Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


4-04-2013, 13:47    Правила вибору палива для авто авто - в раздеде "Новости"

Ідею цього матеріалу нам підказали горе-піарники. Днями до редакції прийшов прес-реліз від одного з операторів роздрібного ринку, в якому були розписані переваги нового фірмового палива. Мовляв, завдяки йому і розгін зростає аж на секунду, і економічність стає краще, і двигун працює в мякому режимі (технічну суть останнього терміну ми так зрозуміти і не змогли) усі переваги розписані на кілька сторінок. Правда, при заправці на 20 літрів цим диво-паливом переплата складе цілих 25 гривень. Це при тому що і звичайний бензин нині недешевий: двісті з хвостиком гривень за той же самий обсяг.
На цій же мережі АЗС, крім нового суперпалива, пропонують також два види 95-го. Один з приставкою UA за 10,14 грн., Другий, з приставкою Super за 10,54 грн. Аналогічні справи і з дизельним паливом: його також пропонують кілька видів. Бачачи таке розмаїття, купувати звичайне (найдешевше) паливо страшно, особливо в світлі історій про звичайний бензин, після якого машина не їде: постукує двигун, виникають перебої в роботі системи запалювання, зростає витрата палива і так далі.
Таким розширенням паливного асортименту захопилися абсолютно всі оператори ринку практично на кожній заправці оператор пропонує залити найкращий 95-й з усіх 95-х на цій станції, причому під різними назвами: V-Power, Mustang, Екто, Pulls, Ventus і так далі ( як змінюватиметься назва одного й того ж палива залежить тільки від фантазії маркетологів). Сегодня зясувала, як простому автолюбителю не заплутатися в маркетингових хитрощах АЗС і в модерних назвах палива і придбати дійсно кращий за співвідношенням ціна / якість бензин або дизель.
5 популярних міфів про паливо
1. 95-й той же 92-й, але тільки з присадками. Для двигуна 92-й корисніше
Корисніше той бензин, використовувати який рекомендує автовиробник. Заправка бензином з нижчим октановим числом знижує термін служби мотора. І чим нижче октанове число, тим сильніше двигун страждає від детонації
2. При використанні 98-го замість 95-го двигун працює краще і економічніше
Якщо автомобіль не розрахований на їзду на 98-му бензині, ніякого ефекту не буде. Але якщо виробник в рекомендаціях пише октанове число не нижче 95-го, використовувати 98-й переважніше
3. Чим дорожче паливо, тим менше його споживає автомобіль
Застосування більш дорогого бензину з підвищеною антидетонаційної стійкістю дійсно покращує паливну економічність, але незначно до 5%. Набагато кращих результатів (до 30%) можна домогтися за рахунок зміни стилю водіння.
4. Для дизелів якість палива некритично
Якраз навпаки новітній дизельний двигун страждає від перевищення сірки набагато більше, ніж бензиновий.
5. Після заправки неякісним бензином автомобіль відразу стане
Навіть якщо в бак залити розчинник (або будь-яку іншу горючу рідину), авто все одно поїде. А відчутні наслідки проявляться лише через кілька тисяч кілометрів.
ПАЛИВНІ СТАНДАРТИ
Почнемо з самого визначення що ж таке якісне паливо. Експерти з лабораторії Національного транспортного університету пояснили, що в Україні сьогодні діє одночасно декілька стандартів.
БЕНЗИН. По-перше, ДСТУ 4063-2001, який є аналогом європейського стандарту Євро-2, продається таке паливо на українських АЗС як звичайний бензин, український чи UA. Однак при покупці зверніть увагу на те, що в паспорті якості (висить або під склом біля каси, або на дошці споживача) зазначено саме ДСТУ, а не якесь інше позначення дірки в законодавстві дозволяють продавати паливо, випущене за технічними умовами, що не відповідає державним стандартам. При цьому продавець навіть не претендує на те, що ця рідина призначена саме для автомобілів. Нагадуємо, що минулого року Сьогодні проводила тест палива на столичних АЗС на 2-х з 10-ти заправках нам продали не бензин, а відходи коксохімічного виробництва.
У 2007-му році зявився новий стандарт ДСТУ 4839 (між Євро-4 і Євро-5). Однак частина українських НПЗ виявилася до нього не готова на рівні уряду було прийнято рішення, що обидва стандарти будуть діяти паралельно. З тих пір на АЗС і почали продавати два види 95-го бензину 95UA і 95 (або під іншими фірмовими назвами, наприклад, Євро або Супер-пупер). У вже згаданому паспорті якості палива, який повинен бути на кожній АЗС, повинно бути зазначено, за яким стандартом проведений конкретний 95-й бензин.
ДИЗЕЛЬ. На сьогоднішній день актуальним ГОСТ 4840:2007 (європейський аналог EN 590:2004 або Євро-4). Але з ним паралельно ще діє стандарт 99-го року ДСТУ-3868 (Євро-3). Дизель, випущений за стандартом 2007-го року, і продають на АЗС також під виглядом якогось особливого, фірмового, палива, яке нібито має надавати мотору надздібності.
Фактично, паливні компанії замість того, щоб скористатися перехідним періодом для модернізації заводів, просто навчилися заробляти на плутанині. C 1 січня 2011-го уряд збирався перейти на нові стандарти повністю, але терміни знову перенесли.
ЧИМ європалива КРАЩЕ ЗВИЧАЙНОГО
 
