Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


14-12-2014, 17:13    Subaru Impreza Sedan. Аутотомія авто - в раздеде "Тест-Драйв"

Ця юркая рептилія, відкинувши хвіст, стала ще швидше - спробуйте зловити! З ранку засяяло сонце, і наметенний нічний поземкою сніжок швидко випарувався, оголивши сіре шорстке роздолля ... На жаль, Impreza взута в шипований Nokian, і коли відкриваєш дросель на виході з повороту, турбонаддувний мотор легко ріже залозками асфальт. Правда, сковзається машина лише на мить - підступна ESP, підтискаючи гальма, намагається мене обдурити. Жени, мовляв, не бійся - все під контролем ... Знаю я тебе - адже кинеш напризволяще, якщо швидкість в повороті буде літня. Так що вибачай, відключаю. Ось тепер інша справа - трохи передозу, і машина сповзає убік всіма чотирма. Зрозумів. Їду обережніше. Він ще відросте Отже, пятидверка. Ідея відсікти виступаючий багажник, закидають задок в поворотах, лежала на поверхні - дивно, що японці не зробили це років десять тому. Успіхи суперників по ралі, Спочатку виставляли проти седанів від Subaru і Mitsubishi боліди з куцою кормою, поступово підточила камінь традиції, і нова Impreza в спортивній версії WRX STI відтепер буде хетчбеком. А на європейському ринку - тільки їм в будь-якому виконанні. Нова Impreza стала коротшою всього на 50 мм, але її колісна база подовжилася на 95 мм, що автоматично додало простору салону. З ростом 175-180 см можна сісти самому за собою, залишивши від колін до спинки переднього крісла 20-50 мм. А багажник в значній мірі принесений в жертву - він став не тільки коротше, але й трагічно зменшився в глибину. Обсяг зїла перекочувала з заднього свеса седана запаска. Адже на відміну від більшості переднепріводок гольф-класу Impreza озброєна редуктором заднього моста, над яким і довелося розташувати повнорозмірне, аж 205-міліметрової ширини колесо. Втім, на такій машині, як правило, не возять чотирьох пасажирів одночасно з горою багажу, а в інших випадках можна скласти заднє сидіння, і все влізе. Побоювання, що, відкинувши хвіст, вона втратить масу шанувальників, навряд чи серйозне. Хоча у нас і люблять возити в багажнику масу барахла. Але Impreza випадок особливий, її власники прагнуть всіляко підкреслити імідж крутих пілотів і просто зобовязані, принаймні в своїй тусовці, схвалити полегшення корми. Втім, і зовсім ортодоксальним апологетам трьохобємний кузов, не призводить ніяких зрозумілих пояснень своїй пристрасті, теж не варто сумувати про втрату - хвіст, швидше за все, буде! Оскільки таке явище, як регенерація, мало місце ще на премєрі нової моделі в Америці, де Impreza доступна і з кузовом седан. Версія з 170-сильним 2,5-літровим мотором стоїть там від 17 000, а з турбонаддувним агрегатом того ж обєму і потужністю 224 л. с. - Від 24 350. Як пояснили представники російського імпортера Subaru, вони готові сертифікувати таку машину спеціально для нашого ринку, якщо зявиться достатній попит. Набагато більший сплеск невдоволення імпрезоводов спричинила кардинальна переробка зовнішності, адже нинішня звичайна і пересічна краса машини була не властива колишнім поколінням цієї моделі. Subaru завжди славилася провальним дизайном - згадаймо хоча б Forester, ще в 2002 році виглядав привітом зі славних 1970-х. А Impreza-універсал, що випускалася до 2007 року? Ви памятаєте її екстравагантний задок, викликав почуття жаху і жалю одночасно? Але в цьому-то і була фішка живої легенди. Ставши ж схожою на майже будь вихоплений поглядом з потоку хетчбек, Impreza багато втратила. Втім, поблизу її пересічної не назвеш - присадкуватий капот, хижий передок, великі широкі колеса - вже