Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


15-06-2013, 20:39    BMW 3-Series, Audi A4, Mercedes C-Class. - Бундесліга авто - в разделе "Тюнинг"

Тест з таким складом учасників - традиційний. Змінюються лише покоління автомобілів. Так хто з німців сильніше грає в початковому бізнес-класі? Відповідь шукав Анатолій Фомін. Фото: Олександр Кульна. Футбол придумали не в Німеччині, але на півдні і південному заході цієї країни багато найдостойніших команд. А ще там виробляють найкращі в Європі автомобілі, які вельми шанують і в Росії. У футбольному матчі можуть зійтися тільки дві команди, а в нашому зіграють три. Мюнхенська Баварія Найвідоміша команда й кількаразовий чемпіон. Автомобілі в Мюнхені будують за своїми канонами, не озираючись на інших. Трешка хоч і зявилася три роки тому, як і раніше виглядає свіжо. Довгий капот, зрушений за передню вісь двигун, ідеальна развесовка 50:50. Задній привід, затиснуті на відбій підвіски, потужні стабілізатори поперечної стійкості - все заточене під швидкісні повороти, а не під розбиті, але прямі, як Жовтнева залізниця, російські магістралі. Навіть колісні ніші, здається, насміхаються над скромними колесами 205/55R16, які зовсім недавно вважали цілком гідними швидкісного автомобіля. Поставте 225/45R17 спереду і 245/40R17 ззаду - ось справжній розмір для такого авто! Нехай під капотом скромний 2-літровий мотор, всього на 6 л. с. могутніше, ніж два роки тому. Бадьорий розгін - в основному ілюзія, викликана жорстким гідротрансформатором автоматичної трансмісії і її швидкими перемиканнями. На жаль, суперництво БМВ закінчується разом з першою передачею. На імітації обгону він теж пасує - відмінна реакція коробки не замінить зайвих 50 Н. м. А на звивистих трасах БМВ здатний показати корму і більш потужним суперникам. Правда, від водія потрібні навички вище середнього, щоб упоратися з прогнозованою, але різкої машиною. У БМВ саме чутливе рульове управління, хоча від упору до упору повних три оберти. З відключеною DSC можна дозволити легкі ковзання навіть на шорсткому бетоні, втім, усвідомлюючи, що ефектний і швидкий спосіб пройти поворот - не одне і те ж. Тому тренуватися краще з електронним страховиком - він перестає душити двигун, тільки коли ковзання мінімальні. Електроніка заважає? Навчіться вибирати траєкторію і вчасно гальмувати - заважати перестане. Перевірено. Шкіряні сидіння - не найвдаліший варіант у швидкісних поворотах. Тим більше що в тестовому БМВ не спортивні, а звичайні крісла з невеликою бічною підтримкою. Вони розраховані на водія середнього зростання і комплекції, при цьому регулювання дозволяють сісти за кермом і тим, чий зріст перевищує 2 м. Позаду спинка запрошує двох пасажирів; для нетривалої поїздки можна вміститися втрьох навіть чоловікам крупніше середнього. Штутгарт зі Штутгарта Ця зоряна команда відома не менше. Нове покоління компактних мерседесів відрізняє сміливий і яскравий дизайн. Часом занадто сміливий: лінію стику капота і крила стилісти явно відстояли у важкій боротьбі з технологами, адже таке поєднання важко зробити ідеальним. Пошукаємо сміливості в салоні - в безу-корізненном техностиль комплектації Avantgarde. Просто, вишукано, високоякісно. Хоча тактильний іспит витримують не всі елементи інтерєру - жорсткі вставки підголівників і дверей в преміум-класі виглядають несолідно. Рослий водій несподівано засмутив задніх пасажирів, опустивши подушку сидіння - ноги поставити тепер нікуди. Памятайте чудові задні підголівники колишнього З-класу? Їх можна було укласти одним натисканням на кнопку, забезпечивши відмінний огляд назад. А ще згадую дзеркала тої машини, опущені нижче звичайного і анітрохи не закривають огляд на перехресті. У нового Мерседеса цих фірмових рис немає - все добротно, але зовсім стандартно. Підвіски для Росії радують навіть з низькопрофільними 17-дюймовими шинами - плавність ходу така, що стає боязно за колеса - не побити б ненавмисно на ямах А якщо ще взяти до уваги жігульовській дорожній просвіт і справжній захист моторного відсіку, то на заміський пікнік можна сміливо слідувати за паркетникамі, не побоюючись залишити аеродинамічні елементи на грунтовці. Звичайно, російська підвіска не могла не позначитися на керованості - кермо у Мерседеса і так задемпфирован майже до повної ізоляції, а тут ще й машина явно запізнюється з реакцією. Якщо накласти й помітну затримку з перемиканням передач, бажання поганяти, незважаючи на жвавий і голосистий мотор, проходить швидко. Зате порадувала ESP - зненацька вільним відношенням до бажань водія. На сухому асфальті в напруженому повороті вона зовсім не прагне повністю задушити двигун, навпаки, дозволяє врівноважувати помітну недостатню поворачиваемость тягою. Чертовски приємне відчуття! Інгольштадт-04 Ауді-А4 вимахав велетнем: машина лише зовсім небагато поступається А6, довший Мерседеса на 122 мм, а БМВ - на 183 мм! Взутий у шини богатирського розміру 245/45R17 (вони помітно більше і по зовнішньому діаметру) новачок прогнув полігоновскіе ваги без малого на 1,6 тонни. З заявленою потужністю 160 л. с. йому не світять лаври спринтера? Але до 160 км / год Ауді впевнено тримав перше місце в розгоні, поступившись більш потужному Мерседесу лише після. Причина називається Мультитроник - новітня версія варіатора з ланцюговою передачею чудово імітує роботу восьмиступінчастою (!) Трансмісії, даючи двигуну викластися повністю. Від автомобіля з передньопривідною развесовкой важко очікувати рекордів у гальмуванні, але Ауді постарався і тут, ледь минувши 37 м з 100 км / ч. Audi Ride Control - нововведення, позначене кнопками Comfort і Dy-namic на центральній консолі у важеля. Є і положення Auto. Відмінності не тільки в демпфування амортизаторів, але і в налаштуваннях електро-підсилювача керма, і в роботі варіатора Комфортний автомобіль з легким і не навантаженим зворотним звязком кермом натисканням кнопки можна перетворити в зібрану й небагато тряска спортивну машину. У комфортному режимі на різкий поворот керма Ауді реагує з помітним запізненням, після якого слід крен і замет, у динамічному - це дуже моторний і анітрошки не лякає різкістю автомобіль. Найвищі зчіпні якості шин, велика база і колія роблять машину дуже стійкої і простий в управлінні. Багатий інтерєр приємний оку й руці, а спортивні сидіння можна вважати еталоном. Місця вистачає і спереду, і ззаду - як-не зайві 50 мм бази Ауді поступився суперникам у маневреності та пристосованості до поганих доріг. На жаль, великі колеса повертаються на невеликий кут, розгорнутися на 12-метровій дорозі - не виходить. Ще один недолік серйозніше: маючи три зони індивідуального регулювання, климатика Ауді виявилася самої гучної й найменш ефективною. СУДДЮ НА МИЛО? Цікаво порівняти паливну економічність - у формальному заміському циклі місця розподілилися прогнозовано. Ауді - 7,4 л/100 км, БМВ - 7,5, Мерседес - 8,5. Але на реальному тестовому маршруті дані виявилися перевернутими з ніг на голову: попереду Мерседес, за ним Ауді і лише потім БМВ. На стиль їзди не спишеш - і водії, і місця в колоні мінялися У нашому матчі Інгольштадт-04 переміг і Баварію, і Штутгарт. Хороша була гра! Адже у футболі, як і в розробці автомобілів, зіграна команда часто важливіше зоряного гравця. Ми оцінюємо машину по сукупності властивостей, а не по окремим видатним параметрам. Кращий нападаючий або воротар - ще не означає перемоги BMW 320iA Пяте покоління третьої серії представили в 2005 році. Випускають з кузовами седан, купе, універсал, кабріолет. Дви-ГА-тели бензинові 4, 6, 8-циліндрові, 2,0-4,0 л (136-420 л. С.), Дизельні 4 - і 6-циліндрові, 2,0 і 3,0 л (177 і 231 л. с.). КОРОБКИ ПЕРЕДАЧ 6-ступінчаста механічна, автоматична. КОМПЛЕКТАЦІЇ базова, Business, Business Plus, індивідуальні. ЦЄ-НА В РОССИИ 1040 000-1 582 000 руб (для БМВ-320) Витончені зовнішність і інтерєр, просторий салон, відмінне шасі, потужні гальма, швидкий автомат, порівняно помірна ціна. - Середня динаміка, жорстка підвіска з обмеженою енергоємністю, відсутність запаски, невеликий дорожній просвіт, немає трансформації багажника. ЗАГАЛЬНА ОЦІНКА 7,9 Як і раніше елегантний, підтягнутий, спортивний. Але на тлі оновлених суперників виглядає блідо. Чудовий своєю лаконічністю інтерєр уже здається бідним. MERCEDES-BENZ C200 KOMPRESSOR Представлений в 2007 році. Випускають з кузовами седан і універсал. ДВИГУНИ бензинові 4, 6, 8-циліндрові, 1,8-6,3 л (156-457 л. С.). Дизельні на російський ринок поки не поставляють. КОРОБКИ ПЕРЕДАЧ автоматична 5 - або 7-ступінчаста. КОМПЛЕКТАЦІЇ Classic, Elegance, Avantgarde, AMG-Sport. ЦЄ-НА В РОССИИ 1261 700-1 801 900 руб. (Для С200 Kompressor) Свіжий дизайн, потужний двигун, великий дорожній просвіт, відмінний комфорт і енергоємність підвіски, повноцінна запаска. - Незручна регулювання передніх сидінь, повільна коробка передач, значні крени, обмежена оглядовість назад, висока ціна. ЗАГАЛЬНА ОЦІНКА 8,2 Чарівне слово компресор перетворює комфортний седан в хорошого спринтера. Але в інших їздових дисциплінах він програє. Інтерєр не те щоб підкачав, але не ідеальний. AUDI A4 1,8 T машини 2008 року випускають з кузовами седан і універсал. ДВИГУНИ бензинові 4, 6-циліндрові, 1,8 л з турбонаддувом, 3,2 л (160 і 265 л. С.), Дизельний 2,0 л, 143 л. с. КОРОБКИ ПЕРЕДАЧ механічна 6-ступінчаста, автоматична 6-ступінчаста, варіатор. КОМПЛЕКТАЦІЇ індивідуальні ЦЄ-НА В РОССИИ 1152 000-1 800 000 руб. Тяговітий і економічний двигун, комфортна підвіска з достатньою енергоємністю, гарна динаміка розгону, мала витрата палива, багатий і просторий салон. - Великий радіус повороту, маленький дорожній просвіт, висока ціна додаткового обладнання. ЗАГАЛЬНА ОЦІНКА 8,5 Новачок з величезними амбіціями і чудовими даними. Підкорює інтерєром і неабиякими їздовими якостями в поєднанні з відмінним комфортом. Тандем мотор-коробка - зразок для наслідування. Дути Іль не дути - ОСЬ В ЧОМУ ПИТАННЯ Європейське божевілля на викидах CO2 вимагає знизити витрату бензину. При часткових навантаженнях досягти цього можна, лише зменшуючи робочий обєм двигуна. Щоб зберегти потужність і динаміку, не обійтися без наддуву і безпосереднього уприскування. Мерседес і Ауді обрали різні шляхи: перший віддав перевагу приводний нагнітач, що відключається на малих обертах, другий - більш привабливий з точки зору термодинаміки турбокомпресор. Мотор Ауді при тому ж обсязі володіє великим крутним моментом на низьких оборотах. Зрозуміло, що атмосферне 2-літровий Велвтронік БМВ, зовсім небагато програючи в потужності, змагатися з ними не може - крутний момент на 25% менше. У компанії є новий 2-літровий атмосферник з безпосереднім уприскуванням, що перевершує нинішній і в потужності, і в економічності. Але машини з ним не поставляють до Росії, і головне, він все одно програє наддувним моторам. Альтернативи їм немає. Анатолій Фомін: Перемога не буває випадковою. Ауді-А4 перевершив суперників не тільки розмірами, але і показниками у всіх дисциплінах - від їздових до комфорту та оснащеності. І якщо програш БМВ виглядає закономірним - він самий старий автомобіль в тесті, то від Мерседеса чекав більш сильного виступу. Однак не виключено, що в більш заряджених версіях місця розподілилися б по-іншому. Анатолій Фомін

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:


Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.