Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


22-05-2014, 10:26    ІЖ 2126, ІЖ 2717. - УНІВЕРСАЛ, АЛЕ НЕ САРАЙ авто - в разделе "Тест-Драйв"

У вазовских четвірки ЗЯВИВСЯ КОНКУРЕНТ з Іжевська від двохсот - До 30 тисяч Універсал на базі Оди чекали довго, дуже довго, недозволено довго. І ось тепер, коли модель Izh 21261 дебютувала на Московському автосалоні, продовжує закономірне питання: а чи варто було так тягнути? Невже важко було прилаштувати інший задок до класиці з Іжевська? Відповім - затримка виправдана. На швидку руку ліпити універсал зі старої машини в общем-то не мало сенсу. Замість автомобіля з новими споживчими якостями міг би вийти пшик. Для того щоб універсал виправдав очікування покупців, потрібно було спочатку вдихнути життя в батька, тобто в хетчбек. І це логічно - навіщо передавати у спадок набили оскому недоліки, якщо зявилася можливість освіжити ветерана перед тим, як розширювати модельний ряд. Час універсала прийшло лише зараз, коли завод твердо встав на ноги: почала давати плоди так звана програма малої модернізації, і хетчбек Izh 2126 помітно змінився. Перш ніж смакувати технічні подробиці, поговоримо про сам насущний: коли, скільки і почім. Автомобіль, показаний на салоні, аж ніяк не концепт-кар з незрозумілою долею - в четвертому кварталі нинішнього року буде випущена дослідно-промислова партія з 150-200 універсалів. Серійне виробництво моделі почнеться в 2003-му: згідно з затвердженими планами, з конвеєра повинні зійти 10 тисяч автомобілів Izh 21261. Причому половину з них обіцяють оснастити повнопривідною (!) Трансмісією. Надалі завод буде нарощувати обсяги випуску, щоб досягти проектної потужності - 30 тисяч універсалів щорічно. Конкретні ціни називати поки рано. Достеменно відомо лише те, що вартість автомобіля з приводом на задню вісь буде майже такою ж, як у вазовской четвірки. А ось трохи більше або трохи менше - покаже час. КРОКИ ОНОВЛЕННЯ Знайомство почнемо з салону, не забуваючи, звичайно ж, порівнювати інтерєр універсала з Одою старого зразка. Перше, що кидається в очі, - накладка панелі приладів з плавними обводами, що змінила незграбний козирок. Помінялися і самі прилади: замість застарілої москвічовской - комбінація від десятого сімейства ВАЗу з круглими циферблатами. Каркас сидінь залишився колишнім, а от матеріал оббивок і набивка стали іншими. Для кращої фіксації тіла розвинені бічні підтримки передніх крісел, а поперековий упор, навпаки, зменшений. Тепер він не відштовхує сідока від спинки, ніж, відверто кажучи, грішили сидіння старої Оди. Ще одна відмінність - формована полку багажника з ворсової оббивкою, нарешті витіснили плоский шматок оргаліту, обтягнутий кожзаменителем. Перераховані нововведення передбачені першим етапом малої модернізації і вже стали надбанням всіх автомобілів, що сходять з конвеєра Іжмаш-Авто. З особливостей, властивих тільки універсалу, згадаю горбик в задній частині даху. Завдяки йому у пасажирів другого ряду сидінь стало просторіше над головою. Вперше на іжевських автомобілях зявилися підголовники задніх сидінь - данина комфорту і вимогам безпеки. Ще одна приємна дрібничка - єдиний ключ для замків запалювання, дверей водія та вантажного відсіку. Незабаром уріжуться замок і в праву передню двері. Тут варто згадати, що ми знайомимося з дослідним зразком, а покупець отримає машину з впровадженими новинками другого етапу модернізації. Крім згаданих замків, їх перелік включає нове кермо, електросклопідйомники, обігрів передніх сидінь, атермальниє скла, цельноформованнимі оббивки дверей (замість складових), змінені накладки стійок. Трохи пізніше, до кінця 2003 року, замість натяжна оббивки стелі будуть встановлювати формованні. А тепер подивимось на машину. Погодьтеся, вигляд у неї куди привабливіше, ніж на фотографіях перших дослідних зразків, що кочували по сторінкам преси кілька років тому. Кузов зібраний акуратно, непогане враження залишають задні комбіновані ліхтарі, пяті двері, нові бампери і грати радіатора. До речі, цими цілком сучасними, пофарбованими в колір кузова бамперами обіцяють комплектувати всі серійні універсали. Мало того, поступово вони повинні змінити старі та на хетчбеках. Величезна скло пятих дверей викликає асоціації з деякими моделями з Країни висхідного сонця. Для російського автомобіля подібне рішення поки дивина, проте воно безперечно додає універсалу своєрідності і, головне, забезпечує прекрасний огляд при маневрі заднім ходом. Скло, зрозуміло, обладнане очищувачем і омивачем. Izh 21261 - з числа компактних універсалів. Довжина і ширина його такі ж, як у хетчбека, а значить, задній звис