Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


25-02-2013, 04:00    Який з кабріолетів доставить більше радості? авто - в раздеде "Тест-Драйв"

Кабріолет - це круто! Навіть якщо у вас проржавілий наскрізь Opel Kadett Cabrio 1988 випуску, спробуйте знайти людину, яка відмовиться покататися в ньому - не знайдете. Адже жарким літнім днем ??ніщо не зрівняється з поїздкою на машині без даху. І ось в наших руках на кілька днів виявилися пять красунь (або красенів - кому як). І всі такі різні. Дорогуща і потужна Audi TT Roadster; маленький і доступний Peugeot 207 CC; юркая Mazda MX-5; Volkswagen Eos зі складною складаний металевим дахом і ретроградських Chrysler PT Cruiser Cabrio з відкидним мяким верхом. Так, вони всі різні, але призначення-то у них одне - приносити задоволення за кермом. А раз так, то чому б не зіштовхнути лобом машини за 30 тисяч і за 80, швидку і повільну, велику і маленьку? Ось ми і вирішили влаштувати такий бій без правил. І нашим мірилом буде саме задоволення, яке здатні доставити ці машини. Ну, з кого б почати? Audi TT - Вадим Гагарін Так, кабріолет - це круто. А родстер - ще крутіше. Ну а гламурно-спортивна машинка, типу що дісталася мені Audi TT Roadster - це взагалі мрія. І не тільки поета, а й прозаїка. Так, це безумовно вона. Сексуальні форми, шикарні аксесуари, дорогі 19-дюймові туфлі і розкішний колір шкіри. Причому ця пані - явно брюнетка, адже волосся, тобто, пардон, дах у TT чорного кольору. Чому? А тому що матеряна. Так що цю красуню рекомендується вигулювати виключно в літніх умовах. Хоча, можливо, роман затягнеться і на цілий рік. Адже ця Audi оснащена фірмовим повним приводом quattro, та й дах багатошарова і, за запевненнями творців, цілком здатна укрити водія від раптових морозів. Але ми не будемо заганяти наш TT Roadster в холодильник, щоб перевірити це. Так що дах геть і поїхали кататися! Але я не поспішаю зриватися з місця. Ще хвилинку потягну задоволення і вивчу класний інтерєр Audi - а він враження справляє. Одні карамельні сидіння з модною ковбойському прострочкой чого варті! Та й кермо з по-спортивному скошеним ободом - реверанс у бік автоспорту. І дійсно, на цій TT здивувати попутницю можна не тільки складним верхом і обалденним дизайном - під капотом захована 3,2-літрова шістка потужністю 250 конячок. І якщо топити в підлогу, то можна насолодитися здивованим обличчям своєї пасажирки. Не відволікаючись при цьому на перемикання передач - цю роль бере на себе S-tronic. Так в Audi тепер величають всефольксвагеновской преселективну робомеханіческую коробку Преселективна коробка передач DSG. Свою роль, до речі, вона грає просто чудово. А який звук! І справа навіть не у відмінній аудіосистеми з гордим імям Bose, а в двох хромованих вихлопних патрубках, які з превеликим задоволенням видають голоси всіх 250 коней. Двигун голосно і привселюдно висловлює своє презирство до швидкісних характеристик сусідів по потоку. А класними перегазовками додає свою лепту і той самий S-tronic - тоді V6 починає сердитися і голосно гаркає на всю вулицю. Хотілося б ще голосніше, адже це спортивний кабріолет! Багатошарова дах TT Roadster складається всього за 12 секунд і забирається туди, де у купе були задні сидіння. До речі, на базових версіях TT Roadster верх треба розкладати вручну. Мабуть, Audi TT Roadster виправдовує це звання. Відмінна динаміка, пружна підвіска і непогані гальма роблять з будь-якого проспекту пряму старт-фініш формульного кільця. Але особливо захоплюватися не варто, особливо якщо хочеться зберегти зачіску в цілості й схоронності. На швидкості за сотню в салоні вже щосили гуляє