Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


6-06-2013, 03:32    Подорож на машині - чому не варто їхати в Європу на автомобілі. - в разделе "Полезные советы"

Подорож на машині - чому не варто їхати в Європу на автомобілі.Безумовно, подорож на машині має як переваги, так і недоліки. Про це і поговоримо в даній статті. І спробуємо відповісти на головне питання: «Їхати чи не їхати?». Почнемо з поганого і перерахуємо основні недоліки.

Зайві витрати грошей і часу до початку подорожі.
Витрати на бензин і платні дороги.
Можливі неприємності (аварії, евакуація, штрафи, крадіжка).
Як правило, зайва витрата часу й іноді сил.
Амортизація автомобіля.
Проходження кордону Росія / Євросоюз Євросоюз / Росія.
Зайві турботи. Проблеми з паркуванням, хвилювання за автомобіль і речі в ньому, деяка прив'язка до машини.

Ось здається і все. Вважаю, що якщо подумати ще, можна буде додати кілька пунктів, але вони не будуть принциповими. Так що розберемо кожен пункт по порядку і перейдемо до хорошої стороні подорожі до Європи на автомобілі. И главное, е забудьте в дорогу купить Рюкзаки Marmot по доступной цене и положить в них самое необходимое.

Зайві витрати грошей і часу до початку подорожі. Щоб мати саму можливість подорожі на машині по території Євросоюзу необхідно затратити деякі кошти на етапі підготовки. Частина цих витрат абсолютно обов'язкове, інша частина не обов'язкова, але бажана. Наприклад, абсолютно необхідна страховка на автомобіль, так звана «Зелена карта». Оформити її можна як по шляху до кордону або навіть на самому кордоні, так і заздалегідь (що вам і радимо). Запитання документів ми розглянемо в іншій статті, так що не будемо зупинятися тут. Для перетину кордону, автомобіль повинен відповідати деяким мінімальним вимогам (про це так само детальніше в іншій статті). Так що доведеться демонтувати кенгурятник, здерти тонування на передніх стеклах, зняти шиповані шини, перевірити роботу всіх лампочок і т.д. Все це є обов'язковими витратами. До необов'язковим, але бажаним витрат слід віднести: купівля аптечки, вогнегасника, знака аварійної зупинки, світловідбиваючого жилета, проходження чергового або позачергового ТО, купівля деяких запчастин та витратних матеріалів (хоча б лампочки і моторне масло), придбання карт або навігаційного обладнання. До нематеріальних витрат слід віднести більш тривалий планування маршруту, пошук необхідних контактів на випадок аварії або несправності та ін
Витрати на бензин і платні дороги. Досить часто, але не завжди, подорож на машині може стати трохи більш витратним, ніж на літаку. Ми маємо на увазі, що долетіти до Парижа дешевше, ніж доїхати. Але тут треба сказати, що це далеко не завжди так. Якщо в машині їде більше двох осіб, то це завжди дешевше, ніж літак. Взагалі цей пункт неоднозначний, але ми допускаємо, що подорож на автомобілі може стати більш витратним, ніж на літаку. Звичайно, ви завжди можете не користуватися платними дорогами (в Європі завжди є альтернатива). Паливо можна економити і заправлятися на дешевших АЗС. Але було б лукавством стверджувати, що подорож на автомобілі завжди дешевше, ніж на літаку. Але якщо вас більше 2 осіб (або хоча б 2 людини) і ви маєте більш ніж два пункти призначення, з великим ступенем ймовірності можна стверджувати, що подорож на автомобілі - це ідеальний і майже найдешевший варіант.
