Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


5-10-2014, 09:17    Mazda Atenza. - Огляд нового покоління сімейства автомобілів Mazda Atenza авто - в разделе "Тест-Драйв"

Хоч і седан, але в деяких епізодах демонструє непогану спортивну форму Модельний ряд Mazda Atenza поповнився новою машиною - седаном в комплектації 25EX (з 2,5-літровим двигуном). Зазвичай, коли говорять поповнився, мають на увазі, що зявилося щось нове, чи не так? Так от, в даному випадку сенсації, або краще сказати, прориву ні в конструктивному, ні в технологічному плані не відбулося. Просто розробники, очевидно, вирішили зібратися з силами і зробити нову машину, але на старий лад, удосконалюючи те, що було хороше в колишньому седані, але не більше того. Іншими словами, новий седан Atenza - це вдосконалений старий. Єдине, чим нинішня версія седана істотно відрізняється від седана Atenza колишнього покоління, так це двигуном, який вирішено було модифікувати, збільшивши його робочий обєм з 2300 до 2 500 кубиків. Як пояснив представник технічної групи, яка працювала над проектом нової машини, зроблено це було з однією-єдиною метою - поліпшити експлуатаційні якості. У чому саме це виразилося? Ну, якщо в двох словах, то у зміні кривої крутного моменту. Тобто, колишній мотор обємом в 2300 см3 розвивав потужність в 178 л. с., і пік його потужності припадав на 6500 оборотів колінчастого валу в хвилину. У новому двигуні потужності поменшало (170 л. С. При 6 000 об / хв.), Проте збільшився крутний момент (раніше 21,9 кг-м при 4000 об / хв., А зараз - 23,0 кг-м при тій же частоті обертання). Здавалося б, парадокс: у двигуна виріс робочий обєм циліндрів, а потужність знизилася. Але з іншого боку, можна подивитися на те ж явище з іншої точки зору, і все постане зовсім в іншому світлі. Дивіться: мотор перевели на тип бензину Regular (АІ-92, АІ-95), плюс до цього пік потужності став наступати при меншій, ніж раніше, частоті обертання колінчастого валу. Добре це чи погано? Ну, в плані економії пального, звичайно, добре, так що можна навіть змиритися з деяким падінням потужності. З іншого боку, у двигуна зріс його крутний момент. Зріс - не зовсім правильний вираз, скоріше його змусили підрости. А навіщо? Щоб було легше їздити на малій і середній швидкості, тобто в тому швидкісному діапазоні, в якому пересічному водієві доводиться рухатися найчастіше. Так, звичайно, літровий крутний момент в цьому моторі не перевищує заповітного рубежу в 10 кг-м, і це погано, оскільки за сучасними поняттями такий мотор не можна вважати чинним з високим коефіцієнтом корисної дії. Але якщо перевести оцінку з області теорії в область практичного водіння, виявиться, що двигун все одно тягне прекрасно. Я не упустив випадку поцікавитися у вищезгаданого представника, чи не можна було все-таки вичавити з мотора ці самі 10 кг-м на літр, на що отримав таку відповідь: Та хіба ми самі не розуміємо, що мотор, у якого літровий крутний момент нижче 10 кг-м, не можна вважати доробленим? І, тим не менш, скільки ми не старалися, з незалежних від нас обставин вийти на запланований рубіж нам так і не вдалося. Але у нас є виправдання - зменшення потужності супроводжувалося зростанням крутного моменту, і тому в плані практичного водіння машина поза всяких сумнівів виграла. Що ж, добре, хоча б, що розробники самі розуміють, що спочивати на лаврах їм поки зарано. А раз так, тоді є надія, що все ще буде добре. А чому, власне кажучи, всіх нас так турбує зниження потужності? Адже всім має бути ясно, що головне тут - не номінальна потужність, а запас крутного моменту. Якщо хтось не вірить, пропоную звернутися до досвіду експлуатації дизельних моторів з системою уприскування common rail. Адже не секрет, що за потужністю такий дизель поступається бензиновому мотору (не забувайте, що обороти піку потужності у нього низькі). Зате крутний момент - краще не придумаєш. І саме за рахунок такого великого запасу крутного моменту він здатний вийти з будь-якої ситуації, з якими постійно стикається пересічний водій. Причому, він робить це нітрохи не гірше, ніж такий же автомобіль з бензиновим двигуном. І щоб вже більше не