Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


28-08-2014, 00:49    Перший дизельний Porsche. Смачний чи ні? авто - в раздеде "Тест-Драйв"

тест-драйв porsche cayenne На Феррарі за дровами, на Мазераті за гноєм Схоже, до цього все і котиться. Проламувати іміджеві барєри непросто Але автомобільні компанії останнім часом тільки цим і займаються. Інакше не вижити. S Transsyberia, як і будь-яка інша модифікація Cayenne, здатна дати водієві відчути себе володарем бездоріжжя, але з однією лише поправкою, - машина повинна бути готова. Як мінімум її треба взути під внедорожную гуму з розвиненими грунтозацепами. Всі перешкоди під час тесту ми долали на шосейних шинах Візьмемо той же Porsche. Легендарна марка, яка традиційно займалася випуском асфальтових speed-карів, ні з того, ні з сього в 2002-му починає клепати позашляховики. Сильно? Не те слово. А зараз ще хлеще. Компанія почала випускати дизельні машини. Звичайно - уявити собі 911 GT3 RS, який живиться важким паливом, поки що важкувато. А ось Cayenne - запросто. Тим більше що представляти-то вже нічого не потрібно. Машина запущена у виробництво в кінці минулого року і вже продається у нас. Щоб дізнатися, як звучить дизельний Cayenne і під яким соусом його подають, я відправився з жменькою журналістів на дводенний марафон, який влаштувала Porsche на дорогах Московської і Тверської областей. У пробігу брали участь майже всі модифікації Cayenne, представлені в Росії - S, Turbo, GTS. Був навіть іміджевий S Transsyberia Геометрія Cayenne, звичайно, хороша, але, як кажуть, є нюанс. Єдине, що оберігає лакофарбове покриття нижче пояса від несподіванок бездоріжжя, - пара пластикових фартухів на передньому і задньому бамперах і накладки на порогах, все інше залишається незахищеним тест-драйв porsche cayenne Ми проїхалися по розбитому асфальту і грунтових доріжках якості нижче плінтуса. Покуштували на смак бруду на узгірях позашляхової траси. Загалом, трепку влаштували хорошу. Але це не головне (про можливості Туареговского шасі, на базі якого стоїть Cayenne, можна прочитати тут). Для мене куди важливіше було порівняти дизельний Cayenne з його бензиновими модифікаціями. Розштовхавши всіх колег, прориваюся до дизеля першим. Стрибаю за кермо, заводжу мотор Околиці оголошує жорстке тракторне торохтіння Ви можете собі уявити це? Я можу, але тільки якщо сильно напружити воображеніеСпокойно, спокійно. Жартую! Насправді двигун тихіше води. Вібрації? Їх і в помині немає - адже під капотом старий знайомий V6 3.0 TDI (Уcтанавливается на Audi Q5/Q7 і Touareg), який видає 240 л. с. (4000-4400 об / хв) і 550 Н • м (2000-2250 об / хв) крутного моменту. Вирулюю на шосе. Підошву в підлогу. Раз. Два. Три Движок лисицею викручується до максимуму, шестиступеневий гідротрансформаторний автомат жваво відщіпає щаблі Через 8,3 секунди після старту у віконці спідометра стрілка вже навпроти ризики 100. Непогано для 2,3-тонною штуковини Одинадцять, чотирнадцять Ще до 120 динаміка чудова, але потім дизельний Кайен скисає прямо на очах. Чому так? Низькопрофільна шосейна гума - не кращий варіант на дірявому асфальті і бездоріжжі. Один мій колега у Cayenne S в Тверській області балон таки пробив, потрапивши в некволу яму з гострими краями тест-драйв porsche cayenne Все просто. Дизельні двигуни традиційно мають великий крутний момент, але робочий діапазон оборотів у них вузький (у нашому випадку максимум на 4500 об / хв). Щоб забезпечити одночасно прийнятну динаміку і хорошу максимальну швидкість, потрібна більша в порівнянні з бензиновими двигунами кількість ступенів в коробці передач. Але у Фольксвагена відповідної коробки немає - є тільки всемодельний шестиступеневий гідротрансформаторний Tiptronic. Розробляти агрегат з нуля для однієї лише дизельної модифікації занадто накладно, от і довелося інженерам, адаптуючи трансмісію до дизельного мотора, йти на компроміс і грати з передавальними відносинами. Незважаючи на відсутність грунтозачіпів на розгрузлій колії просунута повноприводна трансмісія з поніжайкой і блокуваннями міжосьового і заднього диференціалів дозволяє Кайенну рухатися досить впевнено Перші чотири передачі зробили відносно короткими для того, щоб у міській штовханині на помірних швидкостях Cayenne міг сусідам по потоку демонструвати свою спритність. А пяту та шосту передачі, навпаки, розтягнули, щоб забезпечити прийнятну максимальну швидкість. Добре. Максималку хоч якусь (всього 214 км / год) забезпечили, та тільки затяжні обгони на заміському шосе на високій швидкості насолоди не доставляють. ... і навіть успішно форсувати слизькі сорокоградусні підйоми тест-драйв porsche cayenne Виходить, за своїми динамічними показниками дизельна версія десь посередині між звичайним Cayenne (від 2547100 рублів) з 290-сильним бензиновим шестициліндровим мотором (385 Н • м) і Cayenne S (від 3 379 900), оснащеним 385-сильним (500 Н • м) V8. Нагадаємо, що перший добирається до сотні за 8,5 секунди і може низенько літати зі швидкостями до 227 км / ч. Другий - 100 км / год розмінює за 6,8 секунди, а максималка складає 250 км / ч. Звичайно, Cayenne S помітно динамічніше, але і помітно дорожче, як за ціною, так і з експлуатації. Але якщо порівнювати звичайний Cayenne і Cayenne Diesel, які за вартістю абсолютно однакові, то другий, якщо ставити в основу економічність, набагато переважніше. При безбаштовому відпалі на заміських дорогах і помірному бездоріжжі наш дізКайен споживав максимум 12,5 літра палива на сто кілометрів шляху. Якщо їхати спокійно і розмірено, за містом можна запросто укластися в паспортні 7,9 літра на сотню. Знову ж, якщо економити, то в місті дизельний позашляховик буде просити не більше 11,6 літрів на сто кілометрів. тест-драйв porsche cayenne Ходи підвіски з позашляхових мірками у шасі Cayenne / Touareg невеликі, але діагонального вивішування машина не боїться. На відміну від Touareg, де тяга між осями ділиться в пропорції 50:50, у Cayenne крутний момент розподіляється в співвідношенні 38:62. Завдяки цьому в ковзанні під газом останній демонструє явно виражені задньопривідні звички А от звичайний бензиновий Cayenne такими цифрами похвалитися не може. У нас в тестовому режимі за містом витрата 95-го бензину утримувався близько 17 літрів на сотню. Паспортний витрата палива в місті - 18,3 л/100 км, на шосе - 9,8. Так що у шанувальників Кайенів, які не дуже-то женуться за швидкістю, зявилася ще одна можливість заощадити. Це нічим не погано. Раціональна і заклопотана екологією старенька Європа давно підсіла на дизельну тему. А що? Солярка сама по собі дешевше, дизельні мотори економічніші і тяговітиє - а останнім часом вони ще й комфортні Тепер черга за нами. Втім, ті, кому традиції не дають спокою, можуть, як і раніше, віддати свій голос за генетично більш правильні динамічні бензинові версії. Головне - було б з чого вибирати. Текст: Віталій Кабиш Фото: Віталій Кабиш тест-драйв porsche cayenne тест-драйв porsche cayenne тест-драйв porsche cayenne