не збільшився. Тобто обсяг вантажного відсіку під задньою полицею залишився колишнім. Зате завдяки зміненим прорізу пяті двері істотно зменшилася навантажувальна висота. Добавка ж помітна лише по зростанню. Щоб розмістити багато поклажі, треба зняти задню полицю і завантажити автомобіль до стелі. Тут універсал, звичайно ж, дасть фору хетчбеку. Не забувайте також, що від Izh 2126 він успадкував розрізні відкидаються спинки задніх сидінь. Задіявши цей резерв, обсяг вантажного відсіку можна збільшити до неосяжних розмірів. Отже, Izh 21261 - автомобіль, який претендує на звання практичного, але не громіздкого. Саме універсал, а не сарай, як іноді говорять про машини цього класу. ЩО під педаллю? Чи є зміни в механіці? Звичайно. Автомобіль планують комплектувати Уфімським двигуном з розподіленим уприскуванням палива обємом 1,8 л і потужністю 72,8 кВт / 99 л. с. Цей мотор досить тяговит, здатний розігнати машину до сотні за 13 с і дозволяє їй розвивати максимальну швидкість 165 км / ч. В який став жвавим іжачке, зрозуміло, довелося допрацьовувати ряд вузлів. В першу чергу гальмівну систему. Зараз усуваються конструктивні недоліки базової моделі, а в найближчій перспективі - перехід на вентильовані диски збільшеного розміру і широке застосування вазовских деталей гальмівної системи. Працюють над вдосконаленням рульового управління, усувають болячки в цілому непоганий омської коробки передач. За кермом універсала вдалося провести зовсім небагато часу. Зізнаюся відверто - автомобіль сподобався. Втім, не варто квапити події - незабаром Izh 21261 зявиться в редакції, тоді-то і влаштуємо йому допит з пристрастю. ЗУСТРІЧАЙТЕ СІМЕЙСТВО Універсал - не єдина модифікація на базі Оди. Визначивши порожні ніші ринку, іжевчане тут же стали їх заповнювати. Причому вельми оперативно. В результаті паралельно з Izh 21261 почнеться випуск і інших, вельми цікавих моделей. Автомобілі 4х4 за доступною ціною напевно будуть користуватися попитом. Та й вантажівки, виявляється, можна знайти куди більш романтичне застосування, ніж рейси від складу до ларька. Izh 21261 ЗАГАЛЬНІ ДАНІ: число місць - 5; споряджена маса - 990 кг; повна маса - 1390 кг; максимальна швидкість - 165 км / ч, час розгону з місця до 100 км / год - 13 с; витрата палива в умовних заміському і міському циклах - 6,0; 10,5 л/100 км; запас палива - 45 л; паливо - АЇ-93. РОЗМІРИ, мм: довжина, ширина, висота - 4053, 1942, 1437; база - 2470; колія спереду / ззаду - 1390/1370; дорожній просвіт - 160. ДВИГУН: УМПО-331, бензиновий, чотирициліндровий, рядний, з системою розподіленого уприскування палива, розташований попереду подовжньо; робочий обєм - 1815 смз; діаметр циліндра і хід поршня - 85,0 х80, 0 мм; ступінь стиснення - 10; потужність - 72, 8 кВт / 99 л. с. при 5500 об / хв; максимальний обертовий момент - 140 Н. м при 3200 об / хв. ТРАНСМІСІЯ: привід на задні колеса; коробка передач - механічна пятиступінчаста; передавальні числа: I - 3,190; II - 1,864; III - 1,329; IV - 1,000; V - 0,806; з. х. - 4,253; головна передача - 3,91. ПІДВІСКА: попереду - типу Мак-Ферсон, позаду - залежна пружинна. ГАЛЬМА: гідравлічні з підсилювачем, спереду - дискові, ззаду - барабанні. Рульове керування: рейкове. РОЗМІР ШИН: 165/80R13, 175/65R13, 175/70R13. Izh 2126-063 (4х4). Довгоочікуваний легковий полноприводник. Двигун: ВАЗ-2130-20, оснащений системою розподіленого уприскування палива, робочий обєм - 1773 смз, потужність - 62 кВт/84 л. с. Передбачена комплектація іншими двигунами, в тому числі карбюраторних. Розподіл крутного моменту: 50% - на передню вісь, 50% - на задню. Роздавальна коробка - одноступінчата з механічним блокуванням міжосьового диференціала. У нинішньому році зібрана дослідно-промислова партія повнопривідних хетчбеков. Старт масового виробництва і продажів намічений на початок 2003 року. Izh 27171-064 (4х4) МИСЛИВЕЦЬ. Дрібносерійний повнопривідний пікап на базі вантажівки з ресорної задньою підвіскою. Призначений любителям активного відпочинку. Двигун: ВАЗ-343, дизельний, робочий обєм - 1796 смз, потужність - 46,7 кВт/64 л. с. У 2003 році завод планує випустити 1,5 тис. подібних пікапів, якщо, звичайно, на них буде попит. Izh 2126 НІКА. Дрібносерійна Ода в комплектації люкс. Двигун: УМПО-331, карбюраторний, робочий обєм - 1815 смз, потужність - 66 кВт/90 л. с. Можлива установка інших силових агрегатів. Всі доробки зовнішності і інтерєру схвалені заводом-виробником. Автомобіль вже надходить у продаж. ТЕКСТ / ВАДИМ КРЮЧКОВ ФОТО / ГЕОРГІЙ Садко

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:


Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.