Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


7-04-2013, 07:45    Toyota Ractis. - Огляд автомобіля Toyota Ractis авто - в раздеде "Обзоры авто"

Вважати Funcargo невдалим проектом, чи ні? Факти - річ уперта, і в даному випадку вони дають всі підстави вважати, що нова модель Toyota Ractis прийшла на зміну модельного ряду Funcargo. Правда, в самій компанії Тойота говорять про це з явним небажанням. А як же це підносять? Кажуть, що в торговій мережі Corolla це так і є, а, для мережі Toyopet - це нова модель, раніше такими машинами вони не торгували. Відомо, що протягом найближчих декількох років планується завершити реформування всієї торговельної мережі компанії Toyota Motors. Це, насамперед, стосується торгового дому Toyopet, який перш спеціалізувався на реалізації висококласних автомобілів класу седан. І в рамках цієї торгової мережі модель Toyota Ractis не що інше, як новий представник автомобілів групи компакт нового зразка. Нагадаю, що до цього вже вийшов один такий автомобіль, Toyota Porte. Так от, саме в ряди компактних машин, що реалізуються через мережу Toyopet, і повинен увійти новий Ractis. Але є ще один важливий момент. Як всі памятають, на європейському ринку автомобіль Funcargo вийшов разом зі своїм побратимом - моделлю Toyota Vitz. А новий проект, тобто модель Toyota Ractis, випускається спеціально для продажу на внутрішньому ринку. Саме ці міркування і наводяться представниками компанії Тойота на підтвердження того, що автомобіль Ractis - ніяке не продовження модельного ряду Funcargo! А як же модель Funcargo? Ще зовсім недавно прийнято було вважати, що в сімействі Vitz є три брати: сам автомобіль Vitz, потім Platz і Funcargo. І цей звязок настільки міцно увійшла у свідомість, що тепер її нелегко спростувати. А тепер, стало бути, назва Funcargo виявляється викресленим зі списку моделей, що випускаються. Чому? У самій компанії Тойота ситуацію оцінюють трохи інакше. Ні, - заявляють автори проекту, - хто вам сказав, що модель Funcargo виявилася невдалою і саме тому їй пора на спокій?. А те, що всередині компанії її вважають не найвдалішим проектом, так це дійсно так. Це, до речі сказати, слова головного інженера проектного відділу, який займався розробкою моделі Ractis пана Ота. Але якщо після цих заяв взяти та й проаналізувати результати реалізації моделі Funcargo на внутрішньому ринку? Ось тоді - то можна зрозуміти, що саме має на увазі пан Ота. Дивимося: модель дебютувала влітку 1999 року, і старт у неї протікав дуже бурхливо. Достатньо тільки відзначити, що за обсягами продажів за перший місяць її обійшли тільки дві моделі: Toyota Corolla і Toyota Vitz. Прямуємо далі: на початок 2001 року в рейтингу найбільш продаваних машин вона продовжує міцно триматися в першій десятці. Проте потім все змінилося: крива продажів стала невблаганно прагнути вниз, і до квітня 2004 року це вже було 28 рядок рейтингу, а, зрештою, модель і зовсім пішла з першої тридцятки. Іншими словами, на першому етапі модель Funcargo дуже вдало справлялася з наміченої завданням - створити ілюзію існування рівноцінної за комерційної цінності учасника проекту, умовно позначеного як Vitz Family. Але це - тільки на перших порах. Потім минув рік, і два, і три. І ось тут компанія Тойота твердо заявляє, що модель Funcargo з честю виконала своє призначення. Що ж, мабуть, чому бути, того не минути! Але не варто забувати, що не менш важливим є те, як саме автомобіль Funcargo був сприйнятий на європейському ринку. Там, у Європі, треба сказати, такий тип кузова напряму асоціюється саме з вантажним автомобілем для перевезення дрібних партій товару. Типовим представником цієї групи можна вважати модель Renault Cangoo. Так от, там, як розповідає все той же пан Ота, автомобіль Funcargo так і не домігся того рівня популярності і тих обсягів продажу, на який автори проекту сподівалися. Технічні характеристики автомобіля Ractis модифікації G Повна довжина 3955 мм Х повна ширина 1695 мм Х повна висота 1640 мм. Колісна база: 2550 мм. Вага машини: 1140 кг. Привід: на передній колеса Двигун: 1,5-літровий, 4-циліндровий з рядним розташуванням циліндрів, максимальна потужність 110 л. с. при 6000 об / хв, найбільший крутний момент - 14,4 кг / м при 4400 об. / хв. Коробка передач: варіатор Active CVT Ціна автомобіля: 1 млн. 512 тис. ієн. Всього лише прагнення компанії дати бій своїм конкурентам, не більше Чому ж було прийнято рішень про зняття з виробництва автомобіля Funcargo, і від чого прийшла на його зміну модель Ractis вийшла такою незвичайною? Вважаю, що