Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


25-08-2014, 01:23    Хто з кросоверів краще - Opel Antara, Toyota RAV4 або Nissan X-Trail? авто - в разделе "Тест-Драйв"

Їздити в місті стає все складніше і складніше. Машин все більше, і переміщатися доводиться виключно по пробках. Припаркуватися в центрі часто непросто навіть власникові Смарта. До того ж ще й ціни на паливо постійно зростають Загалом, при такому розкладі нам здається абсолютно очевидним, що кращим міським автомобілем в таких умовах є якийсь великий рамний позашляховик. Ну, або кросовер, на худий кінець. Ось ми і вирішили перевірити, хто ж із сегмента худого кінця краще - такі заслужені лідери, як Toyota RAV4 і Nissan X-Trail, чи, може, нова Opel Antara? До речі, зовсім не смішно. Про позашляховики ми, звичайно, пожартували, а от кросовери і справді відмінно підходять для міських умов. Сидиш високо, дивишся далеко. Можна запросто видертися на бордюр, а взимку припаркуватися в заметі, куди жодна легковик поткнутися не вирішиться. Витрата у них ненабагато більше, а динаміка і керованість - не сильно гірше. І на дачу по поганій дорозі, якщо що, можна пробратися. Але для деяких куди важливіше, що кросовер - це майже джип, тільки за куди менші гроші. І в цьому плані нашим співвітчизникам явно подобається Nissan X-Trail. Грубий і незграбний, він і правда виглядає як справжній гряземес. Між іншим, за статистикою, у нас X-Trail більше купують саме мужики. Ось він, самий героїчно виглядає кросовер за 40 тисяч. Чого ще бажати? Вражає X-Trail і всередині. У Nissan відчуваєш себе якщо не підкорювачем Дакара, то вже учасником якого-небудь трофі-рейду - це точно. Сидиш високо в квадратному, місцями грубуватому, інтерєрі. Перед тобою простягається величезне поле, і тільки ти хочеш на нього заїхати, як розумієш, що це поле - капот. Загалом, все дуже мужньо і навіть злегка по-геройськи. Ще дуже здорово, що щиток приладів на новому X-Trail нарешті перестав займатися нонконформізмом і зрозумів, що краще йому стирчати не по центру панелі, а на звичному місці за рульовою колонкою. Інтерєр Nissan став виглядати куди краще, хоча якесь відчуття кондовості залишилося. Не допомагають ні мякий пластик, ні якісна шкіра - справа, швидше, в дизайні. Різномастих пластик псує відчуття від інтерєру. Зате з практичністю і комплектацією - нуль проблем. З оснащенням проблем немає. Наш тестовий X-Trail виявився з дволітровим 141-сильним мотором, Варіатор (CVT, Multitronic, Autotronic) варіатором і в максимальній комплектації: з величезним люком, шкіряним салоном, електроприводами сидінь, клімат-контролем, CD-чейнджером, Електронна система курсової стійкості ( ESP, ESC, ASMS, DSC, FRD, VSA, VSC) системою стабілізації і Bluetooth. Просять за такий автомобіль 40980. Відрізнити новий X-Trail від старого з першого погляду - завдання для знавця. А от за кермом RAV4 представити себе Крокодилом Данді не виходить. Хоча б через одне зовнішнього вигляду - Toyota більше схожа на пудреницю, ніж на підкорювача бездоріжжя. Але навряд чи хтось зможе дорікнути машину за це. Навпаки, саме за це її і люблять представниці розпрекрасного статі. Звичайно, поруч з іншими RAV4 виглядає не надто мужньо. Але чи треба воно? Всередині - повна гармонія із зовнішністю. Вигадливий дизайн двоповерхової передній панелі і дверних ручок, купа поличок, кнопочок і відділень під мелочевку. Але за бортом не видно й натяку на капот, а посадка - швидше, мінівеновская. До речі, якість обробки Toyota