Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


9-01-2015, 03:59    Geely MK. - Велкам ту Чайна С-клас авто - в раздеде "Тест-Драйв"

Geely MK пропонує своїм пасажирам комфорт і навіть елементи солодкого життя, а на ділі виявляються численні неприємні дрібниці. І якщо з естетичним невдоволенням ще можна змиритися, то небезпечну поведінку машини при маневрах і некомфортна посадка за кермом - вже серйозні недоліки. Судячи з все увеличивающемуся кількості китайських автомобілів на вулицях, далеко не всіх автолюбителів зупиняє спогад про страшні результати краш-тестів Chery Amulet і Geely Otaka, проведених редакцією журналу Авторевю (наше приватне спогад про Amulet теж не вселяє впевненості). Але у китайських машин є своє незаперечну перевагу: вони дешеві і оперативно прибувають в російські автосалони. До того ж китайці швидко вчаться і, як кажуть, виправляють дитячі хвороби попередньої партії прямо на конвеєрі партії нинішньої. Що ж, можливо, ситуація і справді змінюється на краще? Щоб дізнатися це, ми дуже обережно взяли на тест-драйв Geely MK - досить солідний і вже не такий дешевий седан С-класу. На відміну від доступного седана, яким Джилі Otakaвала російський авторинок (вартість Отакі починається від 291 500 рублів), MK коштує вже від 319 000 рублів. Втім, до чого розмінюватися на дрібниці - ми взяли саму шикарну комплектацію з шкіряним салоном, люком, електросклопідйомниками, електроприводом дзеркал і іншими речами, непомітно що роблять життя простіше і приємніше. Вартість таких машин починається від 369 000 рублів У цьому діапазоні у Geely в конкурентах вже досить серйозні моделі, хоч і без шкіряного салону. Поїхали. Отже, зовні Geely виглядає непогано. Не можна сказати, що автомобіль змальований з чогось або зібрав риси дизайну відразу декількох прототипів - адже китайці це справа люблять. Ні, у MK з авторськими правами, схоже, все нормально - досить солідний, зібраний автомобіль, з дещо різким, але загалом звичайним дизайном. Чітко окреслені гострі грані широченних фар - до речі, у багатьох китайських машин широко розкриті фари, як у мультфільмах аніме, мабуть, з почуття протиріччя. Страшних зазорів не спостерігається - акуратний пристойний автомобіль. Тільки от емблема підозріло нагадує Skoda. Судячи за профілем седана, багажник повинен бути містким. Його обсяг насправді вражає, але з застереженнями. Навантажувальна висота занадто велика, через великі задніх ліхтарів для навантаження залишається вузький проріз, а всередині обсяг скорочують виступаючі колісні арки. Є повнорозмірна запаска, але її прикриває фанера, на якій настелен тонкий килимок Заднє сидіння можна скласти, але при цьому утворюється висока сходинка. Суцільні але. З переваг - кришка багажника оснащена електроприводом. Втім, при її закритті виникають проблеми - але тут треба докласти кмітливість, а банальну силу. До речі, те ж саме з дверима - закривати треба з розмаху, отримуючи у відповідь гуркіт, як у класиці. Відкриваємо двері - автомобіль починає неспокійно блимати аварійкою. Непогана функція, особливо тим, що її можна при бажанні відключити - одна справа, коли висаджувати пасажирів у метро, ??а інша - коли епатіруешь публіку аварійної істерикою на заправці або парковці. Всередині, як і було обіцяно, шкіра. Втім, на дотик вона якась китайська, не дуже приємна тактильно, але за великим рахунком якість прийнятне. Пластик приладової панелі, само собою, жорсткий, але на вигляд не страшний, зазорів між панелями не помітно. А шкіряні вставки з внутрішньої сторони дверей і зовсім радують око. За контрастом прикре враження справляє кришка ящика рукавички, виконана з тонкої пластмаси. Притому зачинити цю легку кришку не завжди вдається з першого разу, а за розмірами перчаточному ящику, швидше, підійшло б слово ящичок. Прилади розташовані по центру, але трохи під кутом, так що водієві доведеться скошувати очі і відволікатися від дороги. Шкали й зелене підсвічування немудрі, але читаються свідчення добре, а самі прилади не блікуют. У центрі гордо сяє мультимедійна система Prology з CD, MP3, DVD і портом для підключення зовнішніх носіїв. Втім, ця фішка - небезкорислива ініціатива дилера, сам автомобіль може похвалитися тільки аудіопідготовкою. До речі, якраз до Пролоджи за час тесту не було жодної претензії. Варто влаштуватися за кермом, як починаються проблеми. Перше відчуття - голова впирається в стелю (ця думка недалека від істини), коліна вище керма, педалі чомусь розташовані мало не на підлозі, власні руки взагалі зайві. Регулювання керма по висоті кілька виправляє ситуацію з колінами, але серйозно не покращує - сидіти все одно незручно. Зате є підігрів сидіння - так-так, саме сидіння, а не сидінь - кнопка тільки одна, для водійського місця, з дбайливо зазначеної буковкой L, тобто ліве. Підігрів, до речі, намагається від душі, головне, вчасно його вимкнути, а то стане занадто гаряче. Але саму функцію в російських умовах варто віднести в безперечні плюси. Між іншим, водієві ще гріх скаржитися - незважаючи на значні зовнішні габарити MK, в салоні тісніше, ніж очікується. У плечах двоє дорослих на задньому дивані сядуть досить комфортно, але от ногам буде затісно, ??