Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


19-02-2015, 09:03    Porsche Cayenne S, BMW X5. - Три ікси авто - в раздеде "Обзоры авто"

Коли наприкінці минулого століття в Росії зявилися перші BMW X5, покупка цього автомобіля вважалася екстремальним вчинком. За статистикою, кожен другий автовласник в тій чи іншій мірі піддавався загрозі своє володіння втратити. З покупкою будь-якого з існуючих в ту пору Porsche була приблизно та ж картина, тільки причини ірраціоналізму були дещо іншими - без загрози зіткнення з дагестанськими гоп-стопером. Просто марка для нас загадкова, а їздити можна не більше ніж удвох, по хорошому асфальту і в теплу пору року. З тієї пори багато бензину витекло. BMW X5 давно вже зайняли ліві смуги наших доріг, а їх господарі вже не особливо когось бояться, а просто побоюються. Що стосується Porsche, то тепер в модельній лінійці компанії зявився всесезонний автомобіль, а в Москві можна не тільки на ньому їздити, але і його обслуговувати. Тому сьогодні інтрига інша. Коли в Мюнхені придумували X5, то якщо і озиралися на кого, то на Mercedes-Benz ML. Інженери і маркетологи Porsche і не приховували, що хочуть обставити баварця. Принаймні на асфальті. Так вони й змагаються, зливаючись в своїй подібності і плутаючи простого громадянина в питанні що взяти?. Спочатку було слово Насправді між автомобілями існує навіть фразеологічна різниця. BMW називає свій X5 не інакше, як sport activity. Призначення Cayenne його творці сформулювали як sport utility. Спортвагони, Спортбек та інші стрімкі сараї - це сьогодні модно. Щоб ще більше підкреслити цю утилітарність, на задній хвіртці Cayenne повісили запаску, яка пропонується в якості опції. Візуально це зробило автомобіль як би нижче і довше. У багажнику місця додалося небагато, зате відкривати двері тепер доводиться в декілька прийомів, бо спочатку треба відводити убік кронштейн із запасним колесом. Ще з грудня минулого року всі Cayenne за окрему плату можуть оснащуватися електроприводним панорамним люком з ламінованого скла. Його площа - близько півтора квадратних метра, що майже в чотири рази більше дірки в стелі, яка пропонувалася раніше. Ще одна опція - висувна камера заднього виду, яка в кольорі відтворить все, що діється позаду автомобіля. Може, ви вуайеріст. Хоча прес-реліз пропонує інші варіанти використання. Наприклад, парковку. Це вельми до речі, бо видно в Порше не дуже - заднє скло вузеньке, а схожі на вушка жирафа дзеркала більше гарні, ніж зручні. І ще камера повинна посприяти безпечному приєднанню причепа. Дивуватися тут нічому. Тюнінгова фірма TechArt, давно спеціалізується на переоснащенні Porsche, не так давно причепила до нього, раздраконенному до 510 л. с., дачу на колесах і розігнала вийшов автопоїзд до 231 км / ч. Можна собі уявити, як в Кемпері гриміла посуд і плескалася рідина в біотуалеті. Ікс-пятий у нас теж нині посвіжілий. Як-не-топ-версія, 4,8 is. Цікаво, що якщо Cayenne Turbo c його 450 л. с. світова околоавтомобільная публіка сприйняла з небувалим ентузіазмом, то X5, у якого всього-360 л. с., відкоментував досить кисло. ГОВОРИТЬ І ПОКАЗУЄ. Вважається, що своїм успіхом Cayenne зобовязаний тому, що в світі ще жваво певна кількість людей, які хочуть сидіти високо й подорожувати дуже швидко. У них напевно вже були в гаражі Porsche, зате тепер їм не доведеться пересідати з улюбленого купе в той самий реперський трак, щоб відвезти в ремонт пральну машину. Саме тому візуально Cayenne S намагається більше походити на своїх низькорослих побратимів по марці, ніж X5, скажімо, на пятірку в кузові універсал. Відпрацьований за десятиліття дизайн Porsche відмінно вписався в концепцію позашляховика - округлості купе легко лягли на перший в історії Porsche пятидверний кузов. Передні сидіння БМВ нам здалися більш спортивними - на Порше чомусь соватися. Ззаду у Cayenne S, навпаки - не поніжитися, сидіння жорсткі. І пробка - У СТЕЛЯ. Цікаво, що зовнішність автомобілів певною мірою відповідає їх характеру. Cayenne S - дарма що більш дорогий - зовсім не сноб, а цілком демократичний усмішливий персонаж. Але ця демократичність те саме характеру лондонського району Челсі - Найтбрідж: одна квартира - чотири поверхи і посмішка. Кайєн тут більше, ніж у всій Жуківці. X5 в той же час - похмурий альпійський прагматик, який, подібно Ніцше, відноситься до тебе зверхньо - людина є щось, що потрібно подолати. У Порше дуже адекватна реакція на кермі і педалях - машина ніби говорить: наказ отриманий і прийнятий до виконання. Дуже приємне відчуття. Так буває, коли відкриваєш пляшку шампанського: спочатку пробка йде туговато, доводячи, що вона тут чесно виконувала свої функції і не збирається так от запросто вискочити, а через частку секунди вже делікатно, але наполегливо починає вилазити сама. Що стосується BMW, то тут все одно що пляшку горілки відкривати: три гвинтоподібних руху пензлем і ніяких сюрпризів. Кермо і педалі просто зникають з памяті, і залишається лише впевненість, що під тобою нехай зарозумілий, але