Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


23-03-2014, 11:04    Mazda6. - Тест-драйв Mazda6 2,0 Sport. Цивільний хетчбек зі спортивною керованістю авто - в разделе "Обзоры авто"

У століття повальної глобалізації та уніфікації рідкісним марках і моделях вдається зберегти власне обличчя. Японці ставлять на свої машини мотори від вічно наздоганяли їх корейців. Індійці розпоряджаються легендарними британцями. Американці послали до біса свої традиції в прагненні наздогнати автомобільну Європу Здавалося б, і нової Mazda6 уготоване участь виявитися побудованої на платформі, скажімо, Ford Mondeo, і черговим продуктом глобального маркетингу викотиться на дороги загального користування. Добре, що тільки здавалося б. На щастя, виною всьому знову став всюдисущий маркетинг. Коли робота над створенням другого покоління шістки почалася, японці, порахувавши, дійшли висновку, що набагато доцільніше з економічної точки зору буде не вдаватися до чужорідних платформам, наскільки хорошими б не були, а просто істотно доопрацювати свою. Крім економічної складової від подібного рішення виграла автентичність. Нова Mazda6 цілком і повністю спроектована в Японії, у неї рідні мотори, а збирається автомобіль на заводі в Хіросімі. Залишалося тільки правильно модернізувати наявну технічну начинку Направлення для удосконалень було задано ще в момент появи першого покоління Mazda6 - одночасно з нею народилося гасло Zoom-Zoom, основною ідеєю якого, нагадаємо, є задоволення за кермом. Як ліг він на нову шістку? Вельми органічно. Спеціально для нової моделі японці придумали цілу теорію, яку розклали по поняттях. В основі концепції - Кизуна. Спочатку воно означає звязок між людьми, але стосовно до Mazda6 - між водієм і машиною. Що сидить за кермом шістки повинен відчувати її як частину свого тіла. Юген - це гармонія з природою. У нашому випадку - гармонія образу автомобіля, зовнішнього і внутрішнього. Припасені і ще два слівця, розшифровувати які, думаю, не варто. Це: рин - напруга і Сеічі - увага до деталей. Всього чотири слова, але як багато в них! Виходить, що друге покоління мало стати красивіше, оснащеннее, швидше, управляемее, але - при збереженні старої конструкції. Чи можна впихнути все це в неї? Виявляється, так. Якщо говорити про зміни в цілому, то вони свідчать, що підросла машина в довжину - на 65 мм (універсал - на 75 мм), в ширину - 15 мм, у висоту - на 5 мм. Колісна база витягнулася на додаткові 50 мм. Однак не зростання габаритів - коник оновленої конструкції. Японським розробникам вдалося зробити так, що новинка, ставши більше, безпечніше, багатшими, примудрилася втратити у вазі. Інженери Mazda посадили старий організм на жорстку дієту, що мала на увазі відмова відразу від кількох страв. Так, в конструкції кузова тепер на 7 відсотків більше легкої високоміцної сталі (що дозволило разом скинути 35 кг). Зявилися нові матеріали звукоізоляції (як кажуть японці, легкі та ефективні). Змінена конструкція каркаса заднього бампера. Та чого вже там - кілька сот грамів скинули за рахунок аудіосистеми! Примітно, що, ставши легше, кузов придбав в жорсткості на кручення - цей показник для седана виріс на 32%, для хетчбека - на 45% і для універсала - на 33%. Непоганий внесок у пасивну безпеку. Як і 6 подушок безпеки в базовій комплектації. До речі, і загальна вібронавантаженість кузова знизилася. Крім цього передній підрамник тепер має не чотири, як раніше, а шість точок кріплення і на 10 відсотків краще поглинає енергію фронтального удару. Схеми підвісок залишилися колишніми, але для кращої керованості і стійкості були доопрацьовані. Передній нижній важіль (як і на попередній моделі, тут не Макферсон, а двухричажка) отримав одне шарнірне зєднання