Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


14-02-2015, 02:17    Skoda Yeti авто - в раздеде "Тюнинг"

тест-драйв skoda yeti Обожнюю запамятовуються назви моделей: всякі Tigra, Kangoo, Tiguan. Тепер ось ще - Yeti, Skoda Yeti. Таке ні з чим не сплутаєш і не забудеш ... Чесно кажучи, у слові йєті стосовно автомобілів мені чується рик багатолітровим атмосферного дизеля ... ... поскрипування ресор шириною в мисливську лижу, плямкання по бруду зубастих величезних шин. А як же? Одне з імен йєті - бігфут, большеногий. А тут - такий собі політкоректний еврокроссовер на колесах 225/55 R17. На перший погляд - так просто легковик, асфальт-газон-гравій у котеджу дружелюбність не до добра Ясна річ, Skoda Yeti багато запозичив у VW Tiguan. Наприклад, дизельні двигуни і електронну систему позашляхових налаштувань. При цьому салон у нього від Skoda Roomster, трансформований, а дизайн свій, оригінальний. Люди з компанії Skoda вважають, що фейс у Yeti вийшов доброзичливий. Не знаю, чи так це добре: зазвичай перед тим, як влізти без черги, нахаба якраз вибирає когось поїнтеллігентнєє. І взагалі, по-моєму, Yeti хороший не стільки анфас, скільки в профіль - в такому ракурсі від нього віє чимось саабовскім, авіаційним і динамічним. І це, до речі, не дарма - кросовер легкий, потужний і до польотів цілком придатний. Два двигуна я встиг спробувати на презентації моделі в Словенії: 2-літровий турбодизель і 1.8-літровий бензиновий турбомотор. Обидва комплектуються виключно 6-ступінчастою МКПП. Дещо дивно для компактного кросовера, чи не так? А ось зустрінуті нами в дорозі словенці, яро цікавилися Yeti, вважають, що все нормально, навіть здорово - суцільна економія. І машина з ручкою дешевше коштує, і витрата палива менше. Дикуни. Їх би до нас у Москву, в пробки наші - зрозуміли б, навіщо цивілізованій людині автомат. На початку тестів я першим ділом за звичкою схопив ключі від дизельної версії. Як виявилося, найслабкішої з тих, що будуть пропонувати, - всього 110 л. с. Нічого від неї не очікував, просто треба ж було ознайомитися. Так от, швидкісний режим в Словенії дотримуються не дуже суворо, і наші 150-160 кілометрів на годину на трасі грубим порушенням не виглядали. Але головне, що і Yeti не заперечував - біг легко, без реву і надриву, тільки шини по асфальту шурхотіли. І явно не проти був ще сильніше розігнатися Чому б і ні, коли піковий крутний момент в 250 Нм доступний з 1500 і до 2500 об / хв. тест-драйв skoda yeti ГОЛОВНЕ - ЗУПИНИТИСЯ Пізніше, з бензинової машиною, намалювалася ще більш кумедна картина: максимальна тяга та ж, 250 Нм, і доступна з 1500, але вже до 4500 об / хв. Тобто двигун ще еластичнішою, ніж дизель. Якщо при розгоні помилишся і потрапиш в шосту передачу замість четвертої - не біда, витягне. І в пяту замість третьої - теж можна. Втім, коробка передач працює коректно, хоча і без збройової чіткості. З керованістю теж все по-фольксвагеновски: дуже адекватні реакції, мінімум крену, на кермі три оберти від упору до упору (менше буває тільки на злих легковиках) і при цьому ніякої гостроти. Якщо ви одного разу відберете Yeti у дружини, щоб пройняти по нічному місту, драйву буде не вистачати. А якщо почнете кататися на ньому кожен день, да помногу, швидко распробуете: він одно пристосований і для спокійної їзди, і для швидких маневрів. Не мяко, не жорстко, не прісно і не пересолене. Золота середина. Хіба що від гальм хотілося б дещо більшої інформативності, тому що коли мчиш по лісовозних грейдеру шириною в півтора Yeti, а назустріч із закритого повороту виповзає помаранчевий MAN, погромихівая колодами Втім, навряд чи власники нового чеського кросовера будуть носитися на своїй власній машині так, як журналіст на тестовою. А для звичайної їзди, без претензій на ралійні лаври, гальм цілком вистачить. До речі, про гірському лісовозні грейдері - він дійсно входив в нашу програму і подарував цікаве спостереження. У поворотах на гравії Skoda Yeti поводиться як типовий передньопривідний автомобіль. Скинув газ - і корму починає злегка заносити. Тиснеш на педаль акселератора - Yeti стабілізується, вгвинчуючись в поворот. І те, і інше відчувається вкрай чітко. А як же повний привід, запитаєте ви? Він в даному випадку підключається автоматично, через керовану електронікою муфту Haldex. Муфта зістикована із заднім міжколісним диференціалом і в ідеальних дорожніх умовах віддає на задні колеса тільки 4% потоку потужності. При пробуксовці передніх коліс, звичайно, муфта неймовірно швидко спрацьовує і завантажує задню вісь сильніше. Вона може направити на неї аж до 90% конячок. Ось тільки при скиданні газу перед поворотом, так само як і при гальмуванні, завантажуються передні колеса. А у задніх, навпаки, погіршується зчеплення з дорогою, особливо на спуску. І, схоже, електроніка їм понад покладених 4% нічого не дає. Незважаючи на наявність датчика, що стежить за кутом повороту керма. Втім, немає в цьому передньопривідному поведінці нічого страшного - просто треба здійснювати маневр на рівній тязі. А з якої радості тоді платити за повний привід? - Запитаєте ви. А з такою, що на бездоріжжі трансмісія Yeti чесно все відпрацьовує. СЛУЖБА ЄДИНОЇ КНОПКИ Я спеціально спостерігав з боку, як цей кросовер рушає в грязі - передні і задні колеса починають обертатися разом і з однаковою швидкістю. У всякому разі очей різниці не помічає. Чи можливе таке? Звичайно. Особливо при заблокованій муфті. Всі повнопривідні Yeti мають кнопку офф-роуд. При її використанні змінюються реакції на натискання педалі газу, алгоритм роботи ABS і антипробуксовочной системи, а також включається електронне блокування диференціала (тобто в даному випадку муфти). Активуються системи допомоги при спуску і старті на підйомі. Останні мені, чесно кажучи, не полюбилися. Коли я керую автомобілем, мені не буває страшно. А от коли він починає працювати сам Судіть самі: ось я зупинився на підйомі. Прибрав ноги з педалей. Гальма автоматично тримають. ОК. Рушаю і глухну. Ще раз - той же ефект. Ага, це ми вже проходили з VW Tiguan, на ньому така ж система. Більше газу, - нагадує мені представник компанії. - Педаль в підлогу, сміливіше! Мозок мій тест-драйв skoda yeti Протестує, не можна так рушати на слизькому схилі. Але я слухняно утапливают газ, відпускаю зчеплення, і електроніка знімає Yeti з гальм, плавно відпускаючи його вгору. Уф-ф, краще б я сам Зі спуском ще цікавіше. Можна рухатися вниз на першій передачі, не чіпаючи педалей: тоді електроніка сама буде утримувати швидкість в рамках 9 км / ч і боротися з пробуксовкою. Можна розігнатися посильніше, натиснувши на газ: швидкість зросте до заданого вами межі, а потім буде залишатися незмінною. Але найсмішніше, що система дозволяє спускатися і на нейтралі - тоді максимальна швидкість не перевищить 4 км / ч. І знову ж ви можете збільшити її до потрібної межі, злегка натиснувши на газ. Так-так, прямо при вимкненій передачі Не знаю, як вам, а мені це прийняти було важко. Я стільки років тренувався відчувати при спуску найменший підступ і, якщо що, давити на газ, як би не було моторошно, а тут якісь компютерні алгоритми і розуміти нічого не треба З іншого боку, водія з мінімальним досвідом теж треба спочатку навчати таким електронним позашляховим фокусів. Значить, зявляться спеціальні офф-роуд курси - типу Volkswagen Off-road Expеrience. Уявляєте, як буде звучати їх назва? Ось, наприклад: А що ж ви без дружини? О, на жаль, вона зайнята, у неї сьогодні школа Yeti Expеrience. Але в цілому, якщо повернутися до відчуттів від їзди на Yeti поза доріг, - відмінна машинка, легка і з ефективною антипробуксовочной системою. Дорожній просвіт для кросовера нормальний - 180 мм, днище плоске, звиси невеликі. Та ще і диференціал підвищеного тертя на задній осі. Чесно кажучи, для реальних умов експлуатації подібних автомобілів перерахованого вистачить з лишком. Тронний зал Закінчу розповідь про Yeti тим, з чого зазвичай починають, - з салону. Мені сподобався кермо - пухкий, рогач, приємно взяти в руки. А решта? Решта без фокусів. Якісно, ??продумано. Так, мабуть, нуднувато. Але, на мій погляд, інтерєр таким і повинен бути - функціональним, добротним і ненавязливим. Щоб пластики були мякі і припасування панелей чітка. І ергономіка відточена. Не так давно ми тестували великі семимісцеві кросовери, і ні в одному мені не вдалося відсунутися так, як хотілося. А тут, в цій крихітці - будь ласка. Можна було і далі відїхати, та ноги перестали б до педалей діставати. Це при тому, що я завжди доїдав в дитинстві кашу і доріс до 186 см. Ну і в іншому - без питань. Два ступені свободи у рульової колонки, ліфт і змінюваний нахил подушки сидіння. Не сподобалося ось що: в плечах трохи узковато. Коли попереду сидять два здорових мужика, штурману краще руку на підлокітник не класти. Так, і ще: якщо крісло водія відсунути назад до упору, то одне пасажирське місце ззаду можна викреслювати. До речі, про задньому дивані. Він складається з трьох частин, кожна з яких має подовжнє регулювання і легко виймається. Більше того, прибравши серединку, можна на 8 см відсунути крайні частини від дверей. Вийдуть два просторих пасажирських трону. Шкода, звичайно, що при демонтажі задніх сидінь не виходить рівної підлоги - в ніші багажника лежить запасне колесо, воно і створює сходинку. ЧЕКАЄМО ДО НОВОГО РОКУ Що й казати, Yeti спускався з гір навіть довше, ніж Tiguan. Років шість чи сім пройшло з першого показу концепту. Зате вийшло все, як люблять у Європі: компактно зовні, просторо всередині, салон якісний, керованість відточена, економічність. І прохідність для цього класу на висоті. Мабуть, у чеської новинки тільки один реальний суперник. Так-так, кузен від? VW. Швидше за все через нього Yeti і не отримав автоматів - щоб напряму не зіштовхувати лобами моделі. Втім, поки не оголошені ціни, рано говорити про конкуренцію. У Росії продажі Yeti почнуться ближче до кінця року. Чому так не скоро? Офіційної інформації немає, але, ймовірно, через організації збірки моделі на заводі під Калугою. Зрештою, буде дивно, якщо Skoda не використовує цю логічну можливість для зниження вартості. Ну і в будь-якому випадку вже до весни стане зрозуміло, хто основний споживач Yeti - дівчина, яка мріє про маленького симпатичному джіпчіке, або брутальний чоловік, якого життя змушує дивитися на речі реально. Автор: Сава САФОНОВ, фото автора тест-драйв skoda yeti тест-драйв skoda yeti тест-драйв skoda yeti тест-драйв skoda yeti тест-драйв skoda yeti тест-драйв skoda yeti

