Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


4-02-2013, 15:19    Ford Excursion. - Гулівер у країні ліліпутів авто - в раздеде "Тюнинг"

Позашляховики бувають маленькі, середні і великі. А буває Ford Exсursion. Порівняти цей пасажирський зразок американського пікапостроенія просто не з чим. Гігантоманію тут уражено абсолютно все - від мотора V10 обємом 6,8 л, прихованого під лежачим на рівні плечей рослого пішохода капотом, до багажної платформи в кінці вагона, що приховує аж два додаткових ряду сидінь. Здалеку здається, що Exсursion - всього лише надутий Expedition із зміненим обличчям. Але припаркувавши їх поруч, розумієш, що за всіма параметрами навіть найбільша Експедиція губиться на тлі монументальної Екскурсії - це все одно, що порівнювати модельки машинок в масштабі 1:24 і 1:18 - навіть недосвідчена побачить між ними величезну різницю! Страхітливого вигляду решітка радіатора і бампер, наїжачений хромом майже в метрі від землі, подіють навіть на самі міцні нерви і моментально змусять прийняти вправо навіть самих безапеляційних нахаб на великих і крутих (як вони про себе думають) машинах з мигалками та номерами-триколорами. Щоб потрапити в салон Excursion через колосальні дверні отвори, доводиться користуватися підніжками. Ручки дверей, явно запозичені від вантажівки, незвично відкриваються у вертикальній площині. До нас буде поставлятися європейська версія, що має, крім усього іншого, два роздільних крісла спереду, на відміну від просторого тримісного дивана, призначеної для ринку США. Передні крісла просторі, але зроблені без натяку на будь-яку підтримку - бічну або підколінну. Посадка типово американська, кермо регулюється тільки по куту нахилу, а під ним з колонки стирчить кочерга 3-ступінчастою АКП з кнопкою включення режиму overdrive в торці. До речі, зрозуміти, включений або виключений цей режим, неможливо - відповідна контрольна лампа чомусь відсутня. Огляд назад через внутрішнє дзеркало мінімальний. А ось величезні бічні лопухи помітно розширюють кругозір. У їх відбивачах причаїлися червоні світлодіоди дублера поворотників. Яскравими стрілками вони спалахують по зовнішній кромці дзеркал, причому світло спрямований прямо назад, а не в очі водієві. Причина такої ілюмінації криється в негабаритної довжині - вийшли на обгін цього екскурсійного автобуса (правда, за весь тест на це ніхто жодного разу так і не наважився) можуть, так і не зрозумівши істинної протяжності Екскурсії, вже минути кормової сигнал повороту і тільки по дзеркалу розгадати намір величезного джипа перебудуватися. Пасажирів цей Ford швидше порадує - у другому ряду привільно, а при бажанні там з комфортом розмістяться і четверо. Проникнути на третій ряд (судячи з кількості ременів безпеки - тримісний) нескладно. Є й четвертий (!) Ряд - поздовжня жорстка лавка. Помістяться на ній, в кращому випадку, пара худеньких дітлахів невеликого зростання, а дорослий неминуче підіпре верхівкою стелю. Та й забратися туди можна тільки через тристулкову пяті двері, підстрибнувши на метрову висоту. Якщо ж цю крамницю викинути, а задні крісла перекинути вперед - ємність для багажу відкриється просто неміряна. А коли ви демонтіруете третій і складіть другий ряди - по салону можна кататися на велосипеді або вчити дитину основам гри на модний нині гольф. Ну а як на головному пасажирському місці - спереду справа? Сидіти просторо і зручно, але ногам здорово заважає пухлина над КПП, підлога нерівна, і знайти комфортне положення нелегко. Ручки над дверима менше долоні дорослого чоловіка, а двері відкриваються несерйозною для джипа пластикової платівкою, що не лягає під пальці. Мимоволі замислюєшся: невже самий великогабаритний і дорогий позашляховик Ford опрацьовано в деталях гірше, ніж його молодші брати - Explorer і Expedition? Схоже, до нас потрапили сирі досерійние зразки, на яких відпрацьовують для виробництва всі виниклі в процесі початкового експлуатації зауваження. І, ймовірно, в недалекому майбутньому більшість недоробок буде усунуто і перестане дратувати потенційних покупців. Чи не менше питань виникало у нас і на ходу. Динаміка машини вагою в 3,2 тонни близька до дуже стрімким легковим зразкам, з поправкою на зясовну повільність при рушанні з місця. Максимальна швидкість по паспорту відповідає тут оцифрування спідометра - 160 км / ч. Досягається вона легко і швидко, але машина, при повністю натиснутій педалі, неприємно сіпається. Варто трохи відпустити газ і зменшити швидкість кілометрів на пять - електроніка припиняє свої спроби задушити мотор, і неприємний ефект пропадає. Повороти на Excursion проходяться на чистій інтуїції - втриматися на хорошому ходу на правильній траєкторії без належної вправності вельми непросто. Нерівності дають про себе знати вже на невеликих швидкостях і самих малопомітних купині. Автомобіль трясеться всім тілом навіть на дрібних вибоїнах, а на великих починає загрозливо розгойдуватися. Цікаве спостереження - чим швидше їдеш, тим менше стрибків і скачок! Частокіл ям і вибоїн не встигає розбовкати важкий кузов, і після сотні навіть путівець сприймається, як московський асфальт середньої паршивості. І ніяких пробоїв! Через нетривалий час зявляється почуття вседозволеності - легко тулиться на газ, можна, не розбираючи дороги, летіти прямо, головне, не забувати загодя закладати штурвал в поворот. На жаль, час від часу доводиться користуватися гальмами. І ось тут-то вас чекають неприємні сюрпризи. Кілька інтенсивних гальмувань - і педаль стає кілком! Перша думка: відмовили гальма! А далі, коли тиснеш до спрацьовування АВS, машина не поспішає зупинятися і знехотя, але рухається вперед. Відчуття, ніби гальмівний шлях більше запланованого рази в два. І це почуття відвідувало нас при кожному сповільненні. Напевно, багато можна списати на надприродну масу Exсursion. Але, думається, в такій поведінці є і частка конструкторських недоробок. Крім цього, вас, як водія, підстерігає інша небезпека, що криється в гулліверовскіх габаритах машини. При виконанні будь-яких маневрів доводиться проявляти підвищену уважність і пильність. Адже якщо на ньому ненароком переїхати Оку (Не річку, а відому російську малолітражку), її легко можна прийняти за лежачого поліцейського. А якщо серйозно - огляд тут гарний тільки по верхах, а більшість легковиків-ліліпутів не дістають цього Гулліверу навіть до пояса і по правому борту просто не видно! Правда, по місту на цьому колосі їздити не складно, тому як, углядівши його, інші учасники руху, включаючи міліцейські Жигулі з включеними мигалками, намагаються бути обережнішими і беруть на себе турботу загодя прийняти вправо і поступитися дорогою. Так що якщо обганяти і перебудовуватися, не дивлячись у дзеркала, швидше за все, ліліпути розбіжаться швидше, ніж махина хитнеться в їхній бік. Але це загрожує тим, що якщо вже підімне ви зазевавшегося чайника, то по повній програмі і, швидше за все, з власної вини.

