Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


8-11-2012, 09:48    Porsche 911 GT3 RS проти Ferrari 458 Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг. - в раздеде "Новости"

Porsche 911 GT3 RS проти Ferrari 458
Рідкісній момент. Швидкоплині момент. Момент, коли Porsche 911 GT3 RS здається застарілім, безнадійно застарілім. Як?! Як машина Із самою чістої керованістю без допоміжної електроніки, доступною для доріг загальнорайонного КОРИСТУВАННЯ может відчуватіся старої, колі ее в дію прізводіть Новітній оппозітній 3.8-літровій мотор, потужністю 450 к.с., а Шасі представляет собою, витвір інженерного мистецтва? А вісь так. Вісь так просто. После Ferrari 458 Italia, GT3 здається застарілім.

І це НЕ гіпербола: Ferrari 458 - не Чергова допрацьована Berlinetta з новим V8. Це нова віха на шляху становлення Ferrari як виробника ультрасучасніх машин. Це такий спорткар, Який может ті, что его однокласники - прінаймні, більшість з них - даже Уві сні НЕ бачили! Вона відчувається класово вищє, якісно краще.

Вдосталь накатав на Ferrari, я, пересідаю в Porsche - Куди ж ще. Тут встановлені опціонні Адаптивні Сидіння, альо стоит сделать ЗАСТЕРЕЖЕННЯ, что и Стандартні ковші теж непогані. Перед водієм всі звичних и знайомо - блюдце тахометра и полублюдца других пріладів, Зручний кермо трьохспіці и лаконічне торпедо без надмірностей. Всі Зроблено и підігнано Дуже якісно, ?? 8203; 8203; органі управління розташовані інтуїтівно зрозуміло. Поскаржітіся можна позбав на то, что салон нуднуватій. Особливо це відчувається после феєрії салону Ferrari, альо як бі там Не було: поворот найпростішого ключа на Торпедо - и опозитную шістка ожіває, агресивно річачі з підвіщенням обертів и галасуючі маховиком на холостих.

Натіснувші на важливий педаль зчеплення до упору паралельно з гальмом, я кладу руку на Зручний кулька важеля коробки передач, обшитий замшею, и включаю первую передачу (для ЦІЄЇ процедури нужно докластися набагато больше зусіль, чем у стандартному 911 Carrera). Відпускаю Гальмо - и машина плавно начинает рух.

Саме в цею момент Porsche 911 GT3 відчувається чімось консервативністю и несучаснім в порівнянні з Ferrari 458 - начебто відбувається подорож у минуле, Яке буяло трьома педалями и соліднімі важель между двох сідінь. Хвала небесам, ще одна Річ з минулим нікуді НЕ поділася - класичний Поршевскій циферблат пріладів. ВІН справляє Враження Частини серйозная автомобіля - на Відміну Від пріладів Italia, Які нагадують плід хворої Фантазії 12-летнего геймера: всюди TFT-дисплеї, безліч сенсорів и діаграм Всього на мире ... Єдине ноу-хау в Porsche - це підказувач перемиканням під видом жовтої лампочки. А Хіба нужно ще Щось?
Porsche 911 GT3 RS проти Ferrari 458

Проходити страна, годину - и вісь я вновь в Ferrari 458, моментально відстрілюють Перші три передачі за помощью ЗРУЧНИЙ підрульовіх пелюсток. У прінціпі, італійку при бажанні можна вести однією рукою - а від з Porsche 911 GT3 цею номер не пройде. Тут для Чогось нужно годину від годині смікаті лівою ногою и пересуваті незрозумілий важіль между сідінь. Відчуття двоякі: як Ніби старенький велосипед Україна їде Зі швідкістю вуглецевого ультрадорогі Bianchi.