не потрясло нашу уяву - цілком звичайний пластик, не намагається здаватися дорожче, ніж він є насправді. Але ситуацію рятує дизайн - у RAV4 присутнє відчуття затишку. І є дрібні приємні дрібниці, на зразок полички над бардачком, яка відкривається і закривається натисканням кнопки. Забавна штуковина. У RAV4, мабуть, самі прості матеріали обробки, але все дуже цивільно і добротно. А в різноманітних скриньках і поличках для дрібязку легко заблукати. Мотор заводиться кнопкою. Наш RAV4 опинився в самій навороченной версії - з 2,4-літровим мотором потужністю 170 л. с., чотириступінчастим автоматом, шкіряним салоном, електроприводом водійського сидіння, двозонним клімат-контролем і системою безключового доступу в салон. За все про все - 45 430. Аудіосистема з CD-чейнджером мається, але от Ксенон, біксенонксенона, як і в X-Trail, теж немає. Запаска висить позаду - а це означає важку пяту двері і найнижчий підлога багажника. А що ж новенький? Opel Antara на тлі настільки різних конкурентів - щось середнє, хоча більше тяжіє до RAV4. З одних ракурсів вона виглядає дуже мило, з інших - спортивно, але от мордочці, на наш погляд, все ж не вистачає виразності. Адже яким красивим був концепт Antara GTC Opel - новачок у справі кроссоверостроенія. Чи виявиться перший млинець комом? Зате інтерєр радує і дизайном, і якістю. Посадка теж чудова - в жорсткому чисто німецькою кріслі з непоганою бічною підтримкою сидиш як влитий. І хоча у всіх трьох машин рульова колонка регулюється по висоті і по довжині, краща посадка - в Opel. Типово легкова, нам подобається. А не подобається те, що в Antara, як і в багатьох інших Opel, практично нікуди покласти дрібниці. Телефони, сигарети, інші потрібні і корисні (і шкідливі) речі доводиться розпихати по кишенях. Салон типу Opel звичайної у Antara розбавлений круглими дефлекторами повітроводів і трохи інший архітектурою. А от матеріали - безперечно, на голову вище і Ніссана, і Тойоти. Вибивається з ансамблю тільки кермо, який хтось чомусь вирішив не обтягувати шкірою. Та й загалом комплектація не дуже: салон тканинний, регулювання сидінь - механічні. Хоча клімат-контроль, музика та інші обовязкові речі для машини за 39900 присутні. Із приємних є два Парктронікпарктроніка - передній і задній. У RAV4 немає жодного. Усередині дуже якісно, ??але до всього доведеться звикати - до управління аудіосистемою, відсутності місць під невеликі речі. А ось підрульові перемикачі, які на всіх інших Опеля нефіксіруемие, у Antara - звичайні. Коробка у Antara - пятиступінчастий автомат, а двигун обємом 2,4 літра. Тільки от розвиває він всього 140 коней. Адже мотор цей - від Chevrolet, та й сама Antara побудована на загальній базі з Captiva і виробляється на тому ж заводі в Кореї. Стало бути, в тому, що Antara програє в динаміці RAV4, немає нічого дивного. Динаміки Opel в цілому вистачає, але поганяти бажання не виникає. До того ж і автомат нікуди не поспішає і робить свою роботу з почуттям, з розстановкою. Повинно бути, Antara з 3,2-літровим V6 потужністю 227 л. с. буде цікавіше. Але зараз ми маємо те, що маємо. З усіх учасників тесту Antara виглядає найбільш динамічно. Шкода, що тільки виглядає. Не викликає захоплень і керованість. Antara рулітся легко і зрозуміло, але в повороти пірнає з невеликою лінню. Так що відмінні крісла, в яких ми угледіли явний натяк на спортивність, на самій-то справі ні на що не натякали. Не відрізняється Opel і комфортом - підвіска помірно жорстка, і не більше того. Але чим більше їздиш на Антаре, тим ясніше розумієш, що їде вона нормально. Так, кермо невиразний, зате на прямій машина стоїть впевнено, а в салоні - гробова, у порівнянні з конкурентами, тиша. У цьому плані Antara - справжню труну на коліщатках. І підвіска, хоч і бухає на нерівностях, дуже енергоємна. Підвіска Antara радує енергоємністю, але засмучує млявими реакціями. Але RAV4 - набагато веселіше. 