а головою в стелю бідолахи Встромити НЕ фігурально, а буквально - дах до задньої частини салону помітно знижується. Люк - відмінна романтична штука, і до нього в Джилі майже не виникло претензій, хіба що іноді заїдають клавіші, але це такі дрібниці, право. Загалом, салон седана справляє подвійне враження. Загальна картина непогана, виглядає інтерєр цілком гідно, але якісь деталі - якось, ящик рукавички, заїдають клавіші, неприємні на дотик, жорсткі важелі включення поворотників і двірників, незручна посадка за кермом, низька стеля, вирване вже при невеликому пробігу кріплення козирка переднього пасажира дуже швидко видають справжню сутність китайського С-класу. І, звичайно, горезвісний запах пластика - він буквально переслідує пасажирів Джилі і за межами машини, їм просочується навіть одяг! Може, в русі автомобіль спокутує недоліки? Сяк сівши за кермом, виїжджаємо у великий світ. Шум вулиці в салон майже не проникає, але от мотор Після 3000 об / хв ігнорувати його виття вже не виходить. А піскоструй по днищу і колісних арках погано заглушає навіть музика. Ой, де ж прилади, їх що, відключили за несплату? А, ось вони, в центрі ж. Через пару годин до такого розташування звикаєш. Звикнути до бічних дзеркалах не вдалося. Упевненості в тому, що контролюєш обстановку навколо машини, не виникає. Більше того, на швидкості дзеркальні елементи починають вібрувати. Також в русі звідкись із глибин салон починає верещати невтомна цикада (термін цвіркун для цього звуку занадто скромний). Тестовий автомобіль був оснащений 1,5-літровим мотором потужністю 94 л. с. - Це в будь-якому випадку єдиний доступний силовий агрегат. Динамічного прискорення від нього дочекатися не вдалося - при натисканні на педаль акселератора виникають відчуття, схожі з задумливим автоматом, хоча MK був обладнаний механічною трансмісією. З ростом оборотів справа не змінюється. На користь КПП можна сказати, що передавальні числа підібрані оптимально, що дозволяє перемикатися не надто часто. Ходи важеля при цьому короткі (як і педаль зчеплення), а от чіткості включення передач коробці не вистачає. На прямій машина поводиться зібрано, підвіска відпрацьовує нерівності. Але, на жаль, в поворотах машину контролювати складніше, причому сильні крени - ще не найстрашніше. Лякає кермо з незрозумілою зворотним звязком, в повороті ГУР ніби закушує рульове колесо! При скиданні газу задню вісь заносить, автомобіль демонструє надмірну обертальність, перед Очима проносяться картинки з краш-тесту спорідненої Отакі Таке непристойне поведінка викликає бажання проїжджати повороти гранично обережно. І це, мабуть, самий головний недолік Джилі. Автомобіль змушує звертати увагу на такі речі, які зазвичай не помічаєш. Це як в анекдоті про голову, яку відчуваєш, тільки коли вона болить. Geely би пропонує своїм пасажирам комфорт і навіть елементи солодкого життя, а на ділі виявляються численні неприємні дрібниці. Дзеркала з обігрівом, електроприводом і повторювачами покажчиків повороту, але на швидкості дзеркальний елемент вібрує. Багажник великий, з електроприводом кришки, але завантаженні заважають широкі ліхтарі і незручний проріз. Повнорозмірна запаска, але ховається вона під фанерою, прикритої тонким килимком. Люк, але кнопки заїдають. Гідропідсилювач керма, але в поворотах кермо блокується. Шкіряна оббивка сидінь, але важелі включення двірників і поворотников жорсткі і неприємні на дотик. Електричні склопідйомники, а двері треба закривати з розмаху. Непогана шумоізоляція від вулиці, але жахливий виття мотора. А вирване кріплення козирка захисту від сонця при невеликому пробігу, а запах пластика? І так у всьому. І якщо з естетичним невдоволенням ще можна Змиритися, то небезпечну поведінку машини при маневрах і некомфортна посадка за кермом - вже серйозні недоліки. Вартість Geely MK починається від 319 000 рублів. За ці гроші в базі покупець вже отримує ГУР, кондиціонер, електропривід та обігрів дзеркал, підігрів водійського сидіння, противотуманки, світлодіодні повторювачі повороту на дзеркалах, регулювання рульового колеса по нахилу, шкіряну обробку керма, подушку безпеки водія. Непогано. Середня комплектація Comfort за 349 000 рублей того ж має ABS, EBD, подушку безпеки пасажира, електросклопідйомники всіх дверей. А машина за 379 000 (не рахуючи опціонального Prology) виглядає навіть занадто шикарно: все вищеперелічене плюс шкіряний салон і люк Але це лише список обладнання, варто дізнатися, як він реалізується на ділі, і платити майже 400 000 рублів вже не хочеться. До речі, приблизно такий же діапазон цін за такі ж комплектації з люком, шкіряним салоном і шкіряною оббивкою керма, клімат-контролем є тільки у китайського ж конкурента BYD F3. Наша думка: ці гроші краще віддати за старий, але добрий Hyundai Accent (схожа комплектація обійдеться в 365 200 рублів, правда з однією подушкою), Renault Logan (від 365 700 рублів за машину з подібним оснащенням), Fiat Albea (389 000 рублів на схожій комплектації) або Peugeot 206 Sedan (трохи більше 400 000 рублів за подібне оснащення). Ці машини будуть без люка, шкіри і телевізора, але в них є все необхідне, а головне, немає тих дрібниць, які не помічаєш, коли голова не болить. Світлана Алеева Комплектація тестованих автомобіля Фронтальні подушки безпеки АБС Підсилювач рульового управління Регульована рульова колонка по висоті Оздоблення рульового колеса шкірою Оздоблення салону шкірою Електрообігрів передніх сидінь Кондиціонер Електропривод і обігрів зовнішніх дзеркал Електросклопідйомники передні Електросклопідйомники задні Складне по частинах заднє сидіння Люк з електроприводом Протитуманні фари Фарбування металік Повнорозмірне запасне колесо Привід кришки багажника EBD Технічні характеристики Кузов Тип кузова Седан Кількість місць 5 Споряджена маса, кг 1040 Повна маса, кг 1460 Довжина, мм 4342 Ширина, мм 1692 Висота, мм 1435 Колісна база, мм 2502 Дорожній просвіт, мм 150 Двигун Тип Бензиновий Розміщення Спереду, поперечно Розташування і число циліндрів 4 в ряд Робочий обєм, см 1498 Ступінь стиснення 9,6 Число клапанів на циліндр 16 Максимальна потужність, л. с. / об / хв 94/6000 Максимальний крутний момент, Нм / об / хв 128/3400 Трансмісія Коробка передач Механічна, 5-ступінчаста Привід Передній Передня підвіска McPherson Задня підвіска Напівзалежна Передні гальма Дискові Задні гальма Барабанні Шини 185/60 R15 Динаміка Максимальна швидкість, км / год 165 Витрата палива, л/100 км міський цикл 7,8 заміський цикл 6,3 змішаний цикл 6,8 Ємність паливного бака, л 45 Паливо АІ-92

