Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


16-06-2014, 00:16    Kia Rio. Інша обгортка авто - в разделе "Тест-Драйв"

тест-драйв kia rio Знайомимося з новим Kia Rio. Бути з народу нині модно. І прибутково - буквально один за іншим автомобільні концерни виводять на ринок підкреслено недорогі, масові моделі: Volkswagen Polo седан, Hyundai Solaris і, нарешті, новий Kia Rio. Якщо раніше компанії кидали основні сили на освоєння преміум-сегмента, то тепер спостерігається свого роду демократизація смаків: бюджетні машини потрібні і в Китаї, і в Росії, і навіть у Європі. Перед поїздкою до Санкт-Петербурга, на першу їздову презентацію російського Rio, у мене було всього чотири питання: що стало з задньою підвіскою седана, як їде брат Hyundai Solaris, скільки він буде коштувати і як на російському ринку уживуться дві фактично ідентичні моделі від Hyundai і Kia? Про те, що з точки зору конструкції і техніки Kia Rio як дві краплі води схожий на Hyundai Solaris, не знає хіба що лінивий: одна і та ж платформа, спільні силові агрегати, однакова компоновка пасажирського відсіку і схожа ергономіка салону. Вся різниця - в дизайні і в комплектаціях. Причому, як і у випадку з Солярисом, на російському ринку зявиться модифікація Rio з кузовом хетчбек - це відбудеться в наступному році, а співвідношення автомобілів, що випускаються буде приблизно таким: 60-65 відсотків доведеться на седан, решта - на хетчбек. Корейська машина вийшла симпатичною, хіба що з розмірами передніх фар творці переборщили. Натомість плавних струмливих ліній Hyundai Solaris новий Rio отримав більш гострий і незграбний дизайн з характерною передньою частиною і гратами радіатора у формі посмішки тигра. У повній відповідності з фірмовим стилем Kia, придуманим нинішнім шеф-дизайнером Пітером Шрайєром. Сперечатися про те, чий салон виглядає привабливіше - Соляріса або у Ріо - заняття невдячне. Однак у седана Kia є нормальні, зручні дверні ручки, а комбінація приладів виглядає привабливіше і інформативніше. В іншому - паритет. тест-драйв kia rio Але ось що дивно - їдеш по Санкт-Петербургу, але ніхто і не помічає новий Rio. Напевно, справа в тому, що він став дуже схожий на старшого брата Cerato за габаритами, та й за формами. І якщо Solaris замінив у Росії відразу дві моделі - Getz і i20, то Rio, швидше за все, посуне з ринку саме Cerato - згідно з прогнозами компанії, продажі цієї моделі будуть поступово скорочуватися. Нам вдалося прокотитися на седанах з усіма варіантами двигунів і коробок передач. Обидва мотори порадували плавністю роботи - на холостих обертах вібрації на органах управління практично не відчуваються. Самий драйверський варіант, безумовно, це 123-сильний 1,6-літровий агрегат у поєднанні з пятиступінчастою механічною трансмісією. Машина бадьоро зривається з місця, двигун непогано тягне з самих низів, однак найбільш оптимальне прискорення досягається в діапазоні від трьох до шести тисяч обертів. Набір передавальних чисел в пятиступінчастою механіці підібраний оптимально - передачі немов перетікають одна в іншу. Не чинить опір машина і їзді внатяг - пяту передачу в місті можна включати вже з 60 кілометрів на годину. Якби ще вільний хід у педалі зчеплення був поменше - так, новачкові так, напевно, легше рушати і не глухнути, але досвідченого водія буде дратувати необхідність задирати високо вгору ліву ногу. Інтерєр тест-драйв kia rio Ергономіка і компонування салону у Ріо на тому ж високому рівні, що і у побратима Hyundai Solaris. Всі відмінності зводяться лише до іншого оформленню інтерєру, який в Kia виглядає соліднішим і європейським, ніж у Hyundai. тест-драйв kia rio Діапазони регулювань у водійського сидіння достатні, але профіль у крісла не найоптимальніший, поперековий підпір слабенький, а рульову колонку не можна налаштувати по вильоту. Зате оглядовість по сторонах з водійського місця хороша. тест-драйв kia rio Позаду місця впритул. Доросла людина своїми колінами підпирає спинку переднього крісла. Підлокітник на задніх сидіннях відсутня, а на трьох пасажирів - тільки один підстаканник на центральному тунелі. Чотириступінчастий автомат в поєднанні з тим же мотором вже не викликає настільки яскравих емоцій, але тандем вийшов непоганий. Навіть