Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


5-11-2013, 16:13    Місто і село Mazda BT-50, Nissan NP300 авто - в разделе "Тест-Драйв"

тест-драйв mazda bt-50, nissan np300 Бе-те-пятдесят, ен-пе-триста Хіба можуть автомобілі з такими іменами бути неутилітарності? Ось Nissan навіть не намагається - він очевидно вантажний і наочно залізний. З Маздою трохи інша історія. В кінці минулого року обидві машини справили дебют на нашому ринку. NP300 засвітився вперше, а BT-50 постав в оновленому вигляді. Треба визнати, що це був відмінний попереджуючий удар маздовцев, адже після рестайлінгу колись донезмоги утилітарний пікап став виглядати примодненого. Особливо той варіант, що побував на тесті - настільки популярний зараз в масах білий колір, агресивна форма переднього бампера з акцентованим нижнім повітрозабірником, нова світлотехніка спереду і ззаду. Аж ніяк не утилітарну картину доповнили лихими хромованими штрихами - це дуга в кузові і захисні здвоєні труби, пущені по нижньому периметру. А як вам хромовані корпуси дзеркал? Жодного разу не утилітарно! Ніссану не залишається нічого іншого, окрім як розгубитися. Він, було, порадував приємним вишневим цвітом да випнув напоказ блискучі грати радіатора, але при подальшому огляді наявності козирних карт в рукавах не продемонструвала. Скромні підніжки, голий кузов, який подряпається за першої ж транспортуванні вантажу Але якщо відкинути всі маздовский прикрашення (на які навряд чи розориться господарник при замовленні пікапа), то треба буде визнати очевидне - по зовнішності приблизний паритет. Це звичайний вантажний кубізм. Усередині переваги оновленої Мазди очевидніше. Машина сама по собі свіже, та ще й після оновлення. NP300 - теж оновлена ??версія (зявився навесні минулого року), правда, куди більш давньої моделі Pickup. Саме цим можна виправдати фатальну невитіюватість салону. Коли сідаєш в Ніссан, немов летиш в минуле - плавні обводи, наджорсткий пластик, простенькі тканинні крісла, старовинне управління піччю, простацькі прилади. BT-50 підготовлений набагато краще. Тут і архітектура передньої панелі сучасна, і крісла шкіряні, та прилади - у криниці (добре хоч стрілки не висять вниз). Кермо і важіль КПП у Мазди обтягнуті шкірою, клімат управляється за допомогою зручних крутилок, а магнітола не виглядає в салоні чужим наростом. Крісла шкіряні Клас, красотища, але При чому тут пікапи? Якщо відкрити капоти, стане ясно, що і по тяговим характеристикам Mazda попереду. На відміну від опонента, який оснащений мотором з минулого століття з паливним насосом високого тиску, тут куди більш жвавий движок з системою common rail. І по цифрах, і за відчуттями від розгону - очевидна перевага за Маздою. Однак старовину дізелька від Nissan має одну велику перевагу при експлуатації далеко від мегаполісів з їх більш-менш якісної соляркою - невибагливість, надійність, простота в обслуговуванні. По коробках передач - паритет. Механічні пятиступки і тут, і там. Особливих переваг і недоліків у роботі виявлено не було. Хіба що на обох машинах важелі розташовані за важелем раздатки, що обертається деякими незручностями при включенні пятої передачі - треба тягнутися. Нічого не вдієш, спочатку це були праворукі автомобілі. По керованості зрозуміліше виявилася Mazda. Її ходова частина зібрана, і машину легше контролювати на високій швидкості. Без завантаження обидва грузовичка очевидно козенят, причому досить неприємно. Якщо кузов заповнити, то ситуація виправляється. Але тут вже треба бути готовим до вертикального розгойдування. У Nissan вона трохи більше. А ще не забудьте підкачати колеса, якщо надумали використати хоча б половину вантажопідйомності. тест-драйв mazda bt-50, nissan np300 Рулі у опонентів схожі, якщо треба активно маневрувати, на бублик доводиться намотуватися - кожна робить більше