Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


25-09-2013, 18:02    Влад Клепач зясовує, яке жити в Skoda Roomster авто - в разделе "Тест-Драйв"

Ринком нерухомості в столиці нашої батьківщини я поки не цікавлюся - проблем з тим, де жити, у мене немає. Тому і про ціни на житло я знаю не дуже багато, як правило, з уривків розмов знайомих типу Як все дорого! або У Москві зараз квартиру не купиш!. Але ніяких конкретних цифр я не знав, поки мені не попалася в руки газетка з оголошеннями про продаж квартир. І ось тоді я оцінив розмах лиха. Скільки-скільки?! Та ну вас на фіг, буду жити в машині! А що такого, чому б і ні? Тим більше, на цей раз автомобіль у мене не зовсім звичайний - Skoda Roomster. Ця машина навіть зовні схожа на будинок на колесах. Ну, може, не на будинок (тут я, звичайно, переборщив), але на кімнату вже точно потягне. Передня, водійська частина салону візуально відокремлена від задньої, пасажирської. Машинка виглядає трохи незграбно, зате задня частина з її величезним вікном - ну, прямо справжня кімната! Та й назва його підштовхує саме до таких порівнянь. І хоча взагалі room у випадку з Roomster означає місце, для більшості це слово перекладається з англійської як кімната і ніяк інакше. Втім, усередині і на кімнату-то не тягне. Розміри автомобіля складають 4205 мм у довжину і 1684 мм завширшки (без урахування бічних дзеркал). А це всього лише трохи більше семи квадратних метрів на дорозі. А житлової площі - і того менше. Мене б навіть тато Карло засміявся. Зате коштує недорого - всього по 3130 за метр, або 22 тисячі за весь Roomster цілком, який, до того ж, вміє переміщатися. Нехай тато Карло сидить біля свого намальованого вогнища, а я можу вибирати, що я буду бачити з вікна. Двоколірний салон Roomster не так вражає, як його зовнішність, зате він дуже затишний. Усередині досить просторо, затишно і світло. З меблів - два крісла і диван з приємною синенькі обівочкой. Євроремонт. Є полки в дверях, комод-бардачок і навіть невеликий холодильник. Телевізора немає, зручності на вулиці. Зате є центр з пультом. Виглядає все це, звичайно, не так вражаюче-дизайнерськи, як екстерєр Roomster, але цілком затишно. І дах скляний, як в кращих пентхауса, і стеля, по автомобільним мірками, височенний. Комплектація непогана, скриньок і поличок під мелочевку теж вистачає. Обживатися тут мені ще тільки належить - в інтерєр просяться фіранки, якась картинка або квітка на підвіконня. Комплектація ж непогана - є клімат-контроль, Парктронікпарктронік, поворотні фари, 16-дюймові диски, шість подушок безпеки, кермо регулюється і по висоті, і по вильоту. А ось без домашніх тварин та інших домовичка я в Roomster обійдуся. Буду жити один, іноді запрошуючи гостей. Стоп! Для початку треба вирішити, де ж я буду жити. Ні, я не про Roomster - і так зрозуміло, що в ньому. Я про інше: Roomster - це ж не просто кімната, вона адже на колесах. Значить, живи, де хочеш, до того ж ціна на машину не залежить від району. Що ж, подумаємо, де я хочу жити. Явно не в Браїлів і не в Люберцях. Я ж завжди хотів, щоб у мене, як у Михалкова: А з нашого вікна площа Червона видна! - Туди і поїдемо! Скляний дах дарує пасажирам просто приголомшливі відчуття від поїздки. Шкода, звичайно, що не можна рулити, сидячи на задньому дивані - там купа місця, та й скляний дах постійно радує око. Сидячи ж спереду, щоб не забути про цю дорогої опції, треба постійно задирати голову - інакше вона просто непомітна. Але і крісло теж цілком слушний - може, комусь буде мало бічної підтримки, зате в ньому можна всістися, як тобі хочеться - і форма, і запас регулювань дозволяють. Отже, я повертаю ключ, і нерухомість перетворюється на рухомість. За кермом Roomster не помічаєш всій його незвичайності, принаймні, поки не обернешся назад. Високого даху не видно, посадка - як у звичайному легковику. Та й рулится ця домище непогано. Кермо, педалі і важіль коробки передач дуже легкі, як і личить сімейному