Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


17-01-2014, 21:43    Що первинно, що вдруге в новому хетчбек Volkswagen Polo? авто - в разделе "Тюнинг"

Стягуючи через голову светр, ти опиняєшся в задушливій напівтемній камері. Небагато люблять в ній затримуватися. Світло ледве пробивається крізь нитки, і ти вдихаєш ввібрані одягом запахи. Цілий тиждень головним ароматом у моїй одиночці було пахощі полімерів пятий Polo. Просякла духом і сорочка. Теж, до речі, поло. І ці дрібнички я прати не поспішаю. Не скажу, що мені шалено сподобався запах. Він нейтральний. Справа в іншому. Я все вдихаю і ніяк не можу зрозуміти: чому, ну чому важливим тут і не пахне? Тут, в європейському автомобілі року. Як ви їх припаркували? Один на одному? Так собі жарт, хоча наші хлопці дійсно привезли на тест відразу два нових постілки - з моторами 1.2 (70 л. С.) І 1.4 (85 сил). Крокую до новеньких Фольксвагеном за ефектом першого враження. На стоянці заповітну парочку я сподівався обчислити просто - по вихідний від неї дивному сяйву. У моєму уявленні автомобіль року повинен дряпати склеру, притримувати, зупиняти. Щоб будь-які машини навколо здавалися старими ридвані. Тільки блискання немає і в помині - жодних ознак життя. Приклав долоню козирком до очей. Поганий бінокль. Ще місяць тому Polo кидався в очі. Тоді він інтригував, ховаючись в автосалонах під квітчастим покривалом і хижо скелі з плакатів. Де все це тепер? Ось же він! Е-е-е, ні, це власне Golf. Ага! Так, теж Golf. Піди їх розбери тепер. Спроба здалеку обчислити Polo по примружився пращура провалилася. Результат дав тільки поліжкової обхід. Я хмикнув: шукані хетчбеки - один іншому дивиться в потилицю - виглядають як абсолютно різні непомітні машинки. Тю. Поблизу галогенні фари Polo, запитувала з картинок: Що ти наробив?! - Не виражають і дещиці гніву, написаного на обличчі у Scirocco. Ні заздрості, ні злості. І тільки коли Polo перед тобою суворо анфас, його погляд, підкреслений гострими лініями передка, стає непримиренним. У дзеркалах він виглядає найбільш незадоволеним автомобільчиком в класі. Найважливіший, животрепетне - сріблястий 85-сильний з роботом преселективною коробкою передач DSG. Ні дати ні взяти minence grise, сірий кардинал. Такі в основному і будуть купувати: ось прямо буквально - в небагатій комплектації Trendline, з чорними незабарвленими ручками дверей і корпусами дзеркал. Тільки колом так сіро, що ноги самі несуть до яскраво-червоної машинці. Не дарма цей колір використовує пропаганда як найбільш сильний по впливу. Хоча і синій фольксвагеновский теж зайняті, а жовтий - обладнаний, але суперечці немає: червоному - так. А що у Аленького квіточки движок слабший ... Так адже зате чесна пятиступінчаста механіка. Магнітола в Polo 1.2 попроще, замість клімат-контролю - кондиціонер, немає парктроника, кермо без шкіри, чотири динаміки замість шести - коротше, найдоступніший варіант. Але він і засунув собі в кишеню вихідний комплект моїх симпатій. Викидний ключ від червоного Polo я використовував в першу чергу. Салон серйозний, якщо не сказати нудний. Пластик мякий на вигляд, і нема чого його мацати. Спідометр з тахометром тепер без усякої синяви в підсвічуванні. У більш дорогій версії кермо з шкіряним ободом і блискучою вставкою а-ля Golf. Але при цьому спиці бублика виконані з жорсткого пластика, тоді як у цельнопластікового керма на Polo 1.2 вони з мякого прогумованого матеріалу. Оптимізація витрат. Усередині є куди рассовать. Кишені на всіх дверях ковтають півторалітрову пляшку. Наявні ємний охолоджуваний бардачок з USB-розємом і схованку в підлокітнику. Стакану в центральній консолі - не дуже: при витяганні кола ударяється об пластик. Das Auto? Naturlich. Я, що не міститься в Getz, я, якому протисонячний козирок Фієсти втирається в лоб, безтурботно влаштовуюся за кермом у щільному кріслі і негайно врубують його обігрів - не шукайте ні в одній з базових комплектацій. Шарю ногами в пошуках педалей. Зчеплення зліва немає! Там порожній стадіон, де футболіст Ілля Цимбаларь, відомий супергру лівою ногою, відточує свою майстерність. А длинноходная педаль втекла майже в центр. І розташована високо: переносиш на неї ногу з майданчика для відпочинку - немов перемахує через паркан. Акселератор з гальмом притиснуті до межі вправо і теж на різній