виконавчий автомобіль. Головне - не переборщувати. Те, що мощі у X5 4.8is більш ніж достатньо, видно навіть з положення стоячи. Можна навіть не відключати електронні стабілізуючі системи і лише упівсили натиснути на педаль газу, як X5 дзигою закрутиться на битій снігу. Лякати сусідів по двору можна дуже ефектно. Але якщо пережати газ, наприклад, при обгоні, то недовго самому перелякався від того, як в першу секунду корму намагається забігти вперед. Але це тільки в першу секунду - xDrive перерозподіляє крутний момент між осями і на пару з DSC чітко поправляє твої помилки. Величезний крутний момент, такий корисний на сухому асфальті, змушує бути особливо обережним у поганих дорожніх умовах. Без допомоги DCS або PSM впоратися з машиною стає важкувато. Тяга між передньою і задньою осями у Cayenne S розподіляється як 38:62. У пневмоподвески Porsche три режими роботи. Ми, ясна річ, першою справою вибрали спортивний. Сіпатися з ряду в ряд і прописувати затяжні вигини шосе - суще задоволення: пружний, інформативне кермо - напевно, одне з головних достоїнств Cayenne S. Зате по вибоїнах краще їхати в комфортному режимі або підвязати щелепу, щоб зуби не стукали. Ще у машин по-різному працюють автомати. У Porsche в ручному режимі, як тільки стрілка упреться в червону зону, коробка підвищує передачу. Але вниз вона не перемикається навіть при кік-дауна, зволь працювати долонею або пальцем - передачі можна клацати клавішами на бублику. У BMW в ручному режимі коробки тобі не довіряє і псувати машину не дає: при невідповідності передачі оборотам сама перемикається як нагору, так і вниз. Динамічні характеристики автомобілів різняться несильно. У Cayenne S ледве похліпче і потужність, і момент, але цифри, зазначені в паспортних даних, ви навряд чи зможете відчути на практиці. РЕЦЕПТОРИ СМАКУ. У всьому іншому можна довіритися саме почуттям. Холодний прагматизм BMW або життєрадісні емоції Porsche. Жирне ричання а-ля NASCAR прямокутних труб або соковита пісня під капотом. Незграбна докладність або легковажна округлість. Комусь подобаються стервозні брюнетки, комусь - мякі блондинки. А наосліп або, вибачите, тактильно все буде приблизно одне і те ж. Умивальників начальник. Усередині все теж округло, життєрадісно й недвозначно нагадує про те, в автомобілі якої марки ви перебуваєте: знайомі по купе плавні лінії сидінь, овал щитка приладів ... Кермо, до речі, точнісінько як на Porsche 911. Замок запалювання - зліва від рульової колонки, так що якщо Вашим попереднім автомобілем був ВАЗ-2105, то переучуватися не доведеться. До слова, в BMW на цьому місці розташований блок керування пневмопідвіскою. Біля колін, з боків центрального тунелю - жорсткі поручні, цим сьогодні балуються багато - наприклад, такі ж можна зустріти на Audi A3. На центральній консолі - величезний екран, але ТВ-програм, на відміну від дисплея BMW, він чомусь не показує. Внизу консолі металева кришечка з написом Porsche. Це брендування відразу змушує згадати про те, що Porsche - це давно вже не тільки автомобілі. Напис Design by F. A.Porsche сьогодні можна зустріти на сумках, окулярах, на умивальниках і іншої сантехніці від фірми Laufen і, звичайно ж, на побутових приладах від Siemens. Цікаво, в курсі творці чайника Порше, що слово чайник має в Росії ще й автомобільний сенс? М5 на палях. Не відмовимо собі в задоволенні навести кілька цитат з англійських видань. Ця версія - пародія на діамант, яким є X5 з трилітровим турбодизелем. X5 4,8 is - це M5 на палях. Це вже зовсім для Америки. Щоб отримати поважний погляд від негра з кілограмовим ланцюгом на шиї, що їде на тракті GMC. Ось адже недоумки - не розуміють, що більшості з нас саме цього й хочеться! Навіть з блідою пітерської шкірою і без золотому ланцюзі! До речі, новому двигуну дуже до лиця недавній фейс-ліфтинг. Зовні ікс-пятий ще більше посуворішав. Побачивши цю злісну морду в дзеркалі заднього виду, не хочеш, а смикнеш вправо. Ще в опціях 2005 року - знову ж Двочастинні зсувний люк величезного розміру, алюмінієві пороги і фари, здатні заглядати в поворот. Все інше - дрібниці. На BMW люблять включати в базову комплектацію наппа-алькантару, але змушувати платити за кожну зайву кнопку на магнітолі. До слова, дуже вдалий салон ікс-пятого не зазнав змін ні під час фейс-ліфтингу, ні після появи під капотом 4,8-літрового мотора. ТЕКСТ ВАЛЕРІЙ Чусовой, ДМИТРО Гронський, ФОТО АНДРІЙ ДАНИЛОВ Porsche Cayenne S Двигун бензиновий V8 Робочий обєм (куб. см) 4511 Потужність (к. с. При об / хв) 340 при 6000 Момент (Нм при об / хв) 420 при 2500 -5500 Привід постійний повний Коробка передач 6-ступенчатаяавтоматіческая tiptronic Довжина / ширина / висота (мм) 4782/1928/1699 Колісна база (мм) 2855 Маса споряджена (кг) 2320 Максимальна швидкість (км / ч) 242 Розгін до 100 км / год (з) 7,2 Витрата палива (місто / шосе, л/100 км) 20,9 / 11,2 Ціна в Москві від 81 100 (107 000)

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:

Похожие статьи:

Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.