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:

Похожие статьи:
  • Шліф Seat Leon Cupra, Opel Astra OPС авто
    За 240 л. с. на брата і ніяких інженерних чудес: ні блокувань, ні хитрих підвісок - сила є? Так, сьогодні ми маємо справу з самими розгнузданими хот-хетч на ринку. Вони танцюють свої джиги від первісного VW Golf GTI: 1,6 л, 110 л. с., 830 кг. На
  • Geely MK. - Велкам ту Чайна С-клас авто
    Geely MK пропонує своїм пасажирам комфорт і навіть елементи солодкого життя, а на ділі виявляються численні неприємні дрібниці. І якщо з естетичним невдоволенням ще можна змиритися, то небезпечну поведінку машини при маневрах і некомфортна
  • Volvo S40, Volvo V40. - СПОРТСМЕН по-шведськи авто
    Надати сімейному автомобілю спортивні риси не так-то легко, якщо, звичайно, мова не йде лише про зовнішні атрибути - спойлерах, накладках порогів та іншої навішуванні. Найскладніше - зберегти прийнятний баланс між спортивностью і практичністю.
  • Mazda Atenza. - Огляд нового покоління сімейства автомобілів Mazda Atenza авто
    Хоч і седан, але в деяких епізодах демонструє непогану спортивну форму Модельний ряд Mazda Atenza поповнився новою машиною - седаном в комплектації 25EX (з 2,5-літровим двигуном). Зазвичай, коли говорять поповнився, мають на увазі, що

Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.