висоті. Футбольна тренування триває: відпрацьовуємо пас правої в один дотик. Поло, звичайно, теж гра в мяч. Але ж ключками і на конях ... На майданчик зліва можна поставити обидві ноги. Пояснення такій компоновці слід шукати у вимогах до пасивної безпеки. Памятайте, навесні в Женеві німці обіцяли, що Polo буде на 50% краще тримати фронтальний удар Euro NCAP? Спресувавши педальний вузол, інженери Фольксвагена вберегли нижні кінцівки водія від деформації колісної арки. І треба сказати спасибі, і грузнуть у роті слова подяки. Втім, у механічного Polo хоча б з відгуками на педаль газу все в порядку. А у автоматизованого вона так задемпфирован, що виникає відчуття, ніби я топчу ногою сметенія в кут купку штукатурки. Або намагаюся придавити забівшуюся в простінок миша. На половині ходу ніякої реакції! І це на контрасті з зухвало чутливими гальмами. Ти, як зрадницький більярдна куля, бажаєш мяко встати біля краєчка лузи - і отримуєш києм по лобі. Особливо це обтяжує в пробках. Тиснеш, потихеньку нарощуючи зусилля, сповільнюється, раптом - бац, встав як вкопаний, немов машина заглохла. З великих-то швидкостей гальмувати просто, з малих - неминучий поштовх-тичок. Це, можна сказати, Podlo. Я в ледве повзучу темно-дощовому джемі. Жінка з волочиться поруч малолітражки чогось від мене хоче. Ніяк не докричатися їй через два шари скла. Просить жестами відкрити вікно. Чи не буксир ж я на шлангу заправну колонку. Ледве я сунувся до клавіатури склопідйомників, як мадам підхопив потік і забрав назавжди. Ймовірно, панночка хотіла, щоб я розповів їй про новий Polo. Це не жіночий автомобіль! - Крикнув би я, дивлячись на неї з відтінком співчуття. - Німці не привязують Polo до підлоги, тут орієнтація ширше: на молодих, активних і, вибачте, позитивних. Свобода, фан і все таке. Прокручуючи в голові цю малоймовірну бесіду, я дивлюся вправо - ні, не стирчить з бака заправний пістолет. Мужній ликом, в профіль Polo беззбройний. І ззаду простий - рятують тільки дизайнерські розсіювачі ліхтарів. Різниця між двома тестовими машинками, за винятком кольору, ще й у тому, що у Polo 1.4 виставлений напоказ патрубок глушника, а у версії 1.2 він скромно схований під бампер. Хто кому надере простодушну дупу? При паралельному розгоні до 80 км / год машинки йдуть пліч-о-пліч! Перші дві передачі у механічного Polo короткі. Він котить зі зловмисним бурчанням, що нагадує дизельне. Голосить виразно, по-своєму соковито, ух! Породистий голос - це ознака чоловічої статі, його оцінили багато. Хтось порівняв двигун 1.2 з маленьким щеням, що зображує грізний рик свого тата-бульдога. Коротше кажучи, не мотор, а сучий син. Щоправда, три циліндри перестають тягнути трохи раніше, ніж стрілка тахометра стосується червоної зони, - перемикатися потрібно, не чекаючи відсічення. Важіль механіки переміщається легко і чітко. Ходу завеликі хіба що. Трохи за 40 - клацання, друга. Однак на наступному переключенні 70-сильний моторчик (в техпаспорті він записаний як 69-сильний) провалюється по оборотах, і машина з преселективною коробкою передач DSG жваво йде у відрив. Але - з наданими буденним дзижчанням. Відстаючий червоний їде на довжелезній третій майже до 140 км / ч. Для міста вона економічна. На шосе - розгінна. Через неї Polo 1.2 програє супернику більше двох секунд в кидку до сотні. Пята передача взагалі рудиментарна: в принципі, Polo вистачило б чотириступінчастою механіки. Та й четверта знадобилася б лише в тому випадку, якщо комусь раптом закортіло б розігнати малюка до паспортної максималки (165 км / ч). Що ж говорити про робота: в семи-то щаблях заблукати ще простіше. Його економічна програма укупі з тупим акселератором зводить нанівець обєктивне перевага. Субєктивно Polo 1.4 не сприймається більш динамічним. Хоча короткий ряд трансмісії дозволяє сріблястою машинці жвавіше розганятися з середніх швидкостей. Селектор DSG, уніфікований з тими, що ставляться на старші Фольксвагени, здається всередині Polo грибом-переростком. Важіль механіки порадував чіткою роботою, але з шести передач найчастіше ми користувалися чотирма - трьома вперед і задній. А ще бути економічніше: середня витрата палива за півтисячі кілометрів пробігу у Polo 1.4 склав 8,2 л/100 км, тоді як у червоного Polo був зафіксований мінімум в 9,2 л. Ось вам і щеня. Каналія! Верхній