в чималій мірі цьому сприяв успіх, або навіть просто існування автомобіля Honda Fit. По-крайней мере, це перше, що спадає на думку. Ще б, модель Fit дебютувала в червні 2001 року, і справи у неї пішли настільки добре, що перед нею не встояв навіть постійний рекордсмен за кількістю продажів - Toyota Corolla. Але це було давно. А що ж зараз? Та все те ж! Машина настільки популярна, що за обсягом місячних продажів вона активно конкурує з абсолютно новою моделлю Vitz. Як кажуть, дожилися! У чому її успіх? Ну, наприклад, в тому, що в її салоні цілком зручно можуть розміститися 4 дорослих пасажира, вони можуть проробити довгий шлях і вийти з салону, не відчуваючи особливої ??втоми. Але це ще не все. Машиною можна управляти в активній, або, кажучи інакше, у спортивній манері. А якщо, наприклад, потрібно перекласти. Так, будь ласка, які питання, обєм багажного відділення дозволяє. Одним словом, машина з надзвичайно широкою сферою застосувань. Одна, але годиться на різні випадки. І ось що цікаво: інші компанії вже зрозуміли, що до чого і навіть пристосувалися випускати аналоги: компанія Мазда виробляє модель Demio, а компанія Ніссан - Nissan Note. І тільки під маркою Toyota не зявлялося нічого подібного. Частка машин, що випускаються компанії Тойота в класі компакт невелика, найменша з усіх перерахованих виробників, потрібно виходити з цього, - це я знову цитую головного інженера пана Ота. Але навряд чи це пояснення можна вважати вдалим. Ось, наприклад, на такому специфічному ринку, як група висококласних седанів, активно конкурують тільки два гравці - компанія Тойота і компанія Ніссан. І це зрозуміло, решті там просто немає місця. А що стосується ринку компакт - автомобілів, то він настільки ємний, що кожен з виробників прагне на нього проштовхнутися і зайняти там місце. Не в кожного виходить, але це вже інша розмова. Моя думка така, що модель Ractis - це спроба компанії Тойота вставити хоч одну палицю в колеса компанії Хонда, от і все! Дивимося габарити: автомобіль Toyota Ractis має у висоту 1640 мм (2WD). Значить, він вищий машини Fit, причому істотно вище. Під маркою Honda, до речі, крім Fit випускається тільки дві моделі класу компакт: це модельний ряд Mobilio, і автомобіль Aria. У компанії Тойота таких компакт проектів більше. Дивіться: на ринку зявляється автомобіль класу компакт Toyota Ractis, він приймає на себе функцію, раніше покладену на модель Funcargo. У нього досить пристойна висота, не порівняти з автомобілем Honda Fit. Тепер залишається тільки впливати потенційних покупців, взяти їх тим, що автомобіль Ractis володіє більш просторим салоном. Для машини Toyota Ractis в якості девізу було вибрано такий вираз: з великим завантаженням на великій швидкості. Таким чином, у наявності явний відхід від концепції проекту Funcargo: пересувна комора. На що розраховують автори проекту Ractis? Таких задумок, як мені здається, дві. Перша звучить так: стиль спортивна вдача навіть у діловій поїздці. І другий пункт: Заднє сидіння - зручне для дорослих. Другий пункт, до речі сказати, є наслідок переосмислення досвіду, отриманого при реалізації автомобіля Funcargo. Адже задні сидіння там дійсно були незатишними, і коли машина вже зявилася у продажу, компанії - конкуренти, не упустили нагоди розповісти про це всім потенційним покупцям. А кому хочеться мати справу з машиною, якщо салон обладнаний не дуже? Або про який кажуть, що він не дуже? Дизайн все для водія Ще раз повторю: модель Ractis - це автомобіль високої компонування, за рахунок чого формується просторий салон і, одночасно, машині забезпечується більша вантажомісткість. Передні стійки кузова різко завалені назад, що робить передню частину автомобіля схожою на кулю. Спортивний зовнішній вигляд доповнюють 16-дюймові колеса, якими комплектуються всі без винятку модифікації. Треба зауважити, що машини такого класу в Японії вперше оснащуються такими великими шинами. Раніше бувало, використовувалися 16-дюймові колеса, але їх розмір становив 195/60/R16. Але, треба зауважити, основні компоненти підвіски Автомобіля Ractis запозичені у інший компактної машини - Toyota Vitz, і тому такого розміру колеса незмінно призвели б до збільшення мінімального радіуса повороту, тобто, до зниження маневреності. Для того щоб цього не сталося, виробник шин, який працює на компанію Тойота, розробив покришки з іншими параметрами, а саме 175/60/R16. І таким чином автомобілю був забезпечений мінімальний радіус 4,9 метра, що для машини класу компакт є хоч і не рекордом, але цілком стерпним