Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


26-11-2014, 06:19    Mazda 3. Седани широкого вжитку авто - в разделе "Тюнинг"

Седани гольф-класу як і раніше найбільш ходовий товар російською ринку. Так що дебют Королли нового покоління став, безумовно, головною подією початку року. Але як амбіційний новачок і потенційний бестселер виглядає на тлі міцних старожилів? Ця Тойота відразу ж заробила кличку міні-Кемрі. Стилістичну спорідненість машин очевидно навіть через дві сходинки класової сходи. Але аванси адже потрібно не тільки отримувати, але й виправдовувати. Зрозуміло, що 10-е за рахунком покоління Королли не може стати в гольф-класі беззаперечним лідером: переплюнути російська Фокус з його унікальним поєднанням ціни і якості сьогодні нікому не під силу. Ось чому в суперники Тойоті ми вибрали не бюджетний Форд, не знімається з виробництва Лансер, не суттєво подорожчала Елантру і навіть не футуристичний Сивик, за яким вишикувалися черги завдовжки в життя. Мазда-3 - зовсім інша справа. Модна незважаючи на вік - а модель випускається вже четвертий рік, різнобічно обдарована, не найдешевша, вельми популярна, ця машина, як нам здається, ідеально підходить в суперниці «Королле». Причому збільшені нещодавно квоти дозволили скоротити час очікування від півроку і вище» до майже терпимих чотирьох-пяти місяців. Між іншим, судячи по дизайну, різниця у віці між конкурентами не відчувається. На наш погляд, Мазда і донині так само свіжа і яскрава, як і навесні свого дебюту. Оспортівленние хижі лінії звичайного начебто седана не змушують озиратися услід лише з однієї причини - трійок на наших вулицях греблю гати. Але якщо Мазда просто відмовляється старіти, то нова Королла, навпаки, ніби й не була молодою. Дивно, але цей седан не виглядає новинкою. Солідність габаритів, не в останню чергу досягнута майже рубенсівське повнотою поясної лінії і пухкими звисами, мабуть, єдиний, та й то не цілком очевидний плюс екстерєру Тойоти. В іншому ж нью-Королла тягне скоріше на рестайлінг минулого покоління. Зовсім трохи ... Салон нової Королли теж не став одкровенням. Безпроблемна ергономіка, повсякчасна тойотовская дійшлість збірки - це чудово. Але дизайн не вражає. Самий яскравий елемент інтерєру, мабуть, борткомпьютер і контрольні лампи, вписані в два кругляша-монітора, що розмістилися по центру і тахометра, і спідометра. Безумовно, вдале рішення. Інформація завжди перед очима, а головне, Королла тепер спілкується з нами мовою Пушкіна, Толстого і Чехова. Похвально. в чем-то интерьер короллы схож с моделями классом выше, но есть здесь и откровенно дешевые элементы в чем-то интерьер короллы схож с моделями классом выше, но есть здесь и откровенно дешевые элементы перчаточный ящик состоит из двух отсеков. верхний, впрочем, совсем маленький потолочное оснащение короллы богаче на подсветку зеркал и очечник круговая оцифровка  это не слишком удобно. а вот вписанные в циферблаты контрольные приборы и борткомпьютер, понимающий русский язык,  просто здорово в новой королле подстаканники в центральной консоли закрываются крышечками копеечная на вид и на ощупь дверная ручка не красит короллу, как и скромный по объему карман Не всі ідеально і з матеріалами обробки. Дешеві дверні ручки, виконані у формі якихось тоненьких піпеток, відверто дисонують з багатою графітової центральною консоллю а-ля Авенсіс. А вельми деревяний на дотик пластик оббивки вибачає тільки мяка наліпка нагорі торпедо. Коротше кажучи, до Гольфа нью-Королле далеко, навіть Фокус у версії Гіа виглядає, мабуть, солідніше. приятно, что агрессивно-спортивный стиль интерьера мазды не помеха отличной эргономике приятно, что агрессивно-спортивный стиль интерьера мазды не помеха отличной эргономике перчаточный ящик трешки не столько широкий, сколько глубокий зеркала в обоих противосолнечных козырьках есть даже в базовой версии выглядит панель приборов безусловно стильно. но белые шкалы и красная подсветка затрудняют считывание Від Мазди ми й не очікували одкровень по частині інтерєру. Тут все знайоме. Спортивний стиль троячки чітко