Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


17-07-2013, 23:27    Наші двійники або чесна (нечесна) конкуренція? - в разделе "Полезные советы"

Наші двійники або чесна (нечесна) конкуренція?Відкриваються все нові і нові автошколи і курси додаткового водіння для людей, які вже мають водійські права. Інтернет, газети та оголошення на стовпах рясніють запрошеннями і обіцянками легкого навчання і гарантією надалі поповнити ряди впевнених у собі автомобілістів. Як же розібратися в цьому морі пропозицій і не напоротися на айсберг недосвідченого інструктора-шарлатана або автошкіл, у що не має ліцензії? Узнать автошкола стоимость можно на сайте http://www.avtopani.com.ua/.
Для початку попросіть показати документи, що мають юридичну силу, і переконайтеся, що організація, якій Ви зважилися довіритися, дійсно існує і зареєстрована державою як об'єкт, що має право надавати послуги в даній сфері.
Постарайтеся дізнатися, коли була відкрита школа або з якого часу працює той чи інший колектив. Можна про це запитати і безпосередньо. Завжди цікаво, що дадуть відповідь. Відгуки в деяких випадках - така ж липа, як і все інше обіцянки.
На жаль, зараз нерідко почали відкриватися так звані «двійники», «дзеркала» компаній, які вже встигли напрацювати собі репутацію та ім'я. Їх назви максимально схожі і можуть відрізнятися лише дефісом або малопомітною крапкою.
Недосвідчені, часто початківці водії, які називають себе інструкторами, намагаються втовкмачити ази водіння (а скоріше - «втерти»), як треба поводитися на дорозі.
Нещодавно прочитала на одному з київських Інтернет-форумів, присвяченому навчання водійській майстерності, такий пост: «Мою дружину« розвели на гроші », обіцяючи навчити водити авто. Обіцяли автомобіль Hyundai 2008 року і досвідченого інструктора. На ділі ж автомобіль в кузові 2004 року, технічний стан якого привело мене в жах! Весь покоцали, підсилювач керма не працює і при спробі крутити його видає звук типу «пінопласт по склу». Про амортизатори і те, що їх необхідно міняти, леді-драйв, мабуть, не має ні найменшого поняття.
Замість інструктора - панночка, вічно що відповідає на телефонні дзвінки. Ця «компанія», як я дізнався пізніше, навіть офісу не має. Ні міського номера телефону, ні диспетчера на телефоні, ні юридичної адреси, ні документів. Просто один мобільний номер телефон, а зазначений на сайті, і купа гарних "гарантованих" обіцянок успіху за кермом. На прохання оформити договір на надання послуг сталася заминка. Наступні аналогічні прохання не принесли успіхів. Та що договір! Навіть елементарного чека про оплату не надали! Так що і в суд піти не з чим! »
Ось ще одна історія яка, яка стосується вже і нас, «АвтоЛеді»: «Навчалася в автошколі« віддалено автором ». Чесно зубрила правила і чесно намагалася здати внутрішній іспит з теорії, наївно сподіваючись на порядність вищезгаданої автошколи в особі викладачів, які мені цю теорію і викладали. Мої одногрупники, що прийшли вперше в приміщення школи для здачі внутрішнього іспиту, здали блискавично, без зайвих переживань і абсолютно без теоретичної підготовки. Я ж тільки з третьої спроби перездати зрозуміла, чого від мене хочуть! Чи не знань! А благодійного внеску до фонду автошколи.
Про здачу технічної частини іспиту не могло бути й мови. Я відверто була не готова. То мені інструктора з придбання навичок водіння не надали, то машина у нього на ремонті, то він сам захворів, то дизель подорожчав і нам скоротили години практичних занять, які особисто для мене так і не почалися. Насилу домігшись через директора виконання обіцянки «Скоро покатаєтеся ...», я була здивована, що вже половину годин я відкатала і мені залишилося тільки поставити свій підпис у відведених місцях ...
