Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


3-07-2014, 10:12    Renault Megane. - Огляд автомобіля Renault Megane авто - в разделе "Обзоры авто"

Загальна Є думка, що з виробництва масового автомобіля на першому місці стоїть торгова марка VW (Фольксваген). І раптом зясовується, що якщо взяти результати продажів в 18-ти європейських країнах (15 країн - учасниць Європейського Союзу плюс Швейцарія, Норвегія та Ірландія), то найбільше машин продає концерн Renault. Звичайно, якщо включати в оцінку діяльності VW результати всіх компаній групи, включаючи підприємства Audi і Skoda, в такому випадку лідерство Voklswagen незаперечно. Але якщо розглядати кожну торгову марку окремо, то тоді на перше місце виходить саме Renault. Та це видно і неозброєним оком, варто тільки виїхати на трасу небудь у Франції, Іспанії, та й у самої Німеччини. І ось така відома в Європі марка машини, як Renault, в Японії продається з великими труднощами, якщо судити за обсягом річного продажу. Звичайно, завдяки патронажу з боку компанії Nissan, японський споживач десь чув таку назву, але це майже ніяк не відбивається на його поведінці, коли він вирішує придбати собі новий автомобіль. Слід визнати, що становище марки Renault на японському ринку саме таке. І що цікаво, це положення істотно відрізняється від іміджу іншої французької марки автомобіля, яку років 10 тому почали активно розкручувати дилери. Я маю на увазі вироби під маркою Peugeot. Машин цієї марки в Японії продається близько 15 тис. одиниць щорічно. Зараз же, у міру розширення мережі дилерських пунктів на території Японії, Renault має всі можливості стати в один ряд з Peugeot. Автомобіль Megane завдяки оригінальному зовнішньому вигляду є найпопулярнішою моделлю з сімейства машин марки Renault. Автомобілі класу С, куди входять, зокрема, Volkswagen Golf або Peugeot 307, займають 30% європейського ринку легкових машин. Це - дуже велика ринкова ніша. І в цій ніші автомобілю Renault Megane належить частка в 11.6 відсотка. Тим часом, окремі представники цього класу європейських машин користуються незмінною популярністю і в Японії. Вважаю, що найближчим часом справи у компанії-дилера АТ Renault Japan підуть в гору. Екстерєр та інтерєр На міських вулицях цей автомобіль відразу звертає на себе увагу. Є таке експресивне вираження кидати виклик нудьзі. Дизайнери компанії Renault вже кілька років цим і займаються. Типовим Представником цього напрямку є Renault Avantime, а автомобіль Megane став чимось на зразок його молодшого брата. Особливо запамятовується його видатна задня частина, яка справляє незабутнє враження на тих, хто бачить його вперше. Унаслідок того, що модель Avantime випускається в малих кількостях, вона мало кому відома, тому такий акцентований дизайн зараз звязується в основному з найбільш продаваною машиною компанії. В умовах, коли роль дизайну в автомобілебудуванні весь час підвищується, Renault прагне до того, щоб вироблений дизайнерами новий продукт активно подобався, а не просто оцінювався як непогано. І цей підхід Renault до створення автомобіля зустрічає підтримку у багатьох європейських водіїв. А звідси і стійке положення Renault на ринку . А як у Японії? Японські автовласники, я б сказав, досить консервативні, якщо мова заходить про дизайн. І четверо з пяти, глянувши на машину, можливо, скажуть ні, це не те. Але, з точки зору АТ Renault Japan, якщо залишився на самоті пятий потенційний власник вигукне: А мені подобається, і дуже!, - то вже це буде великим досягненням. Особисто я, між іншим, якраз той самий пятий, який говорить відмінно!. А як ви, шановні читачі? Усередині салону не використовуються будь-які розкішні матеріали, тому немає і відчуття якісної обробки. І, тим не менш, відчуваєш себе, як треба. Форма і розташування ручок управління, колірна гамма окремих частин - все, від початку до кінця, свідчить про наявність у дизайнера гарного смаку. При очній знайомстві з машиною виникає розуміння, що цей салон привертає, але не японської прискіпливістю і не німецької підгонкою кожної деталі. Ні, тут щось інше Експлуатаційні якості Megane оснащується двома видами двигунів: 2-літровим 4-х циліндровим або 1.6-літровим 4-х циліндровим. І той, і інший - з рядним розташуванням циліндрів, що працює у звязці з 4-х ступінчастою автоматичною коробкою передач. Оскільки підготовка модифікації з 1.6-літровим мотором трохи затягнулася, я випробував тільки машину з 2-літровим двигуном. При наборі оборотів двигун робиться більш гучним, проте, в діапазоні 4000 оборотів в хвилину ці показники цілком на рівні. Завдяки насиченому крутному моменту, що розвивається на низьких і середніх швидкостях, при нормальній їзді навряд чи буде потрібно часто виходити на більш високі обороти. Так що можна визнати за машиною право називатися тихою в роботі. Гідротрансформатор автоматичної трансмісії Дозволяє останньої перемикатися без ривків. На швидкості в 50-60 км / год настає момент, коли, здається, коробка передач починає роздумувати, чи переходити їй на підвищену передачу, або залишитися на зниженій. Але, відпрацювавши акселератором, я легко дозволив всі його сумніви. Якщо звикнутися з цією особливістю машини, то цим відчуттям енергійної тяги, схожим на те, що відчуваєш на прямій передачі в автомобілі з ручною коробкою, можна навіть захопитися. Підвіска виявилася трохи більш жорсткою, ніж я очікував. Особливо це відчувається на стиках дорожнього полотна. Хотілося б, щоб поштовхи були менш відчутні. Випробовувана машина, до речі сказати, була зовсім нова, що не пройшла і 1000 км. Якщо б дати їй пробігти ще, щоб деталі притерлися один до одного, то робота підвіски стала б такою, як у звичайній французькій машині. Добре б і освоїтися і з деяким незручністю шкіряних сидінь. Я маю на увазі, що через шкіри у цих сидінь немає звичної мякості, тому вони не демонструють тих достоїнств, які приписують автомобільним крісел компанії Renault. З часом, звичайно, вони зробляться більш мякими, але, що стосується абсолютно нової машини, то можу твердо сказати: у машині категорії 2.0 крісла з тканинної оббивкою більш комфортні. До речі сказати, на машині модифікації 2.0 Premium коштують 17-ти дюймові колеса, а на модифікації 2.0 - розміром в 16 дюймів. Так що і в цьому плані машина категорії 2.0 більш комфортабельна. Але я, зі свого боку, все-таки маю сміливість припустити, що в плані роботи підвіски найоптимальніший варіант - це машина з 1.6-літровим двигуном і шинами з вузьким протектором. Тепер щодо продажної ціни. Автомобіль категорії 2.0 Premium коштує 2 млн. 780 тис. ієн (~ 26000). Машина 2.0 йде по 2 млн. 530 тис. (~ 24000), а категорія 1.6 - по 2 млн. 200 тис. ієн (~ 21000). Вважаю, що ця ціна встановлена ??з оглядкою на ціну моделі Peugeot 307. Однак тим, хто буде купувати автомобіль не за її національною ознакою, а за належністю до гольф-класу С, я б порекомендував оцінити її на практиці. Упевнений, Renault Megane може принести багато радості її власнику, якщо тільки йому сподобаються її незвичайні зовнішні контури.

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:


Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.