Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


15-01-2014, 01:44    Opel Astra, Hyundai Elantra, Skoda Octavia. - Судити будемо суворо авто - в разделе "Тест-Драйв"

Не встигли ми пригнати на редакційну стоянку першим зібраним в Калузі Шкоду-Октавія, як концерн Дженерал моторс оголосив про початок виробництва в Росії седана Опель-Астра. У цій же ціновій групі - ще не надокучили тут Хендай-Елантра. Конкурентів зіставив Сергій Канунніков. Фото: Олександр Кульна. HYUNDAI ELANTRA Седан дебютував у 2007 році. Двигуни: бензинові 1,6 і 2 л (122 і 143 л. С.) Коробка передач: механічна 5-ступінчаста, автоматична 4-ступінчаста (з мотором 2 л). Комплектація: 6 рівнів. Ціна базових комплектацій: 489 000 - 684 900 руб. SKODA OCTAVIA Модель стартувала навесні 2004 року. З кінця 2007-го автомобіль випускають в Калузі. Варіанти кузова хетчбек, універсал. Двигуни: бензинові 1,4 - 2 л (80 - 160 л. С.); Дизельний 1,9 л (105 л. С.) Коробка передач: механічна 5-ступінчаста (з моторами 1,4; 1,6 і 1 , 9 л) і 6-ступінчаста (2 л); автоматична 6-ступінчаста (1,6; 1,9; 2 л). Комплектація: Classic, Ambiente, Elegance, L K. Ціна базових комплектацій: 499 000 - 999 000 руб. OPEL ASTRA Автомобіль зявився в 2003 році. Випускають трьох - і пятидверний хетчбек, універсал, з 2007-го в гаму додали седан. З лютого 2008-го налагоджена збірка в Росії. Двигуни: бензинові 1,6 - 1,8 л (115 - 140 л. С.) Коробка передач: механічна 5-ступінчаста, автоматична 4-ступінчаста (з мотором 1,8 л) Комплектація: Essentia, Enjoy, Cosmo Ціна базових комплектацій : 497 000 - 622 000 руб пластмасові ЕТЮД Автомобілі неухильно ростуть в розмірах, потужності і ціною. Всі вони діти сучасності - акселерати Значить, і ми вправі підвищувати вимоги. І якщо в тесті виявляють переможця, повинні бути і переможені. Мені навіть трохи шкода Елантра - зовсім непоганий автомобіль. Але ж він потрапив в дуже сильну, амбіційну компанію. А значить, і попит суворіше. Тому-то величезні білі пластмасові кнопки виглядають недоладно. Не рятує, а скоріше дратує блакитне підсвічування, яку, на щастя, можна хоч трохи приглушити. Навіть грайливе овальне віконце не позбавляє від відчуття дешевої пластмасовою мас-культури. Мяке, безформне сидінні саме по собі не таке погане. Але в цьому класі, тим більше в цій ціновій групі прийнято вже щось більш цікаве. Зате простенькі, нехитрі підрульові перемикачі, по-моєму, нічим не гірше новомодних електронних пристроїв. Салон - не рекордний, але цілком просторий, багажник теж пристойний. Ось тільки немає ручки на тильній частині кришки. Дрібниця? Так, одна з тих, що формують враження про автомобіль. Досить доїхати від Москви до полігону по мокрому снігу, а потім доторкнутися рукою до кришки Розумієте? А конструктори фірми Хендай - немає. Зате з тестованої трійці Елантра - найкомфортніша. Підвіска надійно ізолює від вибоїн і ям. При цьому сильною розгойдування на поздовжніх хвилях і в поворотах не виникає. Дуже і дуже достойно! Мотора вистачає, але не більше. Не знаючи, що під капотом 2 л і 143 л. с., можна подумати - агрегат слабкіше. Сили немов розпливаються десь в автоматичній трансмісії. Увага! Селектор коробки можна пересунути в будь-яке положення при працюючому двигуні, не натиснувши педаль гальма - будьте обережніше! За комфортність підвіски для далекої сімейної поїздки я б вибрав Хендай Якби не шум. Враження, що метал крил нічим не покритий: камінчики, сніг, вода, голосно стукають, весело співають, наполегливо підвивають. Громковато спрацьовує і ABS. Втім, це єдина претензія до цілком пристойним гальмах. Для швидкісної зимової їзди Хендай далеко не ідеальний. ESP не дає забратися з дороги, але спрацьовує грубувато. Їзда з відключеною стабілізацією вимагає обережності і хорошої кваліфікації. Щоб контролювати машину в ковзанні, штурвал доводиться повертати на великі кути, а вона реагує на це з затримкою. Звичайно ж, Хендай-Елантра - непоганий автомобіль. Але ж він акселерат, а значить - пора ще подорослішати та вирости з пластмасових іграшок. Сувора, але справедлива Мотор редакційної Шкоди-Октавія за паспортом помітно слабкіше конкурентів. Ми зважилися на порівняння, орієнтуючись на близькі ціни і враховуючи, що інструментальних замірів взимку не робимо. Ну а по субєктивних відчуттях 1,6-літрова Октавія цілком здатна конкурувати з 2-літровим Хендай і 1,8-літровим Опелем! Звичайно, відчуття прекрасного розгону частково обумовлено чіткістю роботи механічної коробки передач. Автомати часом створюють відчуття сповільненості. Але мотор FSI з безпосереднім уприскуванням дійсно хороший! З позиції сімейних цінностей чеський, а тепер і