Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


16-08-2014, 19:51    Перевіряємо спроможність концепції хетчбека Audi A5 Sportback авто - в разделе "Тюнинг"

Чесне слово, я намагався перейнятися ідеєю пятидверного хетчбека D-класу, якому в Audi привласнили сімейний титул Sportback. Я терпляче сидів на другому ряду, упершись головою в стелю, поки мій колега зрізав повороти під діловий рев мотора. Я глибоко вдихав аромати сільській Тоскани крізь відкриті на максимально допустимі дві третини бічні вікна. А потім сам сів за кермо і обрушив на товариша цебер поздовжніх і поперечних прискорень, намагаючись запевнити себе в тому, що Audi A5 Sportback - насправді спортивний автомобіль. Нехай і особливо практичний. Не допомогло. Тип кузова - камінь спотикання у спробі зрозуміти призначення Спортбек. Маркетологи Audi відгороджуються стандартними фразами: мовляв, це унікальна пропозиція для тих, кому потрібно два в одному. Кому хочеться бачити в практичному універсалі задатки спортивного купе. Терміна хетчбек вони бояться, немов пекельного прокльони. Поки у Спортбек ті ж двигуни, що і у купе A5. Бензинові дволітрові 2.0 TFSI (180 і 211 л. С.) Відрізняються живим і в буквальному сенсі безпосереднім характером. А бензинова шістка 3.2 (265 л. С.) - Звірячим моментом. У Європі доступні три турбодизеля (2.0, V6 2.7 і V6 3.0), але я зосередився на актуальних для Росії бензинових модифікаціях. Цур тобі, пек! Вийди! Ти не розумієш! Адже ми черпали натхнення в лініях Audi 100 Coupe 1970 року - нашого першого істинно спортивного Audi в новітній історії. Про те, що згаданий автомобіль (на фото ліворуч) був двухдверним і трьохобємним Фастбек, володів посередніми ходовими якостями і забезпечувався мотором не більше ніж про 115 силах, якось замовчують. Приклад явно натягнутий, але іншого ніби як і немає. Насправді у компанії був невдалий досвід з пятидверним хетчбеком Avant, який зявився в другій генерації Audi 100 в 1977 році. Таких машин продали майже в 20 разів менше, ніж стандартних чотирьохдверних седанів. Інтерес до подібних кузовам в сімейному класі і більш високих сегментах став стрімко падати саме до кінця 1970-х. І тому в наступному поколінні імя Avant привласнили набагато більш популярному універсалу. Не розумію я, навіщо гармонійному і закінченій сімейства четвірок і пятірок ця пята нога? Безумовно, з дивним кузовом непогано поєднується розфуфирена морда справжнього купе A5, всі чотири двері тут на купейний ж манер не мають рамок, а заднє сидіння складається, від чого всередині робиться просторіше. Але передня частина від справжньої двухдверки все ж не дає підстав привласнювати автомобілю спортивне звання. По висоті даху Sportback займає місце акурат між седаном і традиційним двухдверним купе. Всі двері зроблені по-купейному - без традиційних рамок. Хитрий силует задньої частини кузова і низький дверний отвір роблять посадку на другий ряд заняттям не завжди безпечним для голови. Навіть співробітники Audi офіційно визнають, що на скільки-небудь значний попит за межами Європи вони і не розраховують. Ця модель - спадщина докризових часів, коли на одній платформі було модно наверзти масу різноманітних машин в надії на те, що хоч одну з них чекає комерційний успіх. Замість традиційної гідромеханіки на повнопривідних версіях тепер використовується новітній семиступінчастий робот S-tronic з двома зчепленнями. Він уже здатний перетравлювати момент навіть найпотужніших бензинових і дизельних двигунів. Працює новинка чудово, хоча в спортрежимом передачі клацають туди-сюди навіть занадто часто. Але в тому-то й штука: ступенів багато, і шурувати ними потрібно якомога ефективніше - питання економії палива. Я от не уявляю, хто б мені повірив, якби я став запевняти оточуючих в тому, що купив саме купе, а не хетч з усіченими на 36 мм стійками, що змушують чесати головою стелю. Хоча якщо не звертати уваги на термінологічні збочення маркетологів, то треба визнати, що сам по собі автомобіль