автомобілю, який підійде і татові, і мамі. Але на дорозі він стоїть впевнено і в повороти заходить непогано. Втім, з чого там бути погано: передня підвіска у Roomster - від нової Фабії, а задня - від старої Октавії. При цьому управляється Roomster як завгодно. Хочеш - рулі активно, хочеш - їдь собі спокійненько, розвалившись у кріслі. Зручно і так, і сяк. Єдине, що протипоказано Roomster - це великі швидкості. Ні, з шумами все в порядку, машина не особливо гуляє на коліях і не стрибає на нерівностях - але от боковий вітер вона ой як не любить. Ще б пак - висока і вузька, її хоч і не здує з дороги проїжджаючий назустріч вантажівка, але от плавати по траєкторії вона буде із задоволенням. Так що шустро краще в місті (тут таких швидкостей не буває), а на трасі не варто вичавлювати з движка останні соки. Але я ж і не збираюся на ньому ганяти - не той автомобіль. Не скажу, звичайно, що з 1,4-літровим двигуном і ручною коробкою передач Roomster повільний, але і в реактивне бунгало він не перетворюється. Для міста динаміка цілком вистачає - в потоці я не був у відстаючих. А якщо піддати газку, то можна триматися і в лідерах. Не спортивно, але весело. Переключалка - відмінна. А ось мотор, хоч і не скаржиться на слабкість, реагує на педаль газу з лінню. Ну, от я і на місці. Хм А машину-то поставити ніде! Особистості навколо ходять якісь підозрілі, кримінально-елементні. Та ще й народ гуляння влаштував - не засну ж, коли за вікном Ори да виски - навіть пристойної шумоізоляції Roomster з ними не впоратися. Ні, поїду я краще на набережну, до того ж там престижно і красиво нині. Приїхав, пересідаю назад (на жаль, для цього доведеться або вправлятися в йозі, або виходити і входити назад). Помилувався видом, налив собі чайок, відкрив журнал. Тут хтось стукає мені в вікно. Ось воно яке, жити на першому поверсі! Відкриваю віконце - брр, вітер-то який! Гей, тут паркуватися не можна! - Мій вечірній спокій перериває служитель смугастої палички. Ех Ну гаразд, не можна так не можна. О, а поїду-но я на роботу! Припарки прямо біля входу, з ранку прокинуся, вийду - і нікуди їхати не треба! Може, нарешті вийде хоч разок приїхати (точніше, прийти) туди першим. Поспішати не буду - це днем ??наш Архангельський провулок нагадує одеський Привоз в 10 ранку, і місце для парковки можна шукати півгодини, а вночі він нікому не потрібен: парк - не хочу! Пролазити на Roomster через двори і вузькі провулочку в центрі - одне задоволення. Машина юркая і маневрена, поворотні фари світять відмінно. А при великому куті повороту керма загоряється противотуманки, додатково висвітлюючи поворот. Правда, щоб перевірити, наскільки добре (цілком добре) все це господарство працює, в Москві довелося шукати неосвітлену вулицю або двір. І, скажу я вам, це виявилося не так-то просто! На нерівностях трясе не надто сильно, хоча всі вигини і перепади висот автомобіль повторює, мабуть, занадто педантично. Особливо на невеликих швидкостях. Але, як мовиться, більше швидкість - менше ям. Правда, вітру більше про нього я вже говорив. Але, в цілому, комфортно, тряска не перевищує трьох балів за шкалою Ріхтера, а підвіска радує енергоємністю. Поки я їздив по Москві і вибирав собі місце для ночівлі, стало зовсім пізно - журнал з чашкою чаю скасовуються, треба спати лягати. Задній диван у Roomster, як годиться, розкладається (вірніше складається). Відповідно, в багажнику можна навіть поспати. А якщо ви китаєць - то і розтягнутися на повний зріст. Але в мені майже два метри, так що спати доведеться калачиком. Гаразд, потерпимо - зате яка економія! Взагалі, планування Roomster вільна: можливостей для трансформації у салону хоч відбавляй. Задні крісла можна рухати вперед-назад, центральна частина легким рухом руки перетворюється у великий підлокітник-столик з підстаканниками. Можна взагалі все скласти і отримати велику вантажну площадку (в моєму випадку - спальне місце). Зручно! І не тільки мені, але і тим, хто