Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


28-04-2014, 18:09    Volkswagen Tiguan. Volkswagen Tiguan - ідеальний кросовер? авто - в разделе "Тюнинг"

З новим компактним кросовером VW Tiguan ми познайомилися в Угорщині. На нашому ринку він зявиться тільки навесні, так що у всіх, хто цікавиться автомобілями цього формату буде час подумати. Хоча що тут думати-то ... Довго ж моделлю Volkswagen c випуском компактного кросовера. Готувався грунтовно, всебічно. Щоб повільно-повільно спуститися з гори і показати, на що він здатний. Продукт вийшов традиційно фольксвагеновский: збалансований, добротний, помірний. Хочете фана-драйву-божевілля? Придбайте собі що-небудь ще. Хочете щоденного гарантованого задоволення від володіння практично ідеальним кросовером? Тоді вибирайте VW Tiguan. Ясна річ, і на Сонці є плями, але почнемо ми все-таки не з них. Що б не говорили технарі і прагматики, зовнішність має значення. Навіть при придбанні покришок більше половини покупців в першу чергу звертають увагу на дизайн протектора, а не на технічні характеристики. Так от, Tiguan не з числа фотомоделей, які на фото гарні, а в житті страшнуваті. Наживо він точно такий же, як на картинках, - виглядає дорого, солідно, в міру стильно, в міру внедорожно і - компактно. Автомобіль дійсно невеликий - 4.43 м в довжину. Один з найкоротших у своєму класі. На парковці Tiguan здатний поміститися в дірку від слабкий легковика. До речі, в якості опції для нього пропонують Park Assist - вбудованого паркувального робота. За допомогою ультразвукових датчиків він сам оцінює відстань до найближчих обєктів і з неймовірною швидкістю крутить рульове колесо. На педалі, правда, повинен жати сам водій. Видовище Несамовите. Сам я так не зважився випробувати цього паркувального демона. ЧИМ КОРОТШЕ, ТИМ КРАЩЕ Німці зробили найсильніший хід. Вони запропонували дві різні по геометричній прохідності модифікації. В однієї кут вїзду 18 градусів і звичайний передній бампер, який працює в першу чергу на благо аеродинаміки, а в іншої - скошений знизу, що дозволяє брати схили з кутом в 28 градусів. У комплекті з кирпатим бампером йде офф-роуд-пакет: захисту (в основному пластикові), електронна система допомоги спуску з пагорба - це коли автомобіль гальмує двигуном, утримуючи швидкість в межах 8-9 км / год і позашляхові налаштування трансмісії (АКПП раніше включає передачі, щоб знизити ймовірність пробуксовки). Включається все це однією кнопкою. Позашляхова комплектація називається Track Field. Tiguan пропонує запаморочливу опцію Park Assist - автоматичного паркувальника, що бере рулежку на стоянці в свої руки Усередині новий VW бездоганний: якісні матеріали, точна підгонка панелей, проста і зрозуміла система управління клімат-контролем. Панель приладів, здається, запозичили у VW Golf, шкіра на сидіннях не менше хороша, ніж у Touareg, а головне, ніяких експериментів у галузі дизайну. Так, саме за консерватизм і добротність інтерєру прихильники марки її і цінують. Ергономіка водійського місця - безмежно змінювана. Сидіння водія відсувається так, що міг би з комфортом влаштуватися і двометровий пілот, а також змінює нахил подушки і, природно, висоту. Рульова колонка має значний діапазон регулювань по вильоту і нахилу. Якщо трохи повозитися, обовязково знайдеш для себе оптимальне положення. У задніх пасажирів є можливість рухати диван вперед-назад на 16 см. Це, звичайно, пустощі - на другому ряду і так зовсім не тісно,? - Але все одно приємно. Як кажуть на Сицилії, сімя буде задоволена. І багажник достатньо великий, і вантажна висота зручна. А головне, немає тих дрібниць, які часом так дратують. Все зроблено правильно, чітко, все під рукою, все на місці. Салон оформлений консервативно і бездоганно: відмінні оздоблювальні матеріали і найвища якість збірки На ходу Tiguan не просто хороший: він зразок для наслідування. В Угорщині рівний асфальт, але і на ньому є різні тріщинки і стики. Однак підвіска кросовера налаштована так, що ніякої дорожньої мелочовки не відчуваєш. Так зазвичай буває на автомобілях з мякою підвіскою, але в даному випадку і великі вибоїни кросовер проходить відмінно. Іншими словами, комфорт і плавність ходу на висоті. І керованість, що цікаво, теж - причепитися нема до чого. Точні реакції, в міру інформативний кермо. Разом з тим не можна дорікнути Tiguan в зайвій гостроті або нервозності. Ні, просто він налаштований так, щоб досить активно їздити щодня і отримувати задоволення, але при цьому не втомлюватися. Втім, для тих, хто любить погарячіше, буде пропонуватися і комплектація