Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


27-11-2012, 02:20    Mercedes C280. - Зворотний реверанс або інше прочитання? авто - в раздеде "Тюнинг"

Надійність, якість, солідність, впевненість у своїх силах, престижність Думаю, ніхто не стане сперечатися, що всі ці епітети, безумовно, застосовні до автомобілів з трипроменевою зіркою. Взявши на тест Mercedes C280 з оновленою системою повного приводу 4Matic, ми зрозуміли, що вона зводить ці достоїнства на ще більш високий рівень. Бути власником Mercedes - це особливий статус. Це, якщо хочете, якийсь пропуск в елітарний автомобільний клуб. Це поголовний і повсюдний респект. Випадково зронена в розмові фраза я їжджу на Мерседесі виробляє на співрозмовників враження, близьке до того, що виробляв на героїв фільму Кін-Дза-Дза людина в жовтих штанях - ку два рази , і ніяк інакше. Видимо, цей авторитет тисне не тільки на оточуючих, але й на самих власників. Причому такою мірою, що, як вважає наш головний редактор, їм, за великим рахунком, по барабану ті чи інші нюанси в управлінні машиною і її звички - у своєму закономірному снобізмі вони до цього просто не сходять. Не погодитися з цим важко - більшості щасливих володарів автомобіля марки Mercedes і справді цілком вистачає споглядання всього іншого світу крізь приціл на капоті, заколисуючого комфорту, плавності ходу і заспокійливою тиші в салоні, своє щастя вони знаходять не в розумінні різниці між недостатньою і надлишковою обертальністю. Однак у кожному правилі, як відомо, є винятки, і в будь-який, навіть самої благополучній родині не обходиться без оригіналів. Згадаймо, що і у Mercedes були моделі з справді спортивним характером . Не залазячи далеко в нетрі історії на зразок 300 SL, і навіть, більше того, обмежившись класичними седанами, відзначимо хоча б Е500 в кузові W124 - чудовий, швидкий і гострий в управлінні автомобіль. І це не кажучи вже про версії AMG, які на рівних змагаються з BMW M і Audi RS. Тобто, звичайно ж, і серед шанувальників автомобілів зі Штутгарта є активні водії - ті, хто розуміє - в більшості випадків люди досить молодого, за мірками Mercedes, віку. І представивши в минулому році нове покоління C класу, штутгартци, на мій погляд, зробили реверанс саме в їх сторону. Убивши при цьому відразу двох зайців - створивши набагато більш цікавий зовні і по управлінню автомобіль і забезпечивши можливість попадання в клуб Mercedes за цілком помірну плату тих, хто раніше був не схильний до такої покупці тільки лише через відсутність достатньої інтерактивності управління. Із цією весни в Росії стало можливо придбати повнопривідні версії С класу - С280 і С350. Вони оснащуються системою повного приводу 4Matic останнього покоління, роком раніше дебютувала на топ моделі - S класі. Роздавальна коробка тут виконана в одному корпусі з гідромеханічною коробкою передач 7G Tronic, з єдиною системою змащення - на відміну від попередньої системи повного приводу, яка встановлювалася на цешку до 2006 року випуску. Конструкція в Цілому вийшла легше і компактніше - З клас з чотирма ведучими колесами всього на 65 кг важче за свого задньопривідного побратима. Менше стало механічних втрат і шумів. Технічні фахівці Mercedes запевняють, що 4Matic повинен без проблем витримувати пробіг в 300 000 км. Циліндричний міжосьовий диференціал ділить крутний момент в пропорції 55:45 на користь задніх коліс, а роль вільних міжколісних диференціалів бере на себе система 4ETS (Electronic Traction System), що пригальмовує одне або два колеса. Як все це проявляє себе на практиці? Якщо задньопривідний З клас багатьом здався дещо легковажним і грайливим, хоча насправді лише придбав прозорість і гостроту в управлінні, то 4Matic - набагато більш традиційний, як Mercedes в загальноприйнятому розумінні цього слова. При русі по слизьких і неоднорідним покриттям незворушність і стійкість його вражають. Там, де задньопривідний З клас, не перестаючи, блимає жовтим трикутником ESP на передній панелі, 4Matic приголомшливо непохитний. Йому дарма ні сніжно-реагентна каша московських проспектів, ні суміш асфальту і льоду заміських шосе. Він вселяє саме те почуття впевненості, яким