Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


28-08-2014, 12:19    Audi A4. - Синтетика для доріг авто - в раздеде "Тест-Драйв"

Нового Audi A4 можна пробачити майже все що завгодно тільки за одні його чудові підведені вічка. Але, як ми зясували в ході цього тест-драйву, прощати-то йому особливо нічого - практично бездоганний автомобіль. Для тих, хто стежить за автомобільним світом, імя Вальтера де Сільви відомо дуже добре. Це, без сумніву, один з найкращих сучасних дизайнерів. На кожному новому місці роботи де Сільва привносив щось незвичайне, цікаве, виразне й привабливе в дизайн машин черговий марки. При цьому кожен раз завдання його ускладнювалася. Чому? Та тому, що підвищення по службі постійно приводили його в компанію з більш строгими поняттями про зовнішність автомобіля. Згадайте, спочатку були Alfa Romeo, SEAT і Lamborghini. Але керівництво Alfa ніколи не заперечувало проти експериментів, і намальовані Вальтером моделі 147 і 156 виявилися досить до речі і здобули величезну популярність. У SEAT, який у той час перебував у досить жалюгідному становищі, маестро також дали карт-бланш, і він створив Altea і Leon - автомобілі, однозначно впізнавані. Працюючи на Lamborghini, де Сільва замахнувся на класику: його концепт Miura став приголомшливим сучасним перекладанням легендарного суперкара 1960-х років. Потім ситуація стала більш важкою: Вальтер став шеф-дизайнером Audi, компанії вельми консервативною. А з цього року він перейшов в неабияк відстав від життя Volkswagen. Подивимося, що ж придумає де Сільва там (скоро має зявитися новий Golf, що вийшов з під його пера). Але нас на даний момент цікавить саме Audi-період - великий дизайнер зумів надати спокійній зовнішності німецьких автомобілів індивідуальність і навіть вишуканість. Чого вартий лише один щит радіаторної решітки, що використовується зараз на всіх моделях компанії! Нова A4 - дітище де Сільва. У ній він, мабуть, постарався продемонструвати максимум того, що можна вкласти в дизайн преміумного автомобіля класу D або, як кажуть у Європі, Сегмента upper medium. Слово upper тут аж ніяк не зайве. А4 традиційно виросла в розмірах і тепер за габаритами не поступається першому поколінню більш старшої за рангом моделі А6. Але ми зараз говоримо не про розміри, а про притягальнішою погляд зовнішності. Якщо згадати всі творіння де Сільви, то між цими автомобілями абсолютно різних марок і концепцій цілком можна знайти одну спільну деталь - надзвичайно виразні передню і задню частини і звязують їх досить спокійні чисті боковини. Це простежується і в Audi A4. Почерк майстра пізнаваний. Лицьова частина А4 чудова! Центром як і раніше є величезна решітка радіатора, а від неї в різні боки відходять значні повітрозабірники, зєднані між собою химерним виразом в нижній частині бампера, а зверху розташувалися ті самі підведені вічка фар. Дві гірлянди світлодіодів у формі серпа - прекрасна знахідка. Визначні в будь-який час доби, вони роблять автомобілі Audi однозначно впізнаваними анфас. Поєднання всіх цих деталей надає особі А4 дуже грізне й агресивне вираз. Скільки разів я помічав бажання водіїв ретируватися із займаного ними низки, здалеку забачивши в дзеркалах наближається А4, немов усі вони хотіли трохи краще розглянути світлодіодні задні ліхтарі, пару вихлопних труб і здивуватися скромному шильдіку 1.8T. Це бажання виявилося дуже до речі по дорозі в Ярославль і назад - саме такий маршрут вирішено було вибрати в якості випробувального полігону. Дорога дозволила в повній мірі оцінити споживчі якості нової четвірки і в першу чергу комфорт і місткість. Ми вирушили в подорож вчотирьох, троє з яких володіють зростанням за 180 см. За вісім годин, проведених в салоні Audi, ніхто з нас не поскаржився на будь-які незручності. Мені, як водієві, було важливо, що інтерєр Audi традиційно ергономічно вивірено. Справжній німецький ordnung всюди. Сидіння (між іншим, з вбудованою вентиляцією) - в міру жорсткі, відмінно перерозподіляють навантаження - в далекій дорозі я навіть жодного разу не поміняв регулювання. Прилади читаються чудово, а всі другорядні органи управління знаходяться на інтуїтивно зрозумілих місцях. Додайте до цього інтерфейс системи MMI - найосудливіший з усіх систем подібного роду. Пасажирам ж сподобалося те, що вони абсолютно не відчували себе стиснутими - ні спереду, ні ззаду. І всі ми, звичайно, оцінили бездоганну якість виготовлення інтерєру - причепитися просто не до чого. На що скаржилися мої попутники, особливо задні, так це на недостатню плавність ходу. Нагадаю, що тестовий автомобіль був оснащений системою Audi Drive Select, яка, у свою чергу, управляє підсистемою Audi Ride Control, що дозволяє міняти жорсткість амортизаторів. Пасажири говорили, що різниці між трьома режимами (Comfort - Auto - Dynamic), перемиканням яких завідують спеціальні кнопки на центральному тунелі, вони не відчули - все одно трусило. Можливо, виною тому були все ж опціональні 18-дюймові диски пятіспіцевие. Хтось вірно помітив, що диски - це половина дизайну автомобіля. Може бути, і не половина, але аж третину-то точно, особливо в даному випадку - у них дуже цікавий, але в той же час лаконічний дизайн. А от я різницю при перемиканні Audi Drive Select відчував явно і виразно, переважно при переході в режим Dynamic. Вищевказана система діє не тільки на амортизатори, але ще і змінює передавальне число рульового управління, алгоритм роботи безступінчатим трансмісії і час відгуку на натиснення педалі акселератора. У положенні Dynamic кермо стає набагато гостріше, а реактивна дія на ньому - відчутнішою. Автомобіль охочіше слід за педаллю газу, а і без того відмінний варіатор стає ще більше схожим на звичайний, але дуже швидкий і плавний автомат, створюючи ілюзію ступінчастості і кік-дауна. Та й підвіска в цьому режимі стає більш зібраною, а не просто трясінням, як у Comfort. Тут вже стає зрозуміло, навіщо були потрібні ці величезні 18-дюймові катки, зрозуміло, заради чого були частково принесені в жертву плавність ходу і комфорт. Характер керованості Audi A4 став іншим після зміни компонування (двигун тепер розташований поздовжньо і переїхав до межі колісної бази), але лише в кращу сторону. Ці зміни дозволили наблизити развесовку до ідеальної пропорції 50:50, скоротити момент інерції при русі по дузі і, як наслідок, зменшити фірмову недостатню обертальність передньопривідних Audi. А4 чудово тримається за асфальт. За субєктивними відчуттями зрив настає набагато пізніше, ніж на попередній моделі. Не проти Audi і закинути корму під скидання газу. Додали в Інгольштадті перцю, що й казати! Але ставив я ці експерименти, звичайно, не на трасі Ярославль - Москва, а на спеціально відведених майданчиках. А тут, на шосе, цей Audi - цілком звичайний автомобіль, хоча і здатний час від часу надягати різні маски - то з більш сімейним, то з більш спортивним виразом обличчя. Є в цьому якась синтетика (адже зміна всіх параметрів роботи систем відбувається на суто електронному рівні) і прагнення до універсалізації, поєднання в одному конкретному механізмі двох взаємовиключних, здавалося б, сутностей. Але дивного в цьому нічого немає. По-перше, Audi A4 і сам по собі - універсальний автомобіль на кожен день.