непоганий. Всі дволітрові машини з бензиновими і дизельними моторами і шестиступінчастою механікою оснащуються в базі системою start / stop. Її можна деактивувати, але лише до перезапуску двигуна. Нововведення не дуже дратує: кожен рестарт на світлофорі при виході з нейтралі і виключенні зчеплення відзначається лише вздрагиванием стрілки тахометра. Збалансовані мотори чудово. Очевидно, щоб виправдати особливий статус машини, в її комплектацію додали практично всі технічні новинки, що зявилися за останні два роки в арсеналі фірми. Мовляв, кого не добили дизайном - добємо оснащенням. Vorsprung durch Technik, з дозволу сказати. Пятидверну пятірку (назвемо-ка її для простоти пятіпяткой) за доплату можна оснастити і інтерактивною системою Drive Select, і рульовим механізмом із змінним передавальним відношенням, і активним заднім диференціалом із змінним вектором тяги, і семиступінчастим преселективним роботом. Навіть 333-сильним компресорним двигуном V6 від топ-версії S4 - хоча і не з самого початку продажів. Не дивно, що, за вирахуванням давить стелі, до їзди на Спортбек претензій немає: це стовідсотково впізнаваний володар чотирьох кілець, надійний і упевнено відчуває себе на будь-якій хорошій дорозі. І в той же час бездуховна в підході до того, як саме на цій дорозі слід поводитися. Оформлення передньої панелі, закрученою навколо водія, точно як у інших моделей сімейства A4/A5. Немає в переважній більшості автомобілів Audi тієї чертовщинки, яка змушує машину щоразу бути трохи іншою. Свій першокласний драйв Audi переписує на будь-якому серпантині під копірку. Тут все по-німецьки, по-Автобан правильно. Європейський рельєф Audi повторює докладно, але без навязливості. Зусилля на кермі здається малим - але лише до тієї пори, поки стрілка спідометра не потрапляє на територію тризначних чисел. Передні крісла з відмінною, але нерегульованої бічною підтримкою ставляться до комплектації S-line. Стандартні сидіння помітно простіше. Місця для ніг на другому ряду вистачає, за це спасибі довгій колісній базі. А от з простором для голови біда, навіть незважаючи на опущену нижче, ніж в седані A4, подушку дивана. Сприйняття машини сильно залежить і від двигуна з трансмісією, встановлених на тій машині, що зараз всмоктує під твоїм контролем кілометри кривих тосканських доріг. Взяти, приміром, атмосферник 3.2 з новим роботом. Начебто 265 сил ще не робить з Sportback в еску, але з таким силовим агрегатом - це дуже жвавий автомобіль. І слухняний. Я очікував, що розташована над передньою віссю важка шістка буде тягнути машину назовні повороту смішніші, ніж кинутий на глибину якір. Але ні! Встановити відповідний режим системи Drive Select можна двома способами. Перший - популістський - зводиться до вибору однієї з трьох комплексних налаштувань, а саме Comfort, Dynamic і Standart. Так ви відразу міняєте параметри всіх складових системи. А більш витончений підхід передбачає окрему підгонку реакції дросельної заслінки, ступеня активності семиступінчастого робота S-tronic, продуктивності підсилювача керма і ступеня зажатості амортизаторів через меню на дисплеї MMI. Під гучний, хоча і практично позбавлений характеру рик пятіпятка проходить будь віраж на ура. Задній редуктор повнопривідної трансмісії дійсно угвинчує машину в поворот, перекидаючи більший момент на зовнішнє заднє колесо і не даючи заритися носом в придорожню траву. Обєм багажника під полицею такий же, як у звичайного седана A4. Зате, склавши другий ряд, ми отримуємо вантажний обсяг істотне - ближче до того, яким володіє універсал Avant. Ступінь залученості активного диференціала в процес налаштовується через меню системи Drive Select - так само як і чуйність силового агрегату, строгість амортизаторів і гострота рульового управління. Коли я вперше їздив на купе A5, всієї цієї мехатроніки ще не було - вона зявилася з виходом нового седана A4. І тепер я задаюся питанням, як раніше власники Audi обходилися без можливості підганяти автомобіль під