Якість. Бензин нового стандарту відповідає євронормам
Головна відмінність європейських і українських стандартів між собою більш жорсткі вимоги до ступеня очищення палива від часток, що забруднюють навколишнє середовище.
БЕНЗОЛ. Чим більше бензолу в паливі, тим більш токсична як сам бензин, так і продукти його згорання (чисте повітря потрібен усім). По-друге, бензол, як і всі ароматичні вуглеводні, збільшує нагарообразование в двигуні. За старими стандартами для бензину марки А-95 бензолу повинно міститися не більше 5% за масою. У новому стандарті в пять разів менше (до 1 відсотка).
СІРКА. Чим менше сірки в паливі, тим краще. Справа в тому, що вона при згорянні окислюється оксиди сірки в комплекті з водяними парами утворюють сірчану і сірчистий кислоти, а це не найкраще середовище для металевих деталей двигуна. Старі залізні двигуни сірки не бояться, а от нові, з алюмінієвим блоком циліндрів, страждають. Крім того, на нових моторах гинуть системи випуску відпрацьованих газів і каталізатори (у старих авто таких деталей просто немає).
Згідно зі старим ДСТУ 4063-2001 для бензину марки А-95 українського виробництва, сірки повинно міститися не більше 0,015%, або 150 мг / кг. У стандарті 2007 сірки повинно бути не більше 0,005%, або 50 мг / кг, що відповідає нормативам Євро-4. Ще більш високий рівень Євро-5 передбачає вміст сірки в девяносто пятого бензині на рівні 0,001%, або 10 мг / кг.
АРОМАТИКА. Ароматичні вуглеводні підвищують октанове число, але зростає нагарообразование, і вони можуть надавати агресивну дію на гумові та пластмасові деталі (фільтри, трубки, ущільнення і т. д.), оскільки, по суті, ці речовини є розчинниками. Згідно зі старим ДСТУ 4063-2001 для бензину марки А-95 українського виробництва, сумарний вміст ароматичних вуглеводнів не повинно перевищувати 53% за масою. У новому стандарті цей показник не повинен перевищувати 35% за обємом.
Октанове число. Бензини з низьким октановим числом в новітніх двигунах, що мають високий ступінь стиснення, горять в суміші з повітрям з небажано високою швидкістю (більше 1500 м / с). Якщо октанове число палива нижче, ніж це передбачено заводом виробником автомобіля, бензин загорається і згоряє несвоєчасно: зявляється детонація (характерний металевий дзвін, який створюється детонаційної хвилею, багаторазово відбивається від стінок циліндра). Результат: знижується потужність двигуна і прискорюється його знос, росте димність (паливо гірше згоряє). В результаті горять клапана, летять кільця, руйнуються поршні. Але і в українському, і в євростандарті 95-й бензин з точки зору октанового числа однаковий.
КАПРИЗИ ДИЗЕЛІВ
Для дизеля сірка критична
Власникам дизельних автомобілів до підбору палива потрібно підходити дуже відповідально, особливо якщо автомобіль новий. Так, якщо бензиновий двигун рівня Євро-4 витримує без поломок навіть сотню заправок паливом застарілого стандарту 2001 року, то дизельний двигун може відмовитися працювати навіть після однієї заправки у знайомого тракториста або далекобійника.
Справа в тому, що старі легковики, вантажівки та сільгосптехніка спокійно переносять сірчисте паливо, а от якщо їм заправити новітній автомобіль, поломка гарантована, особливо якщо автомобіль не обладнаний фільтром-вологовідділювачем (або його давно не міняли), а при заправці в бак потрапило трохи води. Поєднання високої температури при згорянні, сірки і води призводять до появи сірчаної кислоти, а вона діє на всі деталі двигуна і паливної системи вкрай агресивно.
Крім того, сірка при попаданні картерних газів в масло скорочує термін його служби, а також термін служби каталізатора і фільтр сажі. Тому, якщо вам з якихось причин доводиться (або довелося) заправлятися сумнівним паливом, рекомендований виробником термін служби заміни масла потрібно скоротити удвічі. Зазначимо, що ремонт наслідків неякісного палива обійдеться в серйозну суму 500 1000 (наприклад, заміна комплекту насос-форсунок системи Common Rail), а відрізнити на око сірчисте паливо від бессерністие неможливо. Фактично іншого виходу у водія сучасного дизельного автомобіля, крім як купувати більш дороге фірмове бессерністие паливо, немає. Тому, перш ніж заправитися на незнайомій АЗС дизпаливом, краще попросити показати його паспорт.
ТРИ РАДИ ДЛЯ ПІДБОРУ ПАЛИВА
Отже, зі стандартами розібралися. Як тепер ці знання можна застосувати на практиці? Сьогодні за допомогою експертів паливного ринку директора Випробувального центру Національного транспортного університету Миколи Худолія і директора консалтингового агентства А-95 Сергія Куюна склала алгоритм. Але зробимо важливе застереження паливо, приготоване за новими стандартами і, відповідно, більш дороге, є і більш екологічним незалежно від автомобіля. Але якщо в пріоритеті НЕ екологія, а власний гаманець, то скористайтеся наступними порадами.
 