так славляться Штутгартського автомобілі. Природно, С280 4Matic набагато впевненіше бере старт з місця. Незалежно від того, що під колесами, ця впевненість переростає в напористе прямолінійний прискорення, яке не потребує ніяких підрулень. Але впевненіше, на жаль, не значить швидше. Хоча по паспорту розгін до сотні займає всього на пару десяток більше часу, ніж у звичайної задньопривідною модифікації, на ділі він здається набагато спокійніше. Винна в цьому не тільки увеличившаяся маса автомобіля. Мініатюрна роздавальна коробка не здатна перетравити крутний момент більш ніж 700 Нм. Тож максимальний обертовий момент, вже пропущений через першу передачу , було вирішено обмежити на цьому рівні. До того ж, за моїм субєктивним відчуттям, не обійшлося і без перепрограмування електронного мозку 7G Tronic. У всякому разі, передачі перемикаються плавніше, і ні спортивний, ні навіть ручний режими не мають потрібну різкістю і швидкістю. КПП працює спокійно, без суєти. Одне слово - Mercedes У передній підвісці повнопривідних цешек застосовуються інші важелі і поворотні кулаки. Також довелося встановити більш жорсткі пружини і амортизатори для компенсації ваги переднього приводу. Щоб розмістити редуктор переднього моста, рульову рейку перенесли на 7 см вперед. Здавалося б, не такі вже значні зміни. Але вони надали на поведінку С класу досить відчутний вплив. І в першу чергу це стосується чистоти і прозрачночті рульового управління. На жаль, з появою системи 4Matic зникла так вподобана в минулому році на тест драйві задньопривідних моделей на Дмитрівському полігоні зрозумілість і чуйність керма. На низьких (приблизно до 40 км / год) швидкостях абсолютно відсутня реактивна дія. Доходить до того, що при повільних маневрах доводиться самому повертати кермо у вихідне положення. При зростанні швидкості зворотний звязок зявляється, але здається декілька синтетичної, несправжньою. Це, знову ж таки, налаштовує на спокійну, заспокійливу їзду - катішь і катішь собі на дачу, не думаючи, що там на дорозі - асфальт, сніг або вода, абстрактно обертаючи коліщатко мультимедійної системи. Невже з виходом повнопривідних модифікацій З класу мерседовци самі злякалися зайвої спортивності і вирішили трохи розсудливим цешку? Не думаю, що це було першорядним завданням. Швидше за все, це просто неминучі наслідки приводу 4х4. Адже підвіска Agility Control по раніше чудова. Пружна і зібрана, з невеликими кренами в поворотах, вона, тим не менш, зберігає в салоні покладений автомобілю марки Mercedes комфорт. Рідко зустрінеш настільки вдалий компроміс. До того ж і сам 4Matic здатний доставити масу задоволення досвідченому водієві. Вперед, на величезну снігову майданчик! Відзначу, що система ESP теж запозичена у старшого S класу. Її головні особливості - це здатність дуже коректно, майже непомітно втручатися в управління автомобілем для його стабілізації в критичній момент (у включеному стані) і досить велика ступінь свободи в частково відключеному. На практиці це означає, що 4Matic з виключеною ESP цілком дозволяє їзду зі ковзаннями. Якщо ситуація вийде з-під контролю, ESP, звичайно, все одно одернет машину. Але, якщо все робити правильно - злегка повернути кермо у бік повороту і трохи відкрити газ - то потім можна дуже довго вести машину в заносі під тягою. Дивно, що, не володіючи підрулюючим заднім диференціалом (як на Mitsubishi Evo або BMW з новим xDrive) 4Matic теж здатний на прискорення із заносу. Головне - не робити різких рухів кермом і не торкатися педалі гальма, інакше ESP прокинеться і зламає весь кайф. Однак знову виникає резонне питання: чи потрібне все це власнику Mercedes? Може, йому достатньо тієї впевненості та безпеки, яку забезпечує повний привід на наших девять місяців в році огидних дорогах? Але чому б тоді не купити якийсь порівнянний за ціною кросовер? А може, йому потрібно все те, що було перераховано на початку статті - надійність, якість, солідність, впевненість у своїх силах, престижність? Ні, мабуть, роблячи вибір на користь С клас 4Matic, він набуває і те, і інше. Плюс деякий наліт ексклюзивності - адже повнопривідних Mercedes у нас продається не так багато. А