Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


22-07-2014, 17:05    Audi R8 Spyder. Три кольори: білий авто - в разделе "Обзоры авто"

тест-драйв audi r8 spyder Audi R8 Spyder. ціна: не визначена у продажу: з III кв. 2010 року три кольори гоночних автомобілів - як три кольори французького прапора в любовній трилогії Кшиштофа Кесьлевского - ось вже більше сотні років визначають національні шляхи розвитку спортивного автомобілебудування в Старому світі. Повітряний і по-французьки виразний синій, хвацький і по-південному авантюрний італійський червоний і прагматичний, трохи прохолодний німецький білий Тест-пілот Володимир Маккавеїв, 32 роки, автомобільний журналіст, стаж водіння 13 років, особистий автомобіль - Volvo C30 Власне, кольору ці були присвоєні національним Автоклуб ще на зорі XX століття - в епоху перших автомобільних гонок. Але так вже склалося, що не тільки гоночне, але і серійне автомобілебудування великої трійки розвивалося в строгому колористичному відповідності з національними кольорами. Тому, побачивши на парковці аеропорту Ніцци триколірний табун Audi R8 Spyder (замість французького синього, правда, був коричневий металік), я, не вагаючись, ступив убік білого кабріолета. Не поступаючись у швидкості і харизмі купе, спайдер R8 істотно перевершує старшого брата в емоційному сенсі. Це як пересісти із задушливого ле-мановского прототипу у відкритий кокпіт гоночної формули. Начебто і повороти R8 Spyder прописує рівно з тією ж швидкістю, що і купе, але помножене на почуття свободи і єднання з простором відчуття швидкості викликає вже зовсім інші - набагато яскравіші емоції. Причому не тільки у водія і пасажира, але й у навколишніх. Навіть у Монте-Карло - ну як не пройняти на такому автомобілі по трасі легендарного Гран-прі - де вже, здавалося б, давно звикли до розкішних авто, R8 потопав у захоплених поглядах. А таку кількість піднятих вгору великих пальців я бачив тут хіба що під час реального Гран-прі, коли Шумахер, Алонсо або Хемілтон здійснював коло пошани, повертаючись після відмашки картатого прапора до княжої трибуни, щоб підняти над головою Великий приз! Втім, поки траса для травневого Гран-прі тільки будується, в Монако можна лише покрасуватися на R8 Spyder: насолодитися увагою публіки. А щоб випробувати його швидкісні можливості, відправимося в альпійські передгіря Французької Ривєри. Перекроюючи кузов купе в кабріолет, інженери Audi намагалися не просто уникнути зниження жорсткості шасі на кручення, але і добитися цього малою кровю - з мінімальною надбавкою ваги. Завдання - не з простих - те саме перебудові під новий регламент автомобіля Формули-1. Spyder успадкував від Coupe 70% деталей кузова. Що до решти 30%, то щоб не втратити в відсутність даху жорсткості конструкції, довелося підсилити центральний тунель і задню перегородку, розширити перетин порогів, передньої та центральної стійок, вмонтувати в підлогу додаткову поперечну балку і несучі алюмінієві панелі для підвищення поперечної жорсткості. На випадок лобового зіткнення двері посилили додатковими секціями. Всі ці модернізації, природно, обернулися надбавкою у вазі, але не настільки солідної, як можна було очікувати. Практично весь зайву вагу вдалося компенсувати за рахунок заміни алюмінієвої даху купе на легкий - всього 42 кг - матерчатий верх. У підсумку надбавка у вазі склала всього 6 кг: 216 проти 210 у купе. Мізер, особливо враховуючи супутнє зниження центру тяжіння. тест-драйв audi r8 spyder У результаті ні в керованості, ні в динаміці кабріолет ні на йоту не поступається купе. Всі відгуки R8 настільки вивірені і точні, а повний привід з такою легкістю і ощадливістю розподіляє по упряжці 525 коней, що для того щоб управлятися з божевільними 530 Нм крутного моменту зовсім не обовязково бути гонщиком. До 100 км / год R8 Spyder розганяється всього на 0,2 с повільніше купе: за 4,1 секунди. Що до КП, то знову ж за аналогією з купе, R8 Spyder оснащується або базової 6ступенчатой ??