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:

Похожие статьи:
  • Jeep Wrangler. Jeep Wrangler у версії Rubicon авто
    Давно я мріяв спробувати Jeep Wrangler у версії Rubicon. Ця машина - одна з дуже небагатьох, спочатку призначених відчайдушним підкорювачам бездоріжжя. Назва Rubicon присвоєно йому неспроста. У Каліфорнії знаходиться знаменитий Rubicon Trail
  • Hummer H2, Toyota Land Cruiser, Land Rover Discovery. - Збройні сили авто
    Справжні всешляховики - як солдати: повинні бездоганно виконати поставлене завдання, використовуючи весь бойовий арсенал і професійні навички. Підготовку вояк з різних континентів перевіряв Максим Сачков. Фото: Олександр Кульнев. АМЕРИКАНСЬКИЙ
  • BMW 3-Series, Audi A4, Mercedes C-Class. - Бундесліга авто
    Тест з таким складом учасників - традиційний. Змінюються лише покоління автомобілів. Так хто з німців сильніше грає в початковому бізнес-класі? Відповідь шукав Анатолій Фомін. Фото: Олександр Кульна. Футбол придумали не в Німеччині, але на півдні і
  • Підліток-переросток Nissan Qashqai 2 авто
    Підліток-переросток / / Nissan Qashqai 2. Drom. Ru Липень, розпечена Москва, 25 градусів у тіні. Що нам абсолютно не страшно, адже ми котимо в новенькому подовженому Кашкай по тінистих алеях Лужників. З колонок ллється спокійна музика, а з

Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.