Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


22-01-2015, 20:29    Hummer H2, Toyota Land Cruiser, Land Rover Discovery. - Збройні сили авто - в раздеде "Тюнинг"

Справжні всешляховики - як солдати: повинні бездоганно виконати поставлене завдання, використовуючи весь бойовий арсенал і професійні навички. Підготовку вояк з різних континентів перевіряв Максим Сачков. Фото: Олександр Кульнев. АМЕРИКАНСЬКИЙ СПЕЦНАЗ Один з тактичних принципів ведення бою - залякати противника. Вид Хаммера вселяє якщо не жах, то принаймні повагу. Високий, широкоплечий, з блискучим оскалом грат радіатора і величезними колесами, готовими підімяти всіх і вся, що виникли на шляху. Але чи достатньо цього, щоб виграти бій? Незважаючи на значні габарити, внутрішній світ Хаммера сповнений слабкостей. Довго совався на розпливлося піді мною сидіння, намагаючись угнездиться. Нарешті знайшов прийнятне положення - залишилося тільки кермо відсунути. Розмріявся! У аскетичному солдатському наборі немає регулювання рульової колонки в поздовжньому напрямку. Досягнення зі знаком мінус - при такій ширині автомобіля зробити тісним водійське місце! Передні сидіння розсунуті по кутах, а звільнене посередині простір безпардонно окупувала громіздка консоль. Органи управління - джерело сильних емоцій! Довго шукав, як включити щітки. Хотів навіть зупинитися, але не знайшов аварійку, яка злилася з рульовою колонкою, та ще й прикрилася маточиною бублика! Щоб відкрити двері, пошарте під підлокітником - саме там захована ручка. До речі, на виході має сенс запамятати регулювання подушки і спинки сидіння, натиснувши відповідну кнопку. Коли витягаєш ключ, крісло послужливо відсувається, спрощуючи висадку, але само назад не повертається. Спробую описати оглядовість. Уявіть, що ви в шоломі, при цьому головою крутити не можна. Вперед доводиться дивитися через вузьку щілину - трохи ширше, ніж амбразура танка. Правда, життя сидить за кермом трохи спрощують далеко відсунуті передні стійки, практично не заважають в поворотах, і великі зовнішні дзеркала. Однак виїзди на дорогу під кутом 45 - серйозне випробування. Даремно повернув голову - погляд уперся в масивну центральну стійку, за якою цілком можна заховати автомобіль і не один. Ще болісніше паркуватися - і без того посередній задній огляд частково перекриває запаска. Загалом, як у відважного солдата, напрямок один - тільки вперед. В атаку вояка кидається жваво, незважаючи на тритонки обмундирування. Він не тільки непогано підготовлений фізично (адже під капотом 6,0-літровий 320-сильний двигун), але і добре озброєний. Чотириступінчаста коробка працює чітко, як легендарна автоматична гвинтівка М16 - мяко і своєчасно відстрілює передачі, без зволікання переходить на знижену. Колесам, взутим у високопрофільні шини, не страшні навіть серйозні перешкоди, частина ударів від яких бере на себе і енергоємна підвіска. Хоча ідеально згладжувати рельєф у неї не виходить - тіло раз у раз турбують стусани і поштовхи. Непросто змусити Хаммер змінити курс - спочатку штурвалом з невиразним зворотним звязком намагаєшся намацати траєкторію, потім лякаєшся глибоких кренів. Ну а справжню тяжкість обмундирування краще всього відчуваєш при гальмуванні. Дивно длинноходную педаль доводиться продавлювати майже до підлоги! БРИТАНСЬКИЙ морпіхи Елегантний, підтягнутий, з суворою військовою виправкою - вихідець з Туманного Альбіону на тлі заокеанського колеги виглядає щуплим новобранцем. Однак враження змінюється в салоні Діскавері. Над головою місця більше, ніж у Хаммері - щодо циліндра не знаю, а каску точно можна не знімати. Величезні скла візуально збільшують внутрішній обєм. Правда, по ширині особливо не дають розгулятися пухкі оббивки дверей і центральна консоль. Спробував відрегулювати сидіння - рука застрягла між подушкою і підлокітником. Зате діапазон регулювань порівнянний з протяжністю тунелю під Ла-Маншем. Судячи з розташування кнопок памяті сидіння, натискати їх треба, перш ніж зайняв місце за кермом. Можливо, це тонкий англійський гумор. Крісла - повна протилежність Хаммеру: жорсткі, з яскраво вираженими боковими підтримками і поперековим підпором. У таких не виникає бажання розвалитися і хрустіти чіпсами, швидше - всістися прямо, як жердина, і попросити вівсянки? Хоча, трохи освоївшись за кермом, починаєш вимагати подушку достовірніше і більше чіпку оббивку, здатну утримати тіло в поворотах і на бездоріжжі. Англійська солдатів звик до комфорту. Наприклад, у Діскавері - єдиного з тестової трійці - підлокітники передніх крісел можна відрегулювати по куту нахилу. Сидіння другого і третього ряду складаються окремо без зайвих церемоній. Один рух - геть місця на гальорці, зате багажник став у кілька разів більше. Але причепитися є до чого. Наприклад, до естетичним, але абсолютно не-зручним бібікалку-смужках. Або до маленьких електронних дисплеїв на приладовому щитку, в які доводиться вдивлятися. Може, варто було вивести частину інформації на великий центральний екран? У бій Діскавері спрямовується швидше супротивників. Двигун легко розкручується, а 6-зарядний автомат стріляє швидко і практично без віддачі. А ось перезаряджати - не поспішає. Варто відпустити педаль акселератора, а потім знову втиснути її в підлогу, коробка зависає на деякий час у пошуках потрібної передачі. Тому краще стріляти одиночними. Переводите селектор в ручний режим і отщелкивали дві передачі вниз - колективний розум дозволить виграти дорогоцінний час. На відміну від американця, Діскавері непогано маневрує. Він досить слухняно і розторопно реагує на команди водія - тугий і точне кермо задає потрібний курс, і автомобіль з невеликим креном змінює напрямок. Навіть починаєш трохи заводитися, щоб пройти черговий віраж швидше, але при перших же ознаках ковзання в процес втручається система стабілізації, нагадуючи, що це все-таки добре підготовлений солдат, а не професійний спортсмен. За хорошу поведінку в поворотах доводиться розплачуватися комфортом - щільна підвіска частенько ділиться з водієм враженнями про нерівностях. Японські самураї Тойота-Ленд Крузер 200 не наділено яскравою