Критерій. Сенсу заправляти старе авто сучасним паливом немає
1. ЗАЗИРНІТЬ ДО ІНСТРУКЦІЇ
Почнемо з вивчення інструкції з експлуатації автомобіля, якщо вона є (до старої машині вона навряд чи збереглася). Виробник зазвичай пише мінімальне значення октанового числа, на якому можна експлуатувати автомобіль. Причому для однієї і тієї ж моделі, залежно від року випуску або комплектації, рекомендації можуть бути різними. Так, для карбюраторних ЗАЗів, ВАЗів і старих іномарок рекомендується бензин з октановим числом не нижче 92-го: тобто можна заливати і А-92, і А-95. Однак у карбюраторних авто потрібно щоразу при зміні виду палива міняти випередження кута запалювання експериментальним методом. У інжекторних двигунах, де виробник допускає використання 92-го бензину, випередження кута запалювання виставляється автоматично. Але врахуйте: допускає і рекомендує різні поняття. Тобто при використанні 95-го бензину автомобіль буде потужніший і економічніший, але не вийде з ладу у разі заправки 92-м.
2. ПОПРАВКА НА ЕКОЛОГІЮ
Далі відзначимо, що якщо двигун відповідає нормам Євро-2, ніякого особливого ефекту від використання палива Євро-4 і Євро-5 не буде сенсу переплачувати немає. А ось новітній двигун заправляти паливом застарілого стандарту просто небезпечно каталізатор і лямбда-зонд можуть вийти з ладу, а їх заміна коштує дорого. Також обережно потрібно ставитися до пропозиції заправитися екологічними видами палива, особливо якщо у вас дизель. Наприклад, після тракторного біодизеля нерідко паливний бак засмічується бактеріями.
3. Не перестарайтеся
Деякі водії заправляють авто 90-х років 98-м або навіть 100-м бензином замість рекомендованого 95-го. Хоча це і не шкідливо, але сенсу в переплаті немає якщо виробник не передбачив такого палива, авто їздити краще не буде.
КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ
Сьогодні на ринку активізувалися продавці, які торгують спеціальними приладами-тестерами, які нібито дозволяють проводити перевірку бензину експрес-методами. Чи можна їх використовувати у разі виникнення конфлікту з заправкою?
Точний метод. Через складного хімічного складу основні показники бензину, в тому числі і наявність присадок, що додаються в низькосортний бензин для підвищення його октанового числа (тетраетилсвинцю, нафталіну, залізовмісних присадок, ароматичних вуглеводнів, ацетону) на око визначити не можна. Необхідно зробити комплекс випробувань в лабораторії, який займає кілька днів.
Тому й рекламна кампанія одного з операторів ринку, коли у відеоролику спеціальний агент з якості, схожий на Джеймса Бонда, приїжджав з перевіркою на АЗС, викликала лише посмішку. Втім, як і фургони з написом мобільна лабораторія в іншого оператора.
З вимірювальної техніки, призначеної для визначення октанового числа бензину, автомобілістам доступні тільки побутові бензіномери. Але вони дають лише дуже приблизні результати. Справа в тому, що принцип їх роботи заснований на вимірюванні щільності перевіряється рідини. А цей показник залежить від безлічі факторів і не повязаний безпосередньо з октановим числом. Хіба що він стане в нагоді тим, хто не може відрізнити бензин від дизпалива (на дотик воно масляниста).
ЯК БУТИ. У тому випадку, якщо у вас зламався автомобіль і ви підозрюєте це з якістю палива, радимо замовляти його перевірку в одній з сертифікованих лабораторій коштує це близько 700 грн. за пробу. Саме протокол лабораторних випробувань може бути підставою для того, щоб вимагати з АЗС компенсації збитку.
Однак є серйозна проблема дуже рідко автомобіль виходить з ладу безпосередньо відразу після заправки поганим бензином або дизелем. Зазвичай автомобіліст встигає проїхати після цього кілька сотень, а то і тисяч кілометрів (навіть якщо замість бензину в бак залити розчинник або іншу горючу рідину, до того, як це відібється на роботі двигуна, автомобіль ще здатний проїхати 300400 км). У цьому випадку потрібно спочатку при свідках зробити паркан палива з бака (в скляну тару), потім з ними ж повернутися на АЗС і в присутності представника заправки взяти пробу з пістолета. І відправити в лабораторію весь комплект.
ВИПРОБУВАННЯ. Займають кілька днів і можливі лише в сертифікованій лабораторії. Ніякого реального способу перевірити якість бензину або дизеля в польових умовах немає
ДРУГА СТОРОНА ЯКОСТІ
 