P.S. Якщо стаття була Вам корисна, поділіться будь ласка їй в соціальних мережах, понатискайте на кнопочки нижче.


КОММЕНТАРИИ - 0
ПРОСМОТРОВ -
Похожие статьи:
  • Skoda Yeti авто
    Обожнюю запамятовуються назви моделей: всякі Tigra, Kangoo, Tiguan. Тепер ось ще - Yeti, Skoda Yeti. Таке ні з чим не сплутаєш і не забудеш ... Чесно кажучи, у слові йєті стосовно автомобілів мені чується рик багатолітровим
  • Jeep Wrangler. Jeep Wrangler у версії Rubicon авто
    Давно я мріяв спробувати Jeep Wrangler у версії Rubicon. Ця машина - одна з дуже небагатьох, спочатку призначених відчайдушним підкорювачам бездоріжжя. Назва Rubicon присвоєно йому неспроста. У Каліфорнії знаходиться знаменитий Rubicon Trail
  • Hummer H2, Toyota Land Cruiser, Land Rover Discovery. - Збройні сили авто
    Справжні всешляховики - як солдати: повинні бездоганно виконати поставлене завдання, використовуючи весь бойовий арсенал і професійні навички. Підготовку вояк з різних континентів перевіряв Максим Сачков. Фото: Олександр Кульнев. АМЕРИКАНСЬКИЙ
  • BMW 3-Series, Audi A4, Mercedes C-Class. - Бундесліга авто
    Тест з таким складом учасників - традиційний. Змінюються лише покоління автомобілів. Так хто з німців сильніше грає в початковому бізнес-класі? Відповідь шукав Анатолій Фомін. Фото: Олександр Кульна. Футбол придумали не в Німеччині, але на півдні і

Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.