Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


5-02-2013, 06:42    BMW M3, Lexus IS. - ПЛЮС ТРИ БІЛИХ КОНЯ авто - в раздеде "Тест-Драйв"

Напевно, нам слід було очікувати чогось подібного. У Mercedes-Benz є обширна лінійка заряджених автомобілів AMG, у Audi - жахливо швидкі RS, у BMW - своя спортивна серія М. А ось у такого визнаного преміального бренду, як Lexus суперпотужних легковиків не було взагалі за всю двадцятирічну історію марки. З появою Is F усе змінилося. Японці грунтовно підготувалися до суперництва у вищій лізі швидкості і видали приголомшливо сильний автомобіль. Отже, робіть ставки. У забігу беруть участь 423 білих скакуна з розплідника Fuji Speedway і 420 вороних рисаків, обезженних в Баварії. Седану BMW M3 в нашому тесті уготована роль референсного спорткара. Вдивіться в технічні дані, і ви переконаєтеся, що він ідеально підходить для порівняння. Родзинкою усіх емок завжди були мотори. На сучасні BMW M3 (множина використовуємо, тому що автомобіль випускається в трьох кузовах - седан, купе і кабріолет) встановлюється легкий високооборотний V8, який випускає на волю 420 конячок при божевільних 8400 об / хв. Двигун може віддавати потужність на задні колеса або через механічну шестиступінчасту трансмісію з полегшеним вентильованим зчепленням, або через семиступінчастий автомат з двома зчепленнями DCT Drivelogic, який забезпечує безперервний потік потужності і дозволяє розганятися седану до сотні всього за 4,7 секунди (на дві десятих швидше, ніж з ручкою). Полегшений кузов, знижений центр ваги, збільшена жорсткість ходової частини, компаундні гальмівні диски, налаштована для спортивної їзди система динамічної стабілізації DSC і головна фішка - регульований диференціал, здатний забезпечити стовідсоткове блокування - дає сучасній Емке істинні гоночні повадки. Баварці довго і копітко налагоджували свою машину, ганяючи її на Північній петлі Нюрбургринга, і, судячи за часами, які там були показані - все, що було сказано вище, не порожній трьоп. ПАВЛО КАРІН, газета Авторевю - Чи вдалося Лексусу налякати конкурентів або поки тільки насмішили? - Про сміх мова точно не йде. Вони дотяглися до рівня BMW M3, але поки не перевершили його. Для першого кроку IS F - це прорив. - Мотор, трансмісія, гальма, підвіска, рулежка - в нашому тесті у Лексуса з перерахованим все було відмінно. А у вас? - Він проколовся тільки в одному випробуванні - плавність ходу. IS F сильніше підкидало на хвилях покриття. Але, зізнатися, ми не змогли порівняти його з конкурентами на трасі в Мячково, оскільки тест проходив в два етапи. Теоретично там IS F програв би і М3, і Мерседесу - оскільки він позбавлений блокування диференціала. Але у C63 AMG на трасі перегрівається коробка, а як в цих режимах поводиться автомат Лексуса, ми не знаємо. - Для машини, за яку просять три мільйони, чи не занадто бідний салон? Через це IS F не будуть купувати ... - Можливо. Це у випадку з емкой на салон ніхто не дивиться - її беруть, щоб ганяти. А на IS F можна щодня штовхатися в пробках - і ось тут інтерєр, як у сусіднього IS 250, може розчарувати. У M3 є ще одна унікальна особливість - адаптивність. Система M Drive дозволяє водієві програмувати машину під себе - настроювати характеристики управління двигуном, електронного регулювання жорсткості амортизаторів, ефективність рульового підсилювача Servotronic. Тиснеш кнопочку M Drive на кермі, і машина з покірною Савраске перетворюється в Буцефал. За кермом цього автомобіля усмішка не зійде з вашого обличчя - обіцяє Lexus, представляючи IS F. Ідея зробити потужну версію компактного седана IS прийшла в голову головному інженеру проекту Юкіхіро Ягучі пару років тому. Він взяв за основу пятилітровий двигун від LS і від нього ж - єдиний у своєму роді 8-ступінчастий автомат SPDS з алюмінієвим картером, потім втиснув це все в IS і змусив їздити новий снаряд дуже швидко і нескінченно надійно. Важливі доопрацювання: двигун має додатковий великий впускний патрубок, який відкривається при 3600 об / хв і краще наповнює циліндри. Легкі титанові впускні і жароміцні випускні клапана обслуговує система змінних фаз з електроприводом, яка більш точно і швидко змінює характеристики, ніж традиційна гідравлічна схема. 19-дюймові диски і агресивний зовнішній обвіс роблять IS F схожим на болід для змагань по дріфту, але це все - не краси ради (хоча, зізнаюся, діє - особливо низько падає щелепа у власників звичайних айс). Диски робляться компанією BBS методом кування, а обважування пройшов численні продувки в аеродинамічній трубі і краще розподіляє притискні сили при русі на високій швидкості. Навіть під днищем машини встановлені композитні обтічники. Остаточне доведення IS F проходила на Fuji Speedway - на автодромі, який належить Toyota, розташований біля підніжжя Фудзі і використовується для проведення гонок Формули-1 і цілого ряду змагань національного та світового рівня. Літерка F в назві машини саме на це і вказує. ЄГОР ДОБРОВОЛЬСЬКИЙ, ЖУРНАЛ WHAT CAR? - У тебе є досвід експлуатації третьої емки як з ручкою, так і з автоматом M DCT Drivelogic. Як нова коробка? - Напевно, сподобалася б, якщо ми говорили про звичайній машині. Але на Емке з ручкою їздити приємніше. Машина жвавіше. Автомат робить її якоюсь віртуальною. Вдобавок є невеликі затримки. - Але в місті напевно машина з ручкою не так зручна? До того ж і педалі у неї не найлегші. - По мені - ні. Дуже чітке зчеплення, дуже чіткий хід важеля перемикання швидкостей - тут все близько до ідеалу. А що стосується ходу педалей, то я, наприклад, втомлююся не стільки від важких, скільки від довгих педалей. Ось Audi S5 - це точно машина не для пробок. - Як охарактеризуєш підвіску? - Емка - це не табуретка кшталт Еволюшн. На ній приємно їздити кожен день. Вона лише трохи жорсткіше звичайних трійок. Це її родзинка. - Мені здалося, що моторчик на M3 рано здувається на верхах, хоча BMW підносить його як високооборотний ... - Так, я теж це помітив. Але ж це вісімка! У неї дуже хороший середній діапазон. Про ціни. IS F в США пропонується за 56 000. У Росії - за 3 млн рублів. Дуже круто для Lexus. Втішатися можна лише тим, що ціна спочатку трохи більш дорогого седана BMW M3 в порівнянній комплектації (автомат, електропідігрів, навігація, адаптивне освітлення, датчик дощу, парктроніки та ще щось по дрібниці) теж підтягується до трьох лимонам. Рекламний лозунг Lexus: Міць - ніщо без задоволення японцям слід було звязати не з моделлю GS, а з IS F. Тому що тут і сил, і пристрасті - в надлишку. Ця машина дарує такі відчуття, які гідні самого дорогого і породистого спорткара. Акустичний комфорт незрівнянний. Плавність ходу для спортивної затиснутою підвіски дуже хороша. А 8-ступінчастий автомат взагалі слід визнати твором мистецтва. Перемикання передач здійснюються без поштовхів і своєчасно. Мануальний режим працює чітко і навіть втягує в процес, але порцію захоплюючої їзди можна отримати і без смикання підрульових пелюсток. Залиште селектор на драйві, активуйте режим спорт і перед тим, як забажаєте когось обігнати, легенько стукніть по педальку газу - машина уловить сигнал, моментально зробить непомітну перегазовку і перейде на передачу нижче. А ось тепер - повний газ! Як же швидко вона виривається вперед, як же несамовито починає пожирати повітря! Звучання лексусовской спортивної вісімки на високих оборотах важко навіть з чимось порівнювати. Ягуари, Астон та інші представники елітних порід теж здатні зареве, але у них виходить це голосно і грубо. Пять стартів з місця за відмашкою - і всі пять виграє Lexus! Потрібно бути асом і нещадно швидко пересмикувати ручку механічної коробки в Емке, щоб не відстати більш ніж на корпус від японця в 400-метровому заїзді. Таке відчуття, ніби у білій машини фора не три конячки потужності, а всі тридцять три (насправді спасибі треба сказати 8-ступінчастою коробці і жахливому моменту V8). BMW від поразки рятує тільки менша маса і більш чуйний мотор - через це баварський седан різкіше відгукується на акселератор і не втрачає миттєвостей при розгоні на виході з поворотів або на високих швидкостях. Не викликала захоплення і робота підвіски на M3. На перший погляд, машина відрізняється залізною хваткою - стійки передають на кузов всі нерівності. Але коли справа доходить до різких маневрів, емка починає здаватися розпущеної понад міру, навіть допускає крен і невеликі відведення (правда, дуже передбачувані). Пояснити такий регрес ми змогли тільки шинами - на японця стояла низькопрофільна 19-дюймова гума, а на BMW - 18-дюймова.

