Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


27-08-2013, 11:23    Формула-1 - це найпопулярніший, дорогий і високотехнологічний вид автогонок у світі Автосвіт - цікаве в світі авто. Автоновини, майстерня - в разделе "Полезные советы"

Чемпіонат світу Формули-1 проводиться щороку і складається з окремих Гран-прі. В кінці року виявляється переможець чемпіонату. Пілоти змагаються за титул чемпіона світу, а команди - за Кубок конструкторів. Команди, що беруть участь в гонках Формули-1, використовують на Гран-прі боліди власного виробництва. Таким чином, завданням команди є не тільки найняти швидкого і досвідченого пілота і забезпечити грамотну настройку і обслуговування машини, але і взагалі «з нуля» спроектувати і сконструювати болід.

 
Формула-1 - это самый популярный, дорогой и высокотехнологичный вид автогонок в мире
 
Формула-1 - двигун автомобільного прогресу
Оскільки команди будують боліди за власними технологіями і зважаючи на високу конкуренцію команд, у «Формулі-1» постійно народжуються оригінальні технічні рішення, що веде до величезного прогресу як гоночних болідів, так і дорожніх автомобілів . Формула-1 є двигуном прогресу автомобільної промисловості. Найвідомішим прикладом серійної технології, вперше представленої в чемпіонаті світу Формули-1, можна вважати антипробуксовочну систему (АБС). Вперше система була представлена ??командою Ferrari в 1990 році. Потім, вже після заборони АБС в сезоні 1994 року, технологія поступово стала впроваджуватися автовиробниками на серійних автомобілях. Протибуксовочна система незабаром була скасована правилами під приводом того, що настільки складна електронна «начинка» боліда нівелює багато помилок пілота.
У цьому році в технічній сфері регламенту відбулося безліч змін, зявилися обмеження і навіть жорсткі табу, дещо стає поза законом, повернулося дещо з правил минулих років.

 
Формула-1 - это самый популярный, дорогой и высокотехнологичный вид автогонок в мире
 
Шинні метаморфози
По-перше, змінився постачальник шин. На місце покинула великі призи компанії Bridgestone прийшла італійська компанія Pirelli. Змінилася також і система маркування типу гуми. Відрізнити мяку гуму від жорсткої тепер можна за кольором імені виробника на боковині шини: жорсткі шини маркуються жовтим написом, середньої мякості - блакитний, мякі - білою, а надмякі шини будуть позначатися червоним написом. Звичайні дощові покришки будуть позначатися жовтим кольором, а проміжні - червоним.

 
Формула-1 - это самый популярный, дорогой и высокотехнологичный вид автогонок в мире
 
А як все починалося?
Історія Формули-1 - це історія зміни правил, історія боротьби конструкторів проти укладачів регламенту з FIA. Коріння Формули-1 лежать у чемпіонаті Європи автоперегонів Гран-прі, який проводився в 1920-і і 1930-і роки. Організації, які беруть участь у Гран-прі, сформулювали перший регламент проведення чемпіонату світу перед Другою світовою війною та запланували його введення в дію на 1941, але аж до 1946 року ці правила не були формалізовані остаточно. У 1946 році утворилася FIA - міжнародна автомобільна федерація, яка представила правила так званої «Формули-1». У 1948 році до «Формули-1« додався клас «Формули-2». Ще більш молодший клас «Формула-3» був введений в 1950 році. За первинною схемою передбачалося, що клас «Формула-1» призначався виключно для проведення світової першості, класі «Формула-для проведення першості континенту,« Формула-3 »- для національних чемпіонатів і так далі. У 1950 році ФІА було вирішено занести результати окремих гонок у класі «Формула-1» в загальний протокол чемпіонату світу. Перший такий Гран-прі пройшов на англійській землі на автодромі «Сільверстоун». До 1958 року чемпіонат світу був виключно особистим, потім окуляри стали нараховуватися і конструкторам болідів (так званий Кубок конструкторів). Ситуація повністю змінилася на початку 1980-х: був прийнятий Договір згоди. З цього моменту гонки в класі «Формула-1» проходять тільки в рамках чемпіонату світу. Фактично зникло саме поняття класу «Формула-1» і зявилася гоночна серія Формула-1, комерційними правами на яку володіє FIA.

 
Формула-1 - это самый популярный, дорогой и высокотехнологичный вид автогонок в мире
 
Зміцнюють нововведення
Збільшення числа аварій з відривом коліс в предиду щем сезоні призвело до введення до полнітельного кріплення. Тепер кожне колесо має кріпитися не одним, а двома страхувальними тросами, причому проходити вони повинні всередині різних елементів підвіски.

Під забороною!
Більше не можна буде використовувати дозволений в минулих сезонах рухливий елемент переднього антикрила, керований пілотом - це нововведення не виправдало покладених на нього надій на полегшення обгонів. Замість цього вводиться керований пілотом же елемент заднього антикрила. Під заборону також потрапляють системи, що дозволяють змінити аеродинамічні характеристики автомобіля за рахунок переміщень пілота. Таким чином, димарі, що дозволяють змінити потік повітря, який припадає на заднє антикрило, стають поза законом.
Ще одна заборона стосується подвійних дифузорів - це технічне рішення було за минулий рік скопійовано
дісталися машинам без KERS. Тепер досвіду у компаній більше, а мінімально допустима вага машини збільшений з 620 до 640 кг. Все це повинно полегшити використання KERS.

 
Формула-1 - это самый популярный, дорогой и высокотехнологичный вид автогонок в мире
 
Суворі обмеження
Вводяться суворі обмеження на хіба-совку машин - з точністю до 1% развесовка повинна бути 46,5% (передня вісь) - 53,5% (задня вісь).

Сезону 2011 року Формули-1
сезону 2011 року Формули-1 - 62-й сезон чемпіонату світу з шосейно-колидевим автогонок у класі «Формула-1». Сезон стане найбільшим в історії чемпіонату, буде складатися з 20-ти Гран-прі, які пройдуть в 19 країнах світу (двічі в Іспанії). Вперше етап чемпіонату пройде в Індії.

Перша гонка сезону може не відбутися
Незабаром, а точніше 13 марта, повинна стартувати Перша гонка сезону «Гран-Прі» Бахрейну. Це маленька острівна арабська держава проводить гонки більшістю команд, але дуже погано вплинуло на можливість обгонів: сильно обурений потік повітря з дифузора давав мало шансів на можливість обгону. У новій версії регламенту закриті лазівки, що дозволяють застосовувати такі дифузори.

 
Формула-1 - это самый популярный, дорогой и высокотехнологичный вид автогонок в мире
 
З поверненням!
Знову повертається система рекуперативного гальмування - KERS. Вперше ця система була введена в 2009 році, але через суворих обмежень по вазі і відсутності досвіду її реалізації виявилися не особливо вдалі - всі титули Формули -1 з 2004 року, на побудованому в центральній частині країни автодромі посеред пустелі «Сахір» . Загальна протяжність траси «Сахір» - 308,405 км, довжина кожного кола 6,299 км, а всього кіл 49. Але зараз проведення гонки під загрозою через політичну нестабільність в країні. Рішення про проведення або скасування «Гран-прі» буде прийнято на цьому тижні. Будемо сподіватися, що старт відбудеться!

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:


Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.