Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


27-01-2015, 02:55    Mazda Mazda 5. Mazda5: Звикання авто - в раздеде "Обзоры авто"

Тривалий тест Mazda5: другий тиждень Минуло вже два тижні з того моменту, як Mazda5 оселилася в Нашому гаражі. Період адаптації завершено і можна поговорити про те, що нам подобається в пятірці, а що не дуже тест-драйв mazda5 Для початку про інтерєр. Зізнаюся чесно - я не великий любитель японських автомобілів і їх салонів, але нутрощі нової Mazda5 не викликали в мене відторгнення. Навпаки - сучасний дизайн, непогані, для японця, матеріали обробки і відсутність всіх цих сімейних рюшечок і витребеньок. Нормальний такий, чоловічий інтерєр, з червоним підсвічуванням екрану борткомпьютера, різкими лініями маточини рульового колеса і глибокими розтрубами спідометра і тахометра на приладовій панелі. тест-драйв mazda5 1.Кнопка на кермі зручно управляти музикою, а от працювати з бортовим компютером з їх допомогою незвично - занадто складний алгоритм. 2.Раструби приладів - недвозначний натяк на спортивний імідж сімейного з вигляду мінівена. 3.Дісплей бортового компютера має нехитру графіком, але зате інформація на ньому добре прочитується при будь-якій освітленості. 4.Слева - розєм AUX, праворуч - розетка прикурювача. 5.Автоматіческій режим є тільки у водійського склопідйомника - звичайна штука для японців, 6.Так розташування крутилок, керуючих температурою і роботою вентилятора, спочатку дивує. Правда потім розумієш, що швидкість обдування доводиться міняти набагато частіше, ніж температуру в салоні. 7.На полицю над ящиком рукавички можна невелику пляшку води або ручку з папірцем - на більше місця не вистачить. 8.Аудіосістема грає непогано і розуміє формат mp3. Їй би ще розєм USB Ергономіка теж непогана. Селектор АКПП знаходиться на зручному припливі центральної консолі і до нього не потрібно тягнутися, під ним розмістилося гніздо прикурювача і розєм для підключення зовнішніх аудіо-пристроїв, логіка роботи клімат-контролю - зрозуміла, ключ для замку запалювання - звичайний, а звичка користуватися клавішами управління музикою на кермі виробляється за пару днів. Спочатку збивала з пантелику центральна крутілка на блоці аудіосистеми - рука сама тяглася до неї, щоб додати або зменшити гучність, але через кілька днів я звик користуватися потрібним, лівим нижнім кругляшом. Позаду - майже рівна підлога і зручні мякі крісла, які рухаються вперед-назад незалежно один від одного. Правда, їх тут не три, а два з половиною: задній диван розділений в пропорціях 40:60, а центральне посадкове місце може бути прибрано у відсік під подушкою одного з крісел, відкриваючи прохід на третій ряд сидінь. Пройти назад можна і звичайним способом - відсунувши крісло і нахиливши спинку. На гальорці, до слова, цілком стерпно - навіть доросла людина, що сидить на дитячих крісельцях, зможе подолати невелику відстань без проблем. Перевірено пасажирами зростом під метр девяносто - всі живі і здорові. А в звичайному стані третій ряд крісел ховається в підпідлогу, нічим не видаючи своєї присутності. тест-драйв mazda5 Посадка-висадка на задні крісла - само зручність. Підійшов, потягнув за ручку (або натиснув кнопку на брелоку) і двері плавно відпливла вбік. Сів, злегка потягнув за внутрішню ручку - двері зачинилися. Завдяки електроприводу з масивними дверима впорається і тендітна дівчина і навіть дитина - адже ніяких зусиль докладати не треба. До речі, у Mazda5 є забавна особливість - на зсувних дверях відсутні підлокітники. Тому пасажири, що потрапили в пятірку в перший раз, і побачили абсолютно гладку дверну панель, зазвичай починають нити - заощадили японці, сидіти незручно! Але підлокітники насправді є, просто вони прикручені до спинок сидінь і можуть підніматися вгору, щоб не заважати посадці-висадці. От тільки через компонувальних особливостей салону їх довелося зробити вузькими і користуватися ними не дуже зручно. А от чого точно не вистачає Mazda5 в контексті сімейного автомобіля, так це пристосованості для колективного використання. З доступних заднім пасажирам зручностей - лише столики в спинках передніх крісел з невеликими підстаканниками, крихітна поличка на виступі боксу-підлокітника, встановленого між передніми сидіннями (сам бокс, до речі, досить великий, але півторалітрову пляшку з водою в нього не влазить), та ящик під подушкою лівого заднього сидіння, в який якраз ховається центральна секція заднього дивана. Це все. Спереду ємностей під мелочевку трохи більше - є ніші ліворуч і праворуч від керма, невелика поличка під важелем КПП і довга, але неглибока полиця над ящиком рукавички. Плюс, бокс між сидіннями і пара підстаканників праворуч від ручника. тест-драйв mazda5 1.Майже плоска дверна панель - вимушене рішення. Щоб зсувні двері не сильно виступала за габарити автомобіля (всього 15 сантиметрів у висунутому стані), рельєф внутрішньої обшивки довелося максимально спрощувати. Та й місця в салоні по ширині вийшло побільше. 2.Откідной столик - досить міцний і не складається від першого торкання. 3.Сбоку від задніх крісел є відкидні підлокітники. Мякі, але занадто вузькі і тому не дуже зручні. 4.Ніша під подушкою сидіння, в яку можна заховати центральну секцію заднього дивана або дитячі іграшки 5.Варіантов трансформації салону досить, щоб задовольнити власника Mazda5 в більшості ситуацій. Втім, перераховані недоліки - це лише перший натяк на те, що Mazda5 настільки ж підходить під опис сімейний автомобіль, наскільки і під характеристику автомобіль для водія. Щоб переконатися в цьому, досить прокотитися на пятірці хоча б протягом півгодини: з налагодження шасі Mazda5 - один з найбільш драйверских мінівенів у своєму класі! Налитий природним зусиллям кермо з класичним гідропідсилювачем, подрагивающим навіть на дрібних нерівностях, немов живий організм. Туга педаль гальма, реагує не на хід педалі, а на зусилля на ній, і дуже щільна підвіска, що не допускає сильного крену. Втім, навіть занадто щільна тест-драйв mazda5 Не потрібно чекати від Mazda5 неймовірною динаміки, але їздити за кермом цього мінівена більш ніж приємно Дрібні нерівності Mazda5 фільтрує непогано, та й на великих купині її підвіска не допускає ні пробоїв, ні розгойдування. Однак увага шасі до мікропофілю для сімейного автомобіля здається зайвим - начебто й дорога рівна, і асфальт гладкий, але на спинках задніх сидінь, які не мають бічних точок кріплення до кузова, відчуваються дрібні вібрації. У далекій дорозі безперервний тремор підголівників стомлює. Плюс завеликі піки вертикальних прискорень при їзді по нерівностях, та й жорстка підвіска на грубих купині ні-ні та нагадає про себе гучними перестук десь у надрах кузова. З шумоізоляцією в Mazda5 взагалі дивна історія - мотора при спокійній їзді майже не чути, шум від сусідів по потоку всередину майже не проникає, вітер - не завиває навіть на високій швидкості. Але варто вїхати на трохи шорсткий асфальт, як салон пятірки наповнюється низькочастотним гулом Власникам Mazda5 і її майбутнім покупцям ми б порадили вибирати для автомобіля покришки мякше. тест-драйв mazda5 Всією сімєю на природу? Можна! Тільки дорогу вибирайте поровнее Динаміки дволітровою Mazda5 з автоматом у місті вистачає. Атмосферне 146-сильний мотор упевнено тягне півторатонний мінівен і має досить рівним характером з невеликим підхопленням на самому верху. При спокійній їзді пятиступінчаста автоматична трансмісія перебирає передачі плавно, і майже не помиляється з моментом переходу на 1 або 2 передачі вниз. Спортивного режиму АКПП тут немає, але він і не особливо потрібен - адаптивний алгоритм трансмісії непогано підлаштовується під стиль конкретного водія. А на крайній випадок є ручний режим - влітку з ним і пошустрить можна, а взимку виїхати з снігової пастки в розкачку. У кожному разі, остаточні висновки робити ми поки не поспішаємо - попереду у нас ще два тижні спілкування з чоловічим мінівеном з Японії, протягом яких ми плануємо зїздити на пятірці за межі Росії і дізнатися, наскільки цей автомобіль практичний у далеких поїздках. Тому, не прощаємося! тест-драйв mazda5