Можливі неприємності (аварії, евакуація, штрафи, крадіжка). Так, такі речі можуть бути дуже не приємно навіть у Росії, тим більше за кордоном без належного знання мови і місцевих законів. Якщо ви будете завжди слідувати правилам паркування, що, загалом то не складно, ви не будете мати проблем з евакуацією автомобіля. Досить уважно стежити за знаками і не спокушати долю. У цілому в Європі парковка є ще більшою проблемою, ніж у Росії. Але якщо в Росії ви можете бути евакуйовані тільки тому, що деякі особистості хочуть заробити, то в Європі даний варіант абсолютно виключений. Тому, якщо ви стежите за знаками, оплачуєте паркування, не порушуєте тимчасові ліміти, ви можете не боятися евакуації. Ймовірність аварії в Європі набагато нижче, ніж у Росії. Скажіть, чи часто ви думаєте про можливу аварію, коли виходите з дому перед поїздкою на роботу? Якщо ні, то нема чого хвилюватися і про поїздку в Європу. Звичайно, подорож - це набагато більш довга поїздка і ймовірність побувати в аварії набагато вище, але це компенсується відмінною організацією дорожнього руху. Наша порада, якщо ви рухаєтеся по круговому руху і відчуваєте, що може бути проблема при з'їзді, просто заходите ще на одне коло. Чи не куди не поспішайте і зробіть хоч десять кіл, перед тим як з'їхати. Якщо в останній момент перед розв'язкою ви розумієте що зараз поїдете не туди, що не повертайте кермо різко і не перебудовуйтеся, порушуючи правила дорожнього руху, як зробили чи б на Батьківщині. Навіть якщо до повороту ви розумієте, що помилилися, і треба було перебудуватися раніше, просто їдьте прямо. Нічого страшного, ви ж не спізнюєтеся на роботу. Розвернетеся або згорнете на іншому з'їзді (можливість для цього як правило, існує). І якщо ви за кермом просто ігноруйте вигуки пасажирів. Насправді дорожній рух у Європі настільки організоване, що ймовірність аварії там у багато разів нижче, ніж у Росії. Але звичайно ви повинні бути обережні. І ще рада, не порушуйте правила дорожнього руху. У реальності організація доріг така, що часто ви навіть не будете мати потребу порушити правила. У Європі це дійсно не складно. Наприклад, навіщо перевищувати швидкість? Якщо на автостраді стоїть обмеження 130 кілометрів на годину, навіщо їхати більше? Щоб бензин вилітав в трубу? При тривалій поїздці економія бензину буде істотною. Можливість поломки особливо велика, якщо ваш автомобіль не є новим. І якщо ви хочете уникнути цього, проведіть позапланове ТО перед поїздкою. Якщо ваш автомобіль - нова іномарка не пройшла 100000 кілометрів і знаходиться на гарантії, ця проблема знімається (в основному). Європейські дороги дуже хороші і режим експлуатації автомобіля набагато легше, ніж в російських умовах. Так що не варто переживати про можливу поломку, якщо ваш автомобіль знаходиться в пристойному стані. У кожному разі, підготовці автомобіля до поїздки буде присвячена окрема стаття.
Як правило, зайва витрата часу й іноді сил. Та це правда і ми вважаємо, що це головний недолік подорожі на машині. Щоб долетіти до Парижа потрібно кілька годин, а щоб доїхати 3 дні. При відвідуванні безлічі місць по шляху проходження це може злегка нівелюватися, але так чи інакше це дійсно забере у вас багато часу. Складіть приблизний маршрут, скільки кілометрів вийшло? 6000? 7000? Ділите на 100. Скільки отримали? Виходить, що з вашої тритижневої поїздки, де ви будите мати тільки 336 годин (за вирахуванням сну), 60 або 70 з них ви проведете за кермом. Це дійсно найбільший недолік на наш погляд. Всі інші недоліки це дрібниці і не завжди актуальні насправді. Що тут можна сказати? Це варто прийняти як факт, але, майте на увазі, що ці 60-70 годин не йдуть у порожнечу. Якщо вас 2 або більше осіб, можливо організувати свій час так, що це не буде великим недоліком. Найпростіший приклад це випадок коли один веде машину, а 3 людини сплять. Поспавши зайве 3:00 в машині, ви проведете зайве 3:00 в місті (бо не будете хотіти спати). Насправді це не ділову пораду, спати в машині не дуже комфортно. Але це хороший приклад для пояснення того, що ми мали на увазі. Інший приклад. Протягом дня вам необхідно час щоб зробити якісь записи в «бортовому журналі» або написати листа мамі, або що-небудь ще. Це можна доручити пасажирам і тому вечір цього