показником. Хоча чому стерпним, адже довжина-то у автомобіля чимала! Якщо поглянути на автомобіль Ractis з боку, то можна легко замінити його схожість, як щодо компонування, так і за стилем з останньою моделлю Toyota Vitz, і тим дивовижніше, що зсередини машина виявилася набагато більш просторою. Особливо впадає в очі відстань між переднім і заднім рядами сидінь. Мабуть, що серед машин класу компакт це - один з кращих показників. Одночасно з цим, вельми просторим здається і місце під задніми сидіннями для розміщення ніг. Передні крісла відрізняються спортивним дизайном, характеризующимся, насамперед, видатними вперед бічними супортами спинок. Особливо слід відзначити пристрій передньої панелі салону, яке служить головній меті - якомога менше відволікати водія від дороги, інших подібних прикладів серед машин цього класу я щось не пригадаю. Всі компоненти схожі на те, що можна побачити в новому салоні Vitz, але тільки виконані вони більш якісно. Головна характерна особливість водійського місця це, звичайно, частина передньої панелі, розташована за рульовим колесом перед лобовим склом. Я маю на увазі приладову дошку, яка виконана у панорамному, або, кажучи простіше, розтягнутому стилі. Тут слід згадати, що вже не раз згадуваний мною головний інженер проекту пан Ота до цього брав участь у розробці іншої моделі - Toyota Raum, яка одягла багато шуму через свого незвичайного зовнішнього вигляду, сформованого в рамках так званого універсального дизайну. Так от, розташування приладів на передній панелі в салоні Ractis безсумнівно навіяно досвідом роботи в колишній манері. І, як мені вдалося дізнатися, суперечки про те, якою бути приладової панелі, велися до останнього моменту. Особливо важливим представлявся питання про те, як поєднувати їх розташування з лінією зору водія. Особисто мені здається, що, маючи перед собою Панорамну приладову дошку, водій позбавляється необхідності постійно переміщати свій погляд по вниз вгору. Це набагато зручніше, потрібно лише звикнути. Однак є й заперечення. Справа вся в тому, що для зручного перегляду кермовому колесу надали еліптичну форму, подібно до тієї, яка вже використовувалася в салоні згаданого вище автомобіля Raum. Але особисто мені таке рішення не дуже до душі. Добре, звичайно, що таким чином забезпечується краще стеження за приладами, і що цим досягається більш проста посадка і висадка водія. Одночасно з цим кермо повинен виконувати головну функцію - керувати рухом машини. А в цьому плані, як мені видається, нічого краще круглого рульового колеса ще не придумано! Перед тим, як прийняти рішення, потрібно присісти на задні сидіння! Ще одна характерна особливість салону автомобіля Ractis - це задні сидіння, які забираються і розкладаються по-особливому. Через це самі сидіння отримали назву dive in seat. Слід, правда зауважити, що такими сидіннями обладнується тільки автомобіль з моноприводом (2WD). Суть цього механізму полягає в наступному. Спочатку за допомогою спеціального важеля спинки сидіння повністю завалюються вперед. Потім, коли задні сидіння приймуть такий полусобранном вигляд, вони як би загортаються і ховаються туди, де зазвичай розташовуються ноги пасажира, тобто лягають на підлогу. Це дозволяє отримати багажне відділення з абсолютно рівною підлогою. І прибирання, і подальше повернення сидінь на місце виконується настільки легко, що це цілком під силу навіть дитині. Примітно, що всі конкуруючі моделі, - і Honda Fit, і Mazda Demio, і Nissan Note, теж мають багажне відділення, але не настільки обємне. А чому? Та тому що у автомобіля Ractis стеля помітно вище. Треба сказати, що при складених задніх сидіннях вантажна місткість салону Ractis майже така ж, як і у його попередника - автомобіля Funcargo. Іншими словами, цілком відповідає визначенню пересувна комора. Обидві ці машини характеризуються практично вертикально розташованими Внутрішніми стінками багажного відділення (мається на увазі багажник, коли задні сидіння зібрані). Але потрібно враховувати те, що в моделі Ractis, простір від бічних вікон до підлоги використано не так ефективно, як це було в автомобілі Funcargo. Але, варто зауважити, що вантажна місткість Funcargo була явищем унікальним, і це завжди з успіхом використовувалося в рекламі. Так що порівняння не на користь нової моделі Ractis зовсім не означає, що це погано. Адже по висоті в багажник можна вмістити кросовий мотоцикл, причому зробити це, не знімаючи його коліс. Так що практичність наявності. Слід також відзначити ще один момент. Попередник - автомобіль Funcargo