міської межа заявленого витрати - 7,3-7,7 л - ми перекривали з лишком: доходило до 13,2 л/100 км. Та й заміські лабораторні показники 4,5-4,7 л/100 км ніхто з нас в реальності відтворити не зміг. Слабка втіха: якісний 95-й бензин ми знищували самим цивілізованим способом - обидва двигуни відповідають стандарту Євро-5. Цікаво, як заспіває движок 1.4 в дуеті з тієї ж пятиступінчастою механікою? Цей, останній з трьох можливих, варіант Polo залишився невивченим. Шосе і тризначні швидкості - ворожа стихія для обох постілки. Занадто чутливі до колій, здригаються на нерівностях, норовлять зіскочити з траєкторії в повороті, підкоряючись примсі поперечного профілю дороги. А кермо хоч і читаємо, але майже так само легкий, як на парковці. У сріблястого на високому ходу трохи виразніше виражений нуль через більш жорстких пружин - і все одно баранку крутити легше легкого. Могла б, напевно, крутитися від найменшого подиху, як флюгер. І як раз до поривів вітру Polo на трасі небайдужий. Теплий потік з дефлектора зліва - машина повертає праворуч. Одна радість - відносна тиша. Повне безмовність не встановлюється тільки через двигунів. Їду і чую, як позаду пасажир перегорнув сторінку третього тому інструкції до Polo. Шумоізоляція - на пятірку за шестибальною шкалою. Само собою, при русі по шосе, засипаному шаховими фігурами, почуєш і стукіт пішаків по арках. Але таких доріг мало. А в місті ні-ні та й ухне під колесами термічний шов естакади. Polo 1.2 кругло оближе його, а сріблястий тицьне гостренького сідоків в пяту точку. Передні сидіння Polo тримають, регулюються як треба і за доплату підігріваються. Праворуч мої 187 см зросту не завадили мені безцеремонно витягнути ноги. До речі, досить повітря і над головою. Для підгонки під себе потрібно крутити і домкрат. Скинемо-ка і звернемо туди, де електрогідравлічний підсилювач розкриється з кращого боку. Дивлюся я в сердиті фари: будемо, кажу про себе, застосовувати тортури. Хмуриться Polo - бачу, витримає. Намагаючись не дивитися на автомобільчик з інших, менш бойовитість ракурсів, кидаю ключі катові. Завищали високопрофільні мякі зимові шини, взявся за справу азартний душогуб. Десяток кіл пекла по треку, і замучених Polo повертається до мене паруючим. Горять задні гальма. Систему динамічної стабілізації на Polo можна замовити за доплату. Однак нагальної потреби в ній ми не виявили. Polo на податливих зимових шинах зривається в глибокий замет тільки після провокації ручником. Кат, як і годиться, небагатослівний. Мовляв, управляється машинка прісно, ??але безпечно. У межі не лякає неконтрольованим знесенням або занесенням - мяко ковзає назовні повороту всіма колесами. Гальмівний момент двигуна невеликий, так що можливості контролю траєкторії тягою скромні. Надійне і передбачувану поведінку дуже до речі, враховуючи відсутність Електронна система курсової стійкості (ESP, ESC, ASMS, DSC, FRD, VSA, VSC) системи стабілізації. Електропідсилювач керма не втрачає продуктивності навіть при дуже швидких вирощених. Але в цілому без родзинки. Каратель грюкає дверима, спльовує, стягує рукавичку. Я вдячно тисну йому руку, думаючи вже про інше. До чого приємний звук захлопується дверцята! У Polo це низький благородний Глок, а не ляпас водостічній трубі, як у деяких однокласників. Клацання при відкриванні теж смачний. Багажні двері чмокає не менш милозвучно. Ще один її прикол - ручка замка у вигляді рухомого логотипу VW, як у старших Фольксвагенів. Після поїздки по трасі на руці залишиться брудний фірмовий штамп - на прохідній заводу у Вольфсбурзі повинні з повагою пропустити. У порівнянні з попереднім поколінням обсяг не дуже місткого багажника збільшився на 10 л - до 280 (952 л при складених сидіннях). Про цей відсік я придумав скоромовку: в Поло під підлогою підлогу, а під другим підлогою - повнорозмірна запаска. Знову Глок - задніх дверей. До зручності входу-виходу претензій нуль: з розкритих навстіж хвірток вибрався б і Джабба Хатт. Але перебувати всередині йому було б важко. А ось нам трьом у теплих куртках - терпимо. Почуття ліктя виникає, звичайно. Середній пасажир скаржиться на центральний тунель, бічні ж вдало прибудували ноги під передні сидіння. Ще крайнім припадає трохи схилити голови через бічних скатів даху. Хоча торкання з стельовими ручками виключено. Головне - їхати можна, але оцінка за комфорт для трьох ззаду дорівнює кількості пасажирів. Колишня фольксвагеновски блакить залишилася на дисплеях більш дорогий магнітоли (справа вгорі) і клімат-контролю (справа внизу). У темряві вони маячать в периферійному зорі їдкими яскравими плямами, дисонуючи з витриманою місячної підсвічуванням приладів. Три, чотири, пять. Вийшов зайчик ... Щоб перерахувати милі дрібниці в Polo своєї пятирічної дочки, я відмовився від сухих цифр і використовував образи тварин. Дивись, стельові ручки - з мікроліфтом, щоб не грюкали, - зробив Ігель, їжачок. Він чомусь вирішив, що водієві така ручка теж знадобиться, а міг би і очечник замість неї прикрутити. Заєць Хазе спорудив підсвічування для зеркалец в козирках. Це, мабуть, єдине суто жіноче в Polo. Ну а кнопочка центрального замка з підсвічуванням, немов у дуже дорогої машини, - це робота Кетцхена, кошеня. Бачиш зручні висувні ящики під передніми кріслами? Дер Хунд, собачка, постаралася. У багажнику 12-вольта розетка для холодильника - спасибі удавові, Різеншланге. Уявляєш, навіть буксировочная проушина забезпечена пластиковим колпач ... Озирнувшись на дитину, я побачив, що донька давно спить. Фінальний комплімент підвісці. Приємні дрібнички. Рульова колонка регулюється і по куту нахилу, і по вильоту. Правда, висока посадка все одно диктує позу із зігнутими колінами. Людині (якщо це він), який придумав розташувати джойстик електрорегулювання дзеркал в горизонтальній площині, я пропоную поставити памятник. Замість голови у фігури буде нога, замість руки голова і так далі. Начебто всі частини присутні, а користуватися неможливо. Клавіша центрального замка з підсвічуванням! З приладової панелі зникли кругляччя поменше, що показували температуру охолоджуючої рідини і рівень палива. Останній відтепер дуже толково відображається на дисплеї у вигляді тающей білої смужки. Конфорочних вимикач світла зліва від керма, уніфікований з гольфовскімі, трохи осучаснити і переїхав вище Чи не економлять на дрібницях. Буксировочная проушина прикрита пластиковим ковпачком. Навіщо? Оберти двигуна скажено наростають, гул переходить в рев. Светр в ілюмінаторі стає круглим зеленою плямою. Я притулився перед пральною машиною, як біля каміна, і думаю про те, що мій Ford Fusion на зимових шинах волає розпореним білугою точно так само. А в Polo тиша. Класний все ж автомобіль цей Volkswagen. Не крок - стрибок кенгуру в порівнянні з четвертим Polo. Швидкий, верткий, упакований, продуманий, безпечний. Звучить. Зручний. Нов! Знову ж німецький порядок. Das Auto. А свобода і фан? Може ... ну ... пристосували ще до цих чадним педалей? Силовий агрегат у Polo 1.4 трохи важче. Щоб компенсувати майже 40-кілограмову надбавку в масі, судячи з усього, використовувалися більш жорсткі пружини. На бруківці при 30 км / год в хетч з роботом гостріше піки вертикальних прискорень. А червоний Polo їх скругляющі, як би вирівнюючи мікропрофіль Червоній площі. Технічно машина на висоті. Тільки первинно інше. Відпусти на секунду німці від свого практіш - і при створенні нового Polo, дивись, і відбулося б злиття моїх улюблених річок Надидеі і Надідеі. Ця машинка могла народитися в утвореному ними уявному межиріччі, у креативному вогнищі цивілізації, запалюють індивідуальність. Без цього тужливий титул Автомобіль року в Європі - весь її сенс. А різнобарвний стікер на задньому склі, що ліплять усім переможцям, - весь емоційний багаж. Зараз межиріччі неправильне: спереду я Тигр, але ззаду Євфрат. Спереду я як би злий! Ух як я зол! А на спині в мене табло-смайлик: вибачте, пожартував. У профіль мене, як камбалу, не видно, всередині - тиха година в німецькому селі. Безстатевий Polo з ознаками обох статей намагається сподобатися всім без розбору. Улюбленому повінь від вельми стримано оснащеного недо-Гольфа. Спасибі, звичайно, але в нашому випадку це 640 і 730 000. Ви як хочете, а я так не хочу. Технічні характеристики Модель Volkswagen Polo 1.2 Volkswagen Polo 1.4 преселективною коробкою передач DSG Кузов Тип кузова хетчбек хетчбек Число дверей / місць 5/5 5/5 Довжина, мм 3970 3970 Ширина, мм 1682 1682 Висота, мм 1462 1462 Колісна база, мм 2470 2470 Колія потужність, л. с.

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:


Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.