Альо Розчарування - ЯКЩО йо в прінціпі можна як назвати таким - Триває НЕ довго. Руки и ноги й достатньо Швидко звікають до ОРГАНІВ управління RS, Які трохи не фонтанують зворотнього звязку - и Незабаром автомобіль відчувається зовсім по-новому: відчувається живим, квітучім, характерним, з потужном його. У цею момент усвідомлюєш: Porsche не хуже, ВІН просто использует другую ПІДХІД зваблювання водія. І порівнюваті-то ЇХ НЕ особливо хочеться, бо це НЕ автомобілі, а твори современного автомобільного мистецтва. Без зайвої скромності - це одні з кращих серійніх машин в мире! А порівнюваті їх ... на шкода придется, Аджея це моя робота.

Відзначу Спільний недолік - це ціна. Так, у Ferrari суперсучасній 570-сильний мотор, что працює до 9000 об / хв и при цьом - Всього 1485 кг ваги. Альо ціна в 163; 169.545 - це грабіж чістої води. З прайсом на Porsche GT3 RS теж Погодитись Важко: так, машина відмінно їде, альо, по суті, предлагает даже менше, чем звичайна Carrera! Пітається: за що 163; 106.870?

Альо це питання одвічне, повернемося до суттєвого. А самє - до силових агрегатів. З програша в 120 коней Porsche Виглядає хлопям для биття, альо це аж Ніяк не так. Аджея тепер опозитную шістка, якові розроб компанія Metzger, розташовує 3.8 літрамі РОБОЧОГО ОБСЯГИ. Крім того, відсічення оборотів зрушив вперед - до 8500. Цікаво, что в Porsche для перетравлення таких оборотів Використовують титанові вали, в тій годину як 9000 оборотів Ferrari передаються на вали Зі звічайної Сталі. Ще про числа - різніця крутного моменту, до речі, й достатньо істотна. Альо, ЯКЩО розібратіся, то за великим Рахунка виграш Ferrari Дає Виключно більшій робочий обєм в размере 4.5 літра: 540 проти 430 Нм. Альо НЕ це головне, важлівіше співвідношення потужності и ваги, и тут Обидва наших суперніки просто на ВИСОТІ: 384л.с./тонну у Италии та 328 у Порше.

Повернемося до Ferrari 458. Хочай, Що означає - повернемося? Від Неї просто Неможливо відірватіся! Italia - це Щось неземне, вона просто не может оставить Байдужим, учащає дихання и серцебиття. Ну а про рев V8 и Говорити Нічого - у непідготовленої людини від такого шоу на пару десятків сивого волосся стане больше. Дивовижний автомобіль. Як же гармоніюють ВСІ йо відчини, Грані и округлості! Як же ему идет ця випускна система в стиле F40! У цьом кольорі це просто апогей агресії: машина схожа на 570-сильного богомола Зі світлодіоднімі очима з фільму жахів, Який вісь-вісь проковтне дрібного жука під видом Porsche 911 GT3.

І ЯКЩО екстерєр здався вам футуристично, то салон может справити і Враження технології інопланетян. Однак, акцент тут зроблений НЕ Стільки на дизайн, Скільки на ергономічність. Головне Завдання полягавши в тому, щоб інтерєр БУВ скомпонованій вокруг водія, притому настількі, щоб, в буквальному СЕНСІ, всі знаходится под рукою - чі то пак на кермі або зовсім недалеко від НЬОГО. Такого підходу до компонування в салонах Ferrari ми раньше никогда НЕ бачили, альо Можемо відзначіті - експеримент вдався, всі Виглядає непогано и удобно у вікорістанні. Якість підгонкі такоже на ВИСОТІ.
Porsche 911 GT3 RS проти Ferrari 458

Шкода, что такие масштабні Зміни Не торкнуло просто сміхотворного на вигляд ключа запалювання и кнопки стартера, яка як и раньше розташовується в небезпечній блізькості РОБОЧОЇ Зони - тоб на кермі. Зберігся и ритуал Пожвавлення V8: нужно Вставити тієї самий сміхотворній ключ у щіліну и натиснута ту саму незручне кнопку. Рев мотора в салоні несколько тихіше, чем чекаєш - альо це все ж рев!

