Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


11-03-2013, 03:36    Що ми знаємо про зимову гуму! Зимова гума яку купити Авто новини світу - новини авто, автоновини Росії- - в раздеде "Полезные советы"

В анотаціях до шин можна зустріти терміни «європейський» або «скандинавський малюнок протектора» - що вони означають, в чому відмінності?
Основні відмінності - у відстані між шашками протектора і їх висотою. У протектора «європейського» типу шашки стоять ближче один до одного, іноді по поздовжній області зєднуються в «ребро». «Скандинавський» тип протектора має більш розріджений малюнок, де шашки тут стоять далі один від одного і висота їх більше.
Втім, варто відзначити, що за нинішнього різноманітті шинної продукції, величезна кількість покришок має протектор скоріше «змішаного типу», де виробники намагаються поєднувати обидва види малюнків.

 

Який тип малюнка краще?

 

Принцип роботи протектора такий: чим рідше і вище шашки, ширше і глибше канавки, тим краще шина зчіплюється з рихлим субстратом - снігом або брудом, але гірше стоїть на рівному асфальті, особливо мокрому. І навпаки - чим частіше шашки і більше число канавок, тим краще покришка поводиться на мокрому асфальті, відводячи воду із зони контакту з дорогою, але при цьому гірше вцепляется в бруд і сніг.
Таким чином, європейський тип проявляє себе краще на чистому або мокрому асфальті, а скандинавський, у свою чергу - на грязьовий каші і нещільно битій пухкому снігу.

 

Але, як вже зазначалося вище, у звичайних дорожніх шинах виробники прагнуть підбирати оптимальне значення числа шашок і ширини-глибини канавок, привносячи в один тип протектора елементи іншого, тому для нешипованних шин, які експлуатуються в умовах міста, принципової різниці у властивостях « європейського »і« скандинавського »малюнка не є.

 

Які шини краще - шиповані чи нешиповані?
Теорія питання виглядає так: Шипи створюють найкраще, неперевершене зчеплення на зледенілих і на вкритій щільно вкатаним снігом дорозі, забезпечуючи максимальну стійкість і мінімальний гальмівний шлях. Але шипи не працюють в пухкому снігу і грязьовий каші, прорізаючи мякий субстрат без зачеплення. А на чистому асфальті вони і зовсім погіршують зчіпні властивості шини, виростає гальмівний шлях, крім того, зявляється і помітний шум. Ще момент: шиповані шини дорожче нешипованних аналогів.

 

У нашому кліматі, де взимку чергуються мороз і відлига, мокрий і зледенілий асфальт, і постійно виникають умови, то «під шиповані», то «під нешиповані» шини, остаточний вибір залишається, мабуть, за самим власником авто. Правда, багато страхових компаній, оформляючи поліс КАСКО вимагають, щоб взимку на автомобілі в обовязковому порядку стояли шиповані шини. Якщо у вас це прописано в договорі - то доведеться купувати «шиповки».

 

Чи можна на не шиповані шину поставити шипи?
Все не шиповані шини діляться на дві категорії: монтування шипів і не дозволяють монтування шипів. Відповідно, перші можна ошипувати, а другі не можна. За зовнішнім виглядом дозволяють монтування шину можна відрізнити за характерним цільним шашок без нарізки ламелями, в які і встановлюються шипи. При цьому ошиповка може бути повною, коли шипи ставляться в усі посадочні місця, або часткової - в цьому випадку шипи ставлять розріджено, роблячи пропуски через рівні проміжки.
Важливий момент - якість шипування. Зараз таку операцію пропонують у багатьох майстерень. Однак нерідко виходить так, що зроблені з поганого металу неоригінальні шипи стираються, і встановлені абияк швидко випадають. Тому, якщо мова йде про покупку нової гуми, то все-таки краще заздалегідь визначитися, яку брати - шиповану або нешипованну.

 

У сумнівних торгових точках шиповані шини теж краще не брати, оскільки у таких продавців часто буває гума, у якої ошиповка зроблена не на заводі-виробнику, а силами своєї напівкустарною майстерні та неякісними шипами. Великі торговельні мережі також можуть пропонувати гуму з не заводський шипування, але тут справи йдуть, як правило, краще - використовуються оригінальні шипи і професійне обладнання.

 

Чи можна ошипувати один комплект шин різними шипами?
Якщо, наприклад, на шинах була спочатку зроблена часткова ошиповка одними шипами, а потім вирішено було додати «колючок», то в цьому цілком можна поставити інші шипи від іншого виробника. Так само без проблем можна ошипувати, наприклад, передні колеса - одним комплектом шипів, а задні - іншим.
Але ось ошіповивать ліве і праве колесо різними шипами не рекомендується, оскільки різні шипи мають і дещо різні зчіпні властивості. Що ще більше може проявитися з часом, коли виявиться, що одні зітруться швидше інших.