явно був створений з вантажним ухилом (вантажомісткість - насамперед). А що ж новий Ractis? У ньому все інакше, задні сидіння відповідний бути такими, щоб в машині вільно могли вільно розміститися 4 дорослих пасажира, - ось які тут діють пріоритети! Однак у той же час, задні сидіння забираються за типом dive in, що досить зручно, але з іншого боку передбачає і деякі відхилення від норми. Зокрема якщо на задньому сидінні виявляється дорослий чоловік, йому є, куди сховати ноги, але все - таки його може не задовольнити ширина сидінь. Тому, якщо передбачається перевезення максимальної кількості пасажирів на великі відстані, то я б порекомендував модель Nissan Note. Що стосується автомобіля Ractis, то тут розклад такий: сидіння менше за розміром, але якщо закрити на це очі, то комфорт Вам забезпечено. Тому, якщо ваші пасажири жінки чи діти, тоді краще сидінь не знайти. До речі сказати, сидіння dive in не використовуються в салоні повнопривідної модифікації, оскільки його днище має іншу форму. Замість них ставляться звичайні, складають удвічі крісла. Вони - більшого розміру, тому, якщо покупець хоче Ractis, і одночасно передбачає активно користуватися задніми сидіннями, то йому слід зупинити свій вибір на версії 4WD. Втім, Бажано таки упевнитися, що задні сидіння підходять. Компактний автомобіль - три гідності в одному! Новий автомобіль Toyota Ractis може оснащуватися двигуном двох видів: вже відомим мотором обємом 1.3 літра серії 2SZ-FF або 1.5-літровим мотором серії 1NZ-FE. На всі без винятку модифікації встановлюється варіатор, чого раніше не було. Як відомо, компанія Тойота стала використовувати подібну трансмісію дещо пізніше, ніж Хонда або Ніссан, але зате зараз і вона прийняла концепцію, згідно з якою для автомобіля групи компакт, який використовується всередині країни, немає краще трансмісії, ніж CVT. Слід також зазначити, що 1.5-літрова модель оснащується варіатором нової розробки, яка отримала назву Active CVT. Цей варіатор може працювати не тільки в режимі sport, який виконує перенесення крутного моменту таким чином, щоб забезпечити двигуну кращу прийомистість, але також обладнаний 7-ступінчастим ручним перемикачем, що на машині марки Тойота відбувається вперше. До речі кажучи, і тут, мені здається, простежується прагнення компанії Тойота зробити все, як в моделі Honda Fit! Одночасно це можна вважати початком реалізації плану зробити цей автомобіль як можна більш спортивним. Адже недарма головний інженер проекту пан Ота якось обмовився, що, мовляв, є ідея організувати ралі за участю цієї моделі. Не знаю, серйозно це він чи ні, але те, що йому вдалося створити компактний автомобіль, який один поєднує відразу три напрямки, це точно. Дивіться, він підходить для спортивної манери їзди, але одночасно з цим може використовуватися в якості сімейного автомобіля. І, нарешті, він просто створений для приємного проведення часу, чи не так? Хоча, якщо вдаватися в подробиці, то навряд чи ходові якості нової машини в даний момент настільки видатні, що можна думати про ралі. Поки найпривабливішим для мене стало те, що автомобіль дуже впевнено тримається на дорозі навіть на пристойній швидкості. Можливо, що це є наслідком встановлення більш великих шин, не знаю.

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:

Похожие статьи:
  • Компанія BMW вирішила випускати електрокар Megacity під власною маркою авто
    Компанія BMW прийняла рішення випускати свій перший масовий електромобіль Megacity під власною маркою, а не під окремим брендом, як передбачалося раніше. В даний час німецький виробник завершує процес підбору назви для цієї
  • Mazda RX-7. - Огляд автомобіля Mazda RX-7 Type RZ авто
    Ідея з 23-річною історією Все, напевно, памятають, як в один прекрасний день на сторінках автомобільних журналів в графі Новини раптом зявилося повідомлення про те, що компанія Mazda готує до випуску перший в світі спортивний автомобіль, оснащений
  • Cadillac CTS. - Автомобіль епохи класицизму авто
    Вперше дилерам Cadillac доводиться скаржитися на занадто маленькі квоти. Люксовий бренд GM пропонує прямого конкурента лідерам ринку бізнес-седанів за набагато менші гроші. Перш різниця в ціні пояснювалася зайвої американіста
  • Законність візира рассмортят до КСУ авто
    Конституційний суд України розглядає питання про конституційність використання Візира. Про це повідомив сьогодні голова Конституційного суду України Андрій Стрижак під час своєї підсумкової прес-конференції. Ми зараз

Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.