чотирьох оборотів від упору до упору. При таких налаштуваннях нерозумно було б мріяти про виразної зворотного звязку. Ось і немає її тут. Якщо говорити про рулежке, не можна пройти повз очевидного гідності Nissan. У цього пікапа маленький радіус розвороту - всього шість метрів! Типово обидві машини задньопривідні, але відмінності в конструкції систем явні. У Mazda жорстко підключається передня вісь. У NP300 - автоматичні муфти в ступицах передніх коліс, які замикаються по команді селектора. Включивши едіножни повний привід, ви залишаєте муфти в замкнутому положенні. У цьому випадку вибирати між 2WD і 4 WD можна прямо в русі. Для відключення муфт слід виконати невеликий ритуал - зупинитися, вибрати монопривідний режим, врубати задню передачу і проїхати на ній кілька метрів. До чого такі заморочки, якщо можна їздити з увімкненими муфтами і в режимі заднього приводу? До того, що в останньому випадку вас супроводжуватиме трансмісійний гул і підвищиться витрата палива. Коли зїжджаєш з асфальту на путівець, всі мінуси керованості пікапів легко перетворюються в плюси. Довгий кермо позбавляє від непотрібної чутливості, а мякі підвіски чарівно розгладжують вибоїсті російські путівці. Відразу видно, тепер ці автомобілі - у звичному середовищі існування. Вони можуть впевнено і непохитно везти вантаж і фермерів у потрібному напрямку. Причому можливості їх такі, що цей самий фермер за кермом, швидше за все, почне панікувати від моторошного бездорожного свавілля, що коїться під колесами машин, а ті будуть лише незворушно повзти вперед. Посудіть самі - постійний повний привід, великі кути зїзду, товсті і досить зубасті покришки, знижує передача, тяговітиє дизелі. Для слизьких покриттів у Mazda є ще самоблок в задній осі, але при діагональному вивішуванні він може не врятувати, бо жорстко заблокувати себе не дозволяє. Втім, про які діагональних вивішуваннях може йти мова, якщо в кузові поклажа? Здавалося б, всі основні характеристики машин впорядковано, але ми, відморозки-журналісти, знайшли цим пікапам ще одне звеселяє застосування. Спочатку це був скромний дріфт по окаймляющей поле доріжці, потім ми увійшли у смак і виїхали на засипану товстим шаром снігу цілину. І пішло-поїхало! Ритмічні замети різної крутизни і швидкості даються цим машинам неймовірно легко. Ну а техніка швидкісного рулювання при паралельній роботі газом лише додатково відточувалася. Підвіски, до речі, так жодного разу і не пробило. Заздалегідь поважаємо того божевільного фермера, рибалки або мисливця, який повторить нашу витівку. А, може, це буде грибник? Робочі мийки, які видали нам два чистеньких пікапа, повідкривали роти від здивування, коли через півтори години ми повернулися по вуха в самі знаєте чим. У такому вигляді Mazda і Nissan дуже схожі. Але варто змити бруд, і машини знову розділяє набір нюансів. Одержавшая в тесті перемогу Mazda не дивиться в бік бородатого фермера з віддаленій губернії. Їй симпатичний активний індивідуум з міста, який наповнить кузов не пшеницею, картоплею або кормом для овець, а квадроциклом, поклажею для пікніка або вудкою. Ось тоді вся ця шкіра-рожа-хром займуть своє логічне місце у формуванні іміджу оновленого пікапа. Ну а Nissan може втішати себе чесністю і вираженої утилітарністю. Якщо вам потрібен пікап в чистому вигляді, без деяких навязаних маркетологами опцій і тим більше прикрас, ви знаєте де його знайти. Микола Ільїн тест-драйв mazda bt-50, nissan np300 тест-драйв mazda bt-50, nissan np300 тест-драйв mazda bt-50, nissan np300 тест-драйв mazda bt-50, nissan np300 тест-драйв mazda bt-50, nissan np300 тест-драйв mazda bt-50, nissan np300 тест-драйв mazda bt-50, nissan np300 тест-драйв mazda bt-50, nissan np300

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:


Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.