наш (!) Автомобіль підкуповує величезним багажником. Але менша, ніж у суперників, база зумовила затісно посадку ззаду. Особливо мало місця для ступень. Та й вхід-вихід, незважаючи на начебто широкі двері, не самий зручний. Водієві, звиклому до зібраності за кермом, неодмінно сподобається сидінні. Спочатку здасться жорстким, зате незабаром неначе зростаєшся з кріслом. Дорогу Октавія тримає міцно, відмінно слухається керма. Система стабілізації спрацьовує нерізко, делікатно. Її, до речі, можна відключити. Навряд чи це багатьом знадобиться в побуті, але підготовлений водій без електронного помічника дійсно зможе їхати по снігу швидше. Все добре, поки дорога рівна. Купини і невеликі трампліни відгукуються помітними ударами в підвісці і передаються через те саме відмінне жорстке сидіння. Зате дорожній просвіт - дуже значний. За несподівано довгим ходом педалі гальма слід цілком адекватне уповільнення. До цього швидко звикаєш, але оцінку довелося знизити - у суперників такої особливості немає. Шкода - акселерат, старающийся виглядати дорослішими. У нього є на це підстави, але деколи машина трохи суворіше і жорсткіше, ніж потрібно. У гонитві за модою Ну, не розумію: чим хороші модні, не фіксуються важелі покажчиків поворотів і склоочисників? Включив праву мигалку, перебудувався, вимкнув занадто різко і включив ліву. Виглядаю чайником! Опель - самий просторий (база, як у Вектри!), А багажник і зовсім рекордний для седана такого класу. А ще Астра, мабуть, наймодніша. Принаймні, хоче такою бути. Хоча салон, оброблений чорним гранітом, деякі визнали не менш похмурим, ніж у Шкоді. Втім, його розбавляють плями з алюмінію. Щодо дизайну сперечатися можна. Але не посперечаєшся з тим, що настроювати магнітолу і ходити по меню борткомпьютера незручно. Саме за допоміжні органи управління, відволікаючі водія від основних, експерти і знизили Астре оцінку. Сидіти в машині зручно, сидіння трохи мякше, ніж в Шкоді, але - у полі допуску. Ззаду - приблизно, як у Елантра. Автомобіль особливо жваво прискорюється в середніх положеннях педалі газу. Пристосувавшись, зумієте домогтися відмінної динаміки. Головне - поглядати на спідометр: відмінна шумоізоляція краде швидкість. У режимі кик-даун коробка Опеля трохи задумливою, ніж хотілося б. До гальм не причепитися - вони в кращих німецьких традиціях. ABS спрацьовує досить пізно і практично не чутно. Система стабілізації на Астре не відключається. У цьому є здоровий глузд, тим більше що відмінно настроєна ESP працює дуже мяко. Дозувати кут повороту коліс легко і приємно. Машина слухняна і точна в віражах, при цьому налаштування рульового не змушує напружено контролювати траєкторію навіть на шосе з коліями. На жаль, підвіска здатна витрусити душу! Особливо обурюється дрібними купинами і вибоїнами. А вже якщо вони слідують одна за одною, а швидкість пристойна, машину трясе дуже неприємна дрож. Гальмую! Жалко і автомобіль, і свій поперек. Опель, звичайно, теж акселерат - вимахав до старшого брата, швидко їде, добре управляється. Але як і багато індивідууми з талантами, уживається не у всякій середовищі. Безперечно, автомобілі, тим більше акселерати, повинні бути пристосовані до середовища, в якій їм мешкати. Однак, думаю, не тільки машини треба адаптувати до нашого життя, але й життя (починаючи з доріг) потихеньку підтягувати до рівня автомобілів. Адже роблять ж тепер в Росії цілком пристойні машини. Сергій Канунніков: Автомобілі майже як діти - міняються швидко і неухильно. Ми й запитуємо з них по-дорослому. Те, що ще вчора було нормою, сьогодні хотілося б поліпшити. Наші вимоги ростуть цілком справедливо - разом з цінами. HYUNDAI ELANTRA - щоб зайняти високе місце серед однокласників і виправдати ціну, цьому акселератів треба ще підрости. Загальна оцінка 7,7 Відмінна плавність ходу, просторий салон, пристойні гальма. - Не краща керованість, аморфне сидіння, важіль коробки передач без захисту від дурня. SKODA OCTAVIA - приємна у багатьох відношеннях, товариська, уміє йти на компроміси, але трохи сувора і жорстка. Загальна оцінка 8,1 Відмінна динаміка для мотора 1,6 л, російський дорожній просвіт. - Трохи тісний ззаду салон, гальма вимагають звикання. OPEL ASTRA - зібраний, підтягнутий, привітний, але вимогливий до навколишнього середовища - істинний європеєць здригається на російських вибоїнах. Загальна оцінка 8,1 Величезний багажник, просторий салон, прекрасні гальма і керованість. - Дуже жорстка підвіска, мудроване управління допоміжними функціями. Сергій Канунніков

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:


Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.