вітер. Слабкий аеродинамічний екранчик, забезпечений електроприводом, допомагає, але не сильно. А якщо хочеться пошустрить в поворотах, то потрібно зробити всього лише два рухи. Перше - натиснути спеціальну кнопочку біля важеля КПП, що переведе амортизатори Magnetic Ride (хитрі стійки, в рідині яких намішано найдрібніші металеві частинки, що реагують на електромагнітне поле і миттєво змінюють жорсткість ходу) в спортивний режим. А друге - важіль S-tronic в положення S. Тоді реакції жвавого родстера стануть ще гострішими. Шикарний і одночасно спортивний інтерєр чудовий і по дизайну, і по ергономіці. Але, навіть незважаючи на низьку посадку, тут дме. Є, правда, один нюанс, який може розладнати завзятих гонщиків. Позначається таки вага шестицилиндрового мотора, який тисне на передню вісь. І хитрощі інженерів, які щедро забезпечили кузов деталями з алюмінію (там його цілих 58%) для кращої развесовки, все ж не позбавили TT Roadster 3.2 деякої ліні. Небагато, але впирається машина на вході в поворот. А шасі-то дуже чіпко і зірвати Audi в занос можна лише відвертою провокацією. Все ж Audi TT Roadster - не чистокровний спорткар. Так, ця машина швидка як чорт, але замість того, щоб намотувати на ній кола на гоночній трасі або пожирати гірські серпантини, набагато прикольніше уделивает зазнаек на Мерседесах і BMW зі світлофорів. А коли це набридне, TT непогано згодиться для прогулянкового режиму. Хоча з нею не вийде вирватися з центру людського уваги. Втім, для цього згодяться і автомобілі простіше. Наприклад, Peugeot 207 СС. Peugeot 207 CC - Дмитро Абрамов До того, як ми поїздили на цьому автомобілі, деякі з нас були твердо впевнені, що за останній час дизайнери Peugeot остаточно заблукали. Бо останні моделі французьких машин не відрізнялися тієї гармонією, яка була властива моделям типу 307 і, звичайно ж, 206. Риси нових Peugeot почали здаватися якимись гіпертрофованими. Треба сказати, що Peugeot 207 СС вдалося змінити нашу думку. Памятається, коли ми брали на тест хетчбек 207, нам дуже сподобався його салон. Дуже стильний і притому комфортний. Всі ці епітети повною мірою можна віднести і до кабріолету, за винятком однієї деталі. Задні сидіння. І хетчбек 207 не відрізнявся простором на задніх місцях. А якщо ви вирішите когось посадити на другий ряд 207 СС, то краще, щоб це була, скажімо, сумка. Люди не влізуть. Зате весь інтерєр буквально розцвітає, будучи освітленим яскравим сонячним світлом. Для цього, природно, потрібно прибрати дах, і займає ця процедура лишень 25 секунд. Зробити це, правда, можна або на стоянці, або пересуваючись з черепашачою швидкістю. Що, втім, навряд чи когось засмутить. На Peugeot 207 CC особливо не поганяєш, але для неспішних прогулянок цей автомобіль підходить як ніякий інший. Автомобіль мені дістався з 1,6-літровим двигуном потужністю 120 л. с. і автоматичною коробкою передач. На практиці це означає, що автомобіль їде просто чудово, але повільно! Перші кілометри за кермом я навіть думав, що у машини якась несправність. Але ні, все так і має бути. Причин тому декілька. По-перше, мотор стоїть дуже екологічний і відповідає вимогам Євро-4. Плата за це - задушеної у всьому діапазоні оборотів. По-друге, автомат, мабуть, просто обожнює розмірене їзду навіть в спортивному режимі. Ну а по-третє, через складного даху 207 СС відчутно додав у вазі в порівнянні із звичайною трехдверкой, що також не могло не позначитися на динамічних показниках. Так що за кермом цього авто доведеться забути про звичні маневрах і, перш ніж зважитися на який-небудь обгін, варто тричі подумати. Ззаду автомобіль виглядає чудово, але тільки з