повертатися до цієї теми, дозволю собі поставити запитання: а що, хіба весь досвід, накопичений за час проведення 24-годинних перегонів Ле-Ман, не доводить, що без потужного крутного моменту домогтися пристойного результату там просто неможливо? Atenza нового покоління якраз і оснащена таким мотором (2500 см3, бензиновим, звичайно!), В якому ставка робиться саме на великий крутний момент, досягнутий за рахунок відносного зниження потужності. І що ж? А те, що коли сидиш за кермом, в деяких ситуаціях просто забуваєш, що керуєш седаном, настільки у нього хороша спортивна виправка. Так, я не обмовився: не тільки я, а й інші учасники випробувальних заїздів говорили те ж саме, мовляв, часом їм здавалося, що це не седан, а самий що ні на є спортивний 5-дверний хетчбек Atenza! Аж надто добре, мовляв, на великій швидкості цей седан притискається до дороги - просто клас. Звичайно, було б абсолютно неправильно стверджувати, що вся справа тільки в модифікованому двигуні. Адже кузов типу седан все одно залишається зі своїми мінусами, який мотор на нього не постав. Але у розробників визрів план: вони розрахували, де у кузова найслабші місця (а це якраз посередині), і посилили ці місця металевими листами, що володіють високим і надвисоким опором розтягуванню. Після цього, звичайно, і керованість стала краще, хоча з іншого боку, що таке керованість без точно підібраною геометрії для керованих коліс? Експлуатаційні якості удосконаленого кузова і підвіски просто чудові Не знаю, може бути, через те що була збільшена жорсткість кузова, може бути, ще через що-небудь, але скажу одне: підвіска нового автомобіля стала діяти майже ідеальним чином, а колеса, так ті взагалі на ходу просто липнуть до дороги. І в той же час, варто тільки водієві повернути рульове колесо, як ці, здавалося б, які прилипли до асфальту колеса з дивовижною легкістю і точністю виводять машину на знову обраний курс. Зрозуміло, що в такій обстановці, коли з одного боку дорога притягує до себе машину, як магнітом, а з іншого рульове управління діє точно і вивірено, у водія зявляється почуття, що керований ним автомобіль володіє невичерпним запасом стійкості. Які зміни в ходовій системі привели до таких позитивних результатів? Спочатку звернемося до підвіски передніх коліс. Вона, потрібно зауважити, як і раніше будується на подвійних паралельних поперечних важелях. У той же час подвійні кульові опори, що використовувалися раніше, в седані нового покоління поступилися місцем звичайним, тобто одинарним. Кажуть, що таким чином вдалося надати підвісці більше поперечної жорсткості. Добре, але от що цікаво: ті позитивні якості, заради яких, власне кажучи, ці подвійні кульові опори зявилися в седані перового покоління, нікуди не поділися. Але для того, щоб підвіска зберегла свій колишній потенціал, довелося, як пояснив представник технічної групи, кріпити її до кузова не по 4-х, а по 6-точковою схемою. І саме ця обставина дозволила з одного боку домогтися, щоб колеса точно виконували кермові команди, а з іншого - поліпшити пріжімаемость коліс до дороги. Тепер про задній підвісці. Задні колеса, потрібно зауважити, як і раніше підвішуються через E-утворюю систему поздовжніх важелів, розроблену інженерами компанії Mazda. Оскільки, як вже було зазначено, робота над новим седаном звелася, по суті справи, до подальшого вдосконалення аналогічної моделі колишнього покоління, із задньою підвіскою вирішено було виконати наступне. По-перше, збільшити настановні кути амортизаторів і доопрацювати важелі, щоб підвіска з колишньою силою притискала колеса до дороги і примушувала їх в точності слідувати нерівностях її покриття. Разом з тим потрібно було домогтися, щоб ні за яких обставин задня частина машини не втрачала стійкості. Так, і ще: точки кріплення поздовжніх важелів до кузова вирішено було зрушити вгору на 25 мм, а самі втулки кріплення за розміром збільшити з 60 до 70 мм. Що це дало? При гальмуванні задня частина якщо і підводиться, то не в такій мірі, як це спостерігалося раніше, плюс до цього вдалося досить вдало погодити динамічний хід передньої і задньої підвіски. У підсумку їзда стала більш