себе? Пять хвилин ігор з контролером MMI - і у мене в руках ідеальний автомобіль. З моментальними відгуками на газ і блискавичними реакціями коробки передач, не надто важким, але коротким кермом і амортизаторами в стандартному (точніше, автоматичному) режимі. А ось без системи Drive Select баланс машини під сумнівом. У ній завжди чогось не вистачає: то розумного зусилля на кермі в крутому повороті, то плавності ходу. Якщо ж ви вирішите замовити машину з неадаптівной заниженою спортподвеской, то про яке б то не було комфорті доведеться забути. У наступному році, всього через кілька місяців після дебюту машини в Росії, з кожного кінця лінійки додасться ще по одному двигуну. З бюджетної боку - четвірка 1.8 (160 л. С.), А зверху - той самий наддувний мотор V6 з приводним нагнітачем (333 сили), взятий у зарядженої версії S4. Прокотився я і на передньопривідних версіях (а вони зараз забезпечуються 180 - і 211-сильними версіями турбомотора 2.0 TFSI, а також дизелями 2.0 і 2.7 потужністю 170 і 190 сил відповідно). Ці помітно нудніше. Але монопривідна пятіпятка теж може змусити посміхнутися - завдяки електронної імітації блокування переднього диференціала. Якщо від душі натиснути на газ в середині віражу, то зявиться цілком спортивне відчуття того, як пріторможенного внутрішнє колесо допомагає витягнути автомобіль на прямик. Але чи багато покупців передньопривідних Audi відкривають дросель в апекс? Ні, я обома руками голосую за повнопривідні машини з Торсеном - відтоді, як він передає більшу частину крутного моменту на задні колеса, почасти компенсуючи вроджені недоліки розваговки. Навіть без замовного активного диференціала система quattro дозволяє в легкому ковзанні швидко і красиво пройти серію поворотів, постійно відчуваючи допомогу задніх коліс. Задній активний диференціал ставиться тільки на найпотужніші шестициліндрові версії - бензинову 3.2 (265 л. С.) І трилітровий турбодизель потужністю 240 л. с. У Росії буде експлуатуватися тільки бензинова шістка. З модифікацій з моторами на важкому паливі у нас буде пропонуватися тільки версія з 170-сильним дволітровим четвіркою. Тим більше що навіть менш потужна, зате більш легка дволітрова наддувних четвірка потужністю 211 сил хороша для такої роботи. Шедевр, а не мотор, справжній шедевр! Пік тяги припадає вже на 1500 об / хв, і тягнеться це плато до 4200 об / хв. А на максимальну потужність двигун виходить під саму червону зону тахометра, дозволяючи насолоджуватися шаленою розкруткою до 6000 оборотів. У такі моменти я шкодую тільки, що новітній робот S-tronic сам перескакує на підвищену передачу. Здається, що від мотора можна взяти ще трохи більше. Але хіба не були сказані всі ті ж слова про новий седан A4? Чи своя родзинка в манерах Спортбек? Ем-м-м ... Справа в тому, що його шасі, по ідеї, являє собою ідеальну комбінацію довгої бази седана і широкої колії купе A5. Тому основна відмінність пятіпяткі на ходу - більший запас поздовжньої і поперечної стійкості. Але автомобіль так прасує дорогу, що мимоволі повисає питання, чи можна таку урівноваженість характеру назвати родзинкою? Нова пятіпятка - різноплановий автомобіль, приречений народжувати суперечки. Проте залишається стовідсотковим інгольштадтська нащадком. Не для тих, хто шукає в автомобілі якийсь непередбачуваності. Для більшості. Можна нарікати німцям за умозрительность концепції кузова, але є один суттєвий аргумент на її користь. Базовою коробкою передач для більшості версій і раніше є шестиступінчаста механіка з дуже чітким механізмом перемикання, але з длинноходной та легкої педаллю зчеплення. При бажанні передньопривідні модифікації можна автоматизувати варіатором Multitronic c вісьмома віртуальними ступенями. Пятидверка з претензією на спортивний імідж, пристойним багажником (який можна перетворити на непристойний, склавши задні сидіння) і достатнім запасом для ніг у другому ряду стоїть в Європі приблизно на 700 євро менше, ніж звичайне купе A5. І після поїздки на