простежується і в глибоких колодязях приладової панелі, і в фактурних кріслах з претензією на спорідненість з гоночними ковшами, і навіть у динамічному оформленні магнітоли з біжать доріжками на світлодіодах. Знайомі і мінуси. Погано читається через невиразною червоного підсвічування приборка. Широка центральна консоль натирає праву ногу водія. У цілому ж на тлі Королли інтерєр аж ніяк не виглядає застарілим. За великим рахунком, за якістю обробки Мазда поступається суперниці тільки в од-ном - мякого пластику тут немає взагалі. А ось ідей і стилю, мабуть, більше буде. Пригніться, будь ласка Ось ті раз! Ледве здолавши Мазду за рахунок ергономіки і ретельності обробки, Королла тут же прокололася по частині місткості. По ширині диван гарний. Хочеться відзначити і майже повна відсутність центрального тунелю. Правда, компонувальники старалися марно - диван відформований під дві персони, тому третьому тут буде не надто привільно. Але головне розчарування - скромний запас для голови сидять ззаду. По висоті Тойота програє суперниці саму малість, всього 2 см, але і цієї відстані достатньо, щоб відчути різницю. диван короллы строго двухместный, причем желательно, чтобы рост пассажиров не превышал 1 м 80 см запаса для головы на диване мазды побольше, зато у трешки очень массивный центральный тоннель І крісло водія в Мазді однозначно сподобалося більше. Незважаючи на трохи меншу по довжині подушку, воно сприймається більш комфортабельним, а солідні бічні валики забезпечують незайву підтримку в поворотах. Нарешті, і трохи нижча, легкова посадка змушує менше згинати ноги в колінах. У далекій дорозі знадобиться. размеры даны в сантиметрах. * расстояние от подушки сиденья до потолка. пространство для ног сидящих сзади указано при условии, что рост водителя составляет 185 см Багато шуму з нічого Багажник Королли теж не шедевр. Почати з того, що грубі і масивні петлі кришки для машини XXI століття це моветон. Не кажучи вже про відсутність внутрішньої ручки. У Мазди, між іншим, параллелограммний механізм складання, нічим не загрозливий поклажі. Правда, ручки на кришці багажника не знайшлося і тут. большая погрузочная высота, скромная диагональ и ограниченная высота багажников  все это не лучшие черты для семейного автомобиля большая погрузочная высота, скромная диагональ и ограниченная высота багажников  все это не лучшие черты для семейного автомобиля складная разрезная спинка дивана  вот, собственно, и все возможности трансформации багажника обоих седанов складная разрезная спинка дивана  вот, собственно, и все возможности трансформации багажника обоих седанов Але головне, як і у більшості седанів, вантажні можливості Тойоти обмежені трьохобємний конституцією. Так, сам багажник нью - Королли додав в обсязі - заради цього японці навіть змінили конструкцію задньої підвіски. Але в реальному житті ви й не помітите 35 літрів переваги над Маздою. Адже обидва автомобілі легко проковтнуть по два великих дорожніх валізи і ... тільки. Складна спинка лише злегка покращує ситуацію - габаритної поклажі заважає обмежувальна арка між салоном і багажником. А мала висота не дозволяє обом посперечатися в реальному вантажопідйомності з Фокусом - мабуть, кращим седаном в класі в цій дисципліні. З роботами не жартують Покупців Королли, які не люблять самі перемикати передачі, чекає неприємний сюрприз. Автомата у неї немає в принципі, так що альтернатива тільки одна - роботизована МКП Мультімоуд. І представляє вона собою клубок компромісів. Для початку домогтися плавного перемикання передач - завдання майже з області фантастики. Поклавшись на звичайний автоматичний режим (Е - Easy), в якому передачі робот перебирає сам, вам доведеться звикнути до нервових здригань при кожному включенні. Ті, хто знайомий з полуавтоматами, рекомендують у момент бажаного перемикання наверх прибирати на мить ногу з газу - і коробка перемкнеться сама, причому без ривків. Пробували, допомагає. Але не завжди. При спокійній їзді в потоці проблем немає, але варто вам захотіти прискоритися, і робот болісно довго намагається стрибнути на передачу