буде використовувати цей автомобіль за основним призначенням. Ну ладно, всім на добраніч! Багажник у Roomster не з дрібних, але якщо його обсягу раптом не вистачить, то салон можна трансформувати. Наприклад, скласти задні крісла - або тільки спинки, або цілком. А можна взагалі зняти і прибрати їх, перетворивши Roomster в фургон. Центральну частину заднього дивана можна перетворити у великий підлокітник, або теж прибрати. Тоді можна буде зрушити крайні сидіння ближче один до одного - і сидіти ззаду удвох буде особливо зручно. З ранку мене розбудив телефон. Чорт, я знову проспав! Ти де? - Запитує колега, - на годинник дивився взагалі?. Так-так, - спросоння ледве говорю я, - через дві хвилини буду. Ага, звичайно, не треба мені тут, я ж по голосу відчуваю, що ти тільки прокинувся. Давай, приїжджай швидше!. Але я свою обіцянку дотримав - невмитий, невиспаний і пошарпаний, через дві хвилини я вже був в офісі. Ні, безумовно мені не подобається так спати. Хоча треба визнати, про минулої ночі я не пошкодував - ефект, зроблений на колегу, був того вартий. Але в підсумку половину робочого дня я спав на канапі в офісі - і як же це було приємно! Ні, мабуть, моя перша спроба заощадити на нерухомості стане й останньою. А вердикт буде невтішний: у якості житлоплощі автомобіль, навіть такий, як Roomster, підходить з рук геть погано. Навіть більше скажу - огидно! І вирішити з ним житлове питання не вийде, якщо ви, звичайно, не мазохіст і не йог. Зрозуміло, навряд чи його творці розраховували на такі збочені способи застосування - автомобіль-то потрібен не для того, щоб спати в ньому, а щоб їздити. Для цієї-то цілі він підійде відмінно! Адже, чорт візьми, в машині ми проводимо досить значну частину свого життя - чим вона нам не другий, або, принаймні, третій будинок? Вона повинна бути зручною, комфортною і затишною. А Roomster саме такий. Для квартири в ньому місця мало, а ось для машини - мало не в надлишку. Але це зайве місце абсолютно не напружує, коли їздиш сам на роботу - його просто не помічаєш: автомобіль управляється і відчувається, як нормальна легковик, та й бензину витрачає не набагато більше. При цьому, станься поїздка за тридевять земель, він з легкістю вмістить у себе всі. А ще він просто-напросто піднімає настрій. Технічні характеристики Характеристики 22,000 Число місць 5 Обєм багажника, л 450-1780 Споряджена маса, кг 1155 Повна маса, кг 1670 Розташування Поперечно Число і розташування циліндрів 4, в ряд Робочий обєм, см3 1390 Число клапанів 16 Максимальна потужність, л. с. / кВт / об / хв 86/63/5000 Максимальний крутний момент, Нм / об / хв 132/3800 Коробка передач Механічна, пятиступінчаста Привід Передній Передня підвіска Незалежна, McPherson Задня підвіска напівзалежна, пружинна Передні гальма Дискові, вентильовані Задні гальма Дискові , вентильовані Максимальна швидкість, км / год 171 Час розгону 0-100 км / ч, з 13 Міський цикл витрати палива, л/100 км 8.9 Заміський цикл витрати палива, л/100 км 5.6 Змішаний цикл витрати палива, л/100 км 6.8 Ємність паливного бака, л 55 Паливо бензин АІ-91-95 Комплектація протестованого автомобіля Базова Комплектація Антиблокувальна система (АБС) ABS MSR Центральний замок Система аварійного захисту Подушки безпеки для водія і переднього пасажира Регулювання сидіння водія по висоті Електро-склопідйомники електрорегульовані і обігріваються дзеркала заднього виду Опції, встановлені на протестований автомобіль Клімат-контроль Climatronic (з комбінованим фільтром) Легкосплавні диски Atria 6,5 ??J x 16 Адаптивні галогенні фари Чорні бокові захисні молдінги Задні дискові гальма Головні і бічні подушки безпеки в передній частині салону Панорамний дах Overhead II Автомагнитола Dance з дистанційним управлінням Малий шкіряний пакет Автомобіль для тесту надано ТОВ Фольксваген Груп Рус підрозділ Skoda. За кадром

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:


Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.