дивній і привабливою пятіпятке мені очевидно, що купе не настільки більш стильно, наскільки менш практично. Окей, особисто я б проголосував за звичайний універсал Avant: той ще дешевше і практичніше. Але Sportback - вибір естетів, до яких я себе не відношу. А у естетів давно є відповідь на питання: навіщо собаці пята нога? Для іміджу. Технічні характеристики Модель Audi A5 Sportback 2.0 TFSI Audi A5 Sportback 3.2 Прямий уприскування бензину (FSI, GDI) FSI Кузов Число дверей / місць 5/4 5/4 Довжина, мм 4711 4711 Ширина, мм 1854 1854 Висота, мм 1391 1391 Колісна база, мм 2810 2810 Колія передня / задня, мм 1590/1575 1590/1575 Споряджена маса, кг 1615 1650 Повна маса, кг 2145 2180 Обєм багажника, л 480-980 480-980 Двигун Тип бензиновий, з Турбонаддувтурбонаддувом і безпосереднім уприскуванням бензиновий, з безпосереднім уприскуванням Розташування спереду, подовжньо спереду, подовжньо Число і розташування циліндрів 4, рядний 6, V-образно Число клапанів 16 24 Робочий обєм, см3 1984 3197 Макс. потужність, л. с. / об / хв 211/4300-6000 265/6500 Макс. крутний момент, Н • м / об / хв 350/1500-4200 320/3000-5000 Трансмісія Коробка передач роботизована, семиступінчаста роботизована, семиступінчаста Привід повний повний Ходова частина Передня підвіска незалежна, пружинна, на чотирьох поперечних важелях незалежна, пружинна, на чотирьох поперечних важелях Задня підвіска незалежна, пружинна, на трапецієподібних важелях незалежна, пружинна, на трапецієподібних важелях Передні гальма дискові, вентильовані дискові, вентильовані Задні гальма дискові дискові Кліренс, дорожній просветДорожний просвіт, мм н. д. н. д. Експлуатаційні характеристики Максимальна швидкість, км / год 241 250 Час розгону з 0 до 100 км / год, з 6,6 6,6 Витрата палива, л/100 км - міський цикл 9,3 13,5 - заміський цикл 6, 3 6,8 - змішаний цикл 7,4 9,3 Норма токсичності Євро-5 Євро-5 Ємність паливного бака, л 64 64 Паливо АІ-95 АІ-95 Техніка Чотирициліндрові бензинові силові агрегати сімейства TFSI - це комбінація безпосереднього вприскування палива і турбонагнетателя. Віднедавна на впуску зявилася система зміни висоти підйому клапанів а-ля хондовский i-VTEC. Зроблено це заради зниження насосних втрат і укупі з регулюванням фаз газорозподілу на впуску і випуску дозволило отримати хорошу тягу на низах і відмінну мощностную розкрутку. Зверніть увагу на таблицю ТТХ: характерною для турбомоторов полицею володіє не тільки крива крутного моменту, а й потужності - 4300-6000 об / хв! Активний задній диференціал влаштований за схемою, знайомої вже багато років по Mitsubishi Evo. Гідроприводи задіють бортові підвищують редуктори залежно від того, на яке колесо потрібно подати більше моменту. Різниця тяги на різних колесах задньої осі може досягати 1800 Н • м. Дизайн Першим великим автомобілем Audi, який отримав добавку Sportback до імені, став концепт-кара, показаний на Детройтському мотор-шоу в цьому році. Правда, то був представник іншого класу - габарити були порівнянні з Audi А6. До речі, подібну концепцію інтерєрного мінімалізму, найімовірніше, успадкує новий седан А8. Історія Пояснюючи, звідки у дизайну нового Спортбек ноги ростуть, німецькі дизайнери чомусь кивають на Audi 100 Coupe S 1970 року. Дивне порівняння, адже той автомобіль був з кузовом фастбек і ізольованим багажником. Крім того, він не був дуже вже популярним: за шість років виробництва зробили всього 30 тисяч примірників. А звичайних седанів Audi 100 за той же термін розійшлося близько 800 тисяч. Ось безпосередній предтеча сьогоднішнього Спортбек. Хетчбек Audi 100 Avant, що випускався з 1977 року. Ця машина також позиціонувалася як вибір любителів активного відпочинку, але зовні була дуже вже схожа на набагато більш популярний Volkswagen Passat. Підсумок - всього 40 тисяч проданих хетчів при загальному накладі соток цього покоління 988000 штук. За кадром

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:


Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.