Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


20-03-2015, 14:53    Mitsubishi Lancer Evolution VI. - Японець на прізвище Мякінен авто - в раздеде "Обзоры авто"

Серед різноманітних гоночних автомобілів ралійні ближче всіх до звичайним цивільним. Тому в минулому цілий ряд видатних автомобілів - героїв ралі - випускався обмеженими серіями і для загального користування: Lancia Stratos, Audi Quattro Sport, Ford Escort Cosworth і т. д. У наш час для заможних шанувальників ралі пропонується Mitsubishi Lancer Evolution VI. Разом з Томмі Мякіненом, Lancer Evolution чотири роки поспіль (з 96-го по 99-й) ставав чемпіоном світу з ралі. У 2000 р. цей подвиг вирішили відзначити випуском спеціальної партії Evolution VI Tommi Makinen Edition RS-2, який відрізняється від звичайного Evolution VI тільки деталями оформлення і, до речі, коштує рівно стільки ж - 50 тис. доларів. Незважаючи на таку ціну, у другому півріччі 99-го був реалізований 31 автомобіль, і влітку поточного року в продаж надійшло ще близько пятдесяти Lancer Evolution, які, ймовірно, теж не запилиться на складі. Отже, що ж коротко представляє із себе чотириразовий чемпіон світу (мається на увазі, звичайно, не сам Мякінен, а автомобіль його імені)? Між Evolution VI і звичайним Lancerом за 12 тис. дол на диво багато спільного, принаймні, по кузову і підвісці. Зовні Evolution відрізняється передніми крилами, капотом (алюмінієвим), нижній обваженням (бампери, пороги, надбрівя задніх колісних ніш) і, звичайно, етажеркою заднього антикрила (з регульованим нахилом верхній частині). З додаткових посилень кузова відомо тільки про двох поперечинах, що звязують лонжерони в області переднього і заднього бамперів. Збереглися і принципові схеми підвісок, звичайно, з масою змін в деталях і геометрії. Все це можна вважати компліментом звичайному Lancerу, що став доброю основою для створення справжнього спортивного автомобіля. Природно, 2-літровий турбонаддувний мотор (280 л. С.), Повноприводна трансмісія з міжосьовим диференціалом і системою стабілізації курсової стійкості, а також гальмівні механізми фірми Brembo вже далеко пішли від крупносерийной моделі. До того ж Evolution VI, перш ніж стати учасником чемпіонату світу, піддається безлічі серйозних переробок, але все ж гени базового Lancerа залишаються. Mitsubishi Lancer Evolution VI 1. По-справжньому спортивна керованість 2. Вражаюча динаміка розгону 3. Відсутність прямих аналогів - 1. Низька комфортабельність підвіски Є Evolution VI свої півсотні тисяч доларів? Існує два більш-менш обгрунтованих відповіді, протилежних за своєю суттю. Перша і найпоширеніша точка зору - краще купити середньої руки Mercedes або BMW (або Mitsubishi Pajero, або Honda S 2000 і т. д. і т. п.), іншими словами, гарний і престижний автомобіль, який не має нічого спільного з недорогої масової продукцією. Прихильники протилежної точки зору вважають, що аналогів, що забезпечують близький рівень спортивності (особливо динаміки розгону і керованості), за такі гроші просто не існує. У даному тесті ми спробуємо розібратися в обгрунтованості саме цього - другого - погляду на Mitsubishi Lancer Evolution VI. Зовнішній вигляд, інтерєр Говорити про красу ралійних автомобілів, як правило, не доводиться, особливо якщо вони створені не з чистого аркуша, а мають багато спільного з базовою популярною моделлю. У цьому випадку всі зміни зовнішнього вигляду в першу голову обумовлені чисто практичними потребами (аеродинаміка, охолодження і т. д.), а естетика відходить на другий план. Так і Evolution красенем не назвеш. Його навіть не порівняєш з боксером, який гарний, незважаючи на перебитий ніс. Лаконічним обводам базового Lancerа явно суперечать масивний передок з повітрозабірниками і громіздке заднє антикрило. Критикувати тут нічого, можна лише зазначити, що на того, хто хоч трохи знає про ралі, Evolution VI належне враження справить, і навіть серед необізнаних навряд чи знайдуться ті, хто вважатиме цей автомобіль жертвою невгамовного прикрашення - для цього його зовнішність має занадто велике відношення до професії - раллійним гонок. Оформлення інтерєру Evolution VI відрізняється від простого Lancerа в основному передніми сидіннями (Recaro) і кермом (Momo). В іншому це хороший зразок усередненого японського стилю внутрішньої обробки: невиразно, але затишно, недорого, але високоякісно. При цьому відверто спортивні сидіння і кермо не порушують скромної гармонії інтерєру, а як би підкреслюють, що все необхідне замінено, а розкіш решті обробки справжньому спортсменові не потрібна. Посадка за кермом теж Lancerовская - звичайно, не висока, але і не дуже низька. Чудове сидіння охоплює тебе і дбайливо утримує, ніде не турбуючи жорсткістю хватки. Ми не могли перевірити, наскільки воно зручне у тривалій подорожі, але на короткій дистанції його просто не помічаєш, настільки правильно сидіння виконує всі покладені на нього завдання. Та й в іншому до ергономіки серйозних претензій немає, принаймні у людей середнього зросту. Незважаючи на невелику кількість регулювань керма і сидіння, зручна для водія поза досягається легко. Місткість пасажирського салону така ж, як у Lancerа, - на задньому сидінні особливо не розгуляєшся, але все ж там просторіше, ніж у більшості купе 2 2. Іншими словами, якщо екіпаж - четверо чи пятеро рослих чоловіків, то ззаду буде затісно, ??але при менш екстремальному складі команди автомобіль цілком можна вважати 4-5-місцевим. Багажник ж взагалі можна назвати містким - 420 л. І хоча Evolution набувають, звичайно, не для вантажопасажирських перевезень, така місткість не завадить. Динаміка розгону, гальма Для демонстрації елітарної динаміки розгону у Evolution VI є все необхідне: мала споряджена маса (1280 кг), висока потужність (280 л. С. При 6500 об / хв), великий крутний момент на низьких оборотах (38 кг. м при 3000 об / хв) і повноприводна трансмісія. І теорія повністю підтверджується практикою. Заявлений фірмою час розгону до 100 км / год з місця (4,9 с) при проведенні незалежних випробувань, як правило, навіть поліпшується. А це означає, що для того, щоб позмагатися з Evolution VI, вам доведеться викласти в 3-5 разів більшу суму і придбати щось на зразок Ferrari. Втім, на мокрій дорозі і Ferrari відстане - переваги повного приводу особливо важливі при великій питомій потужності. Однак розгін 0-100 км / год - це далеко не все. При великому надлишковому тиску наддуву (1 атм.) Від двигуна Evolution VI можна було б очікувати млявості в зоні низьких оборотів і затримок у реакції автомобіля на натиснення педалі акселератора. Ці побоювання практично не підтвердилися. Автомобіль упевнено йде на 5-ій передачі при 1500 об / хв, хоча подальший розгін в такому режимі ефектністю не відрізняється. Що стосується турбозадержек, то вони помітні тільки при різкій роботі акселератором у зоні низьких оборотів. Двигун еластичний і зручний в реальному дорожньої експлуатації, плавно нарощують віддачу з ростом оборотів і забезпечує воістину вибуховий характер розгону після 4000 об / хв. Потрібно відзначити, що, на відміну від інших автомобілів з поперечним розташуванням силового агрегату, перемикання передач дуже короткоходная і чітке із точною фіксацією включення передачі. Недолік - включення вимагають підвищених зусиль. А ось управління зчепленням настільки потужного автомобіля не потребує великих зусиль та особливої ??точності в відпуску педалі - звикання до роботи зі зчепленням не потрібно. Не беремося остаточно судити про витрату палива, але, за нашими прикидами, якщо не особливо вириватися з потоку, то в усередненому режимі місто - загорож автомобіль витрачає близько 12 л/100 км 98-го бензину. Педаль гальма спочатку збентежила великим ходом і невиразною пружністю. Але цей дивний недолік, який, можливо, відноситься тільки до даного конкретного автомобіля, не завадив, тим не менш, миттєво адаптуватися до управління гальмами. Чотири величезних вентильованих гальмівних диска зі спортивними скобами фірми Brembo забезпечують високу енергоємність системи і, відповідно, ефективність її роботи і на високих швидкостях, і при частому повторному гальмуванні.

