Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


24-02-2013, 09:39    Строгий регламент Формули-1 Автосвіт - цікаве в світі авто. Автоновини, майстерня - в раздеде "Полезные советы"

«Формула-1»
Цифра 1 означає, що вона перша у всьому. Технічні вишукування, надійність, швидкість, межа напруги людських можливостей і гаманців спонсорів. Шалено зачаровує демонстрація вершини технічної та інженерної думки людини .... Сьогодні ми поговоримо про правила. Вони є абсолютно у всьому, і «Формула-1» - не виняток. Жорсткий регламент, який затягує гайки з кожним роком все тугіше й тугіше ... Так уже справді він необхідний? Відповідь однозначна - життєво необхідний. Технічний регламент, за відповідністю якому стежить Міжнародна федерація автоспорту, визначає основні характеристики болідів.

 
Строгий регламент Формулы-1
 
Шасі
Болід Формули-1 являє собою вуглепластиковий монокок з чотирма розташованими поза корпусом колесами, з яких два задніх є ведучими. Пілот розташовується в тісній кокпіті в передній частині боліда і управляє їм за допомогою керма, педалей гальма і газу. Ширина автомобіля в цілому не може перевищувати 180 см. «Формула-1» є найшвидшою автогоночної серією, хоча боліди не часто перевищують швидкість 300 км / ч. Основна перевага «Формули-1» - дуже ефективні гальмівна і аеродинамічна системи, що дозволяють болідам на високій швидкості проходити повороти. Гальмівні підсилювачі і антиблокувальна гальмівна система заборонені.

 
Строгий регламент Формулы-1
 
Мотор
У «Формулі-1» використовуються чотиритактні V-подібні восьмициліндрові двигуни без наддуву з кутом розвалу циліндрів 90 °. Обєм двигуна не повинен перевищувати 2.4 літра. Максимальний діаметр циліндра - 98 мм, що має на увазі мінімальний хід поршня в 39,7 мм. У кожному циліндрі використовується по два впускних і два випускних клапана. Мінімальна маса двигуна становить 95 кг. Системи попереднього охолодження повітря заборонені. Також заборонено подавати в двигун небудь, крім повітря і пального. Кожен циліндр може мати тільки одну форсунку для впорскування палива і тільки одну свічку запалювання. Так само двигун обмежений до 18 ТОВ обороюв на хвилину. Блок циліндрів і картер двигуна повинні бути виконані зі сплавів алюмінію. Колінвал і розподілвали повинні бути зроблені із сталі або чавуну. Штовхачі клапанів повинні бути виконані зі сплавів алюмінію, а самі клапани - із сплавів на основі заліза, нікелю, кобальті або титану. Використання карбону і композитних матеріалів при виробництві блоку циліндрів, головки блоку і клапанів заборонено. Для запуску двигуна на пітлейн і на стартовій решітці використовується зовнішній стартер (окреме переносний пристрій, не встановлюється на машину). В даний час також накладаються обмеження на зміну моторів кожним гонщиком на своєму боліді. Починаючи з 2009 року, для боліда надається 8 моторів на один сезон. Команда у праві сама вирішувати, як ними розпоряджатися.

 
Строгий регламент Формулы-1
 
Електроніка
 

Як і будь-який продукт високих технологій, автомобіль «Формули-1» наповнений електронікою, що допомагає досягти найкращих результатів в гонці. Вся електронна начинка боліда інспектується FIA перед сезоном і не може змінюватися протягом його. Хоча деякі вузли боліда мають електронні складові, заборонені системи, явно допомагають управляти болідом. Наприклад, системи контролю старту або телеметрія із зворотним звязком. Що стосується останньої, то пояснимо: з боліда безперервно передається телеметрія - інформація про стан і поведінку машини. За телеметрією стежить персонал команди. Зворотний звязок заборонена, тобто управляти болідом з боксів не можна.

 

А останнім часом зниження кількості електроніки в болідах взагалі стало загальною тенденцією, що підвищує роль гонщика в управлінні машиною. Наприклад, в сезоні 2008 була заборонена антипробуксовочна система, що викликало труднощі у пілотова проходженні поворотів і болідом стало керувати важче.

 
Строгий регламент Формулы-1
 
Шини
Левову частку часу на тестах і вільних заїздах команди витрачають саме на підбір правильного складу шин, найбільш підходящого для траси, погоди і конкретного боліда. На відміну від дорожніх автомобілів, шини для болідів «Формули-1» не призначений для довготривалого використання: один комплект розрахований не більше ніж на 200 км. Ключовими властивостями є міцність, мала вага і зчеплення з трасою. Використовуються 3 види шин: «сліки» для сухої траси, «проміжна гума» під назвою «мікст» для злегка вологою і дощова-для мокрої дороги.