опущеною дахом. Зате якщо її підняти, то 207 CC поставить рекорд за обсягом багажника серед автомобілів цього тесту. Хоча, а чи треба воно взагалі? Краще не поспішаючи їхати з відкритим дахом, слухати класну аудіосистему JBL, вітер нехай ніжно тріпає волосся, а перехожі дивляться. Хоча ні, і тут щось не так! Перехожі, звичайно, дивляться, але вітер волосся він тріпає настільки непомітно, що ти геть забуваєш про те, що їдеш в кабріолеті. А ще ця рамка лобового скла, яка закінчується десь над головою. Подивився наверх - і згадав, що це все-таки кабріолет. Але ж можна і забути. Так, почуття кабріолета у Peugeot замало буде, зате на ньому можна сміливо їхати по трасі (ще б моторчик потужніший), і волосся при цьому не растреплются. За кермом цієї машини ви будете популярні завжди і скрізь. У пасажирському сидінні - теж. І серед пішоходів, і серед водіїв. І навіть серед працівників автомийки. Я ніколи не бачив, щоб ці хлопці з такою ніжністю мили машину. Надраюючи 207 СС, мийники так захопилися, що через добрих півгодини мені довелося їх квапити. Попутно, до речі, виявилася неприємна особливість. Сильна струмінь води здатна пробивати гумові ущільнення, так що під час мийки кілька крапель води потрапили в салон. Неприємно? Та ну, мелочь. Враження від автомобіля вона зіпсувати не в змозі. Стильний, якісний і дуже затишний інтерєр. Але задні сидіння - фікція. Навпаки, в цьому весь Peugeot: автомобіль легковажний і не без огріхів, але дуже талановитий і нескінченно життєрадісний. А найкращий спосіб отримання кайфу від нього (особливо в цій комплектації) - неспішний променад по вечірніх вулицях міста. І, скажу я вам, в цьому мало яка машина зможе позмагатися з Peugeot. А для швидкої їзди є версія з 150-сильним мотором і механікою. Хоча, здається мені, краще взяти щось інше. Наприклад Volkswagen Eos - Віталій Кабиш Кажуть, нордичному німецькому народові романтика чужа. Їм подавай орднунг і якість, а все інше Навіщо? Але ж роблять ж вони такі абсолютно нелогічні машини, як кабріолети. Щоправда, роблять вони їх по-своєму, по-німецьки. Чого в Eos коштує одна тільки дах! Деталей в ній більше, ніж в іншому магазині 1000 дрібниць. Так вона не тільки акуратно і компактно складається в багажник за ті ж 25 секунд, що і у Peugeot, в ній ще є повноцінний зсувний люк! Говоріть що хочете, але за таку дах ми б присудили її творцям якусь премію. Втім, і без нас ця премія давно включена у вартість Eos. Щось треба вручати і за мотор. 200-сильний 2.0 TFSI з пошаровим прямим уприскуванням хороший! Тягне з низів, з приємним невеликим підхопленням, та ще й розпиванням бензину не зловживає. Ну а щоб отримувати від цієї машини побільше драйверского кайфу, німці засунули в тестований автомобіль не автомат (Преселективна коробка передач DSG йде у вигляді опції), а механіку. Хочете задоволення від водіння? Яволь, так точно! Але Eos, нехай і з такими ж коробкою і мотором, - це далеко не Golf GTI. Хоча управляється він досить непогано для кабріолета. Але все таки не дуже-то жорсткий відкритий кузов дає про себе знати. У поведінці машини вже немає тієї зібраності, чуйності і однозначності, за які я так люблю заряджений Гольф. Стоп, але так можна і з суперкарами почати порівнювати. А для чотиримісного кабріолета Eos їде просто чудово! А ще у нього є задні місця. Повноцінні. І вже, звичайно, допитливі німці не могли не пропрацювати до блиску аеродинаміку. Вітер в салоні не напружує навіть на великій швидкості, а якщо що - можна задіяти вітрозахисний екран. При цьому горезвісна почуття кабріолета залишається. І, загалом-то, все здорово, але Складна багатосекційна дах з