Перша передача, натіскання на правий пелюстка за Рульов колесом. Всі це знайомо ще з времен первого поколения трансмісії F1, альо цього разу змініліся Самі Відчуття - кудись пропав удар на старті. Всі того что сама по Собі коробка серйозно змінілася технічно! Автомобіль НЕ зрівається з місця, а плавно начинает рух - Подвійне зчеплення Перетворися гарцюють скакуна в домашнього Ласкавого котика? Чи не зовсім - у маленької Ferrari бойовий характер!

Управление легке и Дуже швідкісне - колеса змінюють напрямок Швидко, як в аркадних автосимуляторах - альо вісь Відгуки акселератора не по-ігровому гострі. А ЯКЩО врахуваті, что передачі змінюються швидше, ніж У мить ока, то Перші несколько секунд Ferrari 458 Здасться будь гоночна болідом, что плюють на закони фізики. Альо коли звікаєш до Загострення керма и рветься в бой двигуне, почінаєш поводити з ними делікатно - и Розумієш, что приборкати цього звіра, в прінціпі, не так Вже й доладно.

Потужність Вражає. Просто Вражає! Не думайте, что силовий агрегат до 9000 об / хв буде вести себе як сонна муха - крутний момент розкрівається так, что Вже при старті з 2500 об / хв ві побачим за собою щільній шлейф диму з відпрацьованої гумі. А враховуючі, что 7 ступенів коробки мают Короткі передавальні числа и згладжені перемикань, то створюється Враження одной безрозрівної передачі з просто запаморочлівім прискоренням аж до максімальної Швидкості.
Porsche 911 GT3 RS проти Ferrari 458

бейбі-двигун Ferrari - тепер просто дикий монстр! Віддача така, что у вас может розболітіся голова, щоб переварити таку інформацію: вдумайтеся хорошенечко, 0-200 км / рік за 10,4 с! Божевілля! Особливо, ЯКЩО згадатися, что більш висока по класовій сходах 550 Maranello за тією ж годину досягає позбав 160 км / ч.

Підсумок: Взаємодія коробки передач и двигуна Ferrari 458 знаходится на просто-таки унікальному уровне. У мене до ціх ПІР в Голові НЕ вкладається! Коробка працює так гладко и Виконує перемикань настількі розумно, Ніби машину тягти уперед на буксірі! Альо! Переключення можна загостріті, немного погран режимами ... І вісь Вже Вершкова-ніжні перемикань перетворюються у відбійний молоток, Який буде позбав в Насолода на гоночній трасі. Кожне перемикань буде супроводжуватіся різзю в шії - и нудьгуваті точно не доведе.

Електрон інноваціямі Ferrari 458, застосовуваності в Шасі, можна захоплюватіся не один день и присвятитися Цій темі не одну статтю. Даже мякого натіскання на педаль акселератора Достатньо, щоб автомобіль без відкатів кинувши вперед. Зчеплення на старті пріголомшліве - спасибі Електрон діференціалу. Альо стоит переключіті Manettino в режим Sport, то можна віявіті, что и Це не межа: як сильно и гнівно ві б НЕ утапливалась газ в підлогу, діференціал нівелює пробуксовку на старті и віштовхне машину вперед. Більше газу - скорее Розгін, количество диму з под коліс НЕ змінюється. На асфальті - зчеплення І ще раз зчеплення! Вісь що значить - класна передача тяги на колеса.

У стандартному режиме настройка амортизаторів немного жорсткувата, альо це можна виправити при переміканні в режим вібоїста дорога, Який делает підвіску більш енергоємної и комфортно, особливо на тлі Porsche 911 GT3 RS - уявіть Собі, у НЬОГО теж є Хід у підвісці! У Ferrari 458 ходу підвіски вельми солідні, як для спорткару, це дозволяє даже на НЕ рівніх поверхнях машіні НЕ зіскакуваті з Траєкторії. При цьом абсолютно віключені крен и розгойдування - виняткова баланс для спортивного Шасі.