коли швидкість перевалює за сотню, під правою педаллю залишається ще деякий запас тяги. Автоматична трансмісія налаштована логічно - якщо сильно не тиснути на педаль газу, то машина буде прискорюватися на тій же передачі, але варто тупнути сильніше - коробка тут же скидає передачу. А от логіка роботи цієї ж коробки в поєднанні з 107-сильним 1,4-літровим мотором сподобалася менше. Мабуть, у прагненні компенсувати недолік тяги електроніка дуже чуйно стежить за переміщеннями педалі газу - не встиг протиснути її і до половини, а коробка вже скидає щабель. Їзда виходить більш дерганной. Фахівці Kia пояснили це адаптивністю автоматичної трансмісії - їй потрібен час, щоб звикнути до стилю їзди власника. Однак до кінця поїздки довжиною під сотню кілометрів характер перемикань так і не змінився. тест-драйв kia rio Та й динаміка у Ріо з таким силовим агрегатом сіренька: мотор дзижчить як пилосос, але прискорення мляве. Якщо до 100-110 кілометрів на годину машина розганяється більш-менш впевнено, то потім темп набору швидкості різко падає. Тому краще брати 107-сильний апарат на ручці - і розганяється він не гірше, ніж 123-сильна модифікація з автоматичною коробкою, і по зручності управління тягою мало чим поступається версії з мотором 1.6 і механічною трансмісією. Іноді другим бути краще, ніж першим, і приклад з Hyundai Solaris і Kia Rio це доводить. Безумовно, Solaris зібрав всі вершки російського ринку - в силу того, що він раніше на ньому зявився. Однак репутація цієї моделі була дещо зіпсована через невдалі налаштувань задньої підвіски: навіть на досить рівній дорозі із зростанням швидкості автомобіль істотно розширює свій динамічний коридор, а на хвилях і нерівностях асфальту корму седана часто починає танцювати джигу. На дозволених 110 кілометрах на годину Solaris змушує серйозно напружуватися - міцно тримати кермо і постійно коригувати курс. До того ж його підвіска погано переварювала серйозні дефекти покриття. Та ж доля могла спіткати і Rio - кажуть, що ще навесні, коли машину обкатували на Дмитрівському автополігоні, вона також гуляла по смузі. Корейці схаменулися і внесли виправлення відразу і на Солярисі, і на Ріо: поставили більш жорсткі і пружні амортизатори. На жаль, в Kia не розголошують інформацію про виробника амортизаторів до і після модернізації, але, як нам стало відомо, в обох випадках мова йде про корейської фірмі Mando, яка вже давно поставляє комплектуючі на конвеєри Hyundai і Kia. Завод в Санкт-Петербурзі почав випуск машин з модернізованою підвіскою ще 15 серпня, тому всі товарні седани Rio будуть оснащуватися правильними амортизаторами. Дійсно, на ходу Kia справляє зовсім інше враження, ніж той Solaris, який брав участь у нашому відео-тесті. Ми поїздили по зовсім різних дорогах і не підмітили якого серйозного криміналу в настройках шасі. Хіба що штатні покришки Kumho Solus KH17 здалися шумноватий. По магістралі з хорошим асфальтовим покриттям Rio їде стабільно, та й на звичайних заміських трасах тримається молодцем. На швидкості до 120-130 кілометрів на годину машину можна вести зовсім розслаблено. Але якщо ви звикли їздити швидше, то баранку краще тримати міцніше. І справа навіть не в тому, що машина злегка розгойдується на хвилях і ледь помітно зміщується з траєкторії на нерівностях, а в нестачі зворотного звязку на кермі в околонулевой положенні. Через це часто доводиться робити непотрібні коригувальні руху кермом. До керованості Ріо претензій немає. Але немає й азарту - седан впевнено встає на дугу і акуратно прописує повороти з помірними креном, не більше того. Kia мяко реагує на скидання або додавання тяги у віражі, і лише на розбитому асфальті Rio може зміститися у віражі з наміченого курсу, а при активному рулюванні не вистачає продуктивності гідропідсилювача - при швидких маніпуляціях з бубликом відчувається помітна сходинка у зусиллі. тест-драйв kia rio Другорядні траси Карельського перешийка рясніють отличнейшими грейдерами. У надії пройняти пару кілометрів, ми звернули на одну непримітну доріжку, проте не пройшло і кілометра, як наше ралі несподівано перетворилося на стрибки по вибоїнах. Не встигнувши вчасно загальмувати, влітаємо в першу вибоїну - машина проскочила яму без удару, але