вниз. Можна клацати передачі і вручну, знову ж відпускаючи газ, але і тут обдурити мультимодального не вдасться. Справа в тому, що при уповільненні коробка почне ... послідовно перебирати знижені передачі, при цьому злегка посмикуючи. Ось і виходить, що Мультімоуд перейняв від механіки і автомата лише гірші риси. Від першої отримав відкочування назад на пагорбі, від другого - паузу на кік-дауні, підвищена витрата палива, гіршу динаміку і вищу вартість. Нарешті, тойотовский робот не вміє ефективно гальмувати двигуном. Та що ж він взагалі вміє, якщо наша 124-сильна Королла програла паралельний старт 105-сильною Мазді з традиційною АКП?! Від нуля до сотні трійка привезла Тойоті півтора корпусу, і лише потім Королла завдяки більш потужному мотору взяла своє. Звичайно, всяка динаміка для троячки закінчується на позначці в 160 км / ч. Саме тут включається четверта ступінь в АКП, і до своїх паспортних 174-х Мазда доповзає, вже нікуди не поспішаючи. Але повірте, впевнені 190 км / год Королли ми не замислюючись поміняли б на зрозумілу, комфортабельний і, як виявилося, більш швидкий у світлофорних дуелях автомат Мазди. На крок ближче До числа автомобілів для водія Королла ні в одному з своїх девяти попередніх поколінь не ставилася. Тим дивніше було виявити у новинки такий гострий кермо. Ух! За його рухами автомобіль слід з відчуженістю камікадзе - миттєво і не замислюючись. Інтригуюче, однак, початок. Бездоганно хороша Тойота і в лівому ряду заміського шосе. Навіть на максимальних 190 автомобіль сприймається зразково-слухняним і ненапряжно-надійним. Підвіска чудово фільтрує всю дребедень під колесами - від тріщин до траншей глибокої колійності, не дозволяючи кузову розгойдуватися і скакати по хвилях. І лише в швидких поворотах розумієш, що агресивна їзда все ж не справа Королли. Гостре кермо це добре, але діагональне розгойдування при різкому перестроюванні - машина присідає на внутрішнє переднє колесо і задирає корму - збиває драйверський жар похлеще панадола. Дивно, що при цьому ESP на Тойоту не одержати навіть за доплату. лепестки ручного переключения передач на руле появляются у короллы начиная с версии элеганс а система запуска двигателя без ключа зажигания положена лишь топ-комплектации престиж для 2-литровых трешек esp является стандартным оборудованием, для версий 1,6 л  дополнительным в отличие от тойоты, в мазде выбор коробки передач не привязан к комплектации в отличие от полноценной запаски тойоты, под полом багажника мазды лишь докатка Мазда за гостротою керма легко посперечається з Тойотою, але саме підвіска троячки забезпечує їй перевагу по частині керованості. Машина чудово тримає дорогу в будь-якій ситуації. Крен за мірками стандартного сімейного автомобіля зведені до мінімуму, а готовність до перестроювання на будь-якій швидкості здорово заводить водія. Нарешті, швидкісний поріг в поворотах у Мазди значно вище. Так що навіть зі слабким мотором і автоматом Мазда дарує справжнє задоволення від водіння. Єдиний мінус - зайва чутливість до колійності. Якщо стики і ями трійка проходить не скривившись, то з колії її буквально випихає, як пробку з пляшки шампанського. Ось вона, зворотна сторона більш короткоходной підвіски і жорстких сайлент-блоків. Шумимо, братці ... Спортивні нотки характеру троячки підкреслює і злий рокоток двигуна, який чути буквально у всьому діапазоні оборотів. Він не позбавлений музикальності, але чи варто слухати цю пісню постійно? Мотор Тойоти, наприклад, куди менш настирливий, його чути, лише коли стрілка тахометра наближається до червоної зони. А до 3000 об / хв про його існування і зовсім можна не здогадуватися. Зате обидва автомобілі не можна не покритикувати за аж ніяк не ідеальну звукоізоляцію днища - і, особливо, задніх арок. За Маздою цей грішок водиться з народження, але те, що гул гуми вже при швидкості в 100 км / год буде так сильно відчуватися в салоні новітньої Королли, нас, зізнатися, неабияк здивувало. Несолідно. Нарешті, підвіску обох автомобілів не назвеш ні зайво комфортабельною, ні занадто жорсткою. Так - серединка наполовінку. Майже