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:

Похожие статьи:
  • Volvo S40, Volvo V40. - СПОРТСМЕН по-шведськи авто
    Надати сімейному автомобілю спортивні риси не так-то легко, якщо, звичайно, мова не йде лише про зовнішні атрибути - спойлерах, накладках порогів та іншої навішуванні. Найскладніше - зберегти прийнятний баланс між спортивностью і практичністю.
  • Mazda Atenza. - Огляд нового покоління сімейства автомобілів Mazda Atenza авто
    Хоч і седан, але в деяких епізодах демонструє непогану спортивну форму Модельний ряд Mazda Atenza поповнився новою машиною - седаном в комплектації 25EX (з 2,5-літровим двигуном). Зазвичай, коли говорять поповнився, мають на увазі, що
  • Suzuki Swift. - Огляд автомобіля Suzuki Swift Sport авто
    Нарешті нам представлена ??довгоочікувана спортивна версія Swift! Як відомо, базова модель нинішнього покоління машин Suzuki Swift зявилася у продажу в жовтні 2004 року, і відразу стала досить популярною. І це не дивно: збільшена
  • Suzuki Kizashi. Тест-драйв Suzuki Kizashi: самурай на снігу авто
    Дебют Suzuki в класі D спочатку здавався кроком, щонайменше, сміливим. У той час як інші виробники освоюють бюджетні компакти і недорогі кросовери, японці вирішуються ступити на поле, де ключові гравці давно заслужили свій

Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.