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:

Похожие статьи:
  • Volkswаgen Touareg. - РЕЗЕРВ олімпійці авто
    Volkswagen Touareg Випускається з 2003 року. Комплектується двома бензиновими двигунами: V6, 3,2 л, 162 кВт/220 л. с. і V8, 4,2 л, 228 кВт/310 л. с., а також двома турбодизелями: пятицилиндровим 2,5 л, 128 кВт/174 л. с. і V10 TDI 5,0 л, 230 кВт/312
  • Тест-драйв VW Caravelle: родина буде задоволена
    Свіжий сучасний стиль, нові 2,0-літрові двигуни TDI, облагороджений інтер'єр роблять сімейство T5 GP і, зокрема, VW Caravelle ще більш привабливою пропозицією серед містких венів. Автомобіль здатний не тільки бути незамінним помічником для здійснення корпоративних і комерційних перевезень у великих компаніях, але і зачаровувати великі родини і тих, хто веде активний спосіб життя.
  • BMW M3 Cabrio. Літо не за горами авто
    BMW М3 кабріолет, розроблений на базі кабріолета BMW 3-ї серії, поряд з седаном і купе є вже третім варіантом кузова для нового сімейства. Відмінні особливості цієї моделі - висока ефективність, оригінальний дизайн, унікальні
  • MINI Countryman. Сільський мужик авто
    MINI Countryman. Ціна: не визначена. У продажу: н. д. За назвою Mini Countryman повинен являти собою брутальний кросовер, що викликає трепет у прихильниць ковбойських фільмів. Такий собі Клінт Іствуд, за секунду спокушає з десяток красунь в

Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.