замість двох. Виросли в розмірах сайлент-блоки поздовжніх важелів задньої підвіски. Крім цього, останні встановлені трохи вище, ніж раніше. Задні амортизатори стоять вертикально. Ну і, природно, перекалібрували налаштування всіх аммо і пружин. А ще нова Mazda6 позбулася гідравлічного підсилювача керма - натомість прямо на рейці встановлений електричний. Він і паливо економить, і працює на порядок чіткіше дідка. І тільки мотори з коробками передач залишилися майже недоторканими. Попрацювали лише над старшим движком. Він накинув 200 кубиків робочого обєму і додав 6 конячок. На виході вийшла хоч і стара з архітектури конструкція, але в зовсім новому, сучасному, прочитанні. Щоб перевірити у справі весь комплекс доопрацювань, ми взяли на тест хетчбек в комплектації Sport з дволітровим мотором, механічною шестиступінчастою КПП, на ефектних 18-дюймових дисках. У базі така машина оцінюється російським представництвом Mazda в 852 000 рублів, але наша виявилася дорожче на 13 000 рублів, завдяки незвичайному металлику з красивою назвою Lilac. Що ж, здрастуй, Кизуна! А хороша, все-таки, шісточки. Новий фірмовий стиль, який заклала RX-8 тут в масть. Грані, хижий передок з акцентованими крилами, помітна світлотехніка та структуру в цілому - оригінальний і стрімкий. Ну, а обвіс Sport з великими дисками робить його завершеним. Та й кузов хетчбек сам по собі цікавіше седана буде. А всередині? Побіжний огляд салону доводить очевидність руху вперед. Цікава архітектура передньої панелі, красивий кермо, прилади з квітчастою підсвічуванням. Педалі з алюмінієвими накладками - зручність і естетика. Начебто все непогано. Але береш ручку майже невагомою двері, захлопуєш її з глухим несолідним звуком і розумієш - чомусь ця Mazda все ще схожа на своїх скромних попередників. Та не чимось, а економністю творців! Коли я був на європейській презентації Mazda6 в Угорщині, один із представників компанії на зауваження про те, що, мовляв, матеріали-то обробки європейців і ряду японців трохи краще будуть, відкрив причину такого стану справ. Думаю, навряд чи кого здивую, але це - бюджетность. Це через неї довелося напхати салон твердим блискучим пластиком, а передню панель і зовсім сфабрикувати з двох шматків - той, що перед водієм - дубовий, а пасажирський - приємний і пружний. Простенькі коліщатка управління клімат-контролем злегка люфтят, і працюють не так, щоб дуже чітко. А відсутність кольорового монітора робить картину салону невигадливій. Зате ергономіка порадувала. Регулювання крісла по висоті вистачило навіть з моїми 190 см, всі прилади управління під рукою. І тільки підсліпуватий дісплейчик в центрі панелі, на який виводиться інформація про режими роботи клімату, аудіо-системи і бортового компютера, вимагає часу на звикання. В іншому порядок - кермо трьохспиці правильного діаметру і перетину, зручне розташування педалей, так само як і майданчики для відпочинку лівої ноги. Прилади читаються добре. Кермо у шістки багатофункціональний. На лівій його спиці розташований контролер системи CF-Net. Зручна штучка. З її допомогою можна здійснювати навігацію по тому самому дисплею і управляти аудіо-системою, грубкою, бортовим компютером. Двигун вже заведений, але ні вібраціями, ні голосом про це не повідомляє. Так, хлопці з Mazda говорили щось про поліпшеної шумоізоляції. У порівнянні з попередньою шісткою крок вперед спостерігається, але на швидкості тиснуть на вуха гулом широкі покришки, посвистують аеродинамічні шуми, та камінці довбають по арках. Є, куди рости А зроблю-но музику голосніше! Комплектація Sport може похвалитися системою Bose з 8 динаміками, сабвуфером та CD-чейнджером на 6 дисків. Треба сказати, гроші, які, сплачені за звук, система повертає