Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


28-06-2014, 16:10    Volvo C30. Шведська холостяк авто - в разделе "Обзоры авто"

Volvo C30 ціною від 23 000 можна сміливо віднести до жіночим моделям. Однак жіночих автомобілів з такою мускулатурою не буває! Самі-то шведи про статеву приналежність тридцятки і не заїкалися, адресувавши її просто молодим покупцям. Правда, у нас, на відміну від Європи, під молодіжним автомобілем частіше розуміють латану-перелатаний вазівську шістку з саморобним дюралевим антикрилом на багажнику. Або новенький Porsche 911, подарований татом-олігархом до повноліття. Всі проміжне поки неактуально. Ти перевіряй, якої статі твій сусід! Volvo C30 ціною від 23 000 можна сміливо віднести до жіночим моделям. І справді, що ще купить дружині фанат шведської марки, сам їздить на S60? На жаль, відносно доступні 1,6 - і 2-літрові С30 йдуть тільки з механічною КП, і лише починаючи з досить дорогий (від 30 000) 2,4-літрової версії можна взяти машину з автоматом. Але чи не забагато 170 л. с. для поважної матрони? Окремо стоїть 220-сильний С30 Т5, назвати якого жіночим і поготів немислимо, саме такий - турбонаддувний - потрапив до нас на тест. Присадкуватий, на широких низькопрофільних шинах, весь у спойлерах, він красується, як розпустив хвіст павич на тлі куди більш скромних самочок. Адже зрозуміло, що замовляти комплект спортивного обважування за 3000 на дамську машину ніхто не буде, і, щоб визначити стать тридцятки, вам не буде потрібно неухильно заглядати їй під капот. Ще здалеку побачили вузьку, незабарвлену спідничку - значить, дівчинка Зовнішність С30 - безсумнівна удача фірми. Дивишся спереду - звичайна S40. Збоку - аж ніяк не обрубок сороковки, оскільки спадаюча до корми дах і примружені вікна додають профілю машини не властиву вольвовским седанам стрімкість. А сбокусзаді погляду відкривається поперечний розпил, на якому крутобедрая моделей Volvo останніх поколінь на площині видна як на долоні. Не претендую на обєктивність, але на мене це перша реально красива машина в історії фірми. Напевно чимало тих, хто думає так само. Основне прикрасу корми - витончено звужена знизу скляна кришка багажника, що стала в суперечках хетчбек або купе каменем спотикання. І нехай першим кине в мене вищезгаданий предмет той, хто назве вузенький отвір на висоті аж 82 см від землі дверима! Зрозуміло, це саме кришка, а стало бути, шведи не лукавить, називаючи С30 спорткупе. Тим більше що ні господар такої машини, ні навіть його собака в багажник не полізуть. Зате закидати туди кейс з документами або покупки з бутіка, як у кошик, дуже зручно. І скромного, всього 233 літри під полицею, обсягу трюму цілком достатньо, а не вистачить - повно місця знайдеться в салоні. Заднє сидіння в тридцятці, що називається, на всякий випадок, і їздити там регулярно ніхто не буде. Хоча зростання сідоків без шкоди для комфорту може досягати 180 см, але аж надто незручно залазити - як у нору. А виходячи, не рівна година, зачепишся черевиком за лямку ременя переднього сидіння з подальшим приземленням щелепою на бордюр Спереду ж хороми. Правда, щоб навіть цей топовий С30 відповідав настільки схвально порівнянні, доведеться розщедритися на опціонні шкіряний салон, електроприводи, підігрів сидінь, дорогу музику і інш. У результаті ціна тестової машини становить 000 - ось вже дійсно преміум-сегмент Вибравши топ-версію, не пошкодуйте ще 1500 на шкіряний салон Обгін з комфортом До цієї значній сумі я подумки повертався не раз - цікаво ж зрозуміти, чи виправдана різниця (майже на чверть у базових варіантах) з ціною соплатформенного і ідентичного по агрегатів гарячого хетчбека Ford Focus ST. Перше відчуття було, як не дивно, зі знаком мінус - чому настільки невиразно, що не пофордовскі, працює важіль КП? Металу під рукою немає і в помині - все пластмасове. До того ж поперечний хід куліси явно замалий - з незвички замість третьої потрапляєш у пяту. І мабуть, є трошки вати в гальмах. Це з позиції водія, настроївся пілотувати 220-сильний болід. Хоча за мірками більшості звичайних, недрайверскіх, моделей все працює досить добре. На цьому шорсткості конструкції закінчуються, і інші властивості тридцятки сприймаються вже як просто особливості даної моделі. Причому швидше приємні. Відмінне рульове, гострота - в самий раз. На автобанних швидкостях їдеш не напружуючись, і в той же час переставити машину на півметра в сторону можна блискавично і точно - ледь вловимим рухом бублика. Під стать керму і мотор - ніяких вибухових подхватов, рівний