комфортною, чому неабиякою мірою сприяє хороша захищеність салону від так званого дорожнього шуму. Ці зміни, внесені в новий седан Atenza, дають про себе знати постійно. Взяти, приміром, рульове управління, яке вище я назвав вивіреним. Але одного цього визначення явно недостатньо, щоб читач зміг зрозуміти, що саме я маю на увазі. Уявіть, машина підходить до повороту, я переношу погляд у той бік, куди потрібно повертати, і фіксую його на точці, яку вибираю в якості орієнтира. Одночасно я повертаю рульове колесо, і машина, зрозуміло, звертає убік. І раптом мені починає здаватися, що автомобіль повертає сам собою, підштовхуваний моєї внутрішньою енергією, а не рульовим колесом, яким я, природно, продовжую діяти. Так, звичайно, в якійсь мірі це можна пояснити відносно малим кутом повороту навколо поздовжньої осі. До речі сказати, на тлі всіх інших машин, які мені доводилося відчувати, у цього автомобіля крен дійсно невеликий, причому, навіть без знижки на те, що він - седан. Тобто, швидкість на повороті відносно висока, а машина не крениться, от і все! Через внесених в конструкцію підвіски змін перед машини на повороті зміщується в бік напрочуд плавно, і плюс до того все відбувається в буквальному сенсі без зайвого шуму. Ні, коли настає час, колеса починають верещати, не без цього, проте до настання цього моменту - ніяких тривожний симптомів, ніякого шуму провертати вхолосту шин, який, як правило, цей самий вереск і передбачає. Хоча описуваний мною автомобіль є седаном, мякою його підвіску не назвеш. Навпаки, вона досить сильно затягнута, і, тим не менше, коли під колесами виявляється нерівність, вона не стукає, що й зрозуміло - не дозволяє жорсткість кузова. Тільки чується, чи знаєте, такий ляпанець, який, мабуть, повязаний з тим, що колесо відіграє, а потім знову повертається на місце. Принаймні, той звук, який проникає в салон, він не дратує і не стомлює, просто інформує водія про стан дорожнього покриття, і не більше. Варто тільки трохи натиснути на акселератор, і машина, не роздумуючи, зривається в розгін, причому тим інтенсивніше, чим сильніше педаль газу притискається до підлоги. Правда, стверджувати, що швидкість при цьому зросте блискавично, буде явним перебором, але якщо сказати у високому темпі - чому б і ні? Головне, однак, те, що за будь-якої початкової швидкості розгону водій, якому раптом знадобилося розігнатися (наприклад, щоб перегнати що йде попереду машину), навряд чи залишиться розчарованим. І, стало бути, він може вести машину, заздалегідь плануючи свій маневр, будучи впевненим у тому, що якщо йому раптом знадобиться трохи додати, у нього це вийде. Гальма теж настільки досконалі, що гальмуєш, не замислюючись Коли говориться, що, мовляв, машина безпечна, що вона стійка на ходу, передбачається, що вона оснащена ефективно діючими гальмами. Ні, те, що гальма, в кінцевому рахунку, повинні бути надійними і вміти впоратися з будь-якою швидкістю, яку може розвинути обслуговується ними автомобіль, само собою зрозуміло. Питання в іншому: як саме повинен протікати процес гальмування, або, іншими словами, наскільки добре водій, якому знадобилося пригальмувати, відчуває, з якою саме силою слід тиснути на гальмо. Словом, один з найважливіших гальмуючих чинників - це те, наскільки добре водій відчуває педаль гальма. Перше, на що зазвичай звертаєш увагу, коли починаєш оцінювати роботу гальмівної системи, це величина вільного ходу педалі гальма. Іншими словами, який шлях повинна проробити педаль гальма до того моменту, коли колодки почнуть притискатися до гальмівних дисків і в системі виникне підвищений гідравлічний тиск. Так от, можу сказати, що у нового седана Atenza цей хід дуже слабкий, тому варто тільки доторкнутися до педалі, і відразу відчуваєш, що процес пішов. Звичайно, водієві бажано точно знати, наскільки сильно колодки тиснуть на диски, щоб не перетиснути й не недотиснути. І тут слід зазначити, що, незважаючи на свій малий вільний хід, педаль гальма в кожному окремому епізоді виявляється дуже, я б сказав, інформативною. А раз так, тоді що би водій не задумав, він завжди відчуває, наскільки сильно або, навпаки, несильно