з лишком. Цікаво, що саб встановлений всередині докатки в багажнику! І щоб отримати доступ до рятівного колесу, попередньо, треба відключити джерело баса. Багажник не тільки просторий, але і оснащений системою дистанційного складання крісел. Потягнув за зручно розташовану на стінці ручку, і спинки другого ряду самі падають вниз. А ще пяті двері обладнано доводчиком - не треба плескати нею з усіх сил. Втім, розповідаючи про такий автомобіль як Mazda6 нерозумно витрачати час на опис практичних сторін (у яких машина, безумовно, сильна). Кизуна, і тільки вона - ось ударна сила шістки! Мені довелось поїздити на Mazda6 в самих різних умовах. У перший раз - на гоночному треку в Угорщині, в другій - на морозною російської презентації - в Хантимансійськ. І, нарешті, тепер, влітку - у столиці. У будь-якій ситуації японка показувала себе прекрасно, дарувала справжню радість від водіння. Керованість лінійна. Ти відчуваєш машину в будь-який момент і на будь-якій швидкості. А особливо, якщо мова йде про більш гострою версії Sport та ще й з механічною коробкою передач. Правда, 2-літровий мотор я б вважав за краще залишити комусь ще, а собі б узяв той, що на 500 кубиків більше! Але у мене зараз два літри. Їх рівною тяги з неявним підхопленням нагорі вистачає для більш-менш динамічної їзди в міському потоці. Але, справедливості заради, зауважу, що на трасі машина досить легко набирає 200 км / год по спідометрі. Правда, в салоні я був один і кондиціонер не працював. Взагалі дивно було б очікувати розгону рівня GT-R від дволітрового громадянського хетча. А от керованість шістки приємно дивувала завжди. Кермо - сама прозорість! Електропідсилювач налаштований якісно і не програє якістю роботи німецьким аналогам від концерну VW - визнаного лідера в даній області. Кут, на який повернені передні колеса можна дозувати НЕ градусами, а хвилинами! Підвіска пружна і трохи жорстка - машину злегка підкидає на нерівностях, вона детально повторює профіль дороги, а перед розбитими ділянками краще скидати швидкість, щоб не пошкодити дорогу красиве взуття. Робити це теж приємно - гальма чіпкі, привід чутливий. А яке єднання з машиною на межі! І на сухому, і на мокрому асфальті, і на снігу, і на льоду не виникає жодних неузгодженостей. Шістка провокує на швидку їзду і залежно від уподобань сидить за кермом, може помсти хвостом, залишаючись під контролем навіть у найглибшому заносі. Або швидко мчати по ідеальній траєкторії, лише злегка попискуючи гумою! Під таку ходову і жорсткий кузов проситься версія MPS! Японці поки не говорять нічого про перспективи її появи, але, враховуючи родовід платформи, можна припустити, що поява зарядженої версії - питання часу. Ну, а поки я констатую - хлопці з Mazda добре впоралися з домашнім завданням з удосконалення вихідного матеріалу. Так, є невеликі недоліки по салону, по звукоізоляції, але в цілому - Mazda6 яскравий і вельми збалансований автомобіль. Втім, ви це і без мене знаєте. Як і тисячі новоспечених власників бестселера. Технічні характеристики Автомобіль Mazda Mazda6 Довжина / ширина / висота, мм 4 755/1 795/1440 Колісна база, мм 2 775 Споряджена маса, кг 1410 Робочий обєм двигуна, куб. см 1 998 Потужність, л. с. при об / хв 147/6500 Крутний момент, Нм при об / хв 184/4000 Витрата палива в місті / на трасі 9,9 л / 5,5 л Витрата палива в змішаному циклі 7,1 л Коробка передач механічна, 6 -ступінчаста Передні гальма вентильовані диски Задні гальма невентильовані диски Розгін з нуля до сотні 10,2 секунди Максимальна швидкість 212 км / год Обєм багажника 510 Орієнтовна ціна нової Mazda6 653000 р. до 930 000 р..

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:


Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.