Прогноз. Через введення євростандартів бензин подорожчає
Щоб додати звичайному паливу фірменість особливі властивості, деякі виробники щедро насичують бензин нового стандарту присадками: антикорозійними, антидетонаційні, протизносні, антиокислювальні ... Нові компоненти не змінюють фракційний склад палива або інші показники, як, наприклад, октанове число, і за рахунок чого відбувається приріст потужності або економічності, залишається незрозумілим.
Для експерименту ми кілька місяців заправляли новий автомобіль поліпшеним паливом: ні зменшення витрати, за даними бортового компютера, ні швидкості не відбулося. Однак якщо продавці додали занадто багато присадок, на старому автомобілі, із забрудненим баком, можуть відбутися неприємності сміття забє паливний фільтр, і авто встане (до заміни фільтра на новий).
Підібємо підсумок всього сказаного. По-перше, будь-яке паливо, відповідне стандарту ДСТУ 4839:2007, є якісним, і сенсу в переплаті за міфічні переваги немає. По-друге, автомобіль старої конструкції (особливо карбюраторний) жодних позитивних змін від використання більш дорогого палива не відчує. Додамо, що за нашою інформацією найближчим часом стандарт 2001 збираються скасувати на ринку залишиться тільки якісне паливо і, на жаль, більш дороге.
ПАЛИВО ЗВІДТИ

P.S. Якщо стаття була Вам корисна, поділіться будь ласка їй в соціальних мережах, понатискайте на кнопочки нижче.


КОММЕНТАРИИ - 0
ПРОСМОТРОВ -
Похожие статьи:
  • Шпигунські фотографії нового кросовера Infiniti JX авто
    Автомобіль виглядає практично завершеним, хоча його офіційний дебют запланований тільки на листопад цього року. JX стане прямим конкурентом Audi Q7 і Mercedes Benz GL. Раніше були опубліковані тільки начерки моделі і деякі пояснення
  • Трьом мільйонам Jeep Grand Cherokee загрожує відкликання через загрозу загоряння авто
    Національна адміністрація безпеки дорожнього руху США (NTHSA) почала розслідування випадків загоряння автомобілів Jeep Grand Cherokee, які можуть бути викликані дефектами бензобака. У разі якщо наявність несправності буде підтверджено,
  • Позашляховик Ford Explorer зявиться в Росії в середині 2011 року авто
    Компанія Ford почне продавати в Росії позашляховики Explorer нового покоління в середині 2011 року. Подробиці про те, які модифікації і комплектації будуть поставлятися на російський ринок, поки не повідомляються. У США цей автомобіль пропонується з
  • Агент 007 пересяде на Bentley Continental GT авто
    У новій книзі про легендарного британському агента Карт-бланш, Джеймс Бонд пересяде на розкішний Bentley Continental GT. Представники компанії вважають, що автомобіль з 6,0 літровим двигуном W12 ідеально підходить до характеру головного героя. В

Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.