P.S. Якщо стаття була Вам корисна, поділіться будь ласка їй в соціальних мережах, понатискайте на кнопочки нижче.


КОММЕНТАРИИ - 0
ПРОСМОТРОВ -
Похожие статьи:
  • ІЖ 2126, ІЖ 2717. - УНІВЕРСАЛ, АЛЕ НЕ САРАЙ авто
    у вазовськой четвірки ЗЯВИВСЯ КОНКУРЕНТ з Іжевська від двохсот - До 30 тисяч Універсал на базі Оди чекали довго, дуже довго, недозволено довго. І ось тепер, коли модель Izh 21261 дебютувала на Московському автосалоні, продовжує закономірний
  • Місто і село Mazda BT-50, Nissan NP300 авто
    Бе-те-пятдесят, ен-пе-триста Хіба можуть автомобілі з такими іменами бути неутилітарності? Ось Nissan навіть не намагається - він очевидно вантажний і наочно залізний. З Маздою трохи інша історія. В кінці минулого року обидві машини справили дебют
  • Mazda 626. - Авто
    Дуже часто вибір якоїсь конкретної марки і моделі автомобіля залежить від чисто випадкових факторів. Була якась сума грошей, і підвернувся автомобіль на цю суму. Але іноді конкретну марку і модель шукають довго і цілеспрямовано. Дмитро чекав свою
  • Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто
    Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.