170-сильний мотор бадьорить при розгоні, вже дозволяючи хуліганити. А найбільше здивувала коробка - у АКПП (автоматична трансмісія, коробка-автомат) АКПП Тойоти тільки чотири швидкості, але наскільки ж жвавіше вона працює! У підсумку динамікою керувати дуже зручно - машина точно йде за педаллю, а їзда в місті - суцільне задоволення. Перевага у три десятки коней дозволяє RAV4 легко йти у відрив від конкурентів. У тому числі - і за ціною. Управляється Toyota теж краще всіх. У RAV4 самі швидкі і точні відгуки на кермо, саме натуральне зусилля. І хоча до рівня нормальної легковика ще далеченько - все ж позначаються великі ходу підвісок і високий центр мас, - для міста почуття автомобіля вистачає позаочі. По частині комфорту RAV4 навряд чи гірше Opel. Хіба що кілька гучніше. Підвіска приблизно така ж жорстка. Єдине - їй трохи не вистачає енергоємності. А Nissan? Йому відразу не пощастило - він програє своїм ворогам по літражу. Але розумниця-Варіатор (CVT, Multitronic, Autotronic) варіатор дозволяє X-Trail легко суперничати по динаміці з Antara, а в спортивному режимі життя і зовсім налагоджується. І, що особливо радує, варіатор Nissan не страждає синдромом пилососа, як деякі його колеги. Nissan - однозначно найкомфортніший і мякий з нашої трійці. По дорозі середнього ступеня жахливості X-Trail йде чудово - підвіска відмінно округляють нерівності, лише трохи похитуючи кузов на хвилях. Хоча на жорстких стиках і вибоїнах машину все ж трусить. Шумоізоляція - не найкраща, хоча гучним автомобіль теж не назвеш. Передні сидіння в Opel Antara - жорсткі і чіпкі, як на хороших легковиках. У Nissan все в точності до навпаки - посадка висока, крісла мякі і диванні. А Toyota - щось середнє між ними. Позаду місця вистачає у всіх машинах. Але все ж самий кращий - X-Trail. Природно, від Ніссана ми чекали, що в поворотах він буде кренитися, як Пізанська вежа. Але ні! Якимось дивним чином X-Trail при всій своїй мякості має цілком прийнятною керованістю. Так, він все робить з невеликою затримкою, але ж робить! І хоча до RAV4 йому ще далеко, в цілому все дуже навіть непогано. X-Trail бере іншим - практичністю. Його багажник настільки величезний, що Ні, Рафік з Антара туди, мабуть, не влізуть, але за обсягом, як здається, він перевершує їх трюми разом узяті. Та до того ж ще біса функціональний. Подстіл - не ніжний ворс, а кондовий жорсткий пластик, на який не шкода кинути будь-яку, навіть саму брудну річ, - потім відмиється в два рахунки. А під підлогою є пара висувних ящиків, розділених на відсіки. І, звичайно, можна скласти подушки і спинки задніх сидінь - тоді в X-Trail вміститься 1773 літри чого-небудь нерідких. Глянеш на все це добро - і хочеться придбати X-Trail за один тільки багажник. Він просто гіпнотизує! Вантажний відсік X-Trail - поза конкуренцією. Тут і місця завались, і організувати його можна як душі завгодно. RAV4 може запропонувати не дуже великий, але зручний багажник. А Opel розчарував - задній відсік дуже високий і зовсім невеликий. У RAV4 все куди скромніше. І сама комора невелика, і доступ до неї - через