ціна величі Nissan 370Z надійде в дилерські центри для продажу в січні 2009 року, і на даний момент нам відома лише початкова ціна базової комплектації - 29930. Замість звичного достатку варіантів обробки буде запропоновано всього лише два варіанти комплектації: звичайна 370Z і більше розкішна 370Z Touring (принаймні, на початковому етапі продажів). Якщо ви часто виїжджаєте на track days, то вам до душі доведеться опція Sport Package, з великими по діаметру колісними і гальмівними дисками. Вас напевно так само зацікавлять деякі розробки ательє Nismo, доступні для цієї моделі, такі як охолоджувач масла в двигуні і в LSD-мосту. Даний двигун, з його здатністю розвивати високі обороти, дуже чутливий до температури масла, тому, якщо ви збираєтеся тривалий час утримувати обороти в червоній зоні, нарізаючи кола по треку в теплий день, опції від Nismo для вас стануть незайвими (тим більше, що мав місце тривала суперечка на предмет включення цих кулерів у Sport Package). тест-драйв nissan 370z Історія Z почалася в 1970 році в якості експериментальної моделі Nissan. Її автором став Ютака Катаяма, легендарний Mr. K. І до цих пір ця модель імпонує людям з непереборною тягою до високих швидкостей, яких не задовольняють стандартні відповіді на питання, якою має бути спортивна машина. Як і сам концерн, Nissan 370Z прямолінійний, відвертий і злегка грубуватий. Ніби все мистецтво японської ввічливості і філософії відкинули геть, залишивши лише суть істинного Z-автомобіля. Шанувальникам моделі це сподобається. Думка старшого редактора, Еда Хеллвіга: Відразу хочу відзначити, що ніколи не відчував особливої ??симпатії до 350Z. Це один з тих автомобілів, які добре виглядають на папері - компактний розмір, потужний V6, жорстка підвіска, великі колеса, гальма Brembo, - але на дорозі не виправдовують очікувань. У цю машину закладений величезний потенціал, але в тому, як він реалізований, немає душі. Я міг подолати на ній складну ділянку дороги, і все одно мене при цьому не покидало відчуття, що від вильоту в кювет мене відокремлювала одна маленька помилка. Незважаючи на дуже схожий перелік технічних характеристик, 370Z навіть на половину не така лякає. У неї ті ж можливості, але при цьому вона більш зрозуміла. Більшість її можливостей криється в підвісці, яка виглядає більш досконалою, незважаючи на незначні по суті зміни. Замість того, щоб просто вдавлювати колеса в землю, автомобіль з даними налаштуваннями дає вам простір для невеликого руху. Вона податлива, але не мяка, і ось саме тому мені захотілося перевірити, на що здатний цей автомобіль. тест-драйв nissan 370z Додайте до відчуття упевненості чітко працюючу коробку передач, високоспритний двигун, чіпку педаль гальма і гостре кермо, і ви отримаєте такий досвід управління спортивним Z-автомобилем, який завжди хотіли отримати від 350-ї моделі. Тепер, коли все це я можу відчути, сидячи за кермом 370Z, я дійсно задумався б про таку покупку. Він коштує цих грошей. Технічні характеристики Nissan 370Z Повна довжина: 4 250 мм. Повна ширина: 1 845 мм. Повна висота: 1 315 мм. Колісна база: 2550 мм. Привід: задній. Двигун: 3,7-літровий 6-циліндровий з V-подібним розташуванням циліндрів, потужність 336 л. с. (247 кВт) при 7000 об / хв., Максимальний крутний момент 365 Нм (37,2 кг-м) при 5 200 об / хв. Трансмісія: 6-ступінчаста механічна з режимом SynchroRev Match. тест-драйв nissan 370z тест-драйв nissan 370z

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:

Похожие статьи:
  • Що первинно, що вдруге в новому хетчбек Volkswagen Polo? авто
    Стягуючи через голову светр, ти опиняєшся в задушливій напівтемній камері. Небагато люблять в ній затримуватися. Світло ледве пробивається крізь нитки, і ти вдихаєш ввібрані одягом запахи. Цілий тиждень головним ароматом у моїй одиночці було пахощі
  • Peugeot 4007. Peugeot 4007 SKD. Від 949 000 руб авто
    З кожним днем ??автомобілів, готових з гордістю продемонструвати оточуючим російський паспорт, стає все більше. Нинішньої осені черга дійшла і до кросовера Peugeot 4007. Великовузлове складання цієї моделі, так само як і її братів-близнюків
  • Toyota Land Cruiser, Lexus LX. - Брати по розуму авто
    Як називаються діти одних батьків, що зявилися на світ одночасно, наділені єдиними характерними рисами, та що там - вельми схожі зовні? Сестри, брати, близнюки? Ні, це Тойота-Ленд Крузер 200 і Лексус-LX570. Метрики новонароджених
  • Skoda Superb - Обгрунтованість претензій авто
    Топ-модель лінійки Skoda - Superb - машина з довгою, в деякому роді проблемної долею. Колись дуже давно найперший Superb вважався крутим лімузином. Однак сьогоднішня його проблема в тому, що ці часи памятають лише деякі експонати

Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.