Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


12-09-2014, 12:43    Alfa Romeo 159. - Алледжеріта авто - в разделе "Тест-Драйв"

тест-драйв alfa romeo 159 З гами Alfa Romeo зникла модифікація GTA - найшвидша, сама спортивна, сама заводна. Чи може її замінити модель 159 в топовій версії? І як на порожню нішу відреагували тюнінг-ательє? Цими питаннями задався Вадим Нікішев. Фото: Георгій Сажалок. Альфа-Ромео знайшла спортивну славу ще в 20-ті роки минулого століття. Шанувальників Альфи мало хвилює, що останню перемогу італійська машина здобула в 2004 році на європейському кузовному чемпіонаті (ETCC). Їй взагалі багато чого прощають: відносну ненадійність, капризи, складності сервісу Все це з лишком покривається можливістю недбало дістати ключ з фамільним гербом: розуміючі оцінять. За що люблять? За живі мотори, гостру керованість, а головне - за емоції, які вона здатна подарувати вмілому водієві. Так, вона недосконала. Але згадайте: йде повз дівчина з обкладинки, і навіть не обернешся вслід. А буває навпаки: ніби й не еталон краси, але серце стискається. Альфа саме з тих, на яких задивляються. Абревіатура GTA зявилася в 1965 році на спортивній Альфі-Джулія. GT - це, зрозуміло, Гран Туризмо, а літера А - alleggerita, полегшена. Покоління 156 в 2002 році теж отримало шильдик GTA, а з ним - змінений екстерєр, 250-сильний атмосферний V6 і доведену ходову частину. Хай не надлегка, зате швидка (і прекрасно керована) модифікація очолила модельний ряд. Але зі зміною поколінь гарячої версії знову не стало. Замість неї клієнтам пропонують топову Альфу-159: з мотором 3,2 л (260 л. С.) І фірмової повнопривідною трансмісією Q4. тест-драйв alfa romeo 159 Її-то ми і вирішили використати як відправну точку в порівняльному тесті з двома іншими, пройшли через руки професіоналів тюнінгу з московської фірми Alfa Racing. АЛЛЕГРО - ЖИВО Автомобіль вміє вистрілювати - запорукою тому 260 атмосферних коней. Правда, мотор тут не зовсім італійська (або зовсім не італійський; трактування залежить від ступеня закоханості в Альфу): V-подібний двигун розробило австралійський підрозділ GM - компанія Холден, а італійці займалися його доведенням. Що вийшло в результаті? Перше - чарівний звук. На низьких обертах випуск постійно нагадує про себе незадоволеним баритоном: давай-ка додай газу! Я додав до позначки 4 на тахометрі - рик припинився. З точки зору акустичного комфорту режим, мабуть, оптимальний. А якщо крутити мотор до відсічення Чи не італійський! За характером він нагадав старі рядні шістки БМВ - рівна тяга у всьому діапазоні, правильний такий, німецький характер - альфовской грайливою легкості на верхах у нього немає. Необхідність повнопривідної трансмісії інженери пояснюють просто: з переднім приводом реалізувати понад 200 л. с. навіть на сухому асфальті дано не кожному, а вже на слизькому покритті речі, саме на слизькому фірмовий привід Q4 повинен розкритися повною мірою. Він хитрий: в стандарті міжосьовий диференціал Торсен розподіляє момент між передніми і задніми колесами в пропорції 43/57, а при пробуксовці варь-ірует його в діапазоні 22/78...78/22. Передній міжколісний диференціал блокується на 35% при розгоні і на 40% при гальмуванні двигуном - з таким арсеналом Альфа дозволяє мчати швидко і красиво на льоду, на снігу ... Але в нашому розпорядженні був лише асфальт Дмитровського автополігона. тест-драйв alfa romeo 159 У таких умовах 159-я злегка впирається на вході в поворот - позначаються 1080 кг (60% спорядженої маси), що припадають на передню вісь. Ставши на дугу, тримається молодцем: чіпкі 18-дюймові шини Піреллі впиваються в дорогу, а міжколісний диференціал грає моментом так, що під тягою Альфа плавно зміщується назовні. На доворот керма і скидання газу реагує занесенням, але на асфальті подріфтіть не виходить. Навіть на швидкості під сотню автомобіль наполегливо чіпляється за покриття, з додаванням газу стабілізується і їде туди, куди націлена стріла капота. Надійно, безпечно, але без гостроти GTA. АЧЧЕЛЕРАНДО - прискориться Все ж стандартного, нехай і 260-сильному, мотору трансмісія Q4 якщо не в тягар, то й не в радість. Принаймні на асфальті. Так, вона дозволяє не ловити обороти при старті, а в повороті сміливіше тиснути на газ. Але це філософія не спортивного, а скоріше представницького авто. А ось такому ж мотору з компресором Аутодельта повний привід необхідний. Адже його заявлена ??