слід тиснути на педаль. І ось що дивно: мені треба було зовсім небагато часу, щоб освоїтися, і надалі всі мої рішення про те, як гальмувати, приймалися, не побоюся цього слова, на підсвідомому рівні. Новий седан Atenza оснащений 5-ступінчастою автоматичною коробкою. Правда, якщо автомобіль на повному приводі, тоді коробка 6-ступінчаста, але в будь-якому випадку дозволяє перемикатися і вручну. Плюс до того, на машинах деяких категорій це можна робити і з рульової колонки за допомогою встановлених там ручних перемикачів. Щоб перевести коробку на ручне управління, слід взятися за важіль і відвести його з положення D вправо (позиція M). Після цього можна послідовно перемикатися з однієї передачі на іншу. До речі сказати, щоб перейти на підвищену швидкість, потрібно, як це прийнято в машинах Mazda, потягнути важіль на себе. Така схема перемикання особисто мені здається більш природною, адже недарма ж у всіх гоночних машинах використовують саме її. Якщо водій деякий час рухався в режимі автоматичного перемикання (D), а потім відпустив педаль газу і перейшов на режим M, табло покаже 4-ю швидкість, а двигун почне активно пригальмовувати. Цей спосіб скинути швидкість дуже навіть може стати в нагоді при русі по високошвидкісному шосе. Адже якщо все робити як слід, можна пригальмувати, не користуючись гальмом. Наприклад, рухаєшся з високою швидкістю і раптом бачиш, що дистанція до попереду автомобіля, що йде стала поступово скорочуватися. Можна, звичайно, натиснути на гальмо, але можна просто змінити положення важеля управління трансмісією, і цього буде достатньо. Погодьтеся, що в більшості подібних випадків водій вибере другий варіант. Між іншим, з цією коробкою відбувалися дивні речі, причому, як на швидкісному шосе, так і на звичайній дорозі, де, як ви самі розумієте, швидкість була зовсім не та. А діло було так: я йшов по швидкісній автомагістралі з постійною швидкістю 80 км / год, потім, не відпускаючи акселератор, перевів важіль управління трансмісією в положення M. Якби я відпустив педаль газу, повинна була включитися 4-я швидкість, а так на табло висвітилася пятірка. Гаразд, переходжу вручну на 4-ту швидкість, але потім відчуваю, що мені перехотілося, і я відразу вирішую повернутися назад, на 5-у. Смикаю важіль - нічого не виходить, смикаю ще раз, і тільки тоді бачу, що все в порядку, швидкість переключилася. Інший випадок стався зі мною вже на звичайній дорозі. Мені знадобилося скинути швидкість, я відпустив акселератор і переключився на ручний режим. Бачу, на табло висвітилася четвірка, все вірно. Переходжу вручну на 3-ю швидкість, потім на 2-у, і бачу, що так я зовсім зупинюся. Тягну важіль на себе, щоб повернутися на 3-ю передачу - ніякого результату. Тягну ще раз - результат той же. Ви не повірите, але переключитися мені вдалося тільки з 5-ї спроби! Погодьтеся, що така, з дозволу сказати, реакція трансмісії цілком може свідчити про те, що перемикач несправний. Зрозуміло, що по завершенні поїздки я звернувся з відповідним питанням до представника технічної групи, а він мені каже: Не може бути! Хоча, ладно, повернуся до Хіросіми, треба буде перевірити, можливо, доведеться що- Те переробити. Ось такий, я б сказав, неприємний епізод. Звичайно, можливо, що я діяв якось не так, може бути, не дочекавшись, коли включиться знижена передача, знову включав підвищену швидкість, звідси і проблеми. Проте в житті адже все може статися, а що ж це за система управління, яка так легко може дати збій. Непорядок! Ну, да ладно, у висновку розповім, як я управлявся з найдорожчою машиною з ряду 25EX, тобто, зі спортивним пасажирським універсалом (Sport Wagon). Як ви розумієте, хоч це був і пасажир, але форма кузова класична, з капотом. Тому, коли я сів за кермо, у мене виникло відчуття, що я всередині все того ж седана. У салоні стояла така ж тиша в тому сенсі, що дорожній шум всередину майже не проникав. Поки я вів себе за кермом спокійно, громіздкий задній ящик нічим не нагадував про своє існування, і ілюзія, що я - в седані, була повною.

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:


Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.