Управление Ferrari 458 не подібною ні на что Інше в мире серійніх автомобилей. Керма й достатньо невеликих поворотів кистями рук, обовязково плавно, без рівків - як на боліді Формули 1 - щоб пропісуваті ВСІ Поверни. За кермом Италии ві включаєтеся у Надзвичайно складаний систему, стаючі проміжною Ланка между міццю 570-сильно-го двигуна та дорожнім полотном. Саме вас не дістає Цій сістемі: тієї ланки, яка буде Вчасно пестіті Пелюстки коробки передач, повертаті кермо, тиснути на педалі. Керуючому Ferrari, ві долаєте відстані з невідомім раньше драйвом, хихикання, Яку Важко стрімуваті, и величезной захоплення того, як далеко ступивши прогрес в Італійській стайні.

На протівагу легкості та інновацій Ferrari 458 лежить важкий и брутальний в звичка Porsche 911 GT3 RS. У порівнянні з Italia ВІН відчувається старомодні и надмірно вімоглівім по відношенню до водія. Перемикань передач важкі, управління набагато тугіше, а двигун, хоч и володіє Незвичайна потужністю, кідає автомобіль до горизонту з набагато меншим ентузіазмом, чем силовий агрегат V8 у Ferrari. Машина здається інертніші суперніці з острова-чобота - что достаточно дивно, Аджея GT3 на добрий центнер легше.

Як и у випадка з більшістю Porsche 911, ві НЕ зливається з машиною в систему - ві бореться з нею. Для управління Porsche вам Знадоби чималий водійський стаж. Можна провести таку паралель: Якщо Ferrari - це МРЗ, то Porsche - вінілова платівка. Діалог з ЦІМ автомобілем відбувається через Пухкий бублик, обшитий алькантарою з тонкою прострочуванням. І нехай ВІН веде собі нервово в руках невмілого водія, альо самє в цьом - родзинка RS.

Porsche, на Відміну Від Ferrari, хоче, щоб ві відчувалі ВСІ дорожні дрібниці, ВСІ Рухи механізмів - тоді як італійська машина, посредствам своих технологий, намагається Приховати ВСІ нібіто непотрібне водієві, затуманюючу картину своим потенціалом та швідкістю. Ну а Порше своим баритоном оппозітної шісткі кричить: Ти мене позліті хочеш? Хочеш дізнатіся, что я можу?! Давай, Тісно на газ, Тісно! .

Проїхавші серію швидкісних и технічних поворотів, для мене стало очевидним, что Ferrari 458 - незначна, альо все ж таки скорее Porsche 911 GT3. Ее передня Вісь довше залішається на заданій Траєкторії - даже незважаючі на гуму Michelin Pilot Sport, яка Відверто слабше Cup у Porsche. Альо при цьом керованість RS набагато яскравіше; водій Повністю відчуває переміщення мас у поворотах, роботу підвіски - и щоб не став лиха, ему доводитися філігранно точно діяті всіма органами управління: Рульов колесом, педалями ... Porsche Грає роль плохиша.

Пару разів попозувала на камеру в заметі, я зрозумів, что заднім шинам нужно відпочіті. Управляти RS в заметі інтуїтівно просто и непристойно приймально! Альо з Іншого боці дивно, что компанія з такою потужном репутацією дозволяє Собі створюваті такие тимошенко в в звичка автомобілі. Если Ferrari 458 в Ковзани ще намагається вам Допомогті - то від Porsche 911 GT3 RS, як бі смішно це звучало, ДОПОМОГИ НЕ чекай!

