Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


27-02-2014, 15:00    Volvo S40, Volvo V40. - Volvo S40 і Volvo V40 в деталях. Молодший в сімї авто - в разделе "Тюнинг"

Сорокова модель прийшла на зміну Вольво-440/460 і відразу ж знайшла чимало прихильників. Навіть по одягу це зовсім інший автомобіль: якщо не класом, то рангом вище. В активі S40/V40 - просторий салон з хорошою шумоізоляцією, потужна система вентиляції, спекотна піч. Її попередниця, створена в співпраці з Рено, надійністю не відрізнялася, нова ж модель (розроблена на сей раз, зауважимо, спільно з Міцубісі) з роками завоювала симпатії не тільки франтів, але й прагматиків. Відверто слабких місць тут майже немає, але повністю вилікувати автомобіль від дитячих хвороб шведам вдалося лише в ході рестайлінгу (див. Історію моделі). У Росії основна частина машин - седани S40. Місткі універсали V40, як зазвичай, в меншості. Більшість пропонованих авто - з кондиціонером, електропакетом (включає підігрів передніх сидінь) і аудіосистемою. Ціни на ринку мало залежать від комплектації, в основному - від двигуна і року випуску. Трьох-пятирічки обійдуться в 12-18 тис. доларів, семи-восьмирічні екземпляри - від 8 до 10 тис. Нижче семи тисяч ціни на ці моделі не падають, тому за найдешевшим варіантом може ховатися дорогий ремонт - ціни на оригінальні запчастини кусаються. Необхідних і достатніх На Volvo S40/V40 встановлювали двигуни 22 моделей (включаючи дизельні) і шість коробок передач (з них дві - автоматичні). Занадто вдаватися в тонкощі немає сенсу: базових бензинових моторів - пять, і всі вони в тій чи іншій мірі присутні на російському ринку. Дизелів майже немає: економічність в наших умовах обходиться занадто дорого! Практично не зустрічається і газовий 1,8 л. Найпоширеніші двигуни - бензинові обємом 1,6 і 1,8 л. Перший стикувати тільки з механічною КП, другий поєднувався і з автоматом. Обидва варіанти - для любителів плавного прискорення, для динамічної їзди потужності моторів явно не вистачає: 1,8 л з механікою - вже прийнятно, але оптимальний мотор - дволітровий. Існував і його наддувний варіант з турбіною низького тиску. Але по-справжньому ураганний мотор - рідкісний 1,9 Т: він розганяє автомобіль до сотні всього за 7,3 с, а максималка досягає 235 км / ч. І, на відміну від інших двигунів, довольствующихся АІ-95, вимагає дорогого АІ-98. Головна турбота власника - не пропустити термін заміни ременя ГРМ. У наших умовах рекомендований інтервал - 75 тис. км (на кожному пятому ТО), хоча в Європі дотягують до 120 тисяч. Обрив загрожує капітальним ремонтом двигуна, тому економити не варто. Одночасно міняємо і ролики. На старих машинах встановлювали дорогою гідравлічний натяжітель і додатковий ролик, на нових - натяжитель механічний, з пружинкою, а обвідний ролик скасований. Заміна ременя тут - операція непроста, особливо на рестайлінгових моторах з регулюванням фаз газорозподілу. Потрібно вивісити двигун, зафіксувати в певному положенні вали словом, навіть не намагайтеся зробити це без спеціальних знань і навичок - вони є у фахівців Вольво! Одночасно приділіть увагу ременя приводу допоміжних агрегатів, особливо його роликам. На старих моторах їх було два - натяжна і обвідний. Останній нерідко заклинює, і ремінь виходив з ладу. Після рестайлінгу залишився єдиний ролик, він служить довго. Всі мотори чутливі до якості і кількості масла: відмовам схильні гидрокомпенсатори зазорів клапанів, муфти синхронізації фаз газорозподілу на нових двигунах (несправність видає себе тріском в зоні приводу распредвала) і гідравлічний натяжітель ременя ГРМ на старих. При активній їзді витрата масла між ТО - від 4 до 8 л. Для нормальної експлуатації заводської допуск - 400 г на 1000 км. Датчика рівня тут немає, а лампа загоряється занадто пізно, коли процес уже пішов. Тому не лінуйтеся частіше діставати щуп і заповнювати рівень масла, а у відпустку захопіть каністру про запас. Обтяжена спадковість Механічні коробки передач на сороковку перекочували з Volvo 460 разом з вродженими хворобами - підтікає сальниками і кволими пластмасовими втулками. Після рестайлінгу їм на зміну прийшли оригінальні вольвовского, з робочим циліндром зчеплення в самій коробці. Зчеплення