logo
 
?

интернет казино в работа

Вакансии компании:- Бригадир / мастер хлебного цеха и теста- Tехнолог по кондитерским изделиям- Товаровед- Hamal / Грузчик- Маркетолог- Дизайнер – проектировщик- Технолог-разработчик- Бригадир в кондитерский и хлебный цех- Бариста / Продавец мороженого сети Ciao Cacao- Помощник бармена- Barman / Barista- Бармен / Бариста- Ospătar / Chelner- Официант- Bucătar- Повар- Master deserturi- Мастер по десертам- Пекарь- Работник в мучной цех- Кондитер- Administrator Вакансии компании:- Ajutor contabil (operator contabil)- Manager vânzări- Muncitor calificat prelucrare piatră- Muncitor necalificat prelucrare piatră- Şofer - Montator- Specialist asamblarea ramelor/Lemnar Вакансии компании:- Consilier Clientela or.

Drochia- Coordonator Proiecte- Manager comunicare- Manager Produse de deservire la distanță- Şef de Sectie Sectia Recrutare si Gestiunea Carierelor- Şef secție Secţia Piaţa Persoane Fizice- Director Filială or.

Chisinau- Analist Sectia Business Intelligence si Data Mining- Manager Relaţii cu Clienţii- ANALIST FINANCIAR- Manager marketing- Jurist senior- Operator Ghişeu Universal- Analist financiar Direcția Credite- Inginer Directia Monetica- OFIȚER Sectia Conformitate si Prevenire Spalare Bani- AUDITOR DEPARTAMENTUL AUDIT- Administrator baze de date- Consilier Clientela Multimedia- Consilier Clientela or.

Singerei - Ofiţer Recuperare- Analist baze de date bancare- Corporate Middle Officer - MANAGER RELATII CLIENTI CLA Financial Analyst Responsibilities: • Analyse company’s loans, debts and receivables; • Prepare weekly cash and loans report to management; • Analyse expenses and provide assistance on cost calculation; • Assist in preparation of monthly management reporting; • Insurance coverage and contract analysis; • Conduct analysis of investments programs. Responsabilitățile postului: - Oferirea informației necesare despre serviciile companiei; - Conversaţia cu clienţii la telefon, prin poşta electronică și rețele de socializare; - Rezolvarea imediată a solicitărilor primite de la clienți; - Crearea şi reînnoirea bazei de date . Помощь в легализации и получении разрешения на работу.

Requirements: • Higher education in Economics, Accounting or Management; • 2 years of experience in a similar position; • Knowledge of Moldovan accounting standards and preferably understanding of IFRS; • Strong analytical skills, able to deal with ambiguous/complex situations; • Fluent in English, Romanian and Russian; • Computer skills: MS Office (Excel, Word, Power Point); • Good interpersonal, communication and presentation skills. Cerințe față de candidat: - Angajat responsabil și performant; - Să fiți onești în relațiile cu șefii și colegii; - Aptitudini excelente de negociere,comunicare verbala şi scrisă; - Cunoaşterea avansată a calculatorului (Microsoft Office , Word, Excel, Outlook); - Cunoaşterea avansată a limbii române şi ruse. la adresă de e-mail : contact@( important indicați poziția la care candidați). На стройки Израиля требуются каменщики, опалубщики, плиточники, гипсокартонщики, слесари, сварщики,маляры,штукатуры, подходит туристам и беженцам,при условии их легализации. 97252-9394148Требуются мужчины и женщины в Израиле для работы на складах, фабриках, заводах и в гостиницах с разрешением на работу в Израиле, Работа ежедневная переработки. 97252-9394148, HR-Consulting – по поручению клиента, находится в поиске кандидата на должность: Директор туристического агентства Заказчик: Международная компания, запускает новый проект в сфере туризма.