важку задні двері, яка кріпиться до кузова на японський манер, петлями зліва. Втім, додаткові зручності все-таки є - сіточки і гачечки. А якщо продовжити пошуки, то можна знайти і пару тайничков. Механізм розкладання задніх сидінь гарний. Потягнув за гачок - склалася спинка, і при цьому одночасно зїхала вниз і вперед подушка. Ще у RAV4 найнижча вантажна висота - запаска-то кріпиться на двері. У Antara ж вона під підлогою, від чого сама підлога багажника вийшов неймовірно високим. Та й сам відсік несильно більше бардачка - добра влізе в нього зовсім небагато. Сіток не видно, гачків не виявлено - тільки пара кишеньок з боків. Так що по частині вантажних перевезень Antara зливає конкурентам без бою. Зате пасажири Opel будуть раді тому, що, хоч і не весь їхній багаж вдалося взяти, самі вони всілися непогано. Місця позаду в Antara чимало, майже як в X-Trail. І побільше, ніж у RAV4. Але раз вже наші підопічні назвалися недовнедорожнікамі, то гріх не випробувати їх на недовнедорожье. Першим, мабуть, пошлемо RAV4. Система повного приводу у нього традиційна - зад підключається муфтою за вказівками пані Електронної системи. Хоча хитрості у Toyota є - наприклад, в тому, що Електронна система курсової стійкості (ESP, ESC, ASMS, DSC, FRD, VSA, VSC) система стабілізації може міняти частку моменту на колесах і зусилля на кермі. Але до офф-роаду це не відноситься, і RAV4 застряє на першому ж діагональному вивішуванні, не в силах зрушитися з місця. Від Toyota прийнято чекати млявих і комфортних повадок. Але RAV4 - дуже живий в управлінні автомобіль. Принаймні, для кросовера. Nissan X-Trail пролізе далі. Його трансмісія All-Mode 4-4-I принципово схожа на тойотовскую. Вона теж працює в парі з Електронна система курсової стійкості (ESP, ESC, ASMS, DSC, FRD, VSA, VSC) системою стабілізації, але має три режими. Перший - режим переднього приводу - для траси і економії палива, тут все ясно. Другий - автоматичний. А третій імітує блокування міжосьового диференціала, але тільки на швидкості до 40 км / ч. Його і врубаєм. І X-Trail їде! Однак коли покриття стає більш слизьким, не витримує і він. Безпорадна пробуксовка Приїхали! У свою чергу Antara по-справжньому здивувала. Вже де-де, а в ній немає ніяких премудростей в системі роботи повного приводу - звичайна подключалка. Але Opel дереться там, де вже міцно сидить Nissan! У чому ж справа? Може, в шинах? Та ні, вони нітрохи не зубастішим, ніж у інших. Фантастика. Але, на жаль, одних позашляхових якостей для перемоги недостатньо. У Opel, звичайно, відмінний інтерєр і непогана ергономіка, але млявий двигун і небездоганна керованість Не додають очок у боротьбі. А комплектація - і зовсім найбідніша з тестових машин. Antara могла б відмінно підійти для далеких поїздок - тут хороші шумоізоляція і курсова стійкість. Але тоді чому такий малий багажник? .. Тойоту ми сміливо рекомендуємо на роль міського автомобіля. Спритний і верткий, відмінно управляється, комфорт на пристойному рівні. Його скромних позашляхових можливостей у мегаполісі буде достатньо. Ось тільки коштує такий Рафік дуже дорого. 