заводить! Корми, так, примітив, але повітрозабірник інтеркулера, погодьтеся, родзинка - на старенькій-то була просто діра під козирком. Зміни інтерєру настільки ж революційні, але здебільшого зі знаком плюс - ось тепер Це цілком сучасний салон. Від колишнього, застиглого в часі на рубежі 80-х і 90-х років минулого століття, не залишилося і сліду. Ганьбителям не сподобався дешевий, гучний на простук пластик торпедо, але що поробиш - така нині технічна мода. Навіть для авто за 45 000. Так, машину поліпшили. І з цим доведеться змиритися ... Не подобається? Немає проблем - майстри тюнінгу (а Impreza, не побувала в їх руках, рідкісне явище) обшиють вам все зверху до низу алькантарою. Шкода грошей на це? Тоді ваш ідеал - іжевський Москвич-412. Памятаєте цю чудову панель приладів з щонаймякшої поліуретанової піни під чорною скоринкою? .. Двері тепер з рамками. Ну і що? Зате як мяко, від найменшого поштовху, захлопуються! А безрамковий нехай хизуються піжонські купе, вседорожниє гонщиця такі немов собаці пята нога. Прилади - чудо, нахил циферок курсивом точно в тему. Здивування в плані ергономіки викличе хіба що недостатній діапазон регулювання керма по вертикалі: якщо вже сидіння можна задерти вгору майже до зіткнення з ободом бублика, то її саму, на радість маленьким японцям, добре б підняти ще вище. Зате тепер є і регулювання по вильоту - куди ж без неї в Європу А от ця претензія вже серйозніше - навіщо ж на механізмі вибору передач економити? Чіткість роботи важеля, звісно, ??краще, ніж на бюджетній версії з 1,5-літровим мотором, але, згадуючи металевий затвор, яким всю дорогу радують Forester, Outback і Legacy (причому і в виконаннях що подешевше, ніж ця WRX), хочеться присоромити субаровцев за скнарість. Адже можете, коли хочете! А ставити 5-ступінчасту КП на гарячий хетчбек, коли Volkswagen дає шість ступенів вже практично зі всіма моторами, - явний моветон. Тим більше що нормальна шестиступкой (так звана велика МКП) у Subaru теж є. Цей посилений агрегат ставлять на версію STI і на Legacy в комплектації Spec. B, але могли б дати його і на просту WRX - не дешевка таки. Мяко стелить Приємний басок опозитного мотора змінюється присвистом турбіни, і Impreza вистрілює по гладі широкого проспекту - навіть взимку знайдеш місце, де можна спробувати 230сільний двигун. Але головний сюрприз чекав попереду - на лежачих поліцейських. Мякість підвіски, тільки що тримала кузов в повороті паралельно асфальту, дивує - два легких, немов з подушкою в штанях, стусана, і все! А потім, не зменшуючи ходу, через трамвайні колії - це що, паркетник люкс-класу або все-таки спорткар? Цікаво, звичайно, буде виявити зворотний бік такого комфорту влітку і на відповідних шинах. Але навіть якщо раптом виявиться, чтоновая Impreza може повернути з Тверської на Мисливський Ряд всього лише на 180 км / год замість 200 у старої, все одно обома руками голосую за мякість. Оскільки для настільки жвавих бестій плавність ходу - ексклюзивний талант. А якби я готував машину до реальних гонок, параметри штатної підвіски мене б абсолютно не цікавили. У цьому випадку рідні стійки все одно безжально викидають - лише на спеціальних ралійних є шанс доїхати до фінішу. Якщо не брати в розрахунок посередню кулісу КП, керування машиною в звичайних міських і заміських умовах доставляє більше задоволення, ніж багато авто, що втричі дорожче. Кілька длинноходная, але гранично точно працююча педаль зчеплення, в Міру гострий, чуйний кермо, чуйні, не вимагають звикання гальма. Проте найцікавіше чекало за межами дороги - майже ралійна траса, прокладена в чистому полі. Пускаючи снігові фонтани під коліс, ми по черзі носилися