момент майже у всьому діапазоні оборотів. За первості це знову-таки розчаровує - очікував адже бурі Але відчуття субєктивні, а з цифрами не посперечаєшся - 6,7 секунди до сотні. У звичайному московському потоці вельми мало шансів зустріти гідного суперника. Мотор з турбонаддувом - первинний статевої ознака чоловічої С30 Що стосується поведінки машини у швидкісних поворотах, то це не її стихія. Що толку від 220 сил, якщо передок починає елементарно шліфувати асфальт і тридцятка пливе носом назовні? Щоб зачепитися, доводиться пріотпускать газ. Нудно! До речі, про такий характер машини я міг би здогадатися і не сідаючи за кермо: передні шини тестового Volvo були ще до мене витерті до стану сліків А ось на шосе С30 проявляє свої достоїнства повною мірою. Ведучий передок йде по задається траєкторії з точністю до міліметра, як голка, тягнучи за собою нитку всієї іншої частини машини. Запас потужності робить обгони комфортними, як в компютерних іграх: на раз підтикати четверту, на два тиснемо газ до упору і на три знову повертаємося на шосту. Зауважу, в ролі обганяємо не обовязково будуть Жигулі або Газель - С30 зберігає достатню динаміку і на швидкостях, значно перевищують максималку подібної техніки. І що особливо захоплює - в салоні тихо навіть при форсажному режимі роботи двигуна. Який там Focus ST, а тим більше Mazda3 MPS з їх спортивним виттям - маленький Volvo тут швидше нагадує седан бізнес-класу з 3,5-літровою шестіркою під капотом Сімя не в моді Отже, з молодшими тридцятці все зрозуміло: 1,6 - і 2-літрова модифікації з МКП - для панянок, дарованому коневі в трансмісію не дивляться, а 2,4-літрова версія з АКП - вже повноцінний жіночий автомобіль. Складніше з чоловічим спорткаром С30 Т5 за ціною повнопривідного (!) Седана S40 з таким же мотором. Про що думали на Volvo, запропонувавши менше автомобіля за ті ж 40 000? Справа в тому, що в самій Швеції сімейні машини втрачають популярність - набила оскому реклама величезних незграбних універсалів з резвящимися навколо діточками вже не працює. Які там пікніки на галявинах, якщо нація бє рекорди з розлучень? І тут вельми до речі новинка - настільки ж потужна й престижна, як традиційні великі Volvo, але більш зручна при парковці. Саме те, що треба герою шведського анекдоту: Самотній чоловік познайомиться з самотньою жінкою з метою народження самотнього дитини ... У нас в Росії ще не все так запущено, але автомобілі для заможних егоїстів теж затребувані. А у вузькому колі гарячих трехдверок С30 T5 виглядає досить непогано. Наприклад, що випускається не перший рік Audi A3 обійдеться дорожче навіть з менш потужним 4-циліндровим мотором 2.0 TFSI. BMW 130i - альтернатива серйозніше, там вже шість циліндрів і 265 л. с., але екстерєр С30 все одно цікавіше. А інші запальнички, і навіть красуня Honda Civic Type R, навряд чи будуть конкурентами шведу - як правило, вони розраховані на любителів просто поганяти. Покупець Volvo зовсім інший, для нього першорядна сама марка автомобіля. І звичайно, належний їй комфорт. Прилади підкреслено неспортивну Навіщо егоїсту память регулювань? Бардачок невеликий Відеокамера BLIS в допомогу дзеркалам Ширяюча консоль - родзинка Volvo Спинки заднього сидіння легко складаються прямо з багажника Реінкарнація Поява компактної трьохдверки у фірми, знаменитої великими седанами, аж ніяк не сенсація. Ще в 1985 році шведи представили Volvo 480 - теж купе гольф-класу, що зовні нагадує хетчбек і, уявіть собі, зі скляною кришкою багажника! Збирали машину на заводі NedCar у м. Борна - моделі голландського філіалу тоді вважалися бюджетними, на відміну від великих Volvo рідної шведської збірки з Гетеборга. У 2004 році, коли легкове підрозділ Volvo вже було під крилом Ford Motor, виробництво автомобілів сімейства S40 перевели з Нідерландів в бельгійський Гент (Ghent) - не плутати з теж фордовськім і теж бельгійським заводом у Генку (Genk), де збирають Mondeo, S- MAX і Galaxy. Представлена ??в 2006 році тридцятка, як і ідентична за шасі сороковка, зроблена на тій же платформі С1, що і Ford Focus, Mazda3 і компактвени на їх базі. Про орієнтацію на студентів і молодших клерків, у світлі якої створювали перші компактне купе Volvo 480, сьогодні не йде й мови: покупців нижчих цінових груп вже давно причарували корейці. Залишивши європейським фірмам єдиний шлях виживання - рватися в преміум-сегмент і спокушати багатих. Звідси і 23 000 на базі

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:


Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.