зовнішністю - форми швидше функціональні, ніж витончені і мудрі. Закрийте очі і постарайтеся назвати хоча б кілька яскравих характерних рис. Не виходить? Закономірно - сила справжнього самурая у внутрішньому світі. Заглянемо? Сидіння після Діскавері здаються трохи плоскими, але спина і ноги швидко знаходять потрібне положення, бічні підтримки не наминають боки, а діапазон електричних регулювань підійде навіть самим нестандартним фігурам. До речі, рульову колонку, на відміну від суперників, в Ленд Крузер теж рухають електроприводи - у двох напрямках. З водійського місця неважко контролювати простір з боків і перед капотом. На підмогу приходять великі зовнішні дзеркала і камера заднього виду, яка не тільки виводить на дисплей картинку, але і прокреслює можливі траєкторії для маневрів. Японські воїни не народжуються ідеальними - вони прагнули до досконалості все життя. Так і Тойоті ще належить відшліфувати деякі деталі. Наприклад, гріх автомобілю, що продається в Росії, не знати російської, тим більше що пропонують аж десять (!) Інших мов. Правда, говорити по-нашому гейша, що живе в увязненні панелі приладів, вже вміє - залишилося навчитися писати. Крім того, я б переніс клавішу омивача фар - кожного разу шукати її внизу панелі приладів незручно, та й небезпечно. За кермом можна спокійно медитувати - підвіска нечутно і мяко відпрацьовує всі нерівності, двигун швидко і плавно розганяє важкий автомобіль, а автомат старанно згладжує всі сходинки. Правда, йому є чого повчитися у старих вояків: ті вміли оголити меч настільки швидко, що противник не встигав його побачити. У режимі кік-даун коробка керується розумом, а не рефлексами, включаючи знижену з невеликою затримкою. Немов майстер бойових мистецтв, плавно і точно виконує тренувальні вправи, двохсотий реагує на дії водія точно і без зайвої різкості. Кермо легше, ніж у Діскавері, і крен глибше, однак вседорожнік охоче заходить в поворот і впевнено тримає траєкторію. І система стабілізації поводиться стриманіше, даючи небагато піти з курсу. Якщо водій не робить ніяких дій, вона мяко виправить помилку, повчально відчитавши шофера попереджувальним сигналом. Хаммеру, вихованому в сімї військових, важко живеться в мирний час. Йому б шаблю та коня а доводиться їздити по дорогах загального користування. У таких умовах змагатися з Діскавері і Ленд Крузер воякові не під силу. Адже в сучасних дорогих вседорожниках цінують не тільки прохідність, але і комфорт. А в цьому відношенні здолати Тойоту дуже складно. Hummer H2 Громадянська версія - нащадок армійського вседорожника H1 - дебютувала восени 2002 року. З середини літа 2003-го автомобіль збирають на підприємстві Калінінграда Автотор. ДВИГУН бензиновий 6,0 л (321 л. С.) КОРОБКА ПЕРЕДАЧ 4-ступінчастий автомат КОМПЛЕКТАЦІЇ Base, Adventure, Luxury ЦІНА БАЗОВИХ ВЕРСІЙ 2 347 700-2 580 000 рублів. Відмінна прохідність, що привертає увагу зовнішність. - Поганий огляд, посереднє поведінка на дорозі, надмірна витрата палива. ЗАГАЛЬНА ОЦІНКА 7,6 Танк на колісному ходу. По полях, по болотах пройде, а на асфальт визирає, щоб полякати оточуючих. Land Rover Discovery 3 Перше покоління побачило світ у 1989 році. Через 9 років його змінила нова модель, а в 2004-му представили нинішній Діскавері-3. ДВИГУНИ бензиновий 4,4 л (295 л. С.), Дизельний 2,7 л (200 л. С.) КОРОБКИ ПЕРЕДАЧ 6-ступінчасті механіка і автомат КОМПЛЕКТАЦІЇ S, SE, HSE ЦІНА БАЗОВИХ ВЕРСІЙ 1420 000-1 880 000 рублів. Непогана прохідність, чіпкі гальма, хороша розгінна динаміка. - Мудроване управління повним приводом, гучний двигун. ЗАГАЛЬНА ОЦІНКА 8,2 Пижон, взутий у болотні чоботи з компютерним управлінням. Toyota Land Cruiser 200 Великий вседорожник з індексом 200 змінив популярну модель Ленд Крузер 100. З кінця 2007 року продається в Росії. ДВИГУНИ бензиновий 4,7 л (288 л. С.), Дизельний 4,5 л (235 л. С.) Коробки передач 5 - і 6-ступінчасті автомати КОМПЛЕКТАЦІЯ Люкс ЦІНА 2200 000-2 212 000 рублів. Відмінна плавність ходу, непогана прохідність, відмінна шумо - і вібро-ізоляція. - Нерусіфіцірованное меню бортового компютера, тісне сидіння третього ряду. ЗАГАЛЬНА ОЦІНКА 8,7 Японське засіб від поганих доріг, як асфальтованих, так і заболочених. МАРШ-КИДОК Перевірку спеціальних якостей почали на підйомах великої крутизни. Правда, швидко і закінчили - тяговооруженность у всіх автомобілів предостатньо. З включеним зниженим рядом вони дерлися, а розганялися в найкрутіший 60-процентний підйом. Від непролазних путівців ми відмовилися - такі для спеціально підготовлених автомобілів, взутих у зубасті шини і не виблискуючих ніжним металликом. Та й власники навряд чи зважаться мучити дорогі машини вщент розбитою колією або ріллею. Розумне бездоріжжі з крутими пагорбами і розмитими весняними путівцями трійця витримала гідно, але враження доставила різні. Найупевненіше відчуваєш себе звичайно, в Хаммері. Можливо, через значних габаритів, широкої колії і танкової маси. Хоча остання може зіграти і злий жарт. Часто пройти ходом складний відрізок не вдається - автомобіль буквально тоне в грязі. А потім починає повільно з неї вибирати - благо є тяговітий двигун, потужна знижує передача і блокування заднього диференціала. Діскавері допомагає пробиратися по бездоріжжю система Terrain Responsе: згідно обраної програми (пісок, сніг і т. д.), вона задає відповідні налаштування двигуну, трансмісії і пневмопідвісці. Розібратися з таким інтелектом одним махом не вийде. Противники вже проскочили чергову ділянку, а водій Ленд-Ровера все ще сидів над підручником. У Тойоті теж вистачає електронних помічників, але для спілкування з ними не доведеться залазити в словник. Потрібна понижуюча - повернув тумблер, заважає пробуксовка - натиснув кнопку. А якщо відчуваєте себе невпевнено, скористайтеся послугами пристрою Crowl Control, яка підтримуватиме швидкість, а водієві залишиться лише задавати напрям. Максим Сачков: Хаммер - автомобіль специфічний, для оригіналів. Його противники цілком підходять для щоденної експлуатації. При цьому мається на увазі, що ви хоча б зрідка зїжджаєте з асфальту і маєте стабільно високий дохід. Максим Сачков