 

Хоча в ПДД про це конкретно нічого не сказано і формально така «разношіповка» допускається. Як, наприклад, ніяк не обмовляється різниця зносу протектора коліс на одній осі - був би однаковий малюнок і його допустима залишкова величина.

 

Чи буде після шипування робити балансування коліс?

 

Швидше за все, що буде потрібно, особливо якщо зроблена часткова ошиповка. Правда, шипи, як правило, не викликають великого дисбалансу.

 

Чи справді нові шиповані шини потрібно обкатувати?
Так, це так. Перші 150-200 км на «шиповках» потрібно їздити по можливості більш розмірено і плавно, уникаючи різких розгонів, гальмувань і крутих маневрів. Робиться це для того, щоб шип «встановився» і закріпився в гумі.

 

Надалі не рекомендується міняти напрямок обертання шипованного колеса (тобто те, що було обкачано праворуч - повинно стояти праворуч, то що зліва - ліворуч). Повязано це з тим, що шипи встають в гумі під невеликим нахилом і при зміні напрямку обертання розхитуються і можуть випадати.

 

Чи можна ставити на автомобіль одночасно шиповані і нешиповані шини?

 

Можна, але на одній осі повинні стояти однакові шини. Правда варіант це не найкращий, оскільки автомобіль набуває не цілком адекватне і незрозуміла поведінка за таких маневрах як уповільнення (гальмування) або розгін на дузі.

 

Чи варто користуватися всесезоннимі шинами?
«Всесезонка» доречна при нечастих поїздках взимку і дуже помірному і акуратному стилі водіння. Зрозуміло, що така гума - свого роду компроміс, в якому творці спробували поєднати зимові та літні властивості.

 

Важливо памятати і про те, що багато всесезонні моделі від європейських виробників розраховані на мякі центрально і Південноєвропейські зими. І маючи формальну маркування як всесезонна, в Росії такою не є.

 

Чи варто купувати низькопрофільні зимові шини?
Таких моделей зараз у продажу все більше і більше, проте всі достоїнства низькопрофільною гуми в умовах російських зимових доріг зводяться хіба що до краси і «имиджевости». У нас фактично немає трас, де можна було б взимку розвинути таку швидкість, щоб відчути різницю між нізкопрофільнимі і звичайними шинами.
Зате повним-доріг, де на замаскованих свіжим сніжком вибоїнах, випирають трамвайних рейках і тому подібних «мін» різниця буде відчуватися дуже добре. До того ж легко розколоти легкосплавний диск, який на морозі стає більш крихким. Тому можна сміливо сказати виразно: зимова гума з висотою профілю менше 50 для російських доріг мало придатна.

 

Автоновини - Росії - AVTORELAX

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:

Похожие статьи:
  • Техогляд? Як пройти техогляд? Автоновини Україна Авто новини світу - новини авто, автоновини Росії-
    15 грудня 2009 закінчуються офіційно затверджені терміни проведення державного технічного огляду.   Тепер до всіх водіїв, транспортні засоби яких своєчасно не пройшли техогляд , згідно з ч. 1 ст. 121 КпАП України, можуть бути застосовані штрафні санкції у розмірі 340-425 грн. Однак, за словами начальника ДДАІ генерал-майора міліції Сергія Коломійця, ДАІ штрафуватиме водіїв за несвоєчасно пройдений техогляд починаючи тільки з кінця січня - початку лютого 2010 року.   Автоновини
  • Як почати їздити на машині
        Іспит зданий, права отримані, і неважливо, з першого разу або з десятого, головне - результат. Проте з моменту отримання прав до становлення водія повинно пройти чимало часу. Звичайно всі люди різні, тому процес навчання йде теж по-різному. Обєднує тих і інших одне - недосвідченість. Найголовніше не наробити на цьому етапі помилок, які згодом можуть призвести до постійного помилкового стилю їзди. 1. Якщо є можливість, їздите перший час з хорошим водієм, щоб він міг вчасно підказати: «праворуч машина, її бачиш?», «Зліва нікого немає, їдь!». Однак не захоплюйтеся сильно порадами щодо того, як правильно їздити на машині. Навики на першому етапі можуть залишитися на все життя, і ще не факт, що вони правильні. Краще детально ознайомтеся з матеріалами сайту в розділі як їздити. 2. Намагайтеся їздити в світлий час. 3. Оптимально всього починати їздити пізньої навесні або влітку в суху погоду. Якщо починаєте взимку або восени підготуйте відповідну гуму.
  • Як запустити двигун при сильному морозі
    Запускаємо двигун   Перед запуском двигуна потрібно перевірити, щоб всі електроприлади було відключено (магнітофон, підігрів сидінь і стекол, фари, система опалення салону і т.д.); при сильному морозі безпосередньо перед запуском двигуна треба трохи провернути двигун стартером, при цьому не пускати його відразу. Тим самим забезпечити при мінімальній механічного навантаження на деталі подачу мастила після тривалої стоянки. Наступного разу двигун буде обертатися легше; перед тим як завести двигун, слід вичавити педаль зчеплення, це полегшити обертання коленвала (актуально для машин з механічною КП); У разі якщо двигун запустився, не варто відразу рушати і включати опалювач салону. Важливо 3-5 хвилин прогріти двигун до зниження оборотів і вже після можна починати рух при невеликих оборотах. У разі якщо двигун не запустився, не варто крутити стартером більше 15-20 секунд. Краще почекати кілька хвилин і після цього повторити спробу. Якщо стартер не крутить коленвал двигуна або обертання відбувається з невеликою частотою, найімовірніше, розрядився акумулятор. Двигун можна спробувати запустити за допомогою іншого автомобіля.
  • Як спілкуватися з ДАІ
    Навчіться реагувати на них спокійно. Памятайте, що вони не можуть зробити вам нічого поганого, і наше завдання змусити їх відійти від совка і почати нам служити Тепер по суті: існує два варіанти зупинки ДАІ - за порушення і просто так Розглянемо ці варіанти. Варіант перший: їдемо з ранку на роботу, стоїть патруль і косить - гальмує всіх підряд, перевіряє документи, дихніть і т.п. Зупиняють. Стандартна ситуація: Бур-бур-бур, інспектор Петренко, Ваші документи. Наші дії: 1. Ніколи не виходимо з машини. У інспектора ДАІ немає права це вимагати. Він (якщо сильно розумний) може згадати, що він працівник міліції, і згідно закону України Про міліцію ми повинні виконувати законні вимоги працівника міліції. Ми вказуємо на те, що в даній фразі ключове слово законні. Висновок: з машини не виходити, говорити через опущене скло. 2. Перед тим як дати свої документи, ми маємо право переконатися, що цей інспектор дійсно є працівником ДАІ. Хіба мало хто може форму і жезл де взяти. Тому посилаючись на ст.5 закону Про міліцію ВИМАГАЄМО предявити посвідчення працівника міліції. Дуже бажано ПІБ і номер посвідчення переписати. Це дасть зрозуміти інспекторові, що в разі чого ми точно знаємо, на кого конкретно скаржитися. Крім того, дуже бажано звірити особу в посвідченні з оригіналом. Вони ж це роблять коли дивляться наші права? От і ми зробимо. 3. Згідно закону України Про дорожній рух ми маємо право знати, з якої причини нас зупинили. ВИМАГАЄМО сказати причину зупинки. Памятаємо, що перевірка документів - це не причина, а бажання інспектора. Перевірка документів - процедура для нас принизлива, вона віднімає наш час і нерви. Якби нас під будинком щоранку зупиняв ППСник і просив предявити документи - ми б образилися? Ось на працівника ДАІ ми теж ображаємося, навіщо нас відволікати, якщо ми нічого не порушили. Останнім часом модним серед працівників ДАІ стали такі причини зупинки: а) Ви не є пристебнуті. Порушення 100%. Раджу всім пристібатися ЗАВЖДИ. Я сам так роблю, і у мене не виникає проблеми, якою скріпкою куди сунути, щоб проклятий датчик не пищав. А насправді одного разу це врятує життя. І у ДАІ менше приводів для зупинки. Б) Операція Зброя-Вибухiвка. Це гарна відмазка, але не має, як правило, нічого спільного з реальністю. Як встановлюється: дзвонимо в телефон довіри ДАІ (у кожному місті свій, інспектор взагалі-то повинен його Вам дати, якщо попросите) і говоримо, що там-то і там-то стоїть патруль, говорить що проводить операцію, а у нас підозри що це не так. Питання у інспекторів закінчуються, як правило, відразу ж. В) Характер Вашого руху викликав підозру що Ви не тверезі, тому дихніть. Відповідаємо, що дихати інспектор буде удома на дружину, в трубочку вони теж подихатимуть всі разом, а ми будемо проходити експертизу ТІЛЬКИ в наркології, куди поїдемо ТІЛЬКИ на їх машині і ТІЛЬКИ за їх рахунок. Крім того, натякаємо, що втрачений час буде зазначено у скарзі до прокуратури, а дані інспектора у нас записані. Бажання у них, як правило, відразу відпадає (крім випадків, якщо Ви дійсно пяні).

Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.