45 тисяч - це вже серйозно. У даній ціновій категорії на нього вже шкіряться такі машини, як Турбонаддув турбированная Mazda CX-7 і трилітровий Mitsubishi Outlander XL. Адже вони вже грають в інший, більш старшої лізі. Ну а для тих, хто любить далекі подорожі в компанії з декількома центнерами корисного вантажу, відмінно підійде X-Trail. Справжній чоловічий автомобіль - грубуватий, просторий, приголомшливо практичний і досить позашляховий. А ще, за рівних комплектаціях, і найдоступніший! У відмінному оснащенні, недосяжному для конкурентів, він стоїть 41 тисячу. І нехай за частиною спритності йому далеко до RAV4 - нічого в місті носитися. Та й ніде. І потім у X-Trail адже та-а-а-кою багажник! Технічні характеристики Характеристики Nissan X-Trail Opel Antara Toyota RAV4 Кузов Число дверей / місць 5/5 5/5 5/5 Довжина, мм 4630 4576 4395 Ширина, мм 1770 1850 1815 Висота, мм 1630 1704 1685 Споряджена маса, кг 1514 1805 1590 Повна маса, кг 2050 2225 2110 Обсяг багажника, л 479/1773 420/1420 586/1469 Двигун Тип Бензиновий, з розподіленим уприскуванням Бензиновий, з розподіленим уприскуванням Бензиновий, з розподіленим уприскуванням Розташування Спереду, поперечно Спереду, поперечно Спереду, поперечно Число і розташування циліндрів 4, в ряд 4, в ряд 4, в ряд Число клапанів 16 16 16 Робочий обєм, см3 1997 2405 2362 Макс. потужність, л. с. / об * хв 1 141/6000 140/5200 170/6000 Макс. крутний момент, Нм / об * хв 1 196/4800 220/2400 224/4000 Трансмісія Коробка передач безступінчатий варіатор (CVT, Multitronic, Autotronic) варіатор Автоматична, пятиступінчаста Автоматична, четирехступенчатая Привід Повний Повний Повний Ходова частина Передня підвіска Незалежна, McPherson Незалежна , McPherson Незалежна, McPherson Задня підвіска Незалежна, багатоважільна незалежна, багатоважільна незалежна, багатоважільна Передні гальма Дискові, вентильовані Дискові, вентильовані Дискові, вентильовані Задні гальма Дискові Дискові, вентильовані Дискові Кліренс, Кліренс, мм 200 200 191 Експлуатаційні характеристики Максимальна швидкість, км / год 172170180 Час розгону з 0 до 100 км / год, с 11,9 12,7 10,6 Витрата палива, л/100 км міський цикл 10,8 14,1 12,6 заміський цикл 7,2 7,1 7 , 9 змішаний цикл 8,5 10,1 9,6 Норма токсичності Євро-4 Євро-4 Євро-4 Ємність паливного бака, л 65 65 60 Паливо АІ-95 АІ-95 АІ-95 Комплектації протестованих автомобілів Комплектація Nissan X-Trail Opel Antara Toyota RAV4 Вартість базової комплектації, рублі () 914 909 (37 350) 937 000 (38 250) 1 102 500 (45 000) Передні подушки безпеки Бічні подушки безпеки Бічні шторки безпеки Антиблокувальна система (АБС) ABS Електронна система курсової стійкості (ESP, ESC, ASMS, DSC, FRD, VSA, VSC) Система стабілізації Ксенонові фари --- Бічні дзеркала з електроприводом і обігрівом CD-магнітола Можливість відтворення MP3 - CD-чейнджер - Протитуманні фари Клімат-контроль - Двозонний клімат-контроль - Датчик дощу - Датчик освітленості Омивач фар - Кнопки управління на кермі Легкосплавні колеса Система допомоги при спуску О Підігрів передніх сидінь Електрорегулювання водійського сидіння О - Електрорегулювання передніх сидінь О - Шкіряний салон О - Бортовий компютер О Круїз-контроль О Система допомоги при парковці, задня - О - Система допомоги при паркуванні, передня - О - Люк в даху з електроприводом О - Забарвлення металік Про Про Про Вартість протестованого автомобіля, рублі () 1 003 984 (40 980) 977 500 (39 900) 1 113 000 (45 430) Позначення: входить в базову комплектацію; - відсутня; o опція, встановлена ??на тестований автомобіль. Безпека Toyota RAV4 зразка 2006 року змогла заробити на краш-тесті EuroNCAP чотири зірки. Більш високої оцінки машині не вдалося заслужити через результати лобового зіткнення, в якому вона набрала 12 балів з 18.

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:


Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.