Голоси автомобилей такоже серйозно різняться. Если крики Ferrari 458 Здаються натягнута и неприродних, то звук Porsche 911 GT3 - більш живою и натуральний. Так, у НЬОГО теж є СПЕЦІАЛЬНІ клапани у віпускній сістемі, что відкріваються под ПЄВНЄВ навантаженості, альо суть від цього НЕ змінюється - после 4000 об / хв видаванє звук просто божественна.
Porsche 911 GT3 RS проти Ferrari 458

Думаю, ві Вже остаточно розставілі для себе ВСІ крапки над i: Обидва ці автомобіля спортивні, альо підходять до цього Поняття з різніх сторін. Porsche буде Вимагати від вас майстерності, Ferrari ж буде Дещо прощати. Взяти хочай б гальмування: Якщо в Porsche его нужно здійсніті вітанцьовуючі на педалях для Одночасний зниженя передач І, ювелірно Працюючий кермом, сподіватіся на диво, щоб НЕ сделать ошибку, то на Ferrari все набагато простіше: вібіраєте траєкторію, де полотно асфальту без Пошкодження, утапливайте ліву педаль и чекаєте! Ось і все! Велічезні 398-мм гальма Brembo з карбоно-кераміки чудово гасячи ШВИДКІСТЬ. Для БІЛЬШОГО єфекту можна відщепнуті вниз пару передач.

Про Porsche цього точно не скажеш! Тут зону гальмування треба підбіраті ще ретельніше І З усіма органами Звертатися втрічі мякше и ніжніше. Кожне Скидання передачі вімагає максимального зосередження, кермо не терпить різкіх рівків - все націлено на ті, щоб годуй Раптового НЕ виявляють Попереду носа. Масу контролюваті тут набагато важчий. І даже не тому, что Гальмівні диски Porsche менше - вся справа в тому, что гальмуваті треба лінійно. Если ж прігальмовуваті Рифки, то передок полегшає, маса автомобіля змістіться тому - и здрастуй, недостатного обертальність! Коротше Кажучи, ЯКЩО боїтеся - в Porsche 911 GT3 RS краще НЕ потікатіся. У НЬОГО Дуже спеціфічну поведінку.

Мабуть, на цьом порівняння можна и Зупинити. Ferrari 458 и Porsche 911 GT3 Дуже відрізняються один від одного. Можливо, смороду даже и не конкуренти зовсім. Альо смороду Обидва спортивні ї інтуїтівні: один - інтуїтівно передбачуваності, другую - інтуїтівно чистий. Зрозуміло, ці Поняття НЕ взаємовіключні, альо так склалось Ситуація. Ferrari хороша на кожен день, у тієї годину як Porsche - Виключно болід вихідного дня. Альо самє Porsche продемонструвано то, что я хочу Бачити в спорткарі. Я хочу буті Частинами свята, хочу командуваті цілою системою, а не ставатися позбав сполучності Ланка оної.

Так означати, Porsche краще? Хм, чи не зовсім, це субєктивна думка. Безперечно, что в технічному плані и за швідкіснімі характеристиками Ferrari краще штутгартського конкурента. Вона Згідно для ЩОДЕННИЙ поїздок, у Неї відмінно підготовленій для далеких круїзів інтерєр (особливо це стосується опціонніх крісел з карбону) ... Альо вона НЕ Дає найголовнішого - виняткова досвіду водіння, на Відміну Від RS.

Цілком імовірно, что хтось візнає Porsche 911 GT3 слишком Важка и вімоглівім. Альо ЯКЩО ві зможеться буті таким - то отрімаєте адреналіну в рази больше, чем за кермом Ferrari 458. При цьом у НЬОГО є навігатор, розєм под iPod и зручні Сидіння. Що ще нужно?

Підібємо Підсумки. Якби мені сказали вібрато машину на рік ЕКСПЛУАТАЦІЇ, я б, чи не зволікаючі, Вибравши Ferrari 458. Пріголомшлівій автомобіль. Альо ЯКЩО б питання стояло: вібрато автомобіль для години чистого удовольствие - я б Вибравши Porsche 911 GT3 RS. Це класика. Зразок, что нагадує, що таке Справжнє водіння.

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:

Похожие статьи:

Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.