Sport Style з жорсткішою підвіскою. Задні сидіння не тільки складаються по частинах (кого цим здивуєш), але і рухаються вперед-назад НИ МЕТРА БЕЗ ТУРБІНИ Ну а що ж з динамікою? На початку тест-драйву, під час розподілу машин, ми кинулися до версії з позашляховим бампером, плюнувши на все інше. Двигун на ній стояв бензиновий - 1.4 TSI (150 л. С., 240 Нм) з двома нагнітачами - механічним і турбо, коробка була 6-ступінчаста механічна. До МКПП - ніяких питань, передачі включаються чітко, діапазон підібраний звично і зручно. А ось мотор Ні, на асфальті все прекрасно: швидкий розгін, еластичність - дуже приємні відчуття. На папері теж все красиво: максимумом крутного моменту можна насолоджуватися починаючи з 1750 об / хв і аж до 4000 об / хв. Проте в реальності, коли ми звернули з траси в ліс, все вийшло не зовсім так. Щоб рушити, стоячи на крутому підйомі, мотор доводиться розкручувати якраз до 1800 - 2000 об / хв - інакше велика ймовірність, що він затихне. Втім, це нормально для легкового двигуна. Просто після такої потужності, знятої зі смішного робочого обєму, ми чекали ще якого-небудь дива. Зате турбодизель (2.0, 140 л. С., 320 Нм) в комплекті з АКПП6, який ми випробували на внедорожном полігоні, для офф-роуда підходить ідеально. Встали на перешкоді, побалакали в повітрі ногою (пардон, колесом) і мяко продовжили рух. У автомата є спортивний режим і режим ручного перемикання, так що любителі активного драйву розчаровані не будуть. В обох випадках коробка дає саме те, що обіцяє. І на шосе дизель не сильно поступається 1.4 TSI. Для нас з вами все впирається тільки в якість вітчизняного дизпалива, але у провідних концернів воно начебто підтяглося. При досить скромних габаритах VW Tiguan пропонує і просторий салон, і місткий багажник. Просто містика якась Гамма двигунів незабаром після початку продажів в Європі повинна поповнитися ще двома TSI, на цей раз 2-літровими - 170-сильним і 200-сильним. Опціонально їх будуть комплектувати АКПП. Крім того, зявиться і 170-сильний турбодизель. Якщо ви не звернули уваги, підкреслю - на Tiguan будуть ставити тільки двигуни з нагнітачами. Всі вони виключно екологічні і економічні. ШВИДКИЙ Халдекс Повний привід у новинки реалізований за принципом on-demand, тобто на вимогу. При пробуксовці електронно-керована муфта Халдекс дуже швидко набирає незримий бій. У нормальних умовах близько 90 відсотків потужності двигуна йде на передню вісь, але в принципі, якщо ситуація того зажадає, система може перекинути всі кінські сили і ньютон-метри на задні колеса. Зрозуміло, існує і умовно-нескінченна безліч проміжних варіацій. Крім того, у Tiguan є вельми ефективна протівобуксовочная система. Як і у VW Touareg, вона пригальмовує втрачають щільний контакт з поверхнею колеса. Як все це працює в реальності? Наскільки швидко? Скажімо так - досить спритно, щоб при діагональному вивішуванні спокійно рушити і поїхати далі. Ширяють у повітрі колеса тільки-тільки встигають почати крутитися. Так само все це працює на VW Touareg і Audi Q7, але, на жаль, далеко не на всіх однокласниках Tiguan. До речі, про вивішування - ходи підвіски у автомобіля крихітні, зовсім легкові. Однак при наявності коректно працюючої трансмісії це стає неважливим. Вам що потрібно, шашечки чи їхати? Отож бо й воно. Букви TSI означають приналежність до серії бензинових двигунів з наддувом. У даному випадку мотор оснащений і механічним нагнітачем, і турбіною Правда, ці європейські презентації, при всій їх важливості і цінності, у внедорожной частини звичайно забавні. З брудом наші західні сусіди не дружать - не люблять вони її і не розуміють. І навіть пухкого піску нам не насипали - пошкодували, чи що. Повноцінного тесту чекайте навесні, коли VW Tiguan прийде до Росії. ВІДРАЗУ ПІСЛЯ ГОЛЬФУ На думку маркетологів VW, основними споживачами нової моделі в нашій країні стануть нинішні власники VW Golf. Порівняно молоді, динамічні, які переросли легковий хетчбек, але не бажаючі купувати седан. Я б від себе додав - спочатку мріяли саме про кросовер, але просто не мали достатньої суми для його покупки. Що ж до цін і квот, то вони поки не визначені. Російське представництво сподівається з усією міццю вдарити по конкурентах, пропонуючи новинку небудь за 35 000. Якщо вийде втриматися на цьому рівні, автомобіль чекає великий успіх. Правда, мене не покидає відчуття, що реальні ціни швидше потраплять в діапазон від 35 000 до 45 000. Але і це було б зовсім не погано ...

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:


Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.