Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


6-12-2012, 21:50    Jeep Cherokee - Дикий хлопець авто - в раздеде "Тест-Драйв"

Новий Черокі не став красивішим - ні поголився, ні причесався. Просто змінив одну куртку на іншу і скуйовдив на інший манер. А до чого лиск-то наводити, якщо все одно забруднишся? Інший драйв Якби не вертоліт, який самим небесним чином вивіз нас із комариного раю на Селігері, то бадьорий прохват на Черокі по обраним місцям Тверській області залишився б для мене найяскравішим враженням від знайомства з новою машиною. Старий Мі-8, звичайно, крутіше, але і Джип теж вельми крутий, вже повірте. Хоча, треба сказати, спочатку майбутня зустріч з індіанцем аж ніяк не валила мене в священний трепет. Тим більше що рік тому я неабияк покатався на Доджо-Нітро (який суть той же новий чирок, тільки з крутолобий бараном на решітці і без понижувальної передачі) і в захват не прийшов: звичайний неквапливий американський телепень з яскравою зовнішністю і простуватим інтерєром. А чого мені варто було чекати від Черокі? Виявилося, драйву. Але не того шосейного драйву, який дарує швидкий і точний легковий автомобіль, а драйву зовсім іншої властивості. Коли на лісовій грунтовці під колесами машини з божевільною швидкістю пролітають такого дивного ландшафту мерзотністю, стає просто страшно - а не відірву я зараз джипу днище? Яке там! Чирок стрибає, крениться і, коли гупає в чергову яму, чимось навіть плескає в салоні - але підвіска покірливо терпить ляпас за ляпасом, не виказуючи ні єдиного незадоволеного пробою. Це просто якийсь бєспрєдєл! Час від часу спрацьовує ESP, але кожного разу робить це так доречно, що хочеться кинути баранку і почати аплодувати: без системи стабілізації ТАКА швидкість руху по ТАКИЙ дорозі на важкій і високій машині перетворилася б у суще мука. Російські гірки Потім грунтовка змінюється чимось зовсім неймовірним: назвати це дорогий язик не повертається - скоріше, хаотичне нагромадження гірок, поворотів і глибоких ям, заповнених похмурої брудом. Але пекельний отжиг продовжується - Черокі впевнено повзе вперед, зрідка погладжуючи підтягнутим пузом грунт. Керувати машиною простіше простого: знай собі крути кермом да потихеньку підтискати підошвою педаль газу. Напевно, можна було б і по прямій проїхати, але по легковий звичкою я все ж старанно обруліваю кожне перешкода страхітливого вигляду. Бензиновий мотор добре тягне з низів, а автомат згладжує реакції на роботу акселератором: хто сказав, що оффроуд - це складно? Наступне випробування - повна відсутність дороги. Попереду гірка - крута, як вертоліт. Обовязково треба спробувати дві нові системи: допомоги на підйомі і на спуску. Вїжджаю на гірку і зупиняюся, не доїжджаючи вершини. Потім відпускаю педаль гальма, і поки нога подорожує до педалі газу, машина стоїть як стояла, не відкочуючись назад. І справді зручно! Заїхавши на саму верхотуру, натискаю на кнопку, що активує систему HDC, і прибираю ногу з педалі гальма. Машина починає обережно зїжджати вниз, не розганяючись. До речі, на відміну від інших вседорожников, під час спуску Черокі дозволяє використовувати водієві і гальмо, і газ, не відключаючи систему. Однак якщо знову відпустити педалі, то джип відновить свою колишню швидкість. Чирок дуже гармонійно обєднав в собі істинно всюдихідні цінності - длинноходную підвіску, жорсткий задній міст, знижувальну передачу - і досягнення паркетного прогресу: електроніка настільки органічно доповнює залізо, що подолання бездоріжжя дійсно здається кумедним розвагою. Здається, ніби немає ніякої необхідності розуміти нюанси їзди за межами дороги - машина все зробить за тебе. І тому головне тут - не розучитися пильнувати: якими б можливостями Джип ні володів, посадити можна і його. Повернуся-ка я, мабуть, на асфальт. Джипу - джіпово Як і колись, Черокі - це класичний вседорожник: він ні на йоту не наблизився до чисто дорожнім легковикам. Розгін що на бензині, що на дизелі не вражає уяву: машина просто набирає швидкість, відключивши емоції. Зовсім, зовсім не гоночний автомобіль. І слава богу: багатьом, впевнений, сподобається, що Черокі дає відчуття серйозної великовагової машини. Він навіть не намагається приховати своєї натури - Джип повинен бути джипом! І мені така позиція симпатична. Тим більше що я і сам досить тривалий час катався на Чирка - то була машина першого покоління із заводським позначенням XJ. Гальма в цеглини були ватяні, керованість - ніяка, а підвіска - суперечлива: жорстка і мяка одночасно. При розгоні Джип присідав на задні колеса, при гальмуванні заривався мордою в землю, а в поворотах крениться не по-дитячому - але при цьому комфортабельній підвіску назвати було ну ніяк не можна. Звичайно, новий Черокі веде себе куди більш культурно, але відлуння минулого все ж залишилися. І - так: зовні автомобіль останнього покоління куди ближче до першоджерела, ніж його недавній круглофарий попередник. А коштувало мені скористатися послугами склоомивача, як минуле знову дало про себе знати: на тому моєму ікс-джее омивайки розбризкувалася точно таким же рівним віялом по всьому склу, що приводило мене в невимовне захоплення. Пізнаю тебе, чирок! Що характерно Американці приробили до індіанцеві командирський ніс: спереду Черокі запросто можна сплутати з флагманським командер, який, до слова сказати, той ще красень. Але поспостерігавши широкого пару днів, я звик до його нової зовнішності і навіть трохи перейнявся: страшила, звичайно, але вже дуже привабливий! І, що найважливіше, з характером. Характер, до речі, не з легких. Колись армійська порода видає себе в салоні. Посадка водія досить своєрідна: масивний центральний тунель засунув педальний вузол вліво, а до майданчика для відпочинку лівої ноги не дотягнутися, тому її просто ставиш на підлогу. Кермо ж прагне лягти на коліна. Але пристосуватися можна. Режими роботи ТРАНСМІСІЇ перемикаються витонченим важільцем На бездоріжжі пасажир може триматися лише за ручку над ящиком рукавички - ні на передній стійці, ні над дверима поручнів немає панорамний люк Скай-Слайдер - найцікавіша з можливих опцій Салон в порівнянні з попередником став шляхетніше: зявився хром і пластмаса-сріблянка. Але жорсткий пластик нікуди не подівся. Він всюди: торпедо, центральна консоль, дверні панелі - все з нього. Звичайно, за такі гроші хотілося б чогось помягче. Але коли згадаєш, що американські дилери просять за Черокі в базі 21785 (в два з гаком рази дешевше, ніж у нас, - везе ж цим янкі!), Все встає на свої місця. Тим більше що очевидна пластмасових не сильно псує машину: це ж не гламуромобіль, вірно? Хоча з рекомендованим суперлюком Скай-Слайдер джип виразно претендує на місце під сонцем. Класна річ! Розтягнувся практично на всю довжину даху, він за допомогою електроприводу складається в гармошку і відкриває небо не тільки водієві, але і всім його попутників, причому його можна зібрати не тільки ззаду, але і спереду. Чудо-дах зроблений з водонепроникного акрилового волокна і обладнана спеціальними датчиками, які зупиняють її рух, якщо на шляху виявиться небудь або, що більш імовірно, хто-небудь. Я ж, пограти з панорамою, поспішив задраїти люк, як тільки колона з новеньких чирков вирушила в дорогу: перша ж глибока калюжа при відкритій даху обіцяла грязьову ванну. І точно: вже через пять хвилин машина була з ніг до голови угажена бадьоро засихає на сонці брудом. На хардкорних бездоріжжі пасажирів ДИВАНА кидає по всьому салону Машина непогано пристосована для перевезення довгих Багажник не вражає розмірами, а навантажувальна висота і справді вельми велика