Але це тільки квіточки були ... Ягідки дозріли, коли прийшов час здачі в ДАІ. Виявляється, ця школа не мала права набирати нашу групу. І, відповідно, до іспитів нас так ніхто і не допустив. Тільки через майже 5 місяців (не рахуючи трьох місяців навчання в «віддалено автором») мені дали можливість отримати права з попередніми підтвердженням навичок водіння і здачею теорії. При цьому авто для здачі практики не надали. Мовляв, з чоловіком приїжджайте, на своїй машині і здасте.
Добре, що я часу не втрачала і звернулася в Центр водійської майстерності та відкатала програму водіння з дійсно класним інструктором. Ця людина дійсно любить свою справу і прикладає максимум зусиль для кінцевого результату. Мій чоловік був дуже здивований, коли побачив прогрес і дізнався, що тренер у мене дівчина. На машині "АвтоЛеді" я і здала іспит, отримала права і тепер щаслива, що все найстрашніше позаду ».
Саме ця розповідь і навів мене на думку написати цю статтю. І повірте, не заради реклами і не заради «які ми хороші». Ми дійсно працюємо, намагаємося поліпшуватися, проходимо всілякі тренінги - як психологічні, так і практичні. І нам дуже прикро, коли з'являються псевдо «АвтоЛеді» і користуються Вашим довірою і нашою репутацією.
І наостанок кілька порад, як не помилитися у виборі курсів водіння:
Гарантія. «Отримання прав 100%. Або 100% повернення грошей »- чи не є абсурдним сам текст цього оголошення? Перш ніж відгукнутися на подібну заяву, подумайте, чи реально це. НІХТО дати гарантію кінцевого результату не може! Сама постановка такого питання претит концепції індивідуальних якостей і умінь кожної людини окремо.
«Ми даємо гарантію, що Ви навчитеся керувати автомобілем!» Бред. Остерігайтеся таких гасел.
Візьміть пробний урок. Будь-який поважаючий центр ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ надати таку можливість (звичайно, на платній основі - але в кожному разі, це в багато разів менше, ніж плата за повний курс навчання). Адже тільки при взаємному контакті інструктора і учня можна досягти позитивного результату.
Доступність - не головне. Багато майбутні автолюбителі вибирають автошколу за принципом доступності, що цілком виправдано. Якщо автошкола розташована далеко від дому чи роботи, ймовірність того, що половина занять вами буде пропущена, зростає в два рази. Права, звичайно, ви отримаєте. Сформована система «хто платить - той і замовляє музику» дає збої виключно рідко. Але чи зможете ви з отриманими таким чином правами без побоювання виїхати на жваву міську трасу - велике питання.
«Скупий платить двічі» - відмінна приказка. Задумайтеся, за рахунок чого можна здешевити урок? Як правило, в більшості автошкіл практичний курс (водіння) скорочений до мінімуму. Чим менше годин проведе водій за кермом, тим дешевше обійдеться його навчання. Тому автошколи з найнижчими розцінками варто виключити з вибору відразу. Особливо варто обумовити розцінки. Який годину ви будете враховувати - звичайний або академічний (45 хвилин)?
Щоб не виникали розбіжності, можна прихопити з собою на заняття секундомір. У такому випадку навіть при запізненні інструктора ви завжди будете мати вагомий аргумент на користь продовження занять на 5 - 10 хвилин.
Одним словом, потрібно вибирати не автошколу, а інструктора, який викладе вам ази майстерності водія.
Але як знайти такого?
Правильніше за все звернутися до знайомих, які нещодавно отримали права. Коротке резюме з їхніх вуст, як правило, дуже точно характеризує інструктора. Якщо ж таких немає, не пошкодуйте часу - обійдіть кілька найближчих автошкіл і подивіться, як поводяться наставники майбутніх водіїв.
Не забувайте, що будь-який милий і привітний в житті людина на роботі може змінюватися до невпізнання.