дня не буде витрачений на посиденьки перед ноутбуком. Крім того, треба сказати, що поїздка на автомобілі через Європу не таке нудне заняття. Раз у раз за вікном будуть пролітати захоплюючі краєвиди, і ви будете зупинятися, щоб помилуватися ними. Так що насправді ці 60-70 годин не пропадають даремно. У багатьох випадках час, витрачений за кермом, розповість вам про країну перебування набагато більше, ніж час, витрачений в деяких музеях. Друге, що слід сказати це те, що залежно від обраного маршруту і часу на поїздку, ви можете мати деякі проблеми зі спиною. Ми маємо на увазі, що це не дуже гарна ідея проводити 1000 кілометрів за кермом кожен день. Ідеальний випадок, коли вести машину можуть 2 або більше осіб. Міняйтеся кожну пару годин, або навіть щогодини. Це дійсно позначиться позитивно на вашій спині і настрої. Не варто вибирати графік руху більш ніж 500-600 кілометрів на день, якщо тільки ви не збираєтеся подолати весь маршрут махом. Наприклад, якщо ваша мета провести відпустку на одному з пляжів Коста-Дорада в Іспанії, то, безсумнівно, варто спланувати маршрут так, щоб подолати маршрут як можна скоріше. Варто сказати, що 1000 і більше кілометрів на день по Європейським дорогах це абсолютно реально. Середня швидкість пересування досить висока, якість дорожнього покриття просто чудово. Але якщо ви плануєте зупинятися в містах по шляху проходження, оптимальним буде 300, може бути 400 кілометрів на день. Це всього лише 3-4 години водіння на день і якщо ви ведете машину удвох це просто нісенітниця.
Амортизація автомобіля. Це великий психологічний бар'єр. Усвідомлення того що після поїздки ваш автомобіль стане на 6-8 тисяч кілометрів старше може зіпсувати настрій. До свого подорожі ви можете додати половину вартості на ТО. І машина втратить у вартості при продажі. Напевно, це варто прийняти як факт.
Проходження кордону Росія / Євросоюз Євросоюз / Росія. Це додасть трохи бюрократії до Вашої поїздки, і забере кілька годин часу від неї. Іноді трохи більше ніж пару годин. Іноді можуть виникнути деякі складності, наприклад, на кордоні з Естонією чергу часто на 12 і більше годин. Але в реальності все не так страшно як описують. Насправді це не є великою проблемою. Просто тримайте в голові, що ви повинні будете заповнити кілька зайвих паперів. І витратити трохи часу і можливо грошей (у разі переходу кордону з Естонією, для прискоренням черги).
Зайві турботи. Проблеми з паркуванням, хвилювання за автомобіль і речі в ньому, деяка прив'язка до машини. Навряд чи це можна назвати дуже великим недоліком. Приїхавши в пункт призначення, ви завжди можете поставити автомобіль на парковку готелю, перенести речі і не користуватися автомобілем. Так що люди, які можуть говорити про ці проблеми, в основному не праві. Варто сказати, що паркування в Європейських містах часто є проблемою, часто вона платна і не завжди вдається знайти місце припаркуватися близько від потрібного вам місця. Часто припаркувавши автомобіль де то в невдалому місці і погулявши по місту, ви виявляєте, що мають повертатися до припаркованого автомобіля багато кілометрів, коли як до готелю пішки йти 5 хвилин. Це прикро, але в будь-якому випадку з автомобілем краще, ніж без нього, тому що якщо ви вважаєте по-іншому, просто не користуйтеся ним після прибуття в пункт призначення. Більш докладно про нюанси паркування в Європі буде написано в іншій статті. Що стосується речей в салоні, як і скрізь треба бути обережним і не залишати цінні речі на видному місці. Коли речей багато і вони не поміщаються в багажнику, це може принести деякі незручності, але, як правило, це не така велика проблема, особливо якщо задні скла вашого автомобіля затоновані.

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:


Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.