 
Строгий регламент Формулы-1
 
Безпека
У першу чергу регламент спрямований на безпеку пілотів і оточуючих його людей: не тільки інших пілотів, а також персоналу та глядачів. Безпеки пілотів у «Формулі-1» приділяється величезна увага. Жоден болід не зможе вийти на старт гонки, якщо він але пройде всіх необхідних перевірок, зокрема креш-тестів. Після трагічної Цйбелі Айртона Сенни в 1994 році питаннями безпеки зайнялися грунтовно. У вирішенні проблем безпеки на «Формулі-1» досягли такого прогресу, що гонщик, як правило, не отримує серйозних ушкоджень навіть при лобовому зіткненні на досить високій швидкості. Для оберігання пілота при ударах ззаду і переворотах, позаду кокпіта розташовані дуги безпеки. Також регламентовано, що в будь-якій ситуації пілот повинен мати можливість покинути болід не більше ніж за 5 секунд, для чого Еллу потрібно лише розстебнути ремені безпеки і зняти кермо.

 
Строгий регламент Формулы-1
 
Траса
Автодром навіть на рівні проектування передбачає забезпечення безпеки гонок. Існує спеціальна інструкція ФІА, яка регламентує, як прорахувати всі зони на трасі і як зробити всі конструкції максимально безпечними. На кожній трасі лежить спеціальний асфальт. Верхній шар асфальту робиться більш міцним, що б витримувати навантаження від гоночних коліс, які мають набагато більш високим коефіцієнтом зчеплення. Також верхній шар асфальту є пористим, що б під час дощу мінімізувати ймовірність утворення калюж. Вода може стікати не тільки по поверхні асфальту, але і протікати всередині цього шару. Для відведення води під землею лежать труби, а вздовж асфальту знаходяться спеціальні лотки. Ці лотки робляться по тим же вимогам, що і для посадкових смуг аеродрому: вони можуть витримувати високі навантаження і від них не відірвуться кришки.

 
Строгий регламент Формулы-1
 
Екіпірування
Завдяки технічному прогресу, швидкості в «Формулі-1» зростають з року в рік, тому для керування таким болідом пілоти повинні бути виключно добре екіпіровані, щоб витримувати 2-годинну гонку. Один з найбільш важливих моментів - захист пілота і спорядження від вогню. Щоб це забезпечити, не вважаються ні з якими »витратами. Різнобарвні комбінезони пілотів виготовляються з легкого волокна Nomex. Він схожий за будовою з кевлар. Nomex не змінює своїх властивостей при нагріванні до 350 градусів Цельсія і здатний витримати вплив відкритого вогню протягом 8 секунд, і пілот не отримує будь-яких серйозних опіків. Волокна з Nomex легко піддаються фарбуванню. З цього матеріалу ось вже більше 30 років виготовляють гоночні комбінезони. Зараз одяг для пілотів шиють дві італійські компанії - ОМР і Sparco. У середньому за сезон пілот використовує близько 20 комбінезонів, ще близько півсотні одиниць на рік потрібно для екіпірування бригади механіків. Комбінезони зшиті особливим способом: між швами створюються спеціальні «повітряні подушки», що додають комбінезону більш високу теплопровідність. Це дуже важлива особливість комбінезона. Загальна вага комбінезона, в якому пілоти вихолостять на старт гонки, складає всього 1,5 кг. При цьому третина від загальної ваги складає вага рекламних нашивок.

 
Строгий регламент Формулы-1
 
Крім цього комбінезона, вся поверхня тіла пілота захищена ще одним тоншим костюми з Nomex, що включає в себе огнезащитное білизна, кальсони, балаклаву (підшоломник). Пілот також одягає взуття з волокна Nomex на твердій підошві, що забезпечує хороший контакт з педалями, і рукавички з Nomex з замшевими вставками на долонях для більш зручного захоплення керма. Шолом - це практично едінствтенная захист для голови пілота. Звичайно, він служить також відмінною ознакою пілота, що допомагає публіці і коментаторам дізнатися його під час гонки. Але, все ж, шолом, насамперед - найважливіша частина захисту пілота Він також грає істотну роль в аеродинаміці. Область шолома - одна з, найбільш турбулентних зон в боліді «Формули-1», і тому одним із завдань для виробників шоломів, таких як Schubert і Bell, стає зменшення цього небажаного побічного ефекту.

 
Строгий регламент Формулы-1
 
«Формула-1» і політика
Вперше в історії змагання, «Формула-1» відмовилася від проведення гоночного етапу з політичних причин. Через нестабільну ситуацію в Бахрейні прийнято рішення скасувати стартовий етап чемпіонату світу «Формули-1» - «Гран-прі Бахрейну», який повинен був пройти 13 березня. Не відбудуться в цій країні і тестові заїзди з 3 по 6 березня. Про це організатори в Бахрейні повідомили 21 лютого. Як зазначає спортивне інформаційне! агентство SID, «Гран-прі Бахрейну», можливо, буде проведений у листопаді. А тестові заїзди відбудуться в Барселоні або Хересі. Удачі на дорогах, Господа!

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:

Похожие статьи:

Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.