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:

Похожие статьи:
  • BMW 3-Series, Audi A4, Mercedes C-Class. - Бундесліга авто
    Тест з таким складом учасників - традиційний. Змінюються лише покоління автомобілів. Так хто з німців сильніше грає в початковому бізнес-класі? Відповідь шукав Анатолій Фомін. Фото: Олександр Кульна. Футбол придумали не в Німеччині, але на півдні і
  • Підліток-переросток Nissan Qashqai 2 авто
    Підліток-переросток / / Nissan Qashqai 2. Drom. Ru Липень, розпечена Москва, 25 градусів у тіні. Що нам абсолютно не страшно, адже ми котимо в новенькому подовженому Кашкай по тінистих алеях Лужників. З колонок ллється спокійна музика, а з
  • Jaguar XJ6. - Арістоcats авто
    Jaguar створювався людьми, страшно далекими від народу. Чуттєві форми в поєднанні з потужними двигунами були покликані радувати лише вимогливого споживача, небайдужого до музам і богемному способу життя. І той відплатив гідної монетою -
  • Mercedes C280. - Зворотний реверанс або інше прочитання? авто
    Надійність, якість, солідність, впевненість у своїх силах, престижність Думаю, ніхто не стане сперечатися, що всі ці епітети, безумовно, застосовні до автомобілів з трипроменевою зіркою. Взявши на тест Mercedes C280 з оновленою системою повного

Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.