Please send your CV with a cover letter on e-mail: E-mail: hr@md.Tel: 022 885 219 Only selected candidates will be contacted. Însă este nevoie: - Să poți comunica fluent; - Să fii convingător; - Să înveți lucruri noi repede. Обязанности: • Функция администратора туристического агентства; • Разработка стратегии и плана развития компании по внутреннему туризму; • Разработка и внедрение туров и туристических услуг; • Организация, контроль и проведение туристических мероприятий; Требования: • Опыт работы в туристическом агентстве не менее 2-х лет; • Знание основных туристических направлений Молдовы; • Знание и уверенное владение техникой продаж; • Знание 3-х языков: русский, румынский, английский или другой иностранный язык; Условия: • Полный рабочий день; • Офис в центре Кишинева; • Высокая зарплата; • Официальное трудоустройство и полный социальный пакет; Можете отправить CV на электронную почту e-mail: bb70@search4; В теме письма укажите – «DTQ» или звоните по номеру: 062 10 12 90Компания HR-Consulting ( по поручению своего клиента находится в поиске кандидатов на вакансию: Key Account Manager Компания: Международная компания, лидер на мировом рынке. Основные обязанности: • Обеспечивает рост объемов продаж • Поддерживает и развивает имеющуюся Клиентскую базу • Проводит работу по поиску и привлечению новых Клиентов • Контроль проведения и оценка трейд-маркетинговых мероприятий • Мониторинг цен в розничных торговых точках Основные требования: • Высшее оконченное образование (экономическое, маркетинг, продажи) • Опыт работы – не менее 3 лет (желательно в FMCG компаниях) • Языки: русский ,румынский - на высоком уровне; • Уверенный пользователь ПК (Exel, MS Office, Internet, Power Point) • Наличие водительских прав • ответственный, лидер, умение вести переговоры, способный выполнять несколько задач одновременно, стрессоустойчивый Вознаграждение и компенсации: • Хороший уровень заработной платы и бонусы • Дотация на питание • Служебный автомобиль, транспортные расходы Резюме направлять в адрес компании HR-Consulting ( по электронному адресу: AN70@SEARCH4STAFF.

пакет - Возможность карьерного роста - Сплоченная команда профессионалов Резюме просим отправлять по электронной почте с указанием должности. Ai parte de: -Program flexibil; - Activitatea într-o companie cu perspectivă; - Cîștig conform rezultatelor. COM ; Укажите код вакансии: КАМ Телефон для дополнительной информации: (022) 87 65 56 Полученные резюме будут рассмотрены и кандидаты, которые соответствуют требованиям, будут проконтактированы.

Sună acum la: 061137060 sau expedieză CV-ul la următoarea adresă: contact@Dacă tu crezi că Poți, atunci Poți, să devii angajat de 5 stele în compania noastră! HR-Consulting ( on behalf of its client is looking for candidates to fill the position of: HR Manager HR Manager (part of Top Management team) that will report to CEO and will be initially responsible for a team of 25-30 people, covering management and development managing the client’s data base in order to insure on time promotion and lending to old clients.

Based on results and experience the HR Manager will assume additional responsibility for dedicated front-office and back office team.

Key responsibilities of the role: • Plan, organize and supervise human resources activities; • Ensures the correct interpretation and application of the Company's personnel policies in accordance with the legal norms and applies legal provisions in the field of employment relations; • Update the information in the internal HR system; • Develops and implements human resources and customer service strategy, policies and procedures in conjunction with company policy; • Organizes and coordinates the entire recruitment, hiring, training and development process; • Plan and coordinate new employee orientation to facilitate their integration into the , as well coordinates and organizes employee training; • Care out periodical employees satisfaction survey • Perform periodical employee evaluation • Develop and care out loyalty program to insure customer satisfaction • Participates in other administrative activities that require HR Manager involvement Key knowledge of the role: • Fluent English, Romanian and Russian • University degree, focus on finance, economics or human resources • Relevant experience in the financial services sector in Moldova, knowledge of human resourses legislation and business practices • Proven people management and leadership capabilities; ability to influence, develop, and empower employees to achieve objectives • Strategic thinking, organization skills and negotiating capabilities • High degree of responsibility and confidentiality • Ability to plan and prioritize; • Team and customer oriented The company will provide a competitive compensation package including a base salary and a performance based annual bonus scheme.

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: an70@search4; Please, indicate the relevant vacancy code (HR-M) in the subject line or CV.

Short-listed candidates will be contacted and invited for interview.