повноцінним скляним люком - витвір технічного мистецтва. Ні, я не скажу, що він нудний - це було б нахабною брехнею. Кабріолет з 200-сильним мотором і розгоном до сотні за 7,8 секунди не може бути нудним за визначенням. Але чому його зовнішність не може бути настільки ж божественної, як і технічна начинка? Чому не встала младая з перстами пурпурними Еос? Так, вона дуже хороша. Жодної зайвої деталі - все на своїх місцях, все виглядає дуже гармонійно і пропорційно. І Eos, до речі, однаково добре виглядає що з піднятою, що з опущеною дахом. Але не богиня, немає. І я більше захоплююся геніальними технічними рішеннями і продуманістю кожної деталі, а не самою машиною. Творцям вдалося оживити інтерєр Golf дефлекторами обдування і більш цікавою обробкою дверей. А в іншому - це той же зразково-зручний салон. І все ж це чудовий автомобіль. На такому хочеться взяти та відправитися куди-небудь подалі. Наприклад, на південь. На Лазурне узбережжя. Чорне море теж згодиться - для далеких подорожей Eos підходить чудово. Продумана аеродинаміка, чотири місця, гігантський багажник, та ще й потужний і економічний мотор TFSI. З цієї ж причини Eos краще всіх з нашого тесту підійде в якості машини на кожен день. Ще б пак - адже ви поки не забули, що це німецький автомобіль? А значить, це дуже правильний і розумний вибір, наскільки у нас взагалі може бути розумною покупка кабріолета. Але бувають і зовсім інші машинки Mazda MX-5 - Влад Клепач Коротко - я хочу її! Собі. Коли ми віддавали автомобіль після тесту, у нас народився геніальний план. Ми залишимо її собі! Вона ж застрахована. Скажімо, що викрали. Здорово придумали, так? Але, переглянувшись, ми з хлопцями зрозуміли, що перегриземося через цієї машини. Тому вирішили замість цього грабануть банк (хоча б даних) або виграти в лотерею мільйон (хоча б рублів). Коли сідаєш в MX-5, відчуття досить дивні - наче відкрив двері машини і випадково сів не в неї, а на асфальт. Посадка дуже низька, і це, як люблять говорити, одразу налаштовує на бойовий лад. Відмінні сидіння, маленький кермо, чудово короткоходний і чіткий важіль КПП. Під іграшкової зовнішністю Mazda MX-5 ховається аж ніяк не дитяче шасі. Хоча інтерєр-то вельми простацький. Але мені плювати, я їздити буду, а не сидіти і дивитися на нього! Головне, що навіть високим людям там цілком зручно, музика грає як треба, і цього, мабуть, вистачить. Mazda - рекордсменка за швидкістю убирания даху серед кабріолетів з жорстким металевим верхом. Багажник, правда, невеликий - всього 150 літрів, але для двох осіб його цілком достатньо. Зате в MX-5 майже не дме на швидкості. Що дуже до речі, адже швидкість обовязково буде. Їздити на цій машині повільно неможливо. Навіть коли ви приїдете з роботи пізно ввечері втомленим, замість того щоб розвалитися з пивком біля телевізора, ви поїдете кататися. Зі мною таке вже було. Найбільший кайф від MX-5 отримуєш на звивистих доріжках. А ось на трасі на великих швидкостях машина поводиться не найкращим чином. З чого б? - Запитаєте ви. 215 кілометрів на годину максималки і 8,2 секунди до сотні - не бозна-які показники. Той же Eos її обжене. А мене ці циферки взагалі не цікавлять. Динаміки у 1170-кілограмової машинки з мотором потужністю 160 л. с. більш ніж достатньо. Адже вся справа не в швидкості, а у відчуттях. Відверто кажучи, салон простакуватий. Зате все дуже зручно. Єдина серйозна претензія з ергономіки - низько розташований кермо. Зате аеродинаміка машини продумана відмінно - навіть на великій швидкості протяги по салону не гуляють. Мотор моментально реагує на педаль газу, легко крутиться і має біса приємний підхоплення