потужність - 348 л. с. при 6200 об / хв, а пік крутного моменту на 4500 об / хв становить 430 Н. м (різниця в 108 Н. м зі стандартним). Зовні перша з двох вороних мало чим відрізняється від звичайної машини. Заднє антикрило, накладки на бампер і пороги - приналежність обважування Спорт, що доступний усім власникам 159-ї моделі. Колеса OZ Ultraleggera Crystal Titanium розмірністю 18 дюймів Чи не здаються великими, а вага дисків приємно дивує: всього 8 кг кожен! Прекрасний показник, який позитивно позначився на спорядженої масі. Судіть самі: стандартна машина важить 1808 кг, а тюнінгова, обтяжена нагнітачем, - на 3 кг легше! Куди ж подівся вагу? Варіантів небагато: відсутність запаски і пятикілограмової гандикапу на кожному з коліс. тест-драйв alfa romeo 159 У русі заряджений мотор пізнає навіть глухий, і справа зовсім не у випуску (тут він стандартний). Характерний звук приводного нагнітача доповнює злісне шипіння - так працює пропускний клапан. Надбавка динамічних характеристик вагома: компресорний V6 забирає Альфу за позначку 100 км / год за 6,5 с і дозволяє їй подолати швидкісний барєр в 240 км / ч. До речі, максималка форсованої 159-й точнісінько така ж, як у наддувной 156 GTA, яку ми тестували два роки тому (ЗР, 2007, 1). Там анонсована потужність була нижче - всього 320 л. с. Шкода, тоді ми не могли порівняти її зі стандартною машиною, зараз же така можливість є. І можна сміливо констатувати: компресор ефективний. Підтвердженням тому додаткові 13 км / год максимальної швидкості. Але є і питання. Погляньте на дані вимірів еластичності - тут нагнітач практично не дає виграшу. Більше того, на пятій передачі з 60 до 100 км / год компресорна Альфа поступається атмосферної. Чому? Мабуть, в даному випадку механічні втрати в приводі зїдають надбавку, що забезпечується компресором. Але на високих обертах все встає на свої місця. У ковзаннях ця Альфа управляється не тільки кермом, але і газом - навіть на чіпкому покритті. Шанувальника активного стилю засмутять лише помітні крени й фізично відчутна тяжкість шестицилиндрового мотора. тест-драйв alfa romeo 159 АББЕЛЛЕНДО - прикрашені Якщо не гнатися за парадними показниками, а зосередитися на задоволенні від водіння, то вибір впаде на іншу модифікацію 159-й. Базовий мотор, що розвиває 186 л. с., не вражає уяву. Зате він легкий. А потужність можна підняти тим же способом - встановити приводний нагнітач. Аутодельта обіцяє 250 л. с. - Трохи менше, ніж у стандартного V6. Але маса, маса! З двома зайвими циліндрами і заміною коліс надлегкими 19-дюймовими OZ зникли 200 кг. З кожної осі прибрали по центнеру - і характер машини змінився з солідного на азартний. Це вже не важкий палаш, а легка рапіра. Алледжеріта, полегшена! Компресора допомагають два зад-них прямоточних глушника Novitec. У трансмісії - природно, із спочатку коротшою головною парою - зявився диференціал. А підвіска KW Var.2 з регульованим ходом відбою, хоча і налаштована на мякий режим, помітно зменшила крени в поворотах. І додала азарту в керованість: тепер на скидання газу машина однозначно реагує прогнозованим занесенням. Шанувальникам Альфи-156 GTA не варто сумувати. У порівнянні з попередницею 159-я подорослішала, покращала. До плюсів віднесемо і збільшену жорсткість кузова на кручення. А те, що топова версія нагуляла жирок, не повинно бентежити: у неї своя цільова аудиторія. Хочете спорту - беріть Альфу-159 з мотором 2,2 л, а гроші, що залишилися вкладете в професійну установку компресора. Чи вистачить зекономленого і на підвіску, і на колеса? Легко!

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:


Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.