в такому варіанті працює чіткіше, та й на механіку нарікань немає. Добре ходять оригінальні автоматичні коробки (до рестайлінгу чотирьох-, після - пятиступінчасті). Шруси при цілих чохлах служать багато років. До рестайлінгу чохли були зі звичайної мякої гуми, після - з більш жорсткого і міцного еластомеру. Поліпшилася і захист підшипників передніх маточин - зявилися пильовики. Раніше їх не було, і через що потрапила бруду і води підшипники доводилося міняти після пробігу 80-100 тис. км. Операція трудомістка. Дискові гальма у всіх коліс прослужать довго, якщо періодично очищати супорти від бруду і покривати мідної мастилом рухомі частини та опорні поверхні. Особливо це стосується задніх гальм - бруд викликає швидкий знос накладок. Датчики зносу тут акустичні, але голос у них слабенький. Врахуйте це і вчасно прислухайтеся до зявився писку. МІЦНИЙ КОСТЯК Підвіска молодших вольво в Росії тримається молодцем. Стійки стабілізатора поперечної стійкості передньої підвіски служать близько 100 тис. км, інші деталі - важіль і амортизаторная стійка - за 150 тисяч. Ззаду - багатоважільна конструкція. Міняти поперечні важелі через зношування сайлент-блоків припадає приблизно до тих же 150 тис. км. До рестайлінгу раніше за інших здавалися великі сайлент-блоки нижніх поздовжніх важелів (гума відшаровувалася від металу) і Дубель гумові верхні опори телескопічної стійки. З 2001 року і ці вузли стали служити, як правило, не менше 150 тис. км. Якщо при проїзді нерівностей ззаду став лунати неголосне, але виразний стукіт, не поспішайте перетрушувати підвіску. Можливо, його видають жорсткі троси ручника. Досить закріпити або трохи змістити гілки. Що російській добре? Спеціальної російської комплектації для Вольво немає, та й навіщо - на батьківщині цього автомобіля про зиму знають не з чуток. Зате існують три варіанти підвіски: динамік, комфорт і спорт. На російському ринку присутні всі, але переважна більшість машин - з динаміком: тут прийнятний кліренс поєднується з досить жорсткими амортизаторами. Варіант комфорт з більш мякими настроюваннями зустрічається в два-три рази рідше, і зовсім мало спорту, з яким автомобіль і жорсткіше, і нижче. Якщо висоту пружин можна визначити на око, то тип амортизатора зясовують по наклейці на його корпусі. Тому не поспішайте віддирати відклеєними папірці - згодяться. Заводиться Вольво добре. На акумуляторі скандинави не економлять: він повнорозмірний, з заміною проблем не буде. Іноді в сильний мороз при запуску двигуна загоряється індикатор несправності іммобілайзера. Після прогріву салону він, як правило, гасне і інших турбот не доставляє. Причина - поганий контакт в ланцюзі реле іммобілайзера. Перемогти дефект вдається заміною реле і джгута проводів. Якщо ж загорілася лампа несправності двигуна, не виключено, що забарахлив датчик ABS лівого переднього колеса (він повязаний з системою управління двигуном). Обидві несправності підпадають під гарантію, причому не тільки основну, але і продовжену. Основна діє три роки і повністю покриває всі витрати, подовжена - ще рік, при цьому клієнт оплачує лише половину суми. Сьогодні на вторинному ринку ще чимало гарантійних машин. До того ж усі вони - рестайлінгові, значить, вже доведені до розуму. До них варто придивитися. ІСТОРІЯ МОДЕЛІ 1995 рік. Представлені седан Volvo S40 і універсал V40. Бензинові двигуни Р4: 1,8 л, 85-90 кВт/116-122 л. с. і 2,0 л, 100 кВт/136 л. с. Турбодизель Р4, 1,9 л, 70 кВт/95 л. с. Привід - передній, М5 або А4. 1997 рік. Бензиновий двигун Р4, 1,6 л, 80 кВт/109 л. с. 1998 рік. Бензинові двигуни Р4 з турбонаддувом: 2,0 л, 181 кВт/160 л. с. і 1,9 л, 147 кВт / 200 л. с. 2000 рік. Рестайлінг і фейсліфтінг. Змінилися крила, фари, задні ліхтарі. У стандартне оснащення додали шість подушок безпеки (фронтальні - з двоступінчастим розкриттям). На двигунах зявилася система зміни фаз газорозподілу, змінилися їх потужності характеристики. Зявився двигун Р4 на зрідженому газі: 1,8 л, 88 кВт/120 л. с. На зміну чотириступінчастою АКП прийшла пятиступінчаста. 2004 рік. Зміна покоління моделі. Анатолій Сухов

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:


Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.