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:

Похожие статьи:
  • Плани по протоколах поодинокі випадки або сувора реальність? авто
    Скандальний ролик з планерки в ДАІ Бердянська викликав величезний резонанс: виявилося, що незважаючи на всі запевнення керівництва, інспекторам дають плани щодо порушень ПДР, не виконавши які вони не мають права закінчити зміну. Якщо це так, виходить,
  • Як прикурити без помилок авто
    Часто потрібно допомогти людині, яка з якоїсь причини посадив акумулятор, тоді він просить прикурити. Правда, не сигарету, а батарею. Звичайно ж, людині потрібно допомогти, але як правильно?. Почнемо з того, що прикурювати має сенс, тільки
  • Компанія Volvo зацікавилася Дакаром авто
    Компанія Volvo планує виставити власну команду на ралі-рейді Дакар. Таким чином компанія, нещодавно перейшла під контроль китайської корпорації Geely, сподівається підвищити впізнаваність свого бренду. В даний час конструктори працюють
  • Porsche Cayenne S, BMW X5. - Три ікси авто
    Коли наприкінці минулого століття в Росії зявилися перші BMW X5, покупка цього автомобіля вважалася екстремальним вчинком. За статистикою, кожен другий автовласник в тій чи іншій мірі піддавався загрозі своє володіння втратити. З покупкою будь-якого

Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.