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:

Похожие статьи:
  • Як прибрати запах сигарет в салоні авто
    Запах сигаретного диму в автомобілі можна вивести нехитрими народними методами. Тютюн має дуже стійкий запах, оскільки листя цієї рослини складаються з цілого ряду маслянистих смол і хімічних речовин, глибоко проникають у навколишні предмети.
  • Перші фото нового Saab 9-3 авто
    У другій половині наступного року Saab обіцяє почати випуск нового покоління моделі 9-3 (до речі, не виключено, що премєра концепту 9-3 відбудеться вже у вересні на автосалоні у Франкфурті). Новий Saab 9-3. можливо, буде виглядати саме так
  • Volkswagen оголосив ціни на Polo Sedan для Росії авто
    У середу, 2 червня, в Москві відбулася презентація доступного седана Volkswagen, розробленого спеціально для російського ринку і отримав назву Polo Sedan. Ціни на автомобіль в базовій комплектації Trendline починаються від 399 тисяч рублів. В
  • Новий український автозавод повного циклу вже готовий до роботи авто
    Завод Єврокар, розташований у селі Соломоново Ужгородського району Закарпатської області, повністю завершив підготовку до запуску нової виробничої лінії повного циклу. На ній вже зварили пробну партію автомобільних кузовів, які пройшли

Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.