по розкатаним серед білої цілини коридорам, виписуючи кола та вісімки, - невже таке приємне проведення часу і є робота гонщиків-раллистов? Щасливчики Одного з них ми і запросили випробувати новинку в справі. Для Олександра Impreza щось подібне верстата, за який встають щоранку з понеділка по пятницю. І як тільки профі сів за кермо, машина заметалася по полю, як мишка лисиця. Сидячи праворуч, я втискався в ківш сидіння, щоб не випасти на віражах - ось вже не думав, що такі бічні перевантаження можливі на пухкому снігу! Причому, як зясувалося пізніше, ми їздили в щадному техніку режимі, щоб не вбити підвіску серійної WRX і не закипятити гальмівну рідину. Ралійна техніка пригальмовування лівою ногою дозволяє машині зачіпатися і залишатися на траєкторії, коли стрімкий політ боком начебто припускає тільки одне - виліт за бруствер метрів на пять. Я, наприклад, пару раз вилітав навіть на більш скромних швидкостях - коли заради інтересу пробував поїздити з включеною ESP. Машина тут же втрачає взаєморозуміння з водієм, стаючи річчю в собі, і правильно виставити її на вході в поворот вже неможливо. Зате, протаранивши замети, перевірив ще й прохідність машини - зі снігу глибиною 15-20 см Impreza виповзає, але це, мабуть, для неї межа - кліренс тут далеко не всюдихідні. А без втручання електроніки, Коли ступінь пробуксовки коліс регуліруешь педаллю газу, з кожним колом все краще і краще вкативаясь в трасу, навіть ця звичайна WRX c не керованим, а всього лише затискає вискомуфтой центральним диференціалом слухняна і на позамежної для будь-якого позашляховика швидкості. І більш мяка підвіска, мабуть, дозволила їй стати на таких трасах ще швидше. Поклич мене голосно по імені! Отже, свого шильдика машина гідна - в цьому ми переконалися, поганяти у майже ралійних умовах. Але і зі скептиками я частково погоджусь - японці явно захопилися, експлуатуючи заслуги справжнього бойового коня, щоб продати побільше гужовий худобини. Так, бізнес вийшов непоганий, і з сухотним 1,5-літровим мотором машину-легенду беруть майже вдвічі частіше, ніж з 2-літровим, і втричі, ніж з 2.5 Turbo. Але, схоже, заради тактичного виграшу Fuji Heavy Industries здійснює стратегічну помилку, розмиваючи в масах щодо престижний бренд. Комусь довелося такої вигадувати з нуля, марно потім намагаючись всім довести, що фамільний герб з двадцятирічною історією нічим не гірше провідного родовід з XIX століття. У Subaru само є можливість поступити навпаки - придумати нові моделі, або навіть марку, для тих, кому Головне - щоб дешево. А імя, прославлене на ралійних перегонах, залишити машинам з турбонаддувним звіром під капотом, механічної шестиступкой і нехай і чудний, зате специфічною зовнішністю. Impreza - це звучить гордо. Як девіз, вибитий на щиті воїна ... Але, на жаль, можливий і інший шлях розвитку, вже пройдений фірмою Honda. Етап перший - паралельно зі спортделікатесамі штампується просто купа засобів транспорту, етап другий - робити дорогий у виробництві товар для все зменшується групи цінителів стає менш вигідно, ніж ширпотреб, і етап третій - смакоту взагалі знімають із конвеєра, а фірма широкомасштабно освоює нову ринкову нішу, наприклад, розробляючи ціле сімейство мінівенів ... Але поки цього не сталося з Subaru, її Impreza залишається вельми ласим пропозицією на ринку - конкурентів-то практично немає. Lancer Evo жорсткий, як табуретка, і на відміну від комфортабельній WRX перетворить повсякденну їзду по вибоїнах на катування. Може, повнопривідна Audi А3 з мотором 3,2 л? Повноті - німкеня набагато дорожче, та й підключаються Халдекс задні колеса допоможуть лише в розгоні на прямій, а в поворотах