якщо власник ще й трохи нетрадиційний (в плані автомобільних пристрастей і водійських навичок, зрозуміло), то, опинившись на безпечному майданчику або засніжених пустельних звивистих доріжках, він одержить масу задоволення саме від керування цим самим фірматіком Коротка історія 4Matic Вперше повний привід 4Matic (4-wheel drive and automatic) став доступний для моделей Mercedes E260, E300 і E300 D в кузові W124 в 1987 році. Роздавальна коробка складалася з двох зчеплень, контрольованих гідравлікою. По суті це був так званий torque on demand (момент на вимогу), добре знайомий нам зараз по більшості паркетників. Але принцип роботи був все ж трохи іншим. Трансмісія функціонувала в одному з чотирьох режимів, кожен з яких вибирався автоматично в результаті опитування датчиків АБС і датчика кута повороту рульового колеса. У першому режимі 100% крутного моменту віддавалося на задню вісь, у другому - момент розподілявся в пропорції 65:35 на користь задньої осі, в третьому - порівну, 50:50, а в четвертому - додатково включався в роботу задній диференціал ASD. При спрацьовуванні АБС повний привід відключався. При розгоні завжди підключалися передні колеса, незалежно від того, буксували задні або немає. Система випускалася в двох варіантах (з 1987 по 1991-й і з 1992 по 1997 рік), що відрізнялися Способом відключення приводу на передню вісь. Обидва ці варіанти не відрізнялися надійністю. При цьому в результаті блокувань і нерівномірного перерозподілу крутного моменту трансмісія випробовувала серйозні навантаження, що, в свою чергу, вимагало виготовлення більш міцних, а значить, дорогих і важких деталей. У 1997 році виробництво системи було згорнуто. Наступне покоління 4Matic було представлено на Е класі W210 в 1998 році. Воно було розроблено спільно з компанією Steyr -Daimler-Puch. Це вже була справжня система постійного повного приводу, де крутний момент розподілявся в пропорції 60:40 (для легкових моделей, крім С і S класів) на користь задніх коліс або порівну - 50:50 (для моделей GL, ML і R). Особливість системи 4Matic цього покоління в тому, що Блокування міжосьового і міжколісних диференціалів замінені системою управління тяговим зусиллям 4ETS (Electronic Traction System). Вона пригальмовує прослизають колеса, одночасно збільшуючи тим самим крутний момент на колесах, що мають достатнє зчеплення з дорогою . Система 4ETS, в свою чергу, інтегрована в систему стабілізації ESP. Отримуючи дані від датчиків АБС, кута повороту керованих коліс, швидкості повороту автомобіля щодо вертикальної осі і поперечного прискорення, ESP розподіляє гальмівний момент або зменшує (збільшує) крутний, що дозволяє стабілізувати автомобіль . Зазнавши модернізацію в 2002 році (4ETS ), цей Варіант 4Matic і зараз використовується на більшості моделей Mercedes. Тестований Mercedes C280 був оснащений системою 4Matic останнього покоління. Така ж встановлюється на флагман модельного ряду - S клас. Принцип її роботи залишився тим же, але австрійці з Steyr-Daimler-Puch в її розробці вже не брали участь. Є і деякі, вельми значущі, зміни. Вільний міжосьовий диференціал поступився місцем іншому, частково блокованою багатодисковим фрикціоном, в результаті чого крутний момент розподіляється в пропорції 55:45 на користь задньої осі. У поворотах або на змішаних (неоднорідних) покриттях, коли різниця крутних моментів між переднім і заднім мостами стає більше 50 Нм, фрикціон пробуксовує, і тоді в справу вступає система 4ETS. На відміну від 4Matic попереднього покоління, роздавальна коробка тепер знаходиться в одному блоці з КПП, а вал приводу передніх коліс максимально притиснутий до корпуса коробки, що дозволило залишити центральний тунель кузова без переробок. Шестерні раздатки для зниження шуму зроблені більш косозубимі. Якщо раніше Mercedes з повним приводом був важче звичайного на 105 кг, то тепер - всього на 65. Відповідно, зменшилась (з 1,1 до 0,3 л) різниця у витраті палива. В майбутньому нова версія 4Matic зявиться на кросовері GLK і на Е клас нового покоління. Дмитро Кротов

P.S. Якщо стаття була Вам корисна, поділіться будь ласка їй в соціальних мережах, понатискайте на кнопочки нижче.