Так от, варто йти навіть під страхом розстрілу до інструктора, якщо в процесі навчання він дозволяє собі таке:
кричить на курсантів і лає їх, якщо вони неточно виконали його вказівки: натиснули на педаль гальма недостатньо сильно; не встигли влізти в утворилося в потоці машин «віконце» і т. д.;
завантажує підопічних особистими проблемами або зриває зло на курсантах через своїх домашніх негараздів. Єдине, про що повинен думати інструктор на роботі, - тільки про те, як навчити вас їздити;
вчить вас, як ЗДАТИ іспит, а не як ПРАВИЛЬНО ЇЗДИТИ. Якщо інструктор з першого заняття починає вас натаскувати на те, як відв'язатися від даішника-екзаменатора, нічому путньому він вас не навчить.
Втім, людські якості інструктора - запорука тільки половини успіху. Інструктор можетоказаться людиною за натурою м'яким, не здатним жорстко присікти неправильні дії.
Втім, і тих, хто вважає себе неперевершеними асами, теж вистачає. Коротше кажучи, не купуйтеся ні на поблажливості, ні на 20-річний досвід роботи в таксопарку. Краще гляньте на вашого майбутнього вчителя з боку.
Як він сидить за кермом? Якщо посадка правильна - руки витягнуті і трохи зігнуті в ліктях (якщо витягнути руки, зап'ястя повинні акуратно лягти на рульове колесо), спина пряма і повністю лежить на спинці крісла, - це перша ознака, що вчити вас буде людина не з вулиці. Прослідкуйте, як він працює лівою ногою. Якщо постійно тримає на педалі зчеплення і вичавлює її при гальмуванні - нічому хорошому він вас не навчить.
Особливо варто зупинитися на автошколах, в яких працюють колишні автогонщики. Ці люди дійсно можуть бути асами найвищого класу, але немає ніяких гарантій, що зуміють більш-менш стерпно навчити вас їздити навіть по звичайних дорогах. Підготовка спортсменів-автогонщиків дуже специфічна. Їх вчать багатьох речей, які фундаментальна наука водіння автомобіля не сприймає зовсім. Наприклад, одночасно працювати педалями газу і гальма. Якщо ви не збираєтеся на ралі «Париж - Дакар», вам такі знання навряд чи стануть в нагоді. Більше того, навчитися володінню автомобілем в екстремальних ситуаціях, не маючи досвіду звичайного водіння, неможливо. І багато дорожні хитрості відкриються вам після кількох місяців щоденного водіння, клювати на обіцянки осягнути їх за місяць або, того пущі, за тиждень - все одно, що сліпо вірити в можливість вивчити за цей же час іноземна мова у сні.
Попросіть показати документи, що мають юридичну силу, і переконайтеся, що організація, якій Ви зважилися довіритися, дійсно існує і зареєстрована державою як об'єкт, що має право надавати послуги в даній сфері. І, нарешті, непогано б, щоб у повчального був який-небудь документ, що підтверджує його кваліфікацію (посвідчення інструктора).
Додаткові заняття. Пам'ятайте, що для 80% курсантів, що навчаються в автошколах, відведених на практичні заняття годин не вистачає. Але .... Якщо інструктор не навчив Вас водити автомобіль за передбачувану обумовлений час, то не навчить і потім. Або таке затягування час було сплановано з самого початку з метою викачування додаткових матеріальних засобів.
Незайвим буде звернути увагу на стан автопарку школи. Якщо в ньому переважають ВАЗи класичного сімейства, будьте готові до того, що одне з трьох практичних занять буде перенесено або відкладено з причини поломки. Втім, і на «передньопривідні» наші марки особливої ​​надії немає.
Найбільш стабільною гарантією того, що ви відкатали покладені програмою годинник, буде автопарк, що складається з іномарок у віці від року до п'яти років.
Будь-яке подібність пряме або непряме з діючими автошколами, автоцентрами, інструкторами та курсами підвищення водійської кваліфікації - випадковість. Чи ні ...

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:


Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.