не вважається У краш-тестах ЕвроNCAP Мазда-3 отримала оцінку добре. Причому за кількістю балів (33), здавалося, заслужила пять зірочок. Однак фахівці відзначили, що при фронтальному ударі елементи приладової панелі являють загрозу тазостегновим суглобам водія і пасажира. Так що навіть на відмінно пройдені бічний і стовпової тести не змогли поправити становище. Зате Мазда порадувала шістьма ейр-бегамі і ABS в базі. датчик непристегнутых ремней безопасности напомнит о недисциплинированных пассажирах дивана мазды Королла отримала максимальну оцінку від Євро-NCAP. Ось тільки 7 подушок, включаючи колінну, що допомогли Тойоті досягти настільки вражаючих результатів, доступні лише в найдорожчому Престижі. Базовий Комфорт обходиться чотирма ейр-бегамі, а значить, і відмінну оцінку за безпеку ми не маємо права поставити. Тефтель з рисом Сьогодні ніхто і не повірить, що в 2001-му - в рік дебюту Королли попереднього покоління - ціна на седан починалася з відмітки 12400. У 2007-му Тойота в базовому виконанні з мотором 1,4 л (97 л. С.) Тягне вже на 18 600. Відчуйте різницю! Правда, оснащення також значно покращився - тепер у нього входять кондиціонер, ABS, CD-магнітола і передні електросклопідйомники. Більш потужний 1,6-літровий двигун вимагає доплати 1350. Причому Короллу з ручною коробкою можна купити тільки в комплектації Комфорт. Якщо вам захотілося, скажімо, клімат-контроль, литі диски або обігрів сидінь, будьте любязні доплатити за Елеганс (22 700), яка поставляється тільки з роботом. Престиж включає вже такі надмірності, як систему запуску двигуна без ключа, датчики дощу і освітленості, а також систему перемикання передач на кермі. Коштує така Королла 24 600 і знову ж доступна тільки з роботом. Як тут не згадати знамените: Тефтель з рисом, котлета з картоплею. Міняти не можна! І Мазда не відноситься до найбільш доступним представникам гольф-класу. Але на відміну від Тойоти, її комплектації не привязані до типу трансмісії. Ціна стартує з 17 900, причому седан і хетч-бек коштують однаково. Оптимальна версія Турінг - це вже 19 800 с ручкою і 21 300 с АКП. Додаємо 16-дюймові литі диски і клімат-контроль замість кондиціонера за 1000 і отримуємо оптимальну за рівнем ціна-оснащення Мазду. На боці троячки більш доступні ціни на запчастини, а також міжсервісні інтервали в 20 000 км - удвічі довший, ніж у Тойоти. Гарантія для обох - три роки або 100 тисяч кілометрів. Ми вирішили: Підрахувавши суму балів, ми прийшли до несподіваного висновку - новинка від Тойоти поступилася чотирирічної Мазді. Сенсація? Лише частково. Адже сказати, що нічого подібного ми не очікували, значить незаслужено образити троячку. Недарма все-таки цей автомобіль - причому саме седан! - Найпопулярніша в Росії Мазда. Ефектно, зручний, безпечний, він, звичайно ж, не позбавлений недоліків. Але яскраві емоції, які дарує Мазда (середня оцінка 4,0), безумовно, переважують. На жаль і ах, Королла (середня оцінка 3,8) залишається лише на другій сходинці. Дивно різним вийшов цей автомобіль. Так, він став безпечнішим. Хочеться відзначити і захоплююче гостре кермо, а також великий потенціал нового 124-сильного мотора 1,6 л. Але як бути з не надто просторим по висоті диваном або слабким за можливостями трансформації багажником? Чому в інтерєрі порівну як вдалих, так і сумнівних рішень? А вже роботизована коробка передач і зовсім попсувала наші нерви з унікальною витонченістю. Не додає оптимізму і прайс-лист. Якщо до неможливості самостійно вибирати додаткові опції - між іншим, ексклюзивне тойотовское ноу-хау в Росії - ми вже звикли, то слабо складені комплектації, які до того ж підштовхують покупця до вибору нетямущого робота, - це, знаєте, ні в які ворота не лізе. Схоже, в Тойоті відносяться до російським покупцям, як адміністрація шкільної їдальні до учнів: яка, мовляв, різниця, що готувати на обід, якщо і так все зметуть з підносів? Однак, судячи з впевненому попиту на нью-Короллу, дітлахи сильно зголодніли.

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:


Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.