з такою трансмісією треба їздити потихеньку. А ще є ціла зграйка паркетників, пошерстіть серед покупців яких Impreza теж може. Адже багатьом потрібен просто повний привід, а не високий кузов - вони так і їздили б на передньопривідних легковиках, якби у нас чистили дороги та двори. Але викладають 45 000 за RAV4 з ажурними, майже біля самої землі, важелями підвіски. Хоча за ті ж гроші є Impreza WRX з куди більш надійним на бездоріжжі шасі, не кажучи вже про непорівнянні динаміку і керованість. А можна і ще дешевше - з 2-літровим 150-сильним мотором Impreza коштує від 30 000. Навіть така буде їздити спритніше і красивіше, ніж 2,4-літровий рафік. Коментар фахівця Олександр Желудов, майстер спорту міжнародного класу, екс-чемпіон Росії з ралі, команда Protech M Sport. Як і очікувалося, короткий задній звис хетчбека і істотно перероблена задня підвіска практично країни властива колишньої машині надлишкову поворачиваемость. Чи дасть це помітну перевагу на ралійної трасі, поки важко сказати - потрібні тести на бойовій машині в бойових умовах. За характером нова Impreza стала ближче до Mitsubishi Lancer Evo, а для просто шанувальників спортивної їзди по засніжених дорогах важливіше інше - керувати машиною в екстремальних режимах простіше. Вона миттєво реагує на рухи керма в будь-якій фазі проходження повороту - стала більш мякою підвіска забезпечує надійний контакт коліс з грунтом. Можливо, на сухому і твердому покритті це обернеться зайвими кренами, але чи багато у нас в Росії таких поворотів, де рядовий власник Subaru cможет безпечно, без перешкод, вправлятися в їхньому проходженні на асфальтових швидкостях? Так що акцент на швидку і комфортну їзду по поганих дорогах творцями нової моделі, мабуть, обраний правильно. Причому мякість нової підвіски відмінно поєднується з енергоємністю - рідко який легковий автомобіль дозволить вам настільки швидко їздити по вибоїнах. Позитивні і зміни в інтерєрі. Дуже приємна, відмінно читається приборка, причому козирок над нею став помітно нижче, що особливо оцінять невисокі водії - у колишньої машині він їм частково перекривав огляд вперед. Істотно додалося простору для задніх пасажирів, а зменшення обєму багажника компенсовано можливістю трансформації салону хетчбека. Антон Уткін

P.S. Якщо стаття була Вам корисна, поділіться будь ласка їй в соціальних мережах, понатискайте на кнопочки нижче.


КОММЕНТАРИИ - 0
ПРОСМОТРОВ -
Похожие статьи:
  • Volkswagen Passat CC. - Там, за поворотом авто
    Що відокремлює сьогодні від завтра? Рух секундної стрілки - і ви вже в наступному дні. Односторонній і некерований (поки що!) Хід часу можна замінити більш податливими вимірами, були б відповідні механізми. Антон Чуйкин повернув у близьке
  • Audi R8. - Призові ГРА авто
    У Лас-Вегасі ігрові автомати стоять прямо в залі прильоту. Зійшов з трапа і, пройшовши півсотні кроків, вже можеш заштовхувати в щілинку стодоларову купюру. Поруч когось зустрічає дівчина, зачесана під Мерилін Монро і навіть у платті такому ж, як на
  • Kia Rio. Інша обгортка авто
    Знайомимося з новим Kia Rio. Бути з народу нині модно. І прибутково - буквально один за іншим автомобільні концерни виводять на ринок підкреслено недорогі, масові моделі: Volkswagen Polo седан, Hyundai Solaris і, нарешті, новий Kia Rio. Якщо
  • Так буде дизель! Subaru Impreza авто
    Subaru Impreza з дизельним мотором В Європі повітря стало чистішим - там вже щосили продають дизельні Impreza. Коли вони зявляться у продажу в Росії - історія замовчує, а в російському представництві Subaru на прогнози не вирішуються Любов світового

Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.