на верхах. А яке чуйне шасі! Mazda з неприхованим ентузіазмом пірнає в кожен наступний поворот - непередаваний кайф! А що якщо відключити Електронна система курсової стійкості (ESP, ESC, ASMS, DSC, FRD, VSA, VSC) систему стабілізації? На невеликих швидкостях задні колеса будуть домагатися піти куди-небудь наліво (або навіть направо, від повороту залежить) при необережному натисканні на педаль газу. І хоча диференціал підвищеного тертя тут є, довгі дуги в заметі MX-5 тримає не так охоче - мякуватий він. А от невеликі проходяться на ура. Якщо знаходиш з машиною спільну мову - море радості забезпечено. Ця машина - ближче всіх в нашому тесті до спорткару, і у неї є для цього вагомі підстави. MX-5 відчуваєш інтуїтивно. Кермо, педалі, важіль коробки - все просто переповнене інформацією. І, хочете - вірте, хочете - ні, але по задоволенню від водіння MX-5 кладе на обидві лопатки підкреслено спортивну і потужну Audi TT Roadster. Навіть незважаючи на те, що у TT звук мотора грізний, а у MX-5 інженери зробили його який вийшов. І нехай TT з перших же метрів показує свою жорсткість і різкість, а MX-5 не настільки агресивна. По правді кажучи, у Мазди вистачає недоліків, але немає ніякої фальші, немає нічого з приставкою псевдо. Вона жива, і це головне. Складний дах Mazda MX-5 хоч і металева, але виявляє повну протилежність шалено навороченою механіці Eos. Тут все просто, як три копійки. Зате і складається вона швидше - всього за 12 секунд. Правда, перед цим треба вручну відкинути фіксатор, але це справа ще максимум одного-двох секунд. За задоволенню від водіння Mazda MX-5 випереджає навіть Audi TT. Вона простіше і повільніше, але керувати нею цікавіше. Втім, не плануйте заіметь MX-5 в якості єдиного автомобіля (хоча я про це всерйоз думав). І справа навіть не в тому, що у неї всього два місця і не такий вже великий багажник. І не в ліліпутском Кліренс, дорожньому просвіті. Як і будь-яка яскрава машина, ця - під настрій. Виїхати повеселитися - одне задоволення, але нічим іншим займатися з нею не раджу. Їздити на MX-5 по магазинах або нічним клубам, відправлятися на дачу або в подорожі - це як тримати макаку в однокімнатній квартирі. Але як вона їде Що може бути прикольніше? На це питання у нас є відповідь - Chrysler PT Cruiser Cabrio. Chrysler PT Cruiser - Всі разом Цей автомобіль - один суцільний прикол. І його вигляд - не найбільша його складова. Хоча і тут веселощів вистачає.

P.S. Якщо стаття була Вам корисна, поділіться будь ласка їй в соціальних мережах, понатискайте на кнопочки нижче.


КОММЕНТАРИИ - 0
ПРОСМОТРОВ -
Похожие статьи:
  • Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто
    Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).
  • Skoda Praktik. Стильно і практично авто
    Квадратіш, практіш, гут! - Ця карикатура на німецький практицизм сьогодні вже не цілком підходить до розвізний фургон. Принаймні, Skoda Praktik виглядає зовсім не квадратіш, а от наскільки практіш і гут, ми і вирішили перевірити.
  • Toyota Camry. - Що російській добре авто
    Представницька, комфортабельна і простора, Кемрі дуже полюбилася в Росії. З продажу вона ось уже який рік залишається недосяжною для будь-якого з більш ніж двох десятків конкурентів - і цілком заслужено. Тільки памятайте, бізнес-клас від
  • Skoda Roomster. Двокімнатний авто
    Сидячи на передньому сидінні цієї машини, важко уявити, наскільки вона інша в задній частині. Привід ще раз поговорити про Шкоді-Румстер з появою двох нових модифікацій знайшов Сергій Канунніков. На швидкісній автостраді, в лівому ряду, легко

Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.