P.S. Якщо стаття була Вам корисна, поділіться будь ласка їй в соціальних мережах, понатискайте на кнопочки нижче.


КОММЕНТАРИИ - 0
ПРОСМОТРОВ -
Похожие статьи:
  • Volvo C30. Шведська гонча авто
    Вона швидка, але не зла, ця Volvo C30 у версії Т5 Мені іноді здається, що постав під капот Volvo хоч ракетний двигун, шведи вмудряться зробити і такий автомобіль комфортабельним, безпечним і абсолютно зрозумілим водієві. У тому полягає
  • Влад Клепач зясовує, яке жити в Skoda Roomster авто
    Ринком нерухомості в столиці нашої батьківщини я поки не цікавлюся - проблем з тим, де жити, у мене немає. Тому і про ціни на житло я знаю не дуже багато, як правило, з уривків розмов знайомих типу Як все дорого! або У Москві зараз
  • Хто з кросоверів краще - Opel Antara, Toyota RAV4 або Nissan X-Trail? авто
    Їздити в місті стає все складніше і складніше. Машин все більше, і переміщатися доводиться виключно по пробках. Припаркуватися в центрі часто непросто навіть власникові Смарта. До того ж ще й ціни на паливо постійно зростають Загалом, при
  • Ford Explorer. - РОСІЙСЬКЕ ПОЛЕ ДЛЯ АМЕРИКАНЦЯ авто
    Він був з нами поруч у найприємніші дні і в найважчих випадках, він пережив з нами багато кілометрів недружніх вітчизняних шляхів-доріг. При цьому він не здався, його першопрохідницький дух не здригнувся жодного разу. І всі його мости досі працюють.

Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.