механікою, або секвентальною R-tro-nic з підрульовими пелюстками і системою Launch Control. Ті ж дві варіації і у виборі підвіски на здвоєних А-подібних алюмінієвих важелях: стандартна - заснована на адаптивної технології Audi magnetic ride, настраивающей амортизатори залежно від дорожніх умов і стилю водіння і опціональна спортивна - з традиційними пасивними амортизаторами з двома режимами стиснення. У горах поєднання механічної КПП та спортивної підвіски, звичайно, дарує водієві куди більше емоцій. Але ця іграшка хороша на тиждень-другий. З точки зору позиціонування модельного ряду R8 як спорткара на кожен день оптимальним все ж є вибір версії з R-tronic і адаптивною підвіскою. Тим більше що, як показали випробування на Лазурному березі, нім-цям вдалося істотно помякшити перемикання КПП, в порівнянні з тим, що було на премєрному тест-драйві купе R8 V10 рік тому. Конструктивно R-tronic залишилася колишньою, проте новий софт дозволив практично позбутися жест-ких ударів в спину на кожному перемиканні. В цілому ж, зберігши спільний з купе стиль, Spyder аж ніяк не є точною копією старшого брата. На відміну від купе, кабріолет замість бічних прорізів обзавівся класичними повітрозабірниками перед задніми колесами і поздовжніми вуглепластикові зябрами з поперечними ребрами з боків моторного відсіку. Між зябрами над капотом зроблено широке поперечне вентиляційне сопло, що закривається при русі, щоб не створювати зайву турбулентність. Вдосконалення аеродинаміки і підвищенню притискної сили при конструюванні R8 Spyder взагалі було приділено особливу увагу, оскільки стосовно до кабріолетам ламінарного повітряного потоку, що обтікає автомобіль, неабиякою мірою визначає і акустичний комфорт усередині. Все виконано і прораховано із суто німецькою прагматичністю. У цьому вся філософія R8 Spyder. Незважаючи на червоні італійські гени, це вже далеко не Lambo. Його колір - білий! Китайська скринька На відміну від більшості однокласників, Audi R8 Spyder позбавлений звичної дуги безпеки, що забезпечує захист голови водія і пасажира при перекиданні. Однак це зовсім не означає, що в Audi пожертвували безпекою заради поліпшення аеродинамічних характеристик. У конструкції R8 Spyder застосована інноваційна самоактівірующаяся система безпеки. У перегородку, що відокремлює кокпіт від моторного відсіку, крім привода доладного верху вбудовані дві жорсткі підпружинені алюмінієві секції для захисту при перевертанні. При спрацьовуванні преднатяжителей ременів безпеки або подушки безпеки магнітні вимикачі автоматично знімають блокування. Незалежно один від одного секції протягом 0,2 секунди вистрілюються вгору і фіксуються в піднятому положенні рейковими замками, забезпечуючи настільки ж надійний захист водія і пасажира при перекиданні автомобіля, як і традиційні зовнішні дуги безпеки. тест-драйв audi r8 spyder Любимо - не любимо Фірмовий асиметричні КЕРМО зайвий раз підкреслює спортивний характер Audi R8 Spyder. Спортивно мікрофон в ременях безпеки дозволяють говорити по телефону і при русі з опущеним верхом. Оригінально Водіння R8 Spy-der приносить величезне удовольст-віє від водіння. Салон При відкритій даху з душ-ного утроби салон R8 Spyder перетворюється в повітряний замок на колесах! Комфорт Лобове скло відмінно екранує зустрічний потік. Безпека На швидкостях до-ступні R8, абсолютну безпеку забезпечити просто неможливо. Ціна В Росії поки не визначена. У Німеччині ціна R8 Spyder починається від 156 400, що значно дешевше конкурентів. Переваги і недоліки Відмінна аеродинаміка, мякі налаштування роботизованої трансмісії, прекрасна динаміка. - Ресурс деяких вузлів, зокрема трансмісії, як і у купе R8, викликає сумніви. Технічні характеристики Марка і модель - Audi R8 Spyder 5.2 FSI quattro Габарити - 4434x1904x1244 мм Двигун - бензиновий, 5204 см3, 525 л. с./8000 хв-1 Трансмісія - роботизована, R-tronic, 6ступенчатая Динаміка - max 313 км / год; 4,1 с до 100 км / год Конкуренти - Aston Martin DB9, Ferrari California Наша думка Спортивний кабріолет на кожен день - для Росії, звичайно, річна екзотика, але в цілому дуже навіть виграшний варіант. В агресії і керованості не поступається купе, зате в плані простору і ефектності - навіть перевершує. Що ж до відсутності даху Взимку в Рос-сии на R8 ви і так навряд чи будете їздити, навіть в кузові купе. В порівнянні з конкурентами в своєму класі - досить бюджетний варіант. Автор: Володимир Маккавеїв тест-драйв audi r8 spyder тест-драйв audi r8 spyder тест-драйв audi r8 spyder тест-драйв audi r8 spyder тест-драйв audi r8 spyder

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:


Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.