тут же потрапила в наступну, амплітуда вертикальних коливань виросла, і короткоходная підвіска спрацювала до відбійників. Бам! Але варто було зменшити хід до 25-30 кілометрів на годину, як кореєць стерпно поїхав по місячним кратерам - трясе, звичайно, але ходова вже не скаржиться на таке покриття. Ось тільки погано, що знизу моторний відсік прикритий лише пластиковим фартухом, а сталева захист картера входить до списку допоборудования, яке буде пропонувати дилер за доплату. Взагалі, покупцеві Kia Rio доведеться провести чимало часу за калькулятором, вираховуючи вигоду від покупки саме цієї моделі, а не соплатформенного Соляріса, наприклад. Справа в тому, що порожніх і доступних модифікацій Ріо в Росії не буде! За словами президента російського відділення Kia Іма Так-Ука, частка таких машин на ринку зазвичай не перевищує пяти відсотків, тому з економічного боку невигідно запускати модифікацію low-cost у виробництво. Так що базовою для Rio стане середня, сама ходова комплектація Соляріса. Але якщо Solaris - це автомобіль, орієнтований на старшу вікову групу, на людей, у яких є сімї, то Rio позиціонується як машина для молодих і зухвалих. Згідно з внутрішніми дослідженнями Kia, передбачуваний покупець Ріо в Росії - це холостяк у віці від 25 до 35 років, у якого машини або немає, або він їздить на російському авто або старої уживаної іномарці. Для такого споживача, в першу чергу, важлива ціна і дизайн машини, а технічні характеристики, комфорт і функціональність салону відходять на другий план. Що ж стосується внутрішньої конкуренції на ринку, яку породжує подібний бейдж-інжиніринг, то корейці її не бояться. У Hyundai і Kia дотримуються стратегії 1 1 = 3, коли суперництво між двома спорідненими брендами допомагає не тільки покращувати випущені продукти, а й дозволяє концерну ефективніше продавати більшу кількість автомобілів. Якщо ж подивитися більш детально, то в тандемі з Солярисом Kia Rio ще щільніше забє всі дірки в ціновому діапазоні від 400 до 650 тисяч рублів. Дуже нагадує сходи, де першу сходинку займає Solaris, другу - вже Rio, в трохи дорожчій комплектації, третю - знову Hyundai, але з ще більшим переліком обладнання, і так до самої верхньої цінової планки. Причому дилери теж не залишаться в програші, адже в Росії нерідко одна і та ж фірма торгує і автомобілями Hyundai, і машинами Kia під одним дахом. Не сподобався Solaris - ласкаво просимо в салон Kia, де ви купите той же автомобіль, але в іншій обгортці і в більш підходящої комплектації. А головне, що у виграші, в підсумку, залишаться всі: і клієнт, і продавець, і виробник. Альтернатива: Renault Logan - седан, який відкрив нашій країні сегмент доступних автомобілів від автовиробників з світовим імям. Причому, у нього є модифікація і з кузовом хетчбек, під власним імям Sandero. Машина пропонується з трьома бензиновими моторами потужністю 75, 84 і 102 кінські сили відповідно. На вибір - пятиступінчаста механіка або чотириступінчастий автомат. Ціни на Logan починаються від 329 900 рублів. Volkswagen Polo седан скоїв маленьку революцію, показавши, що бюджетний автомобіль від солідного бренду зовсім не обовязково повинен виглядати убого. Автомобіль пропонується з перевіреним часом бензиновим 105-сильним 1,6-літровим мотором, який агрегатується або з пятиступінчастою механікою, або з автоматом. Ціна самої доступної версії становить 424 700 рублів. Hyundai Solaris - рідний брат Kia Rio. Solaris є логічним продовженням сімейства автомобілів Hyundai Accent / Hyundai Verna. Зросійщена модель отримала нове імя і прописалася на заводі в Санкт-Петербурзі, де випускається в кузовах седан і хетчбек з моторами обємом 1,4 літра (107 кінських сил) або 1,6 літра (123 кінських сили). Обидва двигуни агрегатуються або з пятиступінчастою механічною коробкою передач, або з чотириступінчастим автоматом. Ціни - від 399 тисяч рублів. Петро Баканов Фото Петра Баканова і компанії Kia тест-драйв kia rio тест-драйв kia rio тест-драйв kia rio тест-драйв kia rio тест-драйв kia rio тест-драйв kia rio тест-драйв kia rio тест-драйв kia rio тест-драйв kia rio тест-драйв kia rio

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:


Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.