КОММЕНТАРИИ - 1
ПРОСМОТРОВ -
Похожие статьи:
  • Chevrolet Aveo. - Азартний компаньйон авто
    Chevrolet Aveo - з числа тих автомобілів, чесноти яких очевидні вже з прайс-листа. Але випускаючи нову версію компакта, в GM бачать в ньому не тільки дешеву альтернативу Corsa або іншим європейським і японським моделям класу B. Де
  • Перевіряємо спроможність концепції хетчбека Audi A5 Sportback авто
    Чесне слово, я намагався перейнятися ідеєю пятидверного хетчбека D-класу, якому в Audi привласнили сімейний титул Sportback. Я терпляче сидів на другому ряду, упершись головою в стелю, поки мій колега зрізав повороти під діловий рев мотора. Я
  • Mazda 3. Седани широкого вжитку авто
    Седани гольф-класу як і раніше найбільш ходовий товар російською ринку. Так що дебют Королли нового покоління став, безумовно, головною подією початку року. Але як амбіційний новачок і потенційний бестселер виглядає на тлі міцних
  • Друг сімї Citroеn С3 Picasso авто
    Добре їздити по Москві. Але тільки вночі, після одинадцятої вечора. На вулицях утворюється така собі приємна пустельність і благодать. Особливо влітку Купившись на принади теплих літніх сутінків, ми вирішили прокотитися по місту на новому для нашого ринку

Hаписал: JoseReupe
Комментариев: 8791 Новостей: 0
Shannons formula for information content is shown to be equivalent to the formula for entropythe measure of disorderexcept with a negative sign.This causes blood to leak into the brain.See Amyotrophic lateral sclerosis ALS Low back pain LBP back examination causes chronic diagnostic tests risk factors treatment Lowmolecularweight heparin LMWHs indications for use mechanism of action reversing effects of in unstable angina Luetic heart Lumbar disc herniation and back pain Lung abscess Lung cancer clinical features diagnosis nonsmall cell type prognosis for Index Index l risk factors small cell type staging treatment types t Lung neoplasms Lupus glomerulonephritis GN b Lyme disease b. discount sildenafil pills RADIOLOGY AND NUCLEAR MEDICINE In vivo tests trace the amounts of radioactive substances within the body.Cervical radiculopathyGI involvement a.The disease seems to be more common in some families. prix du viagra pfizer en neuilly-sur-seine Adrenaline is primarily responsible for the fightorflight response.Jesty recovered Mr.Give antihistamines both H and H blockers and corticosteroids as well although they have a minimal effect in hyperacute condition.Symptoms showed that fuel was not burning properly inside cylinders computer diagnostics at AutoZone.D. viagra sans ordonnance forum These catheters are often suitable for use up to months.It is important to remember that skin without pigment is at greater risk for sun damage.Ramon applied the same chemical to tetanus establishing the group of vaccines that are correctly called toxoids because they are based on toxins rather than the microbes such as Corynebacterium diphtheriae in the case of diphtheria that produce them.gynecologist fertilization accutane 30 mg sales The examples above are common measurements for results of these tests.Others which Andry suspected might cause venereal disease were actually sperm cells or spermatozoa.Sometimes acute hepatitis may only present with transient flulike symptoms such as fever myalgias and malaise. levitra brand online Obstruction A B C FIGURE Stages of appendicitis.This procedure is CT myelography